Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilu lastenhoitojärjestely?

Vierailija
27.08.2020 |

Naiskaverillani on kaksi teini-ikäistä lasta, lapset lähestulkoon koko ajan äitinsä luona eli vapaa-aikaa ei ole kuin harvoin. Lasten isä ei maksa elatusmaksuja vaan vetoaa lapsilisiin ja johonkin outoihin tekosyihin, joitain kuluja kuitenkin maksaa ja pyydettäessä kuulemma suostuu osallistumaan hankintoihin. Kuulostaa äärettömän epäreilulta enkä tajua miksi kaverini suostuu tällaiseen eikä vaadi esim. elatusmaksuja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä asia ei kyllä sinulle kuulu. Anna asian osaisten hoitaa asiansa niinku itse parhaaksi näkee.

Vierailija
2/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex osti lapsille vaatteita,maksoi ulkomaanmatkoja,antoi rahaa, vei ulos syömään. Niin eipä tullut mieleen erikseen pyytää rahaa. Ei siis maksanut elatusmaksuja emmekä koskaan käyneet virallisesti tekemässä erosta papereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sinulle sitten miten paljon?

Vierailija
4/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle

Vierailija
5/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu sinulle sitten miten paljon?

Ihmetyttää, kun en itse suostuisi hoitamaan JA maksamaan kaikkea varsinkaan yhden ihmisen tuloilla.

Vierailija
6/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, no se ei silti KUULU sinulle, ja et tiedä koko totuutta kuitenkaan asiasta. En ymmärrä sinunlaisia ihmisiä, avautuu somessa ystävän asioista.

Vierailija
7/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5, no se ei silti KUULU sinulle, ja et tiedä koko totuutta kuitenkaan asiasta. En ymmärrä sinunlaisia ihmisiä, avautuu somessa ystävän asioista.

Vauva.fi ei ole some.

Vierailija
8/8 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, no mikäs tämä on? :)) Typerää joka tapauksessa, pidä huoli omista asioista, just tollaset idiootit olen onneksi jo aikoja sitten karsinut lähipiiristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi