Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus
Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔
M33
Kommentit (238)
Harva haluaa ehdoin tahdoin pskakasaa kaivella.
Vierailija kirjoitti:
Harva haluaa ehdoin tahdoin pskakasaa kaivella.
Sillä siinä likaantuu itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset etsi samanlaista naista?
Ap ei ole vielä vastannut, odotamme. Tosin eiköhän syynä ole naisviha, kaksoisstandardit ja sovinismi. Samasta syystä hän ei kelpaa niille haluamilleen naisille.
Pelottaako, vai eikö kiinnosta. Tätä kannattaisi miettiä. Jos miettimisen tuloksena on asennemuutos, se voi tuplata kiinnostuksen määrän (nollasta? Hmm).
En väitä tilannettasi toivottomaksi, mutta väitän, että kannattaisi ajatella miten voisit kehittää luonnettasi. Opiskelu, joku kehittävä harrastus? Semmonen, että oppisi ajattelemaan asioita muutenkin kuin putkinäköisesti omalta kannaltaan.
Olet varmaan ihan hyvä tyyppi, kun kuoriudut. Onnea asennemuutokseen, ja käy niissä testeissä vielä.
eikö ne vankila tatuoinnit vedäkkään naisia. aikas kun etsit löydät tatuoidun yh äidin ja teidän elämänne sossu pummeina on auvoisaa
Oletko se bb julkkis joka oli naimisissa henna kalinaisen kanssa? avautui tästä ongelmasta seiskass atai iltalehdessä joku aika sitten
0/5. Itselläni on ollut vilkas seksihistoria, mistä et kuitenkaan ikinä saisi tietää, koska toisin kuin sinulla, minulle ei tuota vaikeuksia pitää suutani kiinni. Rötöstellyttä miestä en kuitenkaan ikinä huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Seksipartnereiden määrällä ei ole vaikutusta naisiin. Enemmän määrää millainen olet.
Seksipartnereiden määrästä ei ole tapana puhua. En ole koskaan ollut miehen kanssa, joka olisi sitä minulta kysynyt tai jolta minä olisin kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Naiset pelkävät seksuaalisesti itsevarmaa miestä. Sellaista on näet vaikeampi kontrolloida pihtaamalla, kun mies saa helposti muualtakin.
M38
Palstan ulisijoiden koottujen selitysten mukaan taitaa olla niin, ettei naisille oikeasti kelpaa kukaan.
Joo. Seksuaalinen itsevarmuus ei ole paha. Öyhöttävä itserakas hönö, jolla on outoja kuvitelmia naisista..no harva nainen on niin puutteessa, että kelpuuttaa, jos huomaa ajoissa että on lykkäämässä käsiään sontaan.
No onhan rikostaustalla rehentely valtava turn off.
Kaikenmaailman rellestäjät on sellassia pellejä, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Jo tämä "juoksut juostu" ilmaisun viljeleminen kertoo kaiken oleellisen ihmisen älykkyyden puutteesta. Täysi nolla, ei kiinnosta. Kerro itsellesi millaisia tarinoita tahansa mahdollista syistä, jotta saat yösi nukuttua. Luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa myöskään kilt*imies.
Nykyaikaiselle suomalaiselle naiselle kelpaa harvoin mikään mies :D selvästi miesten vika :D
M/40
Rötöstely on niin iso red flag, että ei todellakaan kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle ei kelpaa nainen jolla olisi samanlainen menneisyys kuin itselläsi? Ehkäpä siinä vastaus siihen miksi sinä et kelpaa kilteille...
Aina yllättää miten fiksuja ihmisiä täällä on kommentoimassa ja minä tarkoitan mitä sanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipartnereiden määrällä ei ole vaikutusta naisiin. Enemmän määrää millainen olet.
Seksipartnereiden määrästä ei ole tapana puhua. En ole koskaan ollut miehen kanssa, joka olisi sitä minulta kysynyt tai jolta minä olisin kysynyt.
Kummallista. Kaikissa suhteissa joissa olen ollut, jopa lyhyissä 2 kuukauden tapailuissa (jotka nainen on päättänyt) , on puhuttu entisistä seksikumppaneista, ja yleensä se on ollut nainen joka keskustelun on aloittanut.
M/40
Jos päälle kolmekymppisenä vielä kerskailee nuoruuden "kaadoillaan" ja rötöstelyillään, niin mikä saa tällaisen miehen olettamaan, että nuhteetonta elämää viettävä rauhallinen nainen kiinnostuisi hänestä? Varsinkin, kun kylkiäisenä tulee suuri suu, mikä liian usein tarkoittaa varomatonta töksäyttelyä ja täydellistä tilannetajuttomuutta, jopa tietoista toisten loukkaamista.
Sen verran, mitä näitä pahoja poikia olen kohdannut, niin heillä on ikävä tapa kontrolloida ja esineellistää naisia. Jotkut ovat istuneet linnassakin naisensa hakkaamisesta. Luulenpa, että ap:n ja muiden vastaavanlaisten miesten motiivi kiltin naisen hakemiselle ei ole halu asettua aloilleen vaan löytää mahdollisimman helppo uhri. Tällaiset oman elämänsä kovikset tuntevat olevansa miehiä ainoastaan silloin, kun heillä on joku nainen kiusattavana.
Ällöttää miehet, joiden kalu on uinut ties missä. Kiva seksitautipesä olet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle ei kelpaa nainen jolla olisi samanlainen menneisyys kuin itselläsi? Ehkäpä siinä vastaus siihen miksi sinä et kelpaa kilteille...
Pelkää että saa turpiinsa sellasselta muijalta. Haluaa ittelleen kiltin naisen, jota voi vähän nyrkein ohjata haluaamansa suuntaan.
Palstan ulisijoiden koottujen selitysten mukaan taitaa olla niin, ettei naisille oikeasti kelpaa kukaan.