Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni vaimo (pian ex-) kontrolloi elämäämme

Vierailija
02.08.2013 |

Siis pakko avautua, kun ottaa niin paljon päähäni. Olen tavannut elämäni miehen ja olemme seurustelleet kohta kaksi vuotta. Mies on kuitenkin vielä teknisesti ottaen naimisissa exänsä kanssa, ja heillä on lapsia. Tämä nainen ei kuitenkaan hyväksy vallitsevaa tilannetta, vaan pistää kapuloita rattaisiin minkä voi. Mies, joka on tosi herkkä eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä, ei osaa pitää puoliaan vaan alistuu sitten näihin tämän naisen vaateisiin.

Ärsyttää, kun oli puhetta että lähtisimme autoilemaan Ruotsiin nyt elokuussa, mutta mies joutuukin viettämään viikon tulevan exänsä ja lasten kanssa mökillä. Kyllähän mä ymmärrän, että lasten kannalta on tärkeää että isä viettää heidän kanssaan aikaa, mutta silti ottaa pannuun.

No, tilanne muuttuu sitten kun mies ottaa eron ja voimme muuttaa yhteen. Taloudellisista syistä se on vain juuri tällä hetkellä mahdotonta. 

Onko muita jotka ovat joutuneet jakamaan rakkaimpansa toisen naisen kanssa? Miten teillä on tarina päättynyt?

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:04"]

Hei 34! Olen (kohta) 23, mies 36. Mistä arvasit?

ap

[/quote]

Naiviudesta. Itsenäiset aikuiset naiset eivät enää katso maailmaa sydänmen muotoisten vaaleanpunaisten lasien läpi vaan osaavat arvostaa itseään.

Vierailija
42/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syy mikseivät ystäväni tai perheeni hyväksy rakkauttamme on se, että tämä on oikeasti tosi pieni paikkakunta, ja miehen (ex)vaimo touhuaa aktiivisesti monissa jutuissa mukana. Siis hän tuntee paljon ihmisiä ja on puhunut minusta p*skaa, huoritellut ja levittänyt ilkeitä juoruja. Monet ovat näitä juttuja sitten uskoneetkin. Lisäksi täällä on aika uskonnollista porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

varmaan siittä että vain noin nuori voi olla noin tyhmä.. olet minua vuoden vanhempi mutten silti suostuisi tuohon kohteluun :) olisiko itsekunnioitus mitään?

Vierailija
44/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:08"]

ap

[/quote]

Naiviudesta. Itsenäiset aikuiset naiset eivät enää katso maailmaa sydänmen muotoisten vaaleanpunaisten lasien läpi vaan osaavat arvostaa itseään.

[/quote]

Se kirjoitetaan muuten naiiviudesta. 

-ap

Vierailija
45/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran sattui niin että olin ajamassa kotiin ja yhtäkkiä puhelimeen tuli viesti tuntemattomasta numerosta, että " vau, oletpas kaunis" ja sitten kyselin että kuka siellä tekstailee ja se ukko oli saanut mun numeron kun laittoi auton rekisterinumeron findiin.. Sitten pyyteli kahville ja tottakai suostuin (onneks en ehtinyt), sillä samanpäivän aikana tekstailtuamme tajusin minkälainen tämä kusipää ukko oli. Väitti että on eroomassa vaimostaan, mutta ei voinut  vielä erota kun ei ollut talo saatu myytyä. Ja oli lapsiakin pari kappaletta. Joten se olisi tullut kahville mun luo kello 4 aikaan aamulla ennenkun menee töihin, ettei vaimo saa tietää. Sanoin että ei kiitos, ei kiinnosta.. Niin ukko suuttu ja väitti oikeesti puhuvansa totta. Onneks en nähnyt tätä tyyppiä koskaan, kyllä pisti vihaks. Kuulin myöhemmin että tämä tyyppi on mun kaverin työpaikalla enkä ollut ainut jolle teki näin. Jotkut muijat oli niin sinisilmäsiä että menivät lankaan. Ja vaimo ei tiedä asiasta mitään.  Vihaan tommosia ukkoja. 

Vierailija
46/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, kyllä mä arvostan itseäni enkä ole naiivi (huomaatko, kaksi iitä!). Olen löytänyt elämäni suuren rakkauden, ja olen valmis odottamaan sitä. Mun mies on oikeasti tosi hyväsydäminen (huomaa, vain yksi ämmä!) ja hellä, ja se on tosi vaikeassa tilanteessa kun ei halua satuttaa ketään. Ja vaikka ne lapset eivät biologisesti ole mun, niin joku päivä musta tulee niiden äitipuoli, ja mä haluan niille vain kaikkea hyvää.

Vierailija
47/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:01"]

Mies valehtelee sulle kaiken aikaa. Ei kannata nyt jäädä roikkumaan tohon suhteeseen. Äläkä usko enää sen valheita. Mies ei tule jättämään vaimoaan ja lapsiaan. 

[/quote]

Juurikin näin. Koska ei se suhde huonone päivässä eikä eroa haeta ylipäätään päivässä. Eli jos se lapsi on laitettu alulle n. kaksi vuotta sitten, niin suhdehan on voinut silloin hyvin? Tai ainakin on uskottu, että suhde jatkuu, koska miksi lasta muuten tehtäisiin? Ellei sitten totaalisesti ole käynyt vahinko (tiedän tällaisen, eropaperit oli vetämässä ja harrastivat jäähyväisseksiä, josta sitten monen sattuman summana sai lapsi alkunsa).

Vierailija
48/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranen aika tyär.. vanha äijä..

Vierailija
49/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset ovat parasta mitä tiedän. Minusta on loistavaa, että pettäjämiehellä on uusi nainen putkessa heti. Eipähän mies tule tuonne kartsalle meitä muista häiritsemään.

Vierailija
50/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas!!! Tämä vaimo ja sen mies pelaa tällästä peliä sun kaa. Kaikki on varmasti hyvin harkittua teatteria. Fakta on siis se että ne kumpainenkin nauttii siitä hyvinkin paljon ja käyttää sua hyväkseen. Avioero ei hirveesti maksa jos sulla on asunto mihin mies voi muuttaa. Ja olen kovinkin samaa mieltä muiden asiaan kommentoineiden kanssa.  Ei se eroa ikinä ota sä oot niille vaan esileikkiä omiin petipuuhiin.

Vierailija
51/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:20"]

Nämä aloitukset ovat parasta mitä tiedän. Minusta on loistavaa, että pettäjämiehellä on uusi nainen putkessa heti. Eipähän mies tule tuonne kartsalle meitä muista häiritsemään.

[/quote]

itsekkin mietin että eikö se mies uskalla olla yksin

Vierailija
52/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:11"]

ap

[/quote]

varmaan siittä että vain noin nuori voi olla noin tyhmä.. olet minua vuoden vanhempi mutten silti suostuisi tuohon kohteluun :) olisiko itsekunnioitus mitään?

[/quote]

xDDD sori nyt rupes naurattaa, ihanko vuoden olet nuorempi?? VAU vaikuttaapa tosi paljon!! Vuoden tai kahden vuoden ikäero on ihan mitätön, ei kukaa voi ruveta hehkuttamaan olevansa jotain vuoden nuorempi ;DD

mitä tulee AP:n juttuun niin tosi on, parikymppiset on niin..no, lapsia. Mies 36 ja ap 22.... JOo ja muka lupaa mies jättää vaimonsa, mutta miks ihmeessä lähtee viikon lomalle sen kanssa? Ja vielä jonneki mökille missä ei oo mitään muutakaan seuraa eikä kunnollista pakopaikkaa. Huhheijaa, ja muutenkin, eti AP AP ittes ikästä seuraa äläkä kajoa noihin perheellisiin ukkoihin.

Vierailija
53/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh, ei se noin mene. Tää on oikeasti tosi monimutkainen tämä kuvio, mutta olen 100% varma siitä, ettei mies pelaa mitään pelejä kanssani. Hän herkkä ja rakastava ihminen, eikä halua satuttaa ketään. Tämä on oikeasti vaikea tilanne hänelle, kun tähän liittyy vielä työkuviot (olemme samassa työpaikassa mieheni kanssa).

ap

Vierailija
54/176 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samankaltainen tilanne, muttei tulisi mieleenkään odottaa suhteelta mitään perheellistä tulevaisuutta. Olen vähän miestä vanhempi ja vaikka han itse pitää itseään poikaystävänä, niin rakastaja hän mulle todellisuudessa on. Hän yrittää usein kertoa mulle kuinka huonosti vaimon kanssa menee ja ero on tulossa, mutta olen sanonut, etta se on hänen ja vaimon välinen asia eika kuulu minulle. Totuus on se, etten uskoisi kuitenkaan.

Hän on ihminen, jonka kanssa en luultavasti tulisi toimeen paria kuukautta kauempaa, jos saman katon alla oltaisiin, mutta satunnainen läheisyys sillointällöin kelpaa. Hän vaikuttaa siltä, ettei yksinkään osaisi olla, joten luultavasti hän olisi muuttamassa yhteen heti kun edellinen suhde päättyy ja siinä vaiheessa minä löisin jarrut pohjaan. Tykkään omasta ajastani ja vapaudestani enemmän kuin miehestä.

Eli ap:lle vinkkinä, että pidä hauskaa, mutta etsi samalla sitä oikeaa.

Vierailija
55/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:11"]

ap

[/quote]

[/quote]

xDDD sori nyt rupes naurattaa, ihanko vuoden olet nuorempi?? VAU vaikuttaapa tosi paljon!! Vuoden tai kahden vuoden ikäero on ihan mitätön, ei kukaa voi ruveta hehkuttamaan olevansa jotain vuoden nuorempi ;DD

[/quote]

olisiko siis pitänyt sanoa että olen melkein/lähes saman ikäinen kuin ap mutten ikinä antaisi kohdella itseäni noin? ja totta, me parikymppiset osataan olla tosi lapsia. (ja ap on 23)

Vierailija
56/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole oikeasti ollut vastaavanlaisessa tilanteessa? Toivoin saavani täältä jaettua elämänkokemusta, enkä pelkkää v-ttuilua... 

ap

Vierailija
57/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin ap asutte? Jos Itä-Suomessa niin toi on mun kaverin mies, voin koittaa puhua sille. :)

Vierailija
58/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 11:34"]

Eikö kukaan ole oikeasti ollut vastaavanlaisessa tilanteessa? Toivoin saavani täältä jaettua elämänkokemusta, enkä pelkkää v-ttuilua... 

ap

[/quote]

minä taas joka olen nuorempi ja se huvittaa vanhoja.. Ei ollut tarkoitus vittuilla, ethän sinä pysty tunteillesi mitään. Harmillista että mies on naimisissa, kahden vuoden seurustelu joka ei ole saanu taikaan avioeroa vaikka miehellä olisi ollut siihen jo 2 vuotta ellei enempikin mahdollisuus. Älä syytä vaimoa, hän nyt on kahden pienen lapsen äiti ja arki on rankkaa. Kyllä multaki kuuluis 1001 kirosanaa jos mun mies kävelisi minun kotiini uuden naisensa kanssa.

Vierailija
59/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta Itä-Suomessa. Enkä usko, että kovinkaan monella meidän paikkakunnalla kyllä tietokonettakaan on (se uskontojuttu...), joten tuskin minua täältä tunnistetaan jos sanon että Pohjanmaalta.

Vierailija
60/176 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä trolli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän