Paras keksikokemuksenne TODELLISUUDESSA?
Minulla ehdottomasti suklaamurukeksit maidon kanssa, mmm. Ihana keksuaalinautinto.
Kommentit (137)
Nykyään kaupoissa on valtava keksitarjonta. Käynnissä on varsinainen keksuaalinen vallankumous.
Näkeehän sen jo leivonta-aiheisten kirjojen myynnissäkin: niiden painomäärät ja myynti ovat moninkertaistuneet. Kirjat ja lehdet ovat pullollaan kuvia toinen toistaan uhkeammista leivonnaisista, joita kansalaiset himoitsevat. Pahoin pelkään, että yhteiskuntamme ilmapiiri on jopa ylikeksuaalinen: keksiä tulee melkeinpä joka tuutista! Jopa nuoret ovat liikalihavia ja tiirailevat salaa netistä leivontaohjeita pikkuleipiä rouskutellen.
Ei auttanut, piti avata dominopaketti jo kotimatkalla. Olen siis metrokeksuaali.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:08"]
Ei auttanut, piti avata dominopaketti jo kotimatkalla. Olen siis metrokeksuaali.
[/quote]
Juu, jos matkustit metrolla...
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:01"]
Nykyään kaupoissa on valtava keksitarjonta. Käynnissä on varsinainen keksuaalinen vallankumous.
Näkeehän sen jo leivonta-aiheisten kirjojen myynnissäkin: niiden painomäärät ja myynti ovat moninkertaistuneet. Kirjat ja lehdet ovat pullollaan kuvia toinen toistaan uhkeammista leivonnaisista, joita kansalaiset himoitsevat. Pahoin pelkään, että yhteiskuntamme ilmapiiri on jopa ylikeksuaalinen: keksiä tulee melkeinpä joka tuutista! Jopa nuoret ovat liikalihavia ja tiirailevat salaa netistä leivontaohjeita pikkuleipiä rouskutellen.
[/quote]
Olet niin oikeassa. Koko elämä pelkkää keksiä. Näin leivot parhaat keksit. Täältä hyvät keksiniksit. Näin saat keksit onnistumaan. Keksi ja keksi. Tulee jo korvista ulos.
Keksiä tursuaa joka tuutista, jokaisen lehden kannessa on nainen herkut esillä, pipari vilahtaa joka kuvassa. Nuoriso tiirailee piparinkuvia netistä. Ei ihme, että ihmiset ovat niin lihavia nykyään!
Ex oli varsinainen keksihullu. Koko ajan vonkaamassa, että saisi piparia. Ja aina vaatimaasa vaihtelua, välillä kaurakeksiä ja ties mitä. Ihan keksiriippuvainen. Eeon jälkeen olen laihtunut 10 kg. Näin exän kaupassa nyxänsä kanssa ja olivat keksihyllyllä nauratti, joutuvat ostamaan kaupasta kun minusta kaupalliset keksit ovat surkimuksille.
Keksiä pursuaa tosiaan joka tuutista nykyään, siispä valitsen näkkileivän!
Ahmin joskus kerralla kolme paketillista pikkuleipiä. Olenkohan keksuaalisesti häiriintynyt?
On raukeaa aamukeksiä, myöhäistä iltakeksiä, vapaapäivän iltapäiväkeksiä ja tylsyyteen napattua salaista pikkukeksiä, joka nautitaan ihan yksin.
Joskus tekee mieli tummaa ja täyteläistä suklaakeksiä, joskus taas arkinen kaurakeksi tai Marie tyydyttää äkillisen keksinhimon, mutta parasta on syntinen kerroskeksi Domino tai sormet sottaava suklaacookie.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:08"]
[/quote]
Juu, jos matkustit metrolla...
[/quote]
* Tarjoaa piparin neronleimauksesta *
Miten saatte keksinne nautittua, kun on lapsia tai teinejä talossa? Meillä on ongelma, kun emme haluaisi heidän näkevän meitä kesken keksinautinnon.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:01"]
Miten saatte keksinne nautittua, kun on lapsia tai teinejä talossa? Meillä on ongelma, kun emme haluaisi heidän näkevän meitä kesken keksinautinnon.
[/quote]
Pikaiset keksinautinnot kun lapset katsoo lastenohjelmia tai on menneet nukkumaan. Muistat vaan pyyhkiä murut suupielistä niin lapset eivät huomaa mitään.
Välillä lapset hoitoon, niin voi ottaa ihan koko keksipaketin ja murustella kunnolla sohvalla tai sängyllä eikä tartte pelätä kiinnijäämistä. Onneksi teinit on paljon pois kotoa, niin silloin voi vähän kekstailla kahden kesken.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:01"]
[/quote]
Autossa voi vetäistä pikaiset keksit työpaikan jälkeen, jos tulette yhtä matkaa kotiin.
Repertuaariini kuuluvat ainoastaan laktoosittomat keksit. Olen siis lähes homokeksuaali.
Kun söin ekan keran karpalokaurakeksia, ne neliönmalliset paksut joita myydään muistaakseni ainakin Roberts Coffeessa.
Galluppi:
Kuka on Suomen keksikkäin nainen? Kuka on se viehkeä kondiittori, joka tarjoilee parhaat piparit ja muhkeimmat macaronit?
Entäpä Suomen keksikkäin mies? Kuka suomalaisista julkkiskokeista tai kotileipureista tarjoilee rapeimmat patukat ja maukkaimmat mokkakikkelit? Nyt voit äänestää suosikkiasi!
Ne valkosuklaiset MIRELLE keksit. Nam.