Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus
Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔
M33
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Naiset tavoittelevat miehekkäitä miehi'ä joilla on ollut paljon "kaatoja"
Naiset tavoittelevat miehiä joilla on ominaisuuksia joista monet naiset pitävät.
Näillä ominaisuuksilla niitä kaatoja sitten helposti saadaan.
Toki näistä ei tarvitse jatkossa mainita ja isossa kaupungissa on sen verran anonyymiteettiä, että ei tästä historiasta ne kunnolliset ja siveät saa mitään tietääkkään. He ihastuvat siihen hyvännäköiseen ja sosiaalisesti taitavaan mieheen ihan siinä missä ne rentummatkin mimmit.
Tuollaisia ap:n kaltaisiahan naiset yleensä juuri etsii, saisivat kesytettyä itselleen muidenkin himoitseman miehen.
Toista se on meillä alempitasoisilla miehillä. Ollaan ihan ilmaa kaikille.
M37
Mihet haluaa aina omistaa naisen. Siksi muut miehet eivät saa päästä nussimaan naista.
Naisten mielestä miesten nussimisten määrällä ei ole merkitystä. On naiselle sama oletko nussinut paljon tai vähän.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden rötöstelyt eivä ole sinusta mitään irrallisia asioita, kirjoituksistasi paistaa, että olet hyvin tyytyväinen rötöstelyihisi ja siihen että olet esiineellistänyt naisia vain runkkauskohteinasi. Valitettavasti personaallisuutesi on siis kehittynyt historiasi mukaiseksi ja se on tavallisten naisten mielestä luontaantyötävää, mutta saatathan sinä löytää jonkun itsesi kaltaisen naisen, joka on vastaava kokemus miehistä ja elämästä, voitte sitten yhdessä olla sellaisia kuin olette.
"Kilttejä" tyttöjä ei tosiaankaan tuollainen kiinnosta ihan jo tuo alentava asenteesikin "kilttejä" naisia kohtaan on oksettava.
Luuletko, että tuollainen pelimies ei osaisi peittää asennettaan naisilta?
"Vähän villimpi nuoruus" on aika kevyt ja turhan kaunisteltu ilmaus, jos taustalla on oikeasti rikollista toimintaa ja viinahörhöilyä. Kukaan järkevä ihminen ei halua sekaantua tälläiseen kuvioon mukaan, sillä menneisyydellä on tapana toistaa itseään turhan usein. Elämässä on riittävästi muitakin ongelmia ilman, että niitä pitää väen vängällä haalia. Toivottavasti löydät sinulle sopivan tyypin joskus jostain. Ja rehellisyys kannattaa - pidä se linja, vaikka tulisikin lunta tupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämä yllättää sinut? Luulen, että monella naisella on myös kokemusta näistä "elämänsä suunnan muuttaneista" raikulimiehistä. Never again. Tulevaa käytöstä ennustaa parhaiten mennyt käytös, siitä ei pääse mihinkään.
Paitsi naisten kohdalla ei vai?
No nyt on todella luettu rivien välistä. Mutta tosiasia kuitenkin on, että rötösteleviä raikulinaisia on vähemmän kuin miespuolisia vastinparejaan. En minä sellaisenkaan kanssa rupeaisi parisuhteeseen, enkä suosittelisi miehillekään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden rötöstelyt eivä ole sinusta mitään irrallisia asioita, kirjoituksistasi paistaa, että olet hyvin tyytyväinen rötöstelyihisi ja siihen että olet esiineellistänyt naisia vain runkkauskohteinasi. Valitettavasti personaallisuutesi on siis kehittynyt historiasi mukaiseksi ja se on tavallisten naisten mielestä luontaantyötävää, mutta saatathan sinä löytää jonkun itsesi kaltaisen naisen, joka on vastaava kokemus miehistä ja elämästä, voitte sitten yhdessä olla sellaisia kuin olette.
"Kilttejä" tyttöjä ei tosiaankaan tuollainen kiinnosta ihan jo tuo alentava asenteesikin "kilttejä" naisia kohtaan on oksettava.
Mistä päättelet että AP on esineellistänyt tai käyttäytynyt alentavasti naisten suhteen. Hänhän on voinut olla rakastava ja kunnioittava naisilleen. Se että miehellä on ollut paljon naisia ei tarkoita että hän ei heitä kunnioita. Sehän tarkoittaa että naiset ovat pitäneet hänestä ja halunneet olla hänen kanssaan. Minulla on ollut paljon naisia ja jokaisen kanssa olen yhä hyvä ystävä. Monet haluavat vuosienkin jälkeen tavata ja harrastaa seksiäkin. Olen ehkä vähän liiankin helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa.
Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.
Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.
Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.
M/40
Ihan hyvä arvaus mutta väärin meni. Mies oli alussa ihan uskottava siinä että ei ole kokenut naisten kanssa. Esimerkiksi ekaa tapaamista minä jouduin ehdottamaan ja koska välimatka oli pitkä, ehdotin että tulen miehen luo ja lähden vaikka heti pois jos ei synkkaa, mutta muuten olisin yhden yön jos se on molemmista ok. Mies oli hermona ja sanoi, että sellainen (nainen kylään) ei ole hänelle tyypillistä eikä ole tottunut sellaiseen. Kun tavattiin, mies ei luritellut mitään ja jopa löi mulle rätin käteen kun keksi hermostuksissaan että asunnon voisi siivota (joo, ihan tosi.) Tämän takia juuri uskoinkin niin pitkään siihen ujo mies -tarinaan, käytös oli jotenkin niin aidon tökerön ja kokemattoman oloista. Mutta kuinka ollakaan paljastui kuitenkin että takana on lukuisia lyhyitä naissuhteita eikä tuota ongelmia koiraa ulkoiluttaessa kerätä parit puhelinnumerot koiraa ihailemaan tulleilta naisilta.
Valitettavasti tuntemani villimmän nuoruuden eläneet raikulipojat ovat käyttäneet vähintään alkoholia niin paljon, että tunne-elämän kehitys laahaa siellä parikymppisen tienoilla vaikka ikää olisi 40. Olenkin miettinyt, voiko ihmisen raitistuessa tunne-elämä vielä kehittyä? Semmonen välähtävä, jäytäväksi jäävä fiilis tulee noista kundeista: "mä kävin nämä tunneasiat läpi jo yläaste- ja lukioikäisenä, ounou". Joten ei kiitos, vaikkei olisi sitä rikostaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kilttejä" tyttöjä ei tosiaankaan tuollainen kiinnosta ihan jo tuo alentava asenteesikin "kilttejä" naisia kohtaan on oksettava.Mistä päättelet että AP on esineellistänyt tai käyttäytynyt alentavasti naisten suhteen. Hänhän on voinut olla rakastava ja kunnioittava naisilleen. Se että miehellä on ollut paljon naisia ei tarkoita että hän ei heitä kunnioita. Sehän tarkoittaa että naiset ovat pitäneet hänestä ja halunneet olla hänen kanssaan. Minulla on ollut paljon naisia ja jokaisen kanssa olen yhä hyvä ystävä. Monet haluavat vuosienkin jälkeen tavata ja harrastaa seksiäkin. Olen ehkä vähän liiankin helppo.
Meitä naisiakin on tosiaan moneen lähtöön ja jotku naisetkin tykkää irtoseksistä, eikä siinä toki ole mitään väärää, mutta ap etsikin nyt sitä vakituista kumppania ja kirjoituksesta paistaa kyllä kilometrien päähän epäkunnioitus naisia kohtaan, just sellainen tyypillinen asenne että pitää "nuoren" klopin vähän retostella kaadoillaan ja viinan juonillaan ja olla suunapäänä ja haluaa siihen rinnalle jonkun hiljaisen ja kiltin tytön, joka ei vastaan sano ja sietää kaiken. Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa.
Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.
Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.
Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.
M/40
Ihan hyvä arvaus mutta väärin meni. Mies oli alussa ihan uskottava siinä että ei ole kokenut naisten kanssa. Esimerkiksi ekaa tapaamista minä jouduin ehdottamaan ja koska välimatka oli pitkä, ehdotin että tulen miehen luo ja lähden vaikka heti pois jos ei synkkaa, mutta muuten olisin yhden yön jos se on molemmista ok. Mies oli hermona ja sanoi, että sellainen (nainen kylään) ei ole hänelle tyypillistä eikä ole tottunut sellaiseen. Kun tavattiin, mies ei luritellut mitään ja jopa löi mulle rätin käteen kun keksi hermostuksissaan että asunnon voisi siivota (joo, ihan tosi.) Tämän takia juuri uskoinkin niin pitkään siihen ujo mies -tarinaan, käytös oli jotenkin niin aidon tökerön ja kokemattoman oloista. Mutta kuinka ollakaan paljastui kuitenkin että takana on lukuisia lyhyitä naissuhteita eikä tuota ongelmia koiraa ulkoiluttaessa kerätä parit puhelinnumerot koiraa ihailemaan tulleilta naisilta.
Niin no... Vaikea sanoa tuosta mitään kun en ole päässyt kärpäsenä katosta roikkumaan. Itse kuitenkin tuskin laittaisin naista siivoamaan treffeillä, pikemminkin siivoaisin itse hengen hädässä ja pahoittelisin naiselle samalla sitä, jos nyt olisi jotain mikä selvästi siivousta vaatii.
Kyllä naisilla ihan oikeasti tuntuu olevan vaikeuksia erottaa ujoja ja kilttejä miehiä sellaista esittävistä miehistä. Useampaan kertaan olen elämäni varrella tavannut pariskuntia, joissa nainen sanoo jossain illanistujaisissa, että "mun mies on niin kiltti ja sulonen ja ihana", ja itse pelkästään miestä vilkaisemalla pystyn sanomaan, että toi jäbä ei todellakaan ole mikään mukava mies. Tässä sinun tapauksessasi ei varmasti siitä ole ollut kysymys, mutta olen tosiaan nähnyt naisten kutsuvan suloiseksi ja mukavaksi mieheksi sellaisia tyyppejä, joista itse miehenä pyrin pysymään mahdollisimman kaukana, koska sen näkee jo päällepäin että tuo mies ei ole mikään mukava ja kiva mies.
M/40
Miksi ap etsii juuri siveellistä, kilttiä ja ei räväkkää-naista? Tajuatko, että sellainen jäisi täysin sinun jalkoihisi, kun olet itse epäsiveellinen, tuhma ja räväkkä mies? Vai sekö tuossa on pointtikin, että saat jonkun jota alistaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap etsii juuri siveellistä, kilttiä ja ei räväkkää-naista? Tajuatko, että sellainen jäisi täysin sinun jalkoihisi, kun olet itse epäsiveellinen, tuhma ja räväkkä mies? Vai sekö tuossa on pointtikin, että saat jonkun jota alistaa?
Varmaan samasta syystä, kuin vastaava nainen haluaa lopulta kumppanikseen luotettavan ja rehellisen tossukan.
Hassua, just toisessa ketjussa ihmeteltiin mun inhoa naisten aikaisempiin suhteisiin. Täällä sit saa sellainen mies alapeukkua.
Kilttinä naisena muettisin, mitä yhteistä meillä on ap:n kanssa ja ovatko villit vuodet todella taaksejäänyttä elämää.
Siveellinen ja kiltti nainen haluaa kaltaisensa miehen ja sinä et ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa myöskään kilt*imies.
Oikeasti kiltti kelpaa, mt-ongelmainen naisvihaaja ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä, kuin vastaava nainen haluaa lopulta kumppanikseen luotettavan ja rehellisen tossukan.
Joo, no ei käy mielessä että ehkä siveellinen, kiltti ja ei-räväkkä nainenkin haluaa samanlaisen vierelleen, eikä jotain kukasta kukkaan lentävää alkoholia kittaavaa rötöstelijää?
Suurin ongelma tuossa on se, että ap:n mielestä tuo hänen taustansa on ihan ok, ei mitään pahaa ja on suorastaan ylpeä siitä, mutta sitten ei itsekkään kelpuuttaisi puolisokseen samanlaista ihmistä. Joten ehkä ap:kin voisi miettiä syitä vaikka noista omista kriteereistäänkin, miksi itse haluaa naisen, joka on täysin vastakohta sille mitä hän itse on?