Ette tiedäkään kuinka ihana DI voi kotiherralle olla
Kommentit (19)
Ja joskus jos itsellä ei tee ihan hirveästi mieli, ei se ole peruste kieltäytyä seksistä vaan antaa naisen käyttää vapaasti miehen vartaloa täyttääkseen emättimensä. Ei se siitä mihinkään kulu.
Ja ajatella sitä leikkelevalikoimaa.
Ja kotiherran kultaiset hiukset hulmuavat ilmastointilaitteen vedossa ja paljaat kosteat pakarat kiiltelevät kilpaa marmorilaattojen kanssa.
Kyllä pitää olla lentäjä kuten oma tyttikseni! Kun hornetti kiitää taivaalla niin pöksyt tipahtaa (itsestään) jalasta samantien kun se on niin seksikästä!
Vierailija kirjoitti:
Sekin ja entäs se tuorepuristettua guavamehua
Keskustelu | Aihe vapaa | 8:41 | 22.9.2026 | 22
Miksi minua haukutaan hulluksi kun teen DI aloituksia?
Vaikka olenkin syntynyt 1996 jälkeen niin olen silti normaali.
Vierailija kirjoitti:
Ja kotiherran kultaiset hiukset hulmuavat ilmastointilaitteen vedossa ja paljaat kosteat pakarat kiiltelevät kilpaa marmorilaattojen kanssa.
Ei helvetti 🤣
Puolisosi DI-tutkinto ei tee sinusta sivistyneistöä. Ja aika romuna olet kun alapääkin on pitänyt operoida uusiksi. Ehkä olisi samalla voinut istuttaa yläpäähänkin muuttaman älykkään ajatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu | Aihe vapaa | 8:41 | 22.9.2026 | 22
Miksi minua haukutaan hulluksi kun teen DI aloituksia?
Vaikka olenkin syntynyt 1996 jälkeen niin olen silti normaali.
Juuuh.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla lentäjä kuten oma tyttikseni! Kun hornetti kiitää taivaalla niin pöksyt tipahtaa (itsestään) jalasta samantien kun se on niin seksikästä!
Ja pallit hulmuavat hornetin vedossa.
Onko merenrantasauna? Kai säälitte yhdessä niitä joilla ei ole saunaa meren rannalla tai leikkeleitä useita eri lajeja?
Vierailija kirjoitti:
HK blöö ja sipulimakkara, kyllä kelpaa
Laitan kulliin lehmänkellon ja hypitän alastomana marmorilla. Klonk klonk Klonk. Avoimet ikkunat lattiasta kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko merenrantasauna? Kai säälitte yhdessä niitä joilla ei ole saunaa meren rannalla tai leikkeleitä useita eri lajeja?
Jaa-a Javist
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihana kerrostaloyksiö kantakaupungissa. Sieltä on kotiherran helppo löytää rientoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi DI-tutkinto ei tee sinusta sivistyneistöä. Ja aika romuna olet kun alapääkin on pitänyt operoida uusiksi. Ehkä olisi samalla voinut istuttaa yläpäähänkin muuttaman älykkään ajatuksen.
Äläs nyt, hänelle on se liikaa vaadittu
Jaetaan tähän vinkkejä: Miehen pakarat/persposket voi Jeesusteipillä venyttää auki, niin että pyllynreikä näkyy kiihottavasti tarjolla
Tarpeen varmaan onkin hieroa turvonneita suonikohjuisia syyläisiä jalkoja, voi sitä ylellisyyttä sinulla
Katsoin Brokeback Mountainin ekan poikaystävän kanssa. Kiihotuin niin kovasti elokuvan homoseksikohtauksista, että poikaystävä tuli mustasukkaiseksi. :D