Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus
Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔
M33
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipartnereiden määrällä ei ole vaikutusta naisiin. Enemmän määrää millainen olet.
Ja mistäpä nainen voisi sitä tietää. Itse olen vastannut parille sitä kysyneelle tapailukumppanille että joku 20, vaikka on niitä ollut selkeästi enemmän. Hurjimpina bileaikoina jopa homppelipariskunta yritti käännyttää kerran antamalla vehkeelle kaikkien aikojen käsittelyn... Mutta en minä noista tapaa puhua, koska ne nyt oli osa rajumpaa ja tuskaisempaa elämänvaihetta. Enkä koe noiden määrittävän minua ihmisenäkään. Pikantti lisä kaikkeen nähtyyn ja koettuun.
Nykyään olen kihloissa hyvin kunnollisen ja fiksun naisen kanssa. Eikä häntä ole kiinnostanut yksityiskohdat historiastani.
Niin, kihlattusi on nyt hyvin kunnollinen, ethän tiedä millainen hän oli aiemmin, kuten ei hänkään sinusta.
Vai että oikein pelkää :D Inho on ehkä lähempänä totuutta, kuin pelko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipartnereiden määrällä ei ole vaikutusta naisiin. Enemmän määrää millainen olet.
Ja mistäpä nainen voisi sitä tietää. Itse olen vastannut parille sitä kysyneelle tapailukumppanille että joku 20, vaikka on niitä ollut selkeästi enemmän. Hurjimpina bileaikoina jopa homppelipariskunta yritti käännyttää kerran antamalla vehkeelle kaikkien aikojen käsittelyn... Mutta en minä noista tapaa puhua, koska ne nyt oli osa rajumpaa ja tuskaisempaa elämänvaihetta. Enkä koe noiden määrittävän minua ihmisenäkään. Pikantti lisä kaikkeen nähtyyn ja koettuun.
Nykyään olen kihloissa hyvin kunnollisen ja fiksun naisen kanssa. Eikä häntä ole kiinnostanut yksityiskohdat historiastani.
Jännä että useat viittaa tähän värikkääseen ja vaiheikkaaseen seksuaalihistoriaan "osana tuskaisempana elämänvaihetta" tms. tavoilla jotka antaa ymmärtää ettei silloin oltu ihan ehjiä ja toimittiin näin koska oli jotain ongelmia. En jotenkin usko että se kaikilla on näin ollut. Onko se sitten vain kiva itselleen selittää että joo olin silloin niin hukassa. Tämä on tullut tosi usein vastaan. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap etsii juuri siveellistä, kilttiä ja ei räväkkää-naista? Tajuatko, että sellainen jäisi täysin sinun jalkoihisi, kun olet itse epäsiveellinen, tuhma ja räväkkä mies? Vai sekö tuossa on pointtikin, että saat jonkun jota alistaa?
Varmaan samasta syystä, kuin vastaava nainen haluaa lopulta kumppanikseen luotettavan ja rehellisen tossukan.
Eihän tuo ole mikään vastaus kysymykseen, siis että mikä on se syy. Ap on siis täysin kykenevä vastaamaan ihan itse itselleen, että miksei kaltaisensa kelpaa vaan hakee jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa.
Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.
Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.
Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.
M/40
Ihan hyvä arvaus mutta väärin meni. Mies oli alussa ihan uskottava siinä että ei ole kokenut naisten kanssa. Esimerkiksi ekaa tapaamista minä jouduin ehdottamaan ja koska välimatka oli pitkä, ehdotin että tulen miehen luo ja lähden vaikka heti pois jos ei synkkaa, mutta muuten olisin yhden yön jos se on molemmista ok. Mies oli hermona ja sanoi, että sellainen (nainen kylään) ei ole hänelle tyypillistä eikä ole tottunut sellaiseen. Kun tavattiin, mies ei luritellut mitään ja jopa löi mulle rätin käteen kun keksi hermostuksissaan että asunnon voisi siivota (joo, ihan tosi.) Tämän takia juuri uskoinkin niin pitkään siihen ujo mies -tarinaan, käytös oli jotenkin niin aidon tökerön ja kokemattoman oloista. Mutta kuinka ollakaan paljastui kuitenkin että takana on lukuisia lyhyitä naissuhteita eikä tuota ongelmia koiraa ulkoiluttaessa kerätä parit puhelinnumerot koiraa ihailemaan tulleilta naisilta.
Niin no... Vaikea sanoa tuosta mitään kun en ole päässyt kärpäsenä katosta roikkumaan. Itse kuitenkin tuskin laittaisin naista siivoamaan treffeillä, pikemminkin siivoaisin itse hengen hädässä ja pahoittelisin naiselle samalla sitä, jos nyt olisi jotain mikä selvästi siivousta vaatii.
Kyllä naisilla ihan oikeasti tuntuu olevan vaikeuksia erottaa ujoja ja kilttejä miehiä sellaista esittävistä miehistä. Useampaan kertaan olen elämäni varrella tavannut pariskuntia, joissa nainen sanoo jossain illanistujaisissa, että "mun mies on niin kiltti ja sulonen ja ihana", ja itse pelkästään miestä vilkaisemalla pystyn sanomaan, että toi jäbä ei todellakaan ole mikään mukava mies. Tässä sinun tapauksessasi ei varmasti siitä ole ollut kysymys, mutta olen tosiaan nähnyt naisten kutsuvan suloiseksi ja mukavaksi mieheksi sellaisia tyyppejä, joista itse miehenä pyrin pysymään mahdollisimman kaukana, koska sen näkee jo päällepäin että tuo mies ei ole mikään mukava ja kiva mies.
M/40
Mistä sen sitten näkee luotettavasti päällepäin, onko mies mukava ja kiltti?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa.
Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.
Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.
Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.
M/40
Ihan hyvä arvaus mutta väärin meni. Mies oli alussa ihan uskottava siinä että ei ole kokenut naisten kanssa. Esimerkiksi ekaa tapaamista minä jouduin ehdottamaan ja koska välimatka oli pitkä, ehdotin että tulen miehen luo ja lähden vaikka heti pois jos ei synkkaa, mutta muuten olisin yhden yön jos se on molemmista ok. Mies oli hermona ja sanoi, että sellainen (nainen kylään) ei ole hänelle tyypillistä eikä ole tottunut sellaiseen. Kun tavattiin, mies ei luritellut mitään ja jopa löi mulle rätin käteen kun keksi hermostuksissaan että asunnon voisi siivota (joo, ihan tosi.) Tämän takia juuri uskoinkin niin pitkään siihen ujo mies -tarinaan, käytös oli jotenkin niin aidon tökerön ja kokemattoman oloista. Mutta kuinka ollakaan paljastui kuitenkin että takana on lukuisia lyhyitä naissuhteita eikä tuota ongelmia koiraa ulkoiluttaessa kerätä parit puhelinnumerot koiraa ihailemaan tulleilta naisilta.
Niin no... Vaikea sanoa tuosta mitään kun en ole päässyt kärpäsenä katosta roikkumaan. Itse kuitenkin tuskin laittaisin naista siivoamaan treffeillä, pikemminkin siivoaisin itse hengen hädässä ja pahoittelisin naiselle samalla sitä, jos nyt olisi jotain mikä selvästi siivousta vaatii.
Kyllä naisilla ihan oikeasti tuntuu olevan vaikeuksia erottaa ujoja ja kilttejä miehiä sellaista esittävistä miehistä. Useampaan kertaan olen elämäni varrella tavannut pariskuntia, joissa nainen sanoo jossain illanistujaisissa, että "mun mies on niin kiltti ja sulonen ja ihana", ja itse pelkästään miestä vilkaisemalla pystyn sanomaan, että toi jäbä ei todellakaan ole mikään mukava mies. Tässä sinun tapauksessasi ei varmasti siitä ole ollut kysymys, mutta olen tosiaan nähnyt naisten kutsuvan suloiseksi ja mukavaksi mieheksi sellaisia tyyppejä, joista itse miehenä pyrin pysymään mahdollisimman kaukana, koska sen näkee jo päällepäin että tuo mies ei ole mikään mukava ja kiva mies.
M/40
Mistä sen sitten näkee luotettavasti päällepäin, onko mies mukava ja kiltti?
ohis
Katso mitä se ostaa kaupan kassalla, jos paljon kaljaa ja eineksiä niin jänis, jos taas paljon ruoka-aineksia niin kiIttis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kihlattusi on nyt hyvin kunnollinen, ethän tiedä millainen hän oli aiemmin, kuten ei hänkään sinusta.
Toki olemme jossain määrin jutelleet, että mitä sitä on touhunnut ennen kuin tavattiin. Ja ainahan kaikki on mahdollista, mutta hän on sen verran nuorempi ja persoonaltaan sitä tyyppiä ettei jotkut räkä-maket voisi juuri vähempää kiinnostaa. Kuten sanoinkin jo, hän on hyvin fiksu ja paikoin vaativa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että useat viittaa tähän värikkääseen ja vaiheikkaaseen seksuaalihistoriaan "osana tuskaisempana elämänvaihetta" tms. tavoilla jotka antaa ymmärtää ettei silloin oltu ihan ehjiä ja toimittiin näin koska oli jotain ongelmia. En jotenkin usko että se kaikilla on näin ollut. Onko se sitten vain kiva itselleen selittää että joo olin silloin niin hukassa. Tämä on tullut tosi usein vastaan. Miksiköhän?
En osaa muiden puolesta sanoa, mutta itse olen pohjimmiltani herkkä taiteilijasielu ja maailman kanssa sinuiksi tuleminen otti aikansa. Pakenin todellisuutta päihteillä ja muhinoimalla. Nuo kai piti pohjimmiltaan hengissäkin tarjoamalla jotain hyvää.
Kunnollinen nainen ansaitsee kunnollisen miehen. Jos mies on hu @ra niin hän saa etsiä kaltaistansa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika tyypillinen taktiikka näillä. Kiltille esitetään kilttiä, menneisyyttä kaunistellaan tai jätetään kokonaan kertomatta. Odottavat, että rakastut, sitten on helpompi keventää omaatuntoa kun toinen on koukussa.
Jos olet itse ollut rötöstelevä mieslortto, miksi naisen pitäisi olla mm. siveä?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii.
Sulle sopii itsesi kaltainen luuhaaja.
Voitte vaihdella sukupuolitautejanne.
Katsos kun fiksut naiset ei häntäheikkiä kelpuuta.
Täytyy kyllä todeta, että tällä kommentoinnilla et kyllä itse ainakaan mikään fiksu nainen ole.
Ehkä tällee aikuisena ihmetyttää kuka tollasella haluaa kerskua. Mun tuntemat samanlaiset miehet, jotka ovat oppineet, eivät kyllä kerskua menneisyydellään vaan nimenomaan kertovat siitä tapahtumana, josta on tullut otettua opiksi.
Etsi kumppani sellaisten naisten joukosta, joilla on samat nuoruudenkokemukset. Lika barn leker bäst. On tärkeää, että kansi ja vakka ovat samaa paria.
Saattavat olla todella mukavia ja kivoja verrattuna siihen mihin vertaa. Iän myötä oppi joskus arvostamaan itseään niin näkee sitten kyllä mitä se oikea mukavuus ja kiltteys on.
M/40 [/quote]
Moni kunnollinen ja kiltti nainen on nuoruudessaan saanut riittävästi paskaa niskaan juurikin noilta räyhäkästä nuoruuttaan eläneiltä miehiltä. Nytkö sitten pitäisi alkaa vakavaan suhteeseen sellaisen miehen kanssa. Ei koskaan. Mieluummin yksin kuin entisen paskapään kanssa. Entäs sitten, kun tuolla kiltillä naisellakin on oma tahto eikä hän halua tanssia miehen pillin mukaan. Ettei vaan kävisi niin, että ne vanhat tavat paljastuvat taas. Ei siitä miehestä kunnon yhteiskuntakelpoista ole tullutkaan. Etsi vain tappelukaveri sieltä kaltaistesi joukosta.
Ensimmäinen kysymys, joka tulee mieleeni: onko sinulla kondyloomaa/papilloomavirusinfektiota tai genitaaliherpestä? Muut taudit voidaan testata, mutta noita ei. Kondomi ei myöskään suojaa niiltä välttämättä, enkä usko että kuvauksesi perusteella olet niitä aina käyttänytkään.
Luultavasti et tiedä onko sinulla, jos ne eivät oireile. Onko sinulla ollut sellaista vakisuhdetta johonkin naiseen, joka olisi voinut kertoa sinulle, onko hänelle tullut oireita tai onko hänen papa-kokeessaan löydetty papilloomavirukseen liittyviä muutoksia? Olivatko muutokset pahanlaatuisia vai hävisivätkö?
Vierailija kirjoitti:
Olette liian erilaisia? Rötöstely varmasti haittaa monia kunnollisia naisia.
Rötöstelyt olis mullekin ongelma, samoin jos tekee esim.pimeitä töitä. Aikaisemmat naissuhteet ei muuten haittaa, ainut että sp-tautien riski iso.
Sori, ei kiinnosta juoppo h*oripukki jolla ilmeisesti rikollistakin taustaa. Ei tuollaiset miehet yhtäkkiä muutu miksikään unelmamieheksi.