Pirjo Heikkilän sarja on kyllä parasta viihdettä pitkään aikaan - tykkään!
Sopivasti asiallinen ja silti koominen sarja -- huomasin nauravani välillä ääneen Pirjon kommenteille.
Kommentit (24)
Se Pirjo-sarja vasta hauska onkin 😄
Noit ismot ja nukkekoti pirjot ei naurata nauraa kun he pilkkavat muita ihmisiä .
Onko niitä jaksoja tullut lisää vai puhutte vanhoista?
Minusta tuo aihe, ruma arkkitehtuuri jne on äärimmäisen kiinnostava. Mutta minusta siihen ei olisi tarvittu sitä mukahauskaa Pirjo-tyyliä, joka saa monet haastateltavat vaivautuneiksi selvästi, kun eivät oikein tiedä pitäisikö tämä ottaa vakavana kysymyksenä vai vitsinä. Eikä koko ohjelma oikein tiedä, kumpaa on. Olisin tykännyt enemmän, jos olisi tehty ihan asiallisella tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Pirjoko täällä itse kehuu??
Suomessahan ei saa kehua tai heti epäillään tuommoista.
Sarja on samaa laadukasta jatkumoa Ylen Tervo & Halme -sarjalle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo aihe, ruma arkkitehtuuri jne on äärimmäisen kiinnostava. Mutta minusta siihen ei olisi tarvittu sitä mukahauskaa Pirjo-tyyliä, joka saa monet haastateltavat vaivautuneiksi selvästi, kun eivät oikein tiedä pitäisikö tämä ottaa vakavana kysymyksenä vai vitsinä. Eikä koko ohjelma oikein tiedä, kumpaa on. Olisin tykännyt enemmän, jos olisi tehty ihan asiallisella tyylillä.
Mun mielestä oli hauskasti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä jaksoja tullut lisää vai puhutte vanhoista?
Sarjan nimi on "Pirjon rumempi Suomi".
Pirjo Heikkilä on valtakunnan ykkös komediennejä. Koomikoista menee monen miehen ohitse heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Pirjoko täällä itse kehuu??
Tämähän se nykyään on, yritetään vaientaa täällä kaikki positivisuus. Pelkästään haukkuminen on kielletty. Järkkyä.
Olen 60-vuotias ja pidän Pirjon rumuus-sarjaa mielenkiintoisena. Ja hauskana ja oivaltavana.
Siis pelkästään haukkuminen on täällä sallittu!
Pitää katsoa Pirjo on kyllä synpaattinen nainen ja huumoria tässäkin rumuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen hauskempaa voi olla, kun sarjassa olevat asiantuntijat yrittävät purra huulta ja pitää pokkansa, kun Pirjo latelee mielipiteitään asioista. Siihen kontrastiin koko sarjan nerokkuus perustuu.
Jokainen mies on miettinyt niitä aivan samoja kysymyksiä, mitä Pirjo TV-sarjassa esittää. Nyt vaan kävi taas niin, että tarvittiin nainen joka kykenee itseironiaan ja esittää ne kysymykset, joita miehet ovat miettineet vuosikymmeniä.
Kiitos Yle ja Pirjo!
Pirjo uutistenlukijaksi. Paskat uutiset ei tunnu nii ikäviltä kun Pirjo on äänessä. Mitä nyt joku ydinpommi räjähti. Muutama kuoli. Mut onnex maailman ylikansoituksen riski väheni kerralla.
Oli pakko katsoa putkeen kaikki jaksot.
Alla tässä linkki yleareenalle
https://areena.yle.fi/1-77290991