Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus
Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔
M33
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Naiset pelkävät seksuaalisesti itsevarmaa miestä. Sellaista on näet vaikeampi kontrolloida pihtaamalla, kun mies saa helposti muualtakin.
M38
Naiset haluaa rakastaa ja tulla rakastetuksi. Kontrollointi ja pihtaaminen ei ole mikään nautinnon aihe parisuhteessa. Olet hyvin väärillä jäljillä, pysy sinkkuna.
Kukaan hyvän itsetunnon omaava nainen ei kelpuuta kaltaistasi pikkupoikaa. Mene samankaltaisten luo äläkä tule kunnon naisten lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää miehet, joiden kalu on uinut ties missä. Kiva seksitautipesä olet.
Kuten kortsussa? Ai hirveetä!
No ei se menneisyydestä ole kiinni, sinun kirjoituksesta jo paistaa tyhmyys läpi. Minunkin mieheni on ns pahapoika ollut nuoruudessaan mutta erittäin älykäs, mikään ei ole niin rasittavaa kun seurustelu typeryksen kanssa ja sille tyhmyydelle et voi valitettavasti mitään joten etsi kaltaisesi hukkapala
Vierailija kirjoitti:
Kummallakohan on potentiaalisesti enemmän seksitauteja? Miehellä, jolla on ollut paljon yhdenyönsuhteita mutta käyttää aina kortsua. Naisella, jolla on ollut paljon parisuhteita, joissa ei koskaan käytetä kortsua (ja mies pettää kuitenkin)?
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Naiset pelkävät seksuaalisesti itsevarmaa miestä. Sellaista on näet vaikeampi kontrolloida pihtaamalla, kun mies saa helposti muualtakin.
M38
Kiitos päivän nauruista - todisti juuri miksi 'teikäläiset' eivät 'kelvollisille tytöille' kelpaa..
He pariutuvat 'iäksi' eikä suhteeseen, mistä lähdetään pettämään 'jos toinen pihtaa' 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallakohan on potentiaalisesti enemmän seksitauteja? Miehellä, jolla on ollut paljon yhdenyönsuhteita mutta käyttää aina kortsua. Naisella, jolla on ollut paljon parisuhteita, joissa ei koskaan käytetä kortsua (ja mies pettää kuitenkin)?
No eipä se nainenkaan kovin houkutteleva pari olisi...
Mut miten tuo yhtälö - pelimies uittaa kumin kanssa mut pelinainen ilman mitenkään toimii??? Eiköhän ne keskenään paneskele kunnes keski-ikä ja alkavat erektio-ongelmat saa aikaan 'perheenperustamistarpeen'...
Ja miksi tuo pelimies ei mua kiinnostaisi - en haluaisi lasteni mahdollisesti perivän moisia geenejä 🤷
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipartnereiden määrällä ei ole vaikutusta naisiin. Enemmän määrää millainen olet.
Seksipartnereiden määrästä ei ole tapana puhua. En ole koskaan ollut miehen kanssa, joka olisi sitä minulta kysynyt tai jolta minä olisin kysynyt.
Kummallista. Kaikissa suhteissa joissa olen ollut, jopa lyhyissä 2 kuukauden tapailuissa (jotka nainen on päättänyt) , on puhuttu entisistä seksikumppaneista, ja yleensä se on ollut nainen joka keskustelun on aloittanut.
M/40
Sama kokemus minulla. Ehkä olen vain tavannut naisia, jotka eivät salaile tai peittele menneisyyttään.
M45
Olet väärässä. Eivät ne pelkää menneisyyttäsi vaan halveksivat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa.
Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.
Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.
Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.
M/40
Moni "kiltti ja hiljainen nainen kun on niin paljon muutakin, kuin vain hiljainen ja kiltti. 🙊
Tuliko tämä Ap:lle ja muille kaltaisilleen siis yllätyksenä, että tuossa on vai 2 luonteenpiirrettä?
Taitanetkin kuulua heihin, jotka niputtavat muut ihmiset tiettyihin lokeroihin, eivätkä osaa ns. nähdä niiden läpi. 😗🙄
Moni kiltti ja ns. perustyyppiä hiljaisempi ihminen on myös älykäs, eikä tämänkään vuoksi ehkä halua parikseen puolta kaupunkia läpi käynyttä" kyläpyörää".
Halusin elämänkumppaniksi aikuisen miehen, jolla ei ole ollut ennen minua muita partnereita. Sain sellaisen. Ihana kun ei ole "juoksujen" taakkaa menneisyydessä. Kuka haluaisi kuluneen miehen, joka on loppuun jyystetty?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tämä yllättää sinut? Luulen, että monella naisella on myös kokemusta näistä "elämänsä suunnan muuttaneista" raikulimiehistä. Never again. Tulevaa käytöstä ennustaa parhaiten mennyt käytös, siitä ei pääse mihinkään.
Paitsi naisten kohdalla ei vai?
Suurin turn-off tuossa aloituksessa on rötöstely ja "suuri suu". Ensinnäkin pelkäisin, että mies palaa rikosten pariin, ja toisekseen rikoksilla ja suurella kaatojen määrällä lesoilu on vain typerää. AP on varmaan liian yksinkertainen niille naisille joita nyt yrittää.
Olen kiltti mutta en kunnollinen mies, siis tämän ketjun asteikolla.
Kuuluisiko minun nyt siis lakata edes tervehtimästä kunnollisia naisia, koska olen kuitenkin syntinen?
Nuoruuden rötöstelyt, voi hyvä jumala. Omalla kohdallani se on vasta listan alku. Tässä on eletty.
Minun ilmeisesti kannattaa ottaa kontaktia ainoastaan entisiin naisvankeihin? Aika tyly visio.
Asiaan voi vaikuttaa se, että ap puhuu naisista kuin he olisivat keiloja.
Mikset vain tapaile muita ex-lorttoja, ei meitä normaaleja naisia kiinnosta loppuunkäytetyt miehet.
No jos vaihtoehtona on nuo kaksi ääripäätä eli joko itsekäs rötöstelijä tai sitten tahdoton tossu, niin kyllä, ennemmin olen yksin.
Mutta luojan kiitos, siihen väliin mahtuu paljon kunnollisia, hyviä miehiä.