Paras keksikokemuksenne TODELLISUUDESSA?
Minulla ehdottomasti suklaamurukeksit maidon kanssa, mmm. Ihana keksuaalinautinto.
Kommentit (137)
Minä vannon kimppakeksin nimeen! Mm. suklaamurucookiet ja Jaffakeksit, aijaijai..
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:23"]
Pahoin pelkään, että tämä aloitus on liian keksistinen!
[/quote]
No on! Menkää keksipalstalle puhumaan kekseistä.
Kämppikseni söi minun ostamani keksit! Kyseessä on selvä keksuaalinen hyväksikäyttö.
Olen keksien suhteen todella nirso, sillä tykkään vain samoista kekseistä. Taidan olla jotenkin homokeksuaalinen.
Minä taas tykkään ballerinakekseistä ja dominoista joten olen bikeksuaali ja vielä ylpeä siitä!
Omatekoiset keksit on parhaita! Miten kukaan ilkeää ostaa keksiä??? Ei pitäisi tukea laitonta keksikauppaa!
Omatekoiset keksit on parhaita! Miten kukaan ilkeää ostaa keksiä??? Ei pitäisi tukea laitonta keksikauppaa!
Keksi, mm!
Nuorena kauppasin keksiä, extratuloja yritin sillä ansaita. Papan patukoita ja siskon suklaaunelmia jne
Keksistä puhutaan liikaa. Tosimies syö ja nauttii, ja vaikenee. Muruista suupielissä huomaa että keksinautinto on ollut. Vaimot jahtaavat paljastavia keksinmuruja autossa jne. Joskus miehet jäävät kiinni. Mutta niin jäävät naisetkin. Salakeksejä siellä sun täällä, sellaiseksi nykypäivä on mennyt.
Mulla Domino. Kahden tumman ja kovan välissä yksi vaalea.