Jos miehesi haluaisi vuoden työkomennukselle USAan...
olisiko se sulle ok? Ei lapsia ja sä haluaisit jäädä Suomeen oman urasi vuoksi.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:09"]
olisiko se sulle ok? Ei lapsia ja sä haluaisit jäädä Suomeen oman urasi vuoksi.
[/quote]
Olisi ok ap:n kuvailemassa tilanteessa.
Olisi ok nytkin, mutta ottaisin vuoden vrikavapaata ja lähtisimme lasten kanssa mukaan.
Me ollaan oltu siten, että mies oli puolen vuoden jaksot komennuksen molemmin puolin yksin USAssa ja me perheen kanssa taas kokonaiset lukuvuodet (kouluikäisten lasten kanssa oli kätevintä näin). Hyvin toimi.
Kyllä kävis. Kunhan vaan maksais meidän asuntolainalyhennykset niinku nytkin. Saattasin lähteä kesäksi sinne lasten kanssa myös.
Ehdottomasti sais mennä, kunhan laittas rahukkia Suomeen, eikä soittelis liian usein
Olisi ehdottoman ok, ottaisin vuoden vapaata, pakkaisin koko perheen matkalaukut ja sitten vain menoksi! On lapsia.
Mutkun mun mies ei halua mihinkään Suomesta :(
Vaikkei Usa olekaan mun unelma expat maa lähtisin silti. Uraa ehtii rakentamaan sitten vuoden päästäkin ja virkavapaalta pitäisi päästä omaan tehtävään takaisin.
Olis ok. Todennäköisesti lomailisin siellä sitten usein.
Nyt kun mulla on lapsia ja miehelle tulis tuollainen tilaisuus, niin lähtisin riemusta kiljuen lasten kanssa sinne.
Ei olis ookoo että menisi yksin :)
Mieheni lähtee pakon saattelemana vuodeksi kotimaahansa, minun on pakko jäädä tänne kun en sen maan kieltä osaa, mahdollinen työnteko voisi olla hankalaa ja joutuisin kuitenkin olemaan valtaosan ajasta yksin.
Usaa voisin jopa harkitakin.
Ei pidä olla toisten unelmien tiellä, joten antaisin=) Viettäisin kyllä lomani hänen kanssaan siellä ja vannottaisin puhumaan Skypessä kansani usein.
Jos olisi yhteinen asuntolaina pitäisi lyhynneksistä ja muista kyllä neuvotella.. ja jos olisi lapsia niin on kyllä aika iso päätös ruveta yksinhuoltajaksi vuoden ajaksi (kun toinen hulmuttaa maailmalla.)
Joo tietysti, ja koko perhe lähtisi mukaan. Ottaisin töistä vapaata ja lapsille kansainvälinen koulu. En kauaa miettisi, olisi hieno kokemus.
Lähtisin ehdottomasti mukaan Yhdysvaltoihin! Tulisipa itselle vastaavankaltaisia tilaisuuksia!
Siis onko toi ura ap:n ainut este?
Sinuna katselisin työpaikkaa tai opiskelupaikkaa sieltä miehen paikkakunnalta. tee urallekin hyvää nähdä vähän avarampia maisemia.
Ottaisin vuorotteluvapaata :) Lähtisin heti yhdysvaltoihin, olisin siellä jo :)