Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras keksikokemuksenne TODELLISUUDESSA?

Vierailija
08.01.2014 |

Minulla ehdottomasti suklaamurukeksit maidon kanssa, mmm. Ihana keksuaalinautinto.

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noita keksimainoksia näytetään keskellä päivää? Minusta esim. se mainos, missä nuori tyttö ylioppilaslakki päässään kauhisteli väärää keksilaatua ei sovi ollenkaan parhaaseen katseluaikaan näytettäväksi. Pitäisi vähän ajatella. Sen lisäksi välillä näytettiin tienvarsimainoksiakin, oikein isoja. Ei sovi lasten silmille ei. 

Vierailija
82/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli nautittua Vesa Keksisen suolakeksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sitä mieltä, että Marie on kuiva. Doris maistuu hyvälle, mutta on vähän liian imelä. Ballerina on kuulemma ihan paras. Työpaikallakin oli usein Ballerinoja, joten ne on miesten mieleen. Joku Josefin kuulemma yrittää matkia Ballerinaa, menettelee kuulemaa Ballerinan puutteessa mutta ei yllä samalle tasolle. Geishasta haaveilee, nythän se osasto on laajentunut keksipuolelle.

Vierailija
84/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:14"]

Mies on sitä mieltä, että Marie on kuiva. Doris maistuu hyvälle, mutta on vähän liian imelä. Ballerina on kuulemma ihan paras. Työpaikallakin oli usein Ballerinoja, joten ne on miesten mieleen. Joku Josefin kuulemma yrittää matkia Ballerinaa, menettelee kuulemaa Ballerinan puutteessa mutta ei yllä samalle tasolle. Geishasta haaveilee, nythän se osasto on laajentunut keksipuolelle.

[/quote]

Sun miestaitaa olla kaikkiruokainen...

Vierailija
85/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jutusteli ryhmäkeksistä, mutta keksi kerrallaan, sanon minä.

Vierailija
86/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on siskot, pitäisikö suunnittella keksimatkaa ulkomaille? Pitäisikö oikein porukalla lähteä? Ulkomaillahan se maistuu paremmalle. 

Vierailija
87/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:29"]

Mites on siskot, pitäisikö suunnittella keksimatkaa ulkomaille? Pitäisikö oikein porukalla lähteä? Ulkomaillahan se maistuu paremmalle. 

[/quote]

Suosittelen. Esimerkiksi Jenkeissä saa isoa ja runsasta monenlaiseen makuun.

Vierailija
88/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:29"]

[/quote]

Suosittelen. Esimerkiksi Jenkeissä saa isoa ja runsasta monenlaiseen makuun.

[/quote]

Ja siihen sitten vaniljakräämit päälle ;P 

Vierailija
89/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille keksiä!

Vierailija
90/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:55"]

Maajussille keksiä!

[/quote]

Ehottomasti. Navettaan, sikalaan ja sinne traktorin nuppiin reilusti keksiä!

Vierailija
91/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma keksi  on kuulemma isompaa ja parempaa. Ei Suomessa sellaista saa. 

Vierailija
92/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin keksivillitys keksiteollisuudessa: yhtä aikaa sekä tummaa että vaaleaa! 

Vierailija
93/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin lihava, etten ole saanut keksiä pitkään aikaan. Ei ole kyse siitä, etteikö tarjontaa olisi ollut, mutta tämän näköisenä en vain voi sallia itselleni keksiä, vaikka mieli tekisi. Olenkohan liian ankara itselleni?

Vierailija
94/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 21:28"]

Olen niin lihava, etten ole saanut keksiä pitkään aikaan. Ei ole kyse siitä, etteikö tarjontaa olisi ollut, mutta tämän näköisenä en vain voi sallia itselleni keksiä, vaikka mieli tekisi. Olenkohan liian ankara itselleni?

[/quote]

Keksi kyllä lihottaa. Mulla tuli liian paljosta keksistä 9 kk:ssa 15 kg lisää painoa. 

Vierailija
95/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa munaton keksi käy mulle. Saan munasta reaktioita.

Vierailija
96/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hämmentävin keksikokemus tähän ikään mennessä on kyllä ollut Domino-keksi. Se ei vaan mennyt niin kuin telkkarissa näytetään, sillä tartuttuani molemmista tummista palikoista kiinni, väännettyäni aikani, en saanut muuta kuin valkoiset mähnät näpeilleni. Tuosta tapahtumasta lähtien olen pyrkinyt pidättäytymään keksistä.

Vierailija
97/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen, että nunnat eivät tunnetusti saa himoita munkkeja, mutta mikähän lienee keksin laita?

Vierailija
98/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ennemminkin raa'asta keksitaikinasta. Olenko siis keksofiili?

Vierailija
99/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai Dominon mainospaidan, ja antoi sen minulle yöpaidaksi. Onko minulla nyt siis keksihepenet? 

Vierailija
100/137 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varsinainen keksihurjastelija. Tykkään sellaisista suussasulavista, vähän pehmeistä, joista tulee jotain ihanaa juttua sisältä kun vähän voimakkaammin maistaa. Täytyy kuitenkin sanoa, että parhaat keksisessiot minulla on miehen ollessa poissa kotoa. Kutsun usein vieraita kylään. Paras keksiasento on huulet vähän törröllä kyynärpäät pöytään vasten nojaten ja makupalaa nauttien.