Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus
Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔
M33
Kommentit (238)
Oma miesystäväni eli kanssa villin nuoruuden mihin kuului paljon bileitä ja irtosuhteita. Onnistui löytämään naisystävän itselleen. Vinkkinä toimikoot se, että tasan yhtä villi oli minunkin nuoruuteni. Ja meidän juttu alkoi molempien puolelta ajatuksena villin bile-illan jälkeisestä villistä yhden yön jutusta. Toisin kävi, ja viisi vuotta yhteiseloa tulee ensi kuussa täyteen.
Etsi naista omasta kohderyhmästäsi! En minäkään olisi jäänyt ihmettelemään, jos tällainen entinen biletyttö ei olisi kelvannut jollekin kunnolliselle, perhekeskeiselle pukumiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Kokemuksesta voin sanoa että eroa. Tuollaiset miehet eivät muutu miksikään. Kaikki normaali ahdistaa ja aina on naisia varalla joihin voi ottaa yhteyttä sitten kun liikaa alkaa ahdistaa tai on tylsää. Reikä kun reikä kelpaa, kunhan se on vieras sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Naiset pelkävät seksuaalisesti itsevarmaa miestä. Sellaista on näet vaikeampi kontrolloida pihtaamalla, kun mies saa helposti muualtakin.
M38
Palstan ulisijoiden koottujen selitysten mukaan taitaa olla niin, ettei naisille oikeasti kelpaa kukaan.
Tietysti kelpaa, se 5-10% miehistä ja ne sitten TODELLA kelpaa! Eli ap:n kaltainen menee kuin veitsi voihin naismaailmassa. Jos on se ulkonäkö mikä naisiin vetoaa, eli pitkä ja kulmikkaan komea, niin kylä lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ap:n kaltaisiahan naiset yleensä juuri etsii, saisivat kesytettyä itselleen muidenkin himoitseman miehen.
Toista se on meillä alempitasoisilla miehillä. Ollaan ihan ilmaa kaikille.
M37
Näin on!
Tämä olisikin paras juttu, mutta kun jakauma on, että noin 10% ja 90% naisista saa elää tällaisen villin nuoruudenn ei kohtaanto onnistu.
Siveellisyyden myytti ei ole tätä päivää. Se on jäänne jolla yritetään alistaa ihmisiä. Seksistä saa nauttia niin monen kanssa kuin haluaa. Kenenkään ei tarvitse tehdä lukua uudelle kumppanille. On epänormaalia ja epäkohteliasta lähteä näitä asioita kumppanilta edes tivaamaan.
Rikollisuutta ja sukupuolitauteja, joilla vielä leveilet?
Tekstisi kuulostaa teini-ikäisen mopovarkaan tekstiltä.
Tässä on minun näkökulmani, mikäli tarvitset niitä vielä kuuden sivun jälkeen. :D Sori jos tulee toistoa, en lukenut kaikki sivuja! Olen melkein 30, ja minulla on ollut vain kaksi kumppania, joista toinen on nykyinen. Ensimmäiselle olin ensimmäinen myös, kasvoimme erilleen lähes vuosikymmenen jälkeen. Nykyisellä on ollut minua ennen yksi, eli meillä on hyvin samankaltainen menneisyys.
Mielestäni ihmisen menneisyydellä ei sinänsä ole väliä, eikä se ihminen siitä "kulu". Mutta päätän jo aika paljon sen perusteella, millä tavalla ihminen puhuu toisista. Jos esimerkiksi kertoo minulle eksistään vaikka en kysy enkä halua tietää, se osoittaa parisuhdetaitojen puuttumista - eksistä ei puhuta, ellei toinen halua tietää, se on aika yleinen sääntö mielestäni. Miettisin itse ainakin että miksei ihminen ole monen suhteen jälkeen vielä oppinut tätä. Myös muista ihmisistä puhuminen "kaatoina" on minun korviini halventavaa ja saa miettimään osaakohan tämä tyyppi kunnioittaa muita.
Toki myös se, että itse haluaa siveellisen naisen jolla ei ole ollut montaa kumppania, on omituinen vaatimus sellaiselta joka on kiertänyt monta kylää läpi. Luulisi ettei sellainen ihminen tuomitse. Herää kysymys, että kokeeko monta suhdetta läpikäyneet naiset jotenkin pettämisherkiksi, ja jos niin miksi? Onko mies itse kenties pettämisherkkä ja ajattelee siksi, että pitkän kumppanilistan keränneet ovat kaikki pettäjätyyppiä? Jos kerran olet omasta mielestäsi valmis asettumaan aloillesi ja "rauhoittumaan", miksei kaltaisesi nainenkin siihen pystyisi? Pidätkö kenties naisia itseäsi vähempiarvoisina, vähempiälyisinä tai vähemmän kyvykkäinä elämänmuutoksiin?
Viimeisenä ajatuksena nimenomaan tähän sinun tilanteeseesi - pitäisin "rötöstelyä" isona red flagina. Mielestäni minkäänlainen "rötöstely" ei kuulu siveellisen ja tavallisen ihmisen elämään. Minulle se vaikuttaa siltä, että ihmiseltä puuttuu jokin olennainen osa itsestä joka kertoo että hän tekee väärin. Itselläni on lapsesta asti ollut vahva tunto siitä ettei muiden omaisuuteen kajota, eikä lakia muutenkaan rikota.
En tietenkään tunne sinua. Joten kommenttini pohjautuu siihen mitä ajattelisin jos itseäni piirittäisi kaltaisesi mies, pelkkien kertomiesi asioiden perusteella.
"Mulla on suuri suu"
"naisilla ei riitä itsetunto"
Öhk.
Nainen ei ole poikaporukka jolta saat krediittiä panojen määrästä ja detaljeista.
Haluutko itse kuulla että nainen kertoo ketä, milloin, kauanko, missä nainen on muita miehiä pannut?
Jos haluat puhua ja kuulla, niin hanki kinky typy.
Hyi, en ikinä kelpuuttaisi koko kaupunkia nussinutta mieshu**a. Oksettava ajatuskin! Kuinkahan monta tautia sinullakin on? Tuohon vielä rötöstelyt päälle, mieluummin vetäisin ranteeni auki kuin seurustelisin kanssasi.
T. Neitsytnainen
Hienoa, että olet vihdoin kasvanut aikuiseksi ja rahoittunut. Miksikö kiltit, kunnolliset naiset kiinnostu sinusta? No siksi, että heille on tarjolla semmoisiakin miehiä, jotka eivät ole varastelleet, perseilleet ja nus*sineet kaikkia kaupungin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa.
Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.
Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.
Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.
M/40
Ihan hyvä arvaus mutta väärin meni. Mies oli alussa ihan uskottava siinä että ei ole kokenut naisten kanssa. Esimerkiksi ekaa tapaamista minä jouduin ehdottamaan ja koska välimatka oli pitkä, ehdotin että tulen miehen luo ja lähden vaikka heti pois jos ei synkkaa, mutta muuten olisin yhden yön jos se on molemmista ok. Mies oli hermona ja sanoi, että sellainen (nainen kylään) ei ole hänelle tyypillistä eikä ole tottunut sellaiseen. Kun tavattiin, mies ei luritellut mitään ja jopa löi mulle rätin käteen kun keksi hermostuksissaan että asunnon voisi siivota (joo, ihan tosi.) Tämän takia juuri uskoinkin niin pitkään siihen ujo mies -tarinaan, käytös oli jotenkin niin aidon tökerön ja kokemattoman oloista. Mutta kuinka ollakaan paljastui kuitenkin että takana on lukuisia lyhyitä naissuhteita eikä tuota ongelmia koiraa ulkoiluttaessa kerätä parit puhelinnumerot koiraa ihailemaan tulleilta naisilta.
Niin no... Vaikea sanoa tuosta mitään kun en ole päässyt kärpäsenä katosta roikkumaan. Itse kuitenkin tuskin laittaisin naista siivoamaan treffeillä, pikemminkin siivoaisin itse hengen hädässä ja pahoittelisin naiselle samalla sitä, jos nyt olisi jotain mikä selvästi siivousta vaatii.
Kyllä naisilla ihan oikeasti tuntuu olevan vaikeuksia erottaa ujoja ja kilttejä miehiä sellaista esittävistä miehistä. Useampaan kertaan olen elämäni varrella tavannut pariskuntia, joissa nainen sanoo jossain illanistujaisissa, että "mun mies on niin kiltti ja sulonen ja ihana", ja itse pelkästään miestä vilkaisemalla pystyn sanomaan, että toi jäbä ei todellakaan ole mikään mukava mies. Tässä sinun tapauksessasi ei varmasti siitä ole ollut kysymys, mutta olen tosiaan nähnyt naisten kutsuvan suloiseksi ja mukavaksi mieheksi sellaisia tyyppejä, joista itse miehenä pyrin pysymään mahdollisimman kaukana, koska sen näkee jo päällepäin että tuo mies ei ole mikään mukava ja kiva mies.
M/40
Mielenkiintoista M40, kuulisin mielelläni, että mistä muut miehet tai sinä pystytte näkemään jo päältä päin esim siellä illanistujaisissa, ettei joku mies ole kunnon mies?
Mä olen nähnyt upeita ihmisiä, jotka ovat muuttaneet elämänsä suunnan. Rötöstelyt ei mua haittaisi. En mä kyllä vanhaa pelimiestä haluaisi. Se on mulle vastenmielistä harrastaa seksiä miehen kanssa, joka on pannu kaikkea mikä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tavoittelevat miehekkäitä miehi'ä joilla on ollut paljon "kaatoja"
Naiset tavoittelevat miehiä joilla on ominaisuuksia joista monet naiset pitävät.
Näillä ominaisuuksilla niitä kaatoja sitten helposti saadaan.
Toki näistä ei tarvitse jatkossa mainita ja isossa kaupungissa on sen verran anonyymiteettiä, että ei tästä historiasta ne kunnolliset ja siveät saa mitään tietääkkään. He ihastuvat siihen hyvännäköiseen ja sosiaalisesti taitavaan mieheen ihan siinä missä ne rentummatkin mimmit.
Isoimmissa kaupungeissa ihmiset eivät tunne toisiaan ja toistensa seksuaalihistoriaa, joten ei sitä voi mitenkään helposti varmistaa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Siveellisyyden myytti ei ole tätä päivää. Se on jäänne jolla yritetään alistaa ihmisiä. Seksistä saa nauttia niin monen kanssa kuin haluaa. Kenenkään ei tarvitse tehdä lukua uudelle kumppanille. On epänormaalia ja epäkohteliasta lähteä näitä asioita kumppanilta edes tivaamaan.
Tivaaminen ja omien arvojen kertominen on kaksi eri asiaa. Jos toinen odottaa kumppanilta asioita, joihin itse ei menneisyyden tai nykyisyyden takia kykene, ei niitä asioita tarvitse lähteä välttämättä erittelemään. Tekee vain selväksi ettei täytä haluttuja kriteereitä.
Onpa fiksuja nuoria naisia!
Minä en ollut yhtä järkevä ja siitä sain kärsiä peräti kaksi kertaa. Kerran hulivili, aina hulivili.
En ole ikinä ymmärtänyt miksi puolisoa pitäisi kiinnostaa tai vaivata se kuinka monen kanssa puoliso on ollut. Tai joku muu, tuntematon.
Saati siitä ihmisiä moittia.
Jokainen elää kuten parhaaksi näkee milloinkin. Se on elämää. Se ei tee kestävän huonompaa ihmistä.
Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipartnereiden määrällä ei ole vaikutusta naisiin. Enemmän määrää millainen olet.
Ja mistäpä nainen voisi sitä tietää. Itse olen vastannut parille sitä kysyneelle tapailukumppanille että joku 20, vaikka on niitä ollut selkeästi enemmän. Hurjimpina bileaikoina jopa homppelipariskunta yritti käännyttää kerran antamalla vehkeelle kaikkien aikojen käsittelyn... Mutta en minä noista tapaa puhua, koska ne nyt oli osa rajumpaa ja tuskaisempaa elämänvaihetta. Enkä koe noiden määrittävän minua ihmisenäkään. Pikantti lisä kaikkeen nähtyyn ja koettuun.
Nykyään olen kihloissa hyvin kunnollisen ja fiksun naisen kanssa. Eikä häntä ole kiinnostanut yksityiskohdat historiastani.
Niin, kihlattusi on nyt hyvin kunnollinen, ethän tiedä millainen hän oli aiemmin, kuten ei hänkään sinusta.
Salailu onkin oiva alku suhteelle.
Voitte esitäyttää eropaperit heti.
Tulette tarvitsemaan niitä, mikäli nyt
ylipäänsä ehditte vihille asti.
Vierailija kirjoitti:
Oma miesystävän9i eli kanssa villin nuoruuden mihin kuului paljon bileitä ja irtosuhteita. Onnistui löytämään naisystävän itselleen. Vinkkinä toimikoot se, että tasan yhtä villi oli minunkin nuoruuteni. Ja meidän juttu alkoi molempien puolelta ajatuksena villin bile-illan jälkeisestä villistä yhden yön jutusta. Toisin kävi, ja viisi vuotta yhteiseloa tulee ensi kuussa täyteen.
Etsi naista omasta kohderyhmästäsi! En minäkään olisi jäänyt ihmettelemään, jos tällainen entinen biletyttö ei olisi kelvannut jollekin kunnolliselle, perhekeskeiselle pukumiehelle.
Biletyttö on eri asia kuin jakorasia, mikä sinä olet.
Toinen juttu, 5 vuotta ei ole kovin pitkä aika.
Oho, Ranta-ahon Nikokin näemmä palstailee!