Miesystäväni vaimo (pian ex-) kontrolloi elämäämme
Siis pakko avautua, kun ottaa niin paljon päähäni. Olen tavannut elämäni miehen ja olemme seurustelleet kohta kaksi vuotta. Mies on kuitenkin vielä teknisesti ottaen naimisissa exänsä kanssa, ja heillä on lapsia. Tämä nainen ei kuitenkaan hyväksy vallitsevaa tilannetta, vaan pistää kapuloita rattaisiin minkä voi. Mies, joka on tosi herkkä eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä, ei osaa pitää puoliaan vaan alistuu sitten näihin tämän naisen vaateisiin.
Ärsyttää, kun oli puhetta että lähtisimme autoilemaan Ruotsiin nyt elokuussa, mutta mies joutuukin viettämään viikon tulevan exänsä ja lasten kanssa mökillä. Kyllähän mä ymmärrän, että lasten kannalta on tärkeää että isä viettää heidän kanssaan aikaa, mutta silti ottaa pannuun.
No, tilanne muuttuu sitten kun mies ottaa eron ja voimme muuttaa yhteen. Taloudellisista syistä se on vain juuri tällä hetkellä mahdotonta.
Onko muita jotka ovat joutuneet jakamaan rakkaimpansa toisen naisen kanssa? Miten teillä on tarina päättynyt?
Kommentit (176)
Kuka haluaa miehen, joka ei osaa päättää?
Kuka haluaa miehen, joka ei osaa päättää?
Voi tyttöpieni, tuo mies käyttää sinua vain hyväkseen. Olet hänelle vain rakastajatar ja sitä perhe-elämää hän haluaa viettää vaimonsa ja lastensa kanssa. Katsos, kun osa miehistä kykenee elämään noin ja naiset siihen surullista kyllä myös suostuvat. Vaimoaan ja lapsiaan tuo mies, ei tule koskaan jättämään. Surullista on myös se, että mies joka kykenee elämään noin ei tule muuttumaan koskaan. Koskaan hänelle ei riitä se yksi nainen elämäänsä, vaan hän hakee huomiota ja hyväksyntää naisilta ja kykenee huomioimaan ainoastaan oman itsensä. Kehoitan tutustumaan narsistisen ihmisen luonnekuvaukseen.
Kyllä se mies sen vaimonsa jättää, odota vaan rauhassa. Onnea sinulle ja sille miehelle sitten kun olette yhdessä. Ei siihen enää kauaa mene, vasta kaksi vuotta olette tutustuneet toisiinne. Teillä on koko loppuelämä sitten aikaa nauttia kahdestaan. Hyvää jatkoa sinulle!
Kiitti, 59! :) :) Mä jaksan uskoa että saamme vielä elää perheenä joku päivä.
AP
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:34"]
Eikö kukaan ole oikeasti ollut vastaavanlaisessa tilanteessa? Toivoin saavani täältä jaettua elämänkokemusta, enkä pelkkää v-ttuilua...
ap
[/quote]
Juu, olen ollut samantyyppisessä tilanteessa, itse olin parikymppinen ja mies päälle kolmenkymmenen. Nainen itse tuhosi oman avioliittonsa ja koitti saada miehensä takaisin uhkailulla ja kiristyksellä. Miehelläni (toisin kuin ilmeisesti ap:n miehellä, valitettavasti) oli sen verran selkärankaa että oikeasti otti sen eron, muutti pois entisen luota ja käski tämän jättää meidät rauhaan. Siihen loppui se pompottelu. Mies oli jo löytänyt minut, ja nyt jo 10 vuotta ollaan yhdessä oltu onnellisesti.
Älä AP usko näitä AV-kirjoittelijoita, joista suurin osa on katkeria vanhoja akkoja, jotka pelkäävät hysteerisesti että nuori ja nätti tulee ja vie miehen. Itsekin nappasin omani aikoinani toiselta naiselta, eikä ole kertaakaan kaduttanut!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 10:45"]
Ei ole vielä laitettu papereita. Sillä (ex)vaimolla on kaikenlaisia henkisiä ongelmia (on siis ihan tärähtänyt), eikä mies halua nyt kasata sille lasten takia enempää tuskaa. Kun tilanne vähän rauhottuu, niin sitten laittaa paperit sisälle. Tämä on ihan sovittu juttu.
[/quote]
Tää perus :DD "se vaimo on vajaa ja sairas päästään ni en viitti vielä erota". Sitä paitsi, etkös aloitusviestissä kertonut, että syy oli se, ettei taloudellisista syistä voi erota. Höhöhöhö.
EIköhän se mies olisi eronnut, jos olisi erotakseen. Mutta miksi tehdä se, saa periaatteessa ihan luvan kanssa kahta pillua.
Mutta olethan tietoinen, että jos mies ja hänen vaimonsa joskus olisivat eronneet, niin mies olisi edelleen ollut isä. Eivät ne lapset lakkaa olemasta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:10"]
Se syy mikseivät ystäväni tai perheeni hyväksy rakkauttamme on se, että tämä on oikeasti tosi pieni paikkakunta, ja miehen (ex)vaimo touhuaa aktiivisesti monissa jutuissa mukana. Siis hän tuntee paljon ihmisiä ja on puhunut minusta p*skaa, huoritellut ja levittänyt ilkeitä juoruja. Monet ovat näitä juttuja sitten uskoneetkin. Lisäksi täällä on aika uskonnollista porukkaa.
[/quote]
Ei se varmaan kivaa ole, mutta täysin ymmärrettävää, että petetty aviovaimo purkaa mieltään niin rakastajattarelle päin naamaa kuin tuttavilleenkin. Ei se hänestä hullua tee. Kun alkaa toiseksi naiseksi, pitää vain kestää monenlaista - goes with the territory.
Kohta te olette perhe. Odota vaan. Mehet ovat tunnetusti vaan hitaita muutoksissa.
Jos mies olisi halunut erota vaimostaa, niin hän olisi sen jo tehnyt. Unohda se mies. Hän vain käyttää sinua ap hyväkseen. Jos laitat hänet valitsemaan itsesi ja hänen perheen väliltä, hän valitsee vaimonsa ja lapsensa. T. toinen 23-v.
Jos se mies olisi vaimonsa jättääkseen, hän olisi jo jättänyt. Mitkä taloudelliset syyt estävät häntä muka eroamasta? Ovatko ne syyt ikinä poistumassa? Jos vaimo on hullu, onko hän muuttumassa ikinä vähemmän hulluksi? Siinä sinulle pohdittavaa.
Suoraan sanottuna teet itsellesi karhunpalveluksen, kun tuhlaat kallisarvoista nuoruuttasi varatussa miehessä. Voisit saada vapaan miehen, jolla ei ole vaimoa eikä lapsia.
Vanha sanonta on, että jos on tahtoa, löytyvät myös keinot. Miesystävälläsi ei sitä tahtoa näytä löytyvän, kun ei kykene eroamaan ja käyttää vielä kuluneimpia tekosyitä.
Te olette suurin osa väärässä! Mikko ei ikinä valitsisi vaimoaan mun sijasta!!! Mä ymmärrän että nämä erojutut vievät aikaa kun on lapsetkin kuvioissa, mutta mä en ole tuhlannut kahta vuotta mun elämästäni siihen, että odottaisin jotain joka ei koskaan toteudu!!!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:30"]
Äsh, ei se noin mene. Tää on oikeasti tosi monimutkainen tämä kuvio, mutta olen 100% varma siitä, ettei mies pelaa mitään pelejä kanssani. Hän herkkä ja rakastava ihminen, eikä halua satuttaa ketään. Tämä on oikeasti vaikea tilanne hänelle, kun tähän liittyy vielä työkuviot (olemme samassa työpaikassa mieheni kanssa).
ap
[/quote]
Ei se sitten sua satuta tässä juuri nyt ja ennenkin?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:17"]
Te olette suurin osa väärässä! Mikko ei ikinä valitsisi vaimoaan mun sijasta!!! Mä ymmärrän että nämä erojutut vievät aikaa kun on lapsetkin kuvioissa, mutta mä en ole tuhlannut kahta vuotta mun elämästäni siihen, että odottaisin jotain joka ei koskaan toteudu!!!
[/quote]
meinaatko tuhlata toiset 2 vuotta ennenkuin ymmärrät?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 12:17"]
[/quote]
Tässähän se ongelma onkin! Olet äijän itse opettanut siihen, että hänellä on vaimo ja rakastajatar. Mikäs sen mukavempi tilanne. Älä luulekaan, että hän perhettään on sinun vuoksesi hajottamassa. Tulet näkemään. Jos häivyt kuivioista hän hankkii uuden rakastajattaren, ei se sen vaikeampaa ole.
Livahtiko sulta AP just vahingossa sun miehen nimi (Mikko)?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:42"]
Ei asuta Itä-Suomessa. Enkä usko, että kovinkaan monella meidän paikkakunnalla kyllä tietokonettakaan on (se uskontojuttu...), joten tuskin minua täältä tunnistetaan jos sanon että Pohjanmaalta.
[/quote]
Kyllä täällä Pohjanmaallakin osataan tietokonetta käyttää :) Ja sellaisia löytyy ihan näiltä pieniltäkin paikkakunnilta :D Ja lestadiolaispiireissä näyttää olevan nuoremmilla monella facebook-profiilikin...
Uskotko sä lapsikulta oikeesti, että se sun mieheSI (kuten häntä nimität) aikoo erota? Haloo!!
Ja vaimon mielenterveydessä tuskin on mitään vikaa, veikkaan että aika monella meistäkin menis montakin hernettä nenään jos ukkokulta alkais riekkumaan tyttösten kanssa ja itsellä pieniä lapsia kotona. No, hupia se on sinulta hakenut ja ilmeisesti saanutkin :)
Siis... 32v mies panee noin 17-18v puolisonsa raskaaksi ja muutaman vuoden perästä tulee jo toinenkin lapsi. Mies huomaa ettei perheellisyys ja tämä nainenkaan ole hänen juttu ja pian kuvioihin ilmestyy taas itseä reippaasti nuorempi uusi hoito.
En sano etten olisi kateellinen, mutta mitenköhän elatusmaksut ja lasten huoltajuus menee?. M40
Siis tässähän on täysin todellisuudentajunsa kadottanut -- jos sellaista on koskaan omannutkaan -- parikymppinen blondi, joka deittaa naimisissa olevaa lestadiolaismiestä, joka on vielä samassa työpaikassa. Ihmettelee sitten kun nykyinen vaimo "ei oikein ymmärrä".
HUORA sinä olet!