Miesystäväni vaimo (pian ex-) kontrolloi elämäämme
Siis pakko avautua, kun ottaa niin paljon päähäni. Olen tavannut elämäni miehen ja olemme seurustelleet kohta kaksi vuotta. Mies on kuitenkin vielä teknisesti ottaen naimisissa exänsä kanssa, ja heillä on lapsia. Tämä nainen ei kuitenkaan hyväksy vallitsevaa tilannetta, vaan pistää kapuloita rattaisiin minkä voi. Mies, joka on tosi herkkä eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä, ei osaa pitää puoliaan vaan alistuu sitten näihin tämän naisen vaateisiin.
Ärsyttää, kun oli puhetta että lähtisimme autoilemaan Ruotsiin nyt elokuussa, mutta mies joutuukin viettämään viikon tulevan exänsä ja lasten kanssa mökillä. Kyllähän mä ymmärrän, että lasten kannalta on tärkeää että isä viettää heidän kanssaan aikaa, mutta silti ottaa pannuun.
No, tilanne muuttuu sitten kun mies ottaa eron ja voimme muuttaa yhteen. Taloudellisista syistä se on vain juuri tällä hetkellä mahdotonta.
Onko muita jotka ovat joutuneet jakamaan rakkaimpansa toisen naisen kanssa? Miten teillä on tarina päättynyt?
Kommentit (176)
Niin, herkän miehen ei pitäisi elää kaksoiselämää, kun ei saa eletyksi sitä yhtäkään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 10:45"]
Ei ole vielä laitettu papereita. Sillä (ex)vaimolla on kaikenlaisia henkisiä ongelmia (on siis ihan tärähtänyt), eikä mies halua nyt kasata sille lasten takia enempää tuskaa. Kun tilanne vähän rauhottuu, niin sitten laittaa paperit sisälle. Tämä on ihan sovittu juttu.
[/quote]
Kenenköhän kanssa sovittu ? Sun vai vaimon ? :) Jokainen mies lupailee aina rakastajattarelleen, että kyllä mä tuon jätän ja sut otan. Koskaan ei ole helppoa aikaa erolle oli sillä exällä niitä ongelmia pään kanssa tai ei.
Yritä nyt oikeesti ymmärtää, ettet sä ole mikään muu kun hätävara. Kukaan ei tee eroa kahta vuotta jos on PÄÄTTÄNYT erota.
Lisäksi vähän kummastuttaa tuossa, että on jo 2 vuotta ollut sun kanssa, mutta silti nuorempi lapsista on 1v ? öööö... etkö sä nyt sitäkään ihmettele ?
Pidä hei ne hiukset vaaleina ja kengät kevyinä. siitä me miehet pidetään, mutta älä turhaa odottele tuolta mieheltä kuuta taivaalta tai mitään muutakaan, kuin sitä mitä hän käy sulle kerran tai pari viikossa antamassa :D :D Voi taivas sentään !
rakastunut nainen uskoo vaikka kuun olevan juustoa jos mies niin sanoo :( vanhempieni naapurissa asui juuri samanlainen nainen, mutta reippaasti iäkkäämpi versio. neljäkymppisenäkään ei ollut vieläkään oppinut olemaan uskomatta kaikkea mitä kaksilahkeiset hetken huumassa möläyttävät. lapsia oli siunaantunut kuusi kappaletta, ja jokaisen isää hän muisteli kaiholla eikä ymmärtänyt miksi he eivät jättäneetkään vaimojaan... muistan kuunnelleeni 12-vuotiaana kun hän tilitti viimeisintä suhdettaan äidilleni. äitini kysyessä miksi hän suostui kaikkeen siihen salailuun ja vehkeilyyn ukkomiehen kanssa, tämä ikuinen toinen nainen parkaisi "sä et ymmärrä! se sano että se rakasti mua! se ois jättäny sen vaimon mutta ei se voinu ku se on niin kiltti!!" ja sitten hän parkui ja nyyhki miten mies olikin niin ihana ja kamala kun se ei voi enää lastaan tavata kun sen vaimo ei suostu... ei helvetti, olin vasta lapsi mutta jo silloin nolotti tämän naisen puolesta. miten hyväuskoinen voi aikuinen ihminen olla??
ap, sinulla elämä laukkaa ohitse kannukset kilisten samalla kun odottelet sitä varattua prinssiäsi joka ei koskaan saa erotuksi. muuta ouluun tai vaikka tampereelle tai johonkin, siellä tapaat jonkun jolle et ole toisella sijalla. parempi sinulle, ja myös sille ukkomiehelle ja tämän vaimolle. jokainen nainen ansaitsee olla miehensä ainoa nainen
Joku matkii Candya nyt :) Ja Candyhan oli täyttä kusetusta :)
Kirjoittaakin kuten se :)
Ei kukaan voi olla noin tyhmä siis jos osaa jotenkuten kirjoittaakin.. ja provoksikin huono.
Alkurakkauden huumassa hän olisi saattanutkin erota vaimostaan, mutta nyt on jo liian myöhäistä.. 2 vuotta mennyt, eikä mitään ole tapahtunut. Ja sitä paitsi mies tuskin mitään sutturaa ottaisi uudeksi vaimokseen.
Millä oikeudella arvostelet mua sutturaksi? Olen skarppi, kielitaitoinen ja (pian) hyvin koulutettu. Senkö takia vain, että rakastuin onnettomassa avioliitossa olevaan mieheen?
ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:04"]
Hei 34! Olen (kohta) 23, mies 36. Mistä arvasit?
ap
[/quote]
Heh.. mies mikään tohvelisankari ole vaan sankari.. Saanut itselleen tuollaisen nuoren polkupyörän :P mitä polkea aina kun siltä tuntuu ja mikä on niin tyhmä ja naivi, että uskoo nämä " kyllä mä sen vielä jätän kunhan löytyy oikea aika" ...
Mut hei!! Oikeasti!! Ihannetilanne miehelle! On nainen joka hoitaa hänen lapset ja kodin (ja pillua).
Sen lisäksi toinen nainen jolta saa lisää pillua ja ns. jännitystä elämäänsä :)
Unelmatilanne monelle miehelle :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:10"]
Se syy mikseivät ystäväni tai perheeni hyväksy rakkauttamme on se, että tämä on oikeasti tosi pieni paikkakunta, ja miehen (ex)vaimo touhuaa aktiivisesti monissa jutuissa mukana. Siis hän tuntee paljon ihmisiä ja on puhunut minusta p*skaa, huoritellut ja levittänyt ilkeitä juoruja. Monet ovat näitä juttuja sitten uskoneetkin. Lisäksi täällä on aika uskonnollista porukkaa.
[/quote]
Itse en hyväksy huorittelua, mutta kyllähän miehen vaimo on oikeassa huoritellessaan sinua, eikö?
Ja jos vaimo vetää kilarit kun mies taluttaa rakastajattarensa hänen eteensä ei merkitse että vaimo on aivan hullu...
Onkohan ap sun suhteellisuudentaju vähän hukassa?
Millä oikeudella sä panet UKKOMIESTÄ kahden vuoden ajan jos oikeuksista puhutaan?
Hei haloo! Kumpi on oikeasti tärkeämpää elämässä; tosi rakkaus (kuten APn ja hänen tulevan miehensä) vai papin amen (miehen ja tulevan exän)? Miettikääs sitä...
T: myös miehensä varattuna löytänyt
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:57"]
Hei haloo! Kumpi on oikeasti tärkeämpää elämässä; tosi rakkaus (kuten APn ja hänen tulevan miehensä) vai papin amen (miehen ja tulevan exän)? Miettikääs sitä...
T: myös miehensä varattuna löytänyt
[/quote]
Tosirakkaus tuskin vuosia antaa odottaa ;)
Vasta kaksi vuotta olette tapailleet. Anna nyt sille miehelle aikaa. Kyllä se pian on sinun.
Eiku tosirakkaus just jaksaa odottaa :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:00"]
Eiku tosirakkaus just jaksaa odottaa :D
[/quote]
Vuosia? :D
En minä ainakaan haluaisi näivettyä huonossa liitossa jos tosirakkaus olisi odottamassa :) Avioero vireille heti ja pois yhteisestä kodista :)
Toiset menee jo naimisiin, ku ovat seurustelleet kaksi vuotta.
Tää mies ei osaa edes päättää, erotako, kun on seurustellut kaksi vuotta.
Mutta ehkä mies vain on niin kiltti ja hyvä, että haluaa jakaa rakkauttaan kahdelle naiselle niin pitkään kuin sitä vain riittää.
Pysy ap siinä suhteessa vain, saat varmasti rakkautta juuri niin paljon kuin ansaitset!
Miten hauska trolli. Ja vielä kun jaksaa itselleen vastailla kannustavia viestejä välillä. Nyt minäkin vasta hoksasin, mitä täällä päin tarkoittaa se "Tosirakkaus odottaa".... eli yksinkertainen kevytkenkälunttu odottaa pettäjämiehen eroa.
Äskeiseen piti peukuttaa plus, mutta vahingossa tulikin miinus! Hyvä kommentti ap:lle.
Ja mikähän muuten on se ap:n otsikon "pian ex-vaimo"? Onko mies ap antanut sinulle jonkin ajan minkä kuluttua hän eroaa?
Naimissa olevaan olen rakastanut minäkin. Mutta onkin siinä, että tilanne on se mikä on. He erovat huomenna tai ovat naimisssa hautaan saakka. Tämä vaihtokauppa, jossa minä saan ne parhaat palat kauniit sanat ja hellyydet ilman laskujen maksamista yms.
Eikä se ole mikään tae, että vaikka toisella kuinka olisi tahtoa ja tunteinta jne, että meistä tulisi jotain pysyvää vaikka he eroisivat. Koska miettisin kyllä vakavasti, haluako miestä, joka on valmis sivusuhteeseen ja mies varmasti miettii tahtooko naista, joka tämän käytöksen mahdollistaa. Tämä on ehkä vaan pieni pakotie arjesta puolin ja toisin.
Enkä minä epäile hetkeäkään, ettei hän rakastaisi kun niin kerran sanoo, mutta olen myös tietoinen, kun hän minulle kääntää selkänsä hän sanoo ne samat sanat toiselle.