Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus
Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔
M33
Kommentit (238)
Olette liian erilaisia? Rötöstely varmasti haittaa monia kunnollisia naisia.
Miksi ihmeessä tämä yllättää sinut? Luulen, että monella naisella on myös kokemusta näistä "elämänsä suunnan muuttaneista" raikulimiehistä. Never again. Tulevaa käytöstä ennustaa parhaiten mennyt käytös, siitä ei pääse mihinkään.
Tyhmästä päästä kärsii.
Sulle sopii itsesi kaltainen luuhaaja.
Voitte vaihdella sukupuolitautejanne.
Katsos kun fiksut naiset ei häntäheikkiä kelpuuta.
Ehkä siksi että tuo on vastenmielistä. Asialla ei taida olla naisten itsetunnon kanssa tekemistä. Vielä on vähän matkaa aikuisuuteen, mutta suunta on oikea. 😅
Naisille ei kelpaa myöskään kilt*imies.
Itsellesi on varmaan mukava uskotella, että ongelmana on kilttien tyttöjen "huono itsetunto". Ehkä ongelmanasi on pikemminkin heidän hyvä itsetuntemuksensa?
Naiset tavoittelevat miehekkäitä miehi'ä joilla on ollut paljon "kaatoja"
Ketä niinku kiinnosta jonkun "villi nuoruus"? Hei Haloo!
Seksipartnereiden määrällä ei ole vaikutusta naisiin. Enemmän määrää millainen olet.
Varsinkin perheen perustaminen edellyttää molemmilta vanhemmilta suurta vastuuntuntoa ja -kantoa. Millä tavalla olet osoittanut olevasi siihen pitkäjänteisesti kykenevä?
Kaltaisesi miehet (...) kiusasivat minua koko peruskoulun ajan, joten kierrän teidät kaukaa vastakin -samoin kuin nämä ns. kiltit miehet. Enkä muutenkaan pidä suurisuisista ihmisistä.
Itse en ainakaan halua miestä, joka on hyppinyt sängystä sänkyyn ja pannut jokaista vastaantulijaa.
Toinen syy saattaa olla tuo suuri suu... Sellaisilla suurin osa ulostulevasta jutusta on yleensä sitä luokkaa, ettei jaksa kiinnostaa.
Et vain ole samalla tasolla niitten kilttien naisten kanssa. Tyydy niihin huonompiin, käytettyihin, mitkä on enempi omaa tasoasi.
leväperäinen seksuaalihistoria on selvä
turnoff. Se kertoo huonoa henkilön elämänarvoista ja ihmissuhdetaidoista.
Holtittomuuteen liittyy holtittomuus muillakin elämänalueilla ja psyykkiset ongelmat.
Ts. et ole tavoiteltava vaan maineesi pilannut.
Mulle on esim. vastenmieliset nämä ihmiset, jotka eivät välittää muista. Montaako naista olet satuttanut "kaatojen" aikana. Ja miten ne "kaadot" saavuitit, puhumalla kuinka välität ja haet jotain vakavampaa, eli hyväksikäyttämällä? Koska harva naine huvikseen baarista mukaan kaatuu, jollekille vieraalle. Tai jos kaatuu, sun pitää etsiä kumppani näistä. Ei oo mitään itsetuntoon kysymys, että pitää epäluotettavana jne.
Noinhan se menee. Naiset pelkävät seksuaalisesti itsevarmaa miestä. Sellaista on näet vaikeampi kontrolloida pihtaamalla, kun mies saa helposti muualtakin.
M38
Ei tosiaan kelpaa.
T. Kil tti neitsyt.
Mikä on syynä, että siitä "villistä nuoruudesta" pitää avautua?
Pakko kerskua?
Noista asioista rötöstely on minulle se totaalinen "ei missään nimessä". Ei rikollisia kiitos. Minun on oltava työn puolesta nuhteeton, ja haluan myös nuhteettoman ja rehellisen puolison. Niitäkin riittää.
Kyllä rötöstelijöillekin löytyy naisia, minä en vain ole yksi heistä.
Miksi sinulle ei kelpaa nainen jolla olisi samanlainen menneisyys kuin itselläsi? Ehkäpä siinä vastaus siihen miksi sinä et kelpaa kilteille...