Nyt se sanottiin ääneen: Suomi ei voi jatkaa näin, nykyisiä palveluja ei ole varaa ylläpitää.
”Ei juustohöylää, vaan rakenneuudistuksia. Kaikilla sektoreilla pitäisi käydä perusteellinen tarkastelu siitä, mitä palveluja tarvitaan vuonna 2030 tai 2040”
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/ec4990d0-5115-4eef-8243-4dace0c7a67f
Mistä palveluista sinä olisit valmis luopumaan?
Kommentit (13)
Mielestäni vanhustenhoidosta ja perusterveydenhoidosta voidaan karsia. Mistään tärkeästä ei saa luopua, kuten keinotekoisesta kaksikielisyydestä, tulkkipalveluista tai maahan muuttajien pyöräkouluista.
Vanha totuus. Purra on tuon tiennyt jo kauan, samoin kaikki taloudesta jotain ymmärtävät taviksetkin. Poliitikot vaan haluaa "ostaa" itselleen uuden vaalikauden miellyttämällä ihmisiä ja kukaan ei uskalla lopettaa kokonaan joitain ei pakollisia raha käyttökohteita.
Suomi on 3 hallituksen päässä Kreikan talousromahduksesta.
Näinhän se on. Ensi vaalikaudellakin säästetään tai itketään ja säästetään.
Oikeisto on sanonut noin jo pitkään, sillä haluavat romuttaa hyvinvointiyhteiskunnan.
Ei mitään uutta, vanhaa propagandaa. Oikeiston omistama lehti.
Vierailija kirjoitti:
Lähde: lahtarisivusto
Tarkoitatko kommentillasi, että se ei pidä paikkaansa?
Jokainen lapsen hankkinut hoitaa itse lapsensa 4-vuotiaaksi.
Päiväkodista eli lapsitarhauksesta voi ja kannattaa luopua mahd paljon varhaisvuosina.
Lapsen paikka on kotona.
Lapsella on oikeus rauhalliseen kasvuun ja leikkiin ja uneen eli kotihoitoon.
Lapsireservaatit ovat epäinhimillisiä vaarallisia ja kasvattavat sekopäitä mielipuolia.
Jaa-a, tällaisena tavallisena tallaajana minulla on hyvin vähän tietoa mitä kaikkia palveluita on tarjolla.
Suomi voisi luopua maahanmuutosta apinamaista, koska sellaiseen meillä ei ole varaa. Tänne viekkaudella ja vääryydellä jo ängenneet voisi lähettää pois. Tästä voi aloittaa uudet säästötalkoot.
Tää ahdistaa näin työkyvyttömänä, kun tietää ettei valtiolla ole resursseja hoitaa minua kun vanhenen. Jotenkin on saatava omaisuutta tai kuoltava pois.
Jos Suomi ei ole tulevaisuudessa hyvinvointivaltio, muutetaanko naapurimaihin paremman elämän toivossa?
Toi on sanottu jo kauan sitten.
Se uskotaan vasta sitten, kun IMF- salkkumiehet tulee sen sanomaan. Samaa kuin kreikassa, jos asiat ei muutu.
Ainoa mikä voisi pelastaa, on 4-5 % talouskasvu useampana vuonna peräkkäin, näin aluksi.