Olen metsästäjäkeräilijä, onko valtijolla oikeus estää minua elämästä vaistojeni mukaisesti- luonto meidän kaikkijen yhteinen!
Kruunu ei omista KAIKKIA sarvipäitä!
Metsä lautaseni, järvi juomakuppini!
Geenejäni ei voida lailla kahleuttaa!
Kommentit (16)
Sivusta: ennen kevät oli kaikenlaisen metsästyksen kulta- aikaa. Väsyneitä lintuja pyydystetttiin, kiima- ajan sekoittamia rohkeita kavioeläimiä heitettiin kallioilta, kutevia kaloja syötiin suoraan rantavedessä!
Se on ollut paratiisi. nNkymaailman ongelmat johtuvat pääosin siitä että valtaosa ihmisistä haluaisi kieltää petomaisen luonteensa- jopa osa susista ja leijonista alkanut syödä pelkkää ruohoa eläintarhoissa (jotka siis vastaavat ihmisten kaupunkeja!)
T eräs sivusta katsoja, ei itse kaupungissa asuva
Metsästäjäkeräilijät nussivat ketä tahansa, eivätkä tehneet töitä. Vasta maatalous vangitsi ihmiset raskaaseen työviikkoon ja yksiavioisiin suhteisiin.
Milloin sovallamakoilevasta on tullut metsästäjäkeräilijä?
Olen panomies ja elän vaistojeni mukaisesti
Linnunmetsästys pitäisi sallia keväisin joutsenten, hanhien ja muiden lentävien rottien osalta!
Miljardeittain niitä nytkin Suomen pelloilla ja metsissä
Joka väittää ettei metsälammelta pyydystetty puhdas joutsenpaisti ole parasta ruokaa on väärässä- ellei hän sitten kehu pellonreunalta saatua ihanan mehevää hanhipaistia!
Terveisin tuo AP, nainen Limingasta jolla pelkkiä pilkkiahvenoita pakasteessaan yli sata kiloa, joka siis poronlihoista rikas hirvenmetsästyksen harrastaja!
Jos ei sinulla ole omaisuutta tai tuloja niin aika rauhassa saat olla.
Kapitalistisessa yhteiskunnassa kaikki on jonkun omaisuutta. Toitotetaan työttömille elättäkää itsenne, mutta sekään ei onnistu ilman rahaa.
Niin no....
on valtiolla oikeus estää sun puuhastelu
Suomessa asui kivikaudella metsästäjäkäräilijöiden aikaan 3000 ihmistä. Joten vähennetään ensin Suomen 5,6 miljoonaa ihmistä yhden pienen kylän asukasmäärään, niin riittää kaikille metsän riistaa tapettavaksi ympäri vuoden.
Eihän siitä mitään tule jos ravintoketjun ykköspetoja olisi metsissä miljoonia.
Luonnossa kasvinsyöjiä aina kymmenkertainen määrä lihansyöjiin nähden.
Esim. Suomessa hirviä satatuhatta, karhuja 2000 ja susia 500. Ja karhu on sekasyöjä joka syö hirviä lähinnä vain keväisin. Ihmislihansyöjiä ei siis voisi olla metsissä tuon enempää.
En ymmärrä ongelmaasi. Meillä on vieläkin pakastin puolillaan hirvenlihaa ja toinen puolillaan marjoja. Eiköhän niitä ensi syksyyn saakka riitä. Kala pysyy tuoreempana joessa ja järvessä, sitä ei pakasteta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jokamiehen oikeudet.
Ei ne ole aukottomat. Isännän vaisto voi käskeä ampumaan luvattoman liikkujan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sinulla ole omaisuutta tai tuloja niin aika rauhassa saat olla.
Väestökirjan pitoon on merkittävä. Ja poliisin aseluparekisteriin. Eikä sitten mennä ruinaamaan terkkarin eikä minkään palveluja. Jos joku suostuu vaihtamaan vähän kuteita ja teltan marjoja vastaan, vai nahkoihinko meinaa ap pukeutua.
Täällä on jokamiehen oikeudet.