Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen karvaasti joutunut vuosien yritysten jälkeen viimein toteamaan sen, että joudun tyytymään sellaiseen kumppaniin joka ei kiinnosta

Vierailija
07.08.2020 |

Ikää on jo 35 vuotta, eivätkä yritykseni saada ihastuksia kanssa minkäänlaiseen suhteeseen ole ikinä tuottanut tulosta. Tässä iässä alkaa olla jo aika todeta että minä olen yksi niistä joka joutuu tyytymään sellaiseen kumppaniin, joka ei oikeasti kiinnosta. Sellaisia tarjokkaita on nimittäin aina välillä ollut.

En kuitenkaan tiedä miten tulen sopeutumaan tähän todellisuuteen...Onko joku löytänyt silti onnen?

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tämän tunteen liian hyvin, ikää melkein samat kuin sulla ja vuodesta toiseen 5/10 naiset kiinnostuu ja 6/10 naiset sanoo että ei ole kipinää tai ihastumista.

Todella huolestuttavaa huomata miten tarkasti naiset noudattavat tasoteoriaa.

Tottakai ne noudattavat. Teoriat kuvaavat reaalimaailmaa. Jos kuvaus ei pätisi, teoriaa pitäisi muuttaa.

Totta, mutta naiset itse aina väittävät, että "toisen 5/10 mies voi olla toiselle 10/10".

Itse miehenä en ole huomannut pientäkään hajontaa siinä, että minkätasoinen nainen voi kiinnostua romanttisesti. Suuri ristiriita sanojen ja toteuman välillä.

Naiset rakastavatkin ideologioita ja fantasiaa, eivätkä välitä vaikka heidän tekonsa ovat pahasti ristiriidassa puheiden kanssa. Naiset esimerkiksi ihan tutkimustenkin mukaan noudattavat "tasoja" paljon orjallisemmin kuin miehet...Eli poikkeavat harvemmin "oman tason" alle. He eivät vain tiedosta sitä samalla tavalla kuin miehet.

Tuomittu yksinäisyyteen on se mies joka kuuntelee naispuoleisten kavereidensa sanallisia neuvoja pariutumisasioissa.

Aivan.

Miehen kannattaakin tarkkailla mitä, ja minkälaisia päätöksiä nämä naiset itse tekevät omalla parisuhde - ja deittirintamallaan. Sitten omaksua parhaiten menestystä tuottavat jutut.

Juuri näin.

Kun mies kymmennettä kertaa kuuntelee juhlien ja baarijatkojen jälkeen tarinaa kuinka siellä juhlissa oli kyllä se tosi kiva ja kunnollinan Markus, mutta TAAS nainen lähti kuitenkin baarista sen tatuoidun jännäjörnijä-tonin mukaan, voi  fiksu mies vetää jotain johtopääksiä tästä.

Miksi naiset ovat allergisia kunnollisille kivoille miehille vaikka juuri heidän kanssaan saisi hyvän parisuhteen? Naisten miesmaku tuntuu olevan täysin päinvastaiset miehet vaikka aina saa kuitenkin lukea valitusta siitä, että mies halusi vain seksiä. Kuitenkaan naisen valinnat eivät koskaan muutu, seuraava mies on samanlainen.

Vierailija
82/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tyytyä. Itse ajattelin noin ja onhan se seksi jonkun 'ihan kiva' -tyypin kanssa ihan h.lvetin huonoa. Suhde kuoli niin pystyyn kahdessa vuodessa, etten halunnut edes mennä kotiin. Ahdisti kun mies oli siellä.

Mutta kaikilla ei ole sellaista vaihtoehtoa että saisi sen ihastuksensa, ikinä

Naiset yleensä kokevat tuon vaiheen esiteini-/teini-ikäisinä. Siis että ollaan ihastuneita saavuttamattomiin henkilöihin. Sen jälkeen he kasvavat aikuisiksi ja ihastuvat ihan saavutettaviin, omassa elämänpiirissä oleviin ihmisiin.

Jos kerta toisensa jälkeen on ihastunut saavuttamattomaan idoliin/kuvaan/profiiliin, niin minusta se kertoo, että on jäänyt kehityksessään sinne esiteinin/teinin asteelle.

Täällä taas "fiksu" nainen vertaa naisten teiniaikojen ihastuksia pop-tähtiin ja leffastaroihin miehen ihan oikeassa elämässä tapaamiinsa "tavallisiin" henkilöihin.

Luuletko että voidaan samassa lauseessa puhua sinun 14-vuotiaana kokemasta ihastuksestasi Leonardo Dicaprioon, ja minun ihastuksestani naiseen jonka kanssa hengasin samassa porukassa, juttelimme mesessä ja tapasimme myös muutenkin kahdestaan muutaman kerran?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tämän tunteen liian hyvin, ikää melkein samat kuin sulla ja vuodesta toiseen 5/10 naiset kiinnostuu ja 6/10 naiset sanoo että ei ole kipinää tai ihastumista.

Tottakai ne noudattavat. Teoriat kuvaavat reaalimaailmaa. Jos kuvaus ei pätisi, teoriaa pitäisi muuttaa.

Tasoteorian mukaan ihmisen taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen kumppanin hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen, eikö totta? Jos siis kuitenkin miehet joutuvat koko ajan tyytymään itseään alempitasoisiin, niin eikö silloin teoriaa pitäisi nimenomaan muuttaa? Eikö sen pitäisi silloin kuulua, että "parisuhteet muodostuvat niin, että mies on 1-2 tasoa naista korkeatasoisempi". Ei tulisi enää näille veijareille pettymyksiä.

Toinen vaihtoehto on kalibroida tasomittari.

Eikös se maailman sivu ole mennyt näin?

Köyhä tyttö johon ruhtinas rakastui.

Monte Carlon Ranier otti mitättömän näyttelijän Grace Kelly.

Prinssi Charles ja Diana.

Prinssi Harry ja - mikä se nyt olikaan -

Mikä suomalaisella miehellä nyt on vaikeaa? Onko hän jotenkin parempi kuin kukaan muu ja joutuu "tyytymään".

Kyllä. Kalibroinnin paikka.

Kuinka läheltä sinun elämääsi nuo esimerkkihenkilöt liippaavat? Minun elämääni ei millään tavalla. Elän ihan tavallisen suomalaisen elämää. Siinä elämässä täysin tavalliset suomalaiset miehet ja naiset tapaavat, ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat ihan koko ajan. Eikö sinun lähipiirissäsi? Siellä on vain köyhiä kaunottaria ja prinssejä ja ruhtinaita?

Mutta tuo esimerkkisi vain tukee kehityksen pysähtymistä esiteini-/teinitasolle, missä elämää opetellaan "ihastumalla" julkkiksiin ja seuraamalla heidän elämäänsä. Älä huoli, minäkin mietin esiteininä ihan vakavissani, että mitä tekisin, jos minulla olisi poikaystävä ja sitten suosikkipoikabändini solisti tulisikin Suomeen ja tapaisi minut ja rakastuisi minuun. Palstan miesten seksuaalinen ja parisuhdekehitys taitaa olla suurin piirtein samassa vaiheessa.

Vierailija
84/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettant 30+ naisten tapailun koska ovat hirveitä takertujia. Oikein paistaa läpi se pelko jäädä yksin ja heidän takertuminen on oikein ahdistavaa. Pysyttelen alle 30 vuotiaissa.

t. 32v mies.

Lisäksi suosittelen teitä 30+ naisia ottamaan rennosti ihan kuin olisitte 22 vuotiaita. Tapailkaa miehiä samaan tyyliin ja pitäkää hauskaa, ei mitään vihjailua vakavasta suhteesta. Se tulee itsekseen jos on tullakseen. Jos homma ei toimi, siirtykää iloisesti seuraavaan älkääkä takertuko.

t. 32v mies

Höpölöpö, kun olin 23 ja tapasin nykyisen mieheni, kysyin ekana iltana mitä hänen tulevaisuuteensa sisältyy. Jos täsmäsivät minun suunnitelmien kanssa, annoin mahdollisuuden.

Jos ei olisi ollut mitään yhteistä, miksi olisin tuhlannut molempien aikaa. Kaikki tapahtui sen jälkeen kuin itsestään. Mutta oikea tyyppi, oikeaan aikaan ja muutoinkin sopiva. Minulla ei ollut tarvetta parisuhteelle, eikä kiinnostusta lyödä itselleni palloa jalkaan jonkun miehen takia, mutta sattui käymään toisin ja 17v ollaan oltu yhdessä.

Mitä höpölöpö?

Minä olin jo tuon ikäisenä (23 v) naimisissa nykyisen mieheni kanssa, mutta ymmärrän, että suurin osa tuon ikäisistä ei sitoudu vakavasti, saati kysele ekana iltana yhteisten tulevaisuuden suunnitelmien perään. Moni 22 v elää rennosti ja huolettomasti kuten tuo mies asian ilmaisi.

Etkö oikeastaan vaan todenna hänen sanomansa todeksi tuolla omalla esimerkilläsi (eli et etsinyt vakavaa, mutta sitouduit kun sopiva osui kohdalle?)

Mikä siis oli höpölöpöä?

Vierailija
85/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta naiset itse aina väittävät, että "toisen 5/10 mies voi olla toiselle 10/10".

Itse miehenä en ole huomannut pientäkään hajontaa siinä, että minkätasoinen nainen voi kiinnostua romanttisesti. Suuri ristiriita sanojen ja toteuman välillä.

Naiset rakastavatkin ideologioita ja fantasiaa, eivätkä välitä vaikka heidän tekonsa ovat pahasti ristiriidassa puheiden kanssa. Naiset esimerkiksi ihan tutkimustenkin mukaan noudattavat "tasoja" paljon orjallisemmin kuin miehet...Eli poikkeavat harvemmin "oman tason" alle. He eivät vain tiedosta sitä samalla tavalla kuin miehet.

Tuomittu yksinäisyyteen on se mies joka kuuntelee naispuoleisten kavereidensa sanallisia neuvoja pariutumisasioissa.

Aivan.

Miehen kannattaakin tarkkailla mitä, ja minkälaisia päätöksiä nämä naiset itse tekevät omalla parisuhde - ja deittirintamallaan. Sitten omaksua parhaiten menestystä tuottavat jutut.

Juuri näin.

Kun mies kymmennettä kertaa kuuntelee juhlien ja baarijatkojen jälkeen tarinaa kuinka siellä juhlissa oli kyllä se tosi kiva ja kunnollinan Markus, mutta TAAS nainen lähti kuitenkin baarista sen tatuoidun jännäjörnijä-tonin mukaan, voi  fiksu mies vetää jotain johtopääksiä tästä.

Ok.

Tulkitsen niin, että dialogi loppui ja tästä eteenpäin seuraa julistusta. Meitä naisia tähän keskusteluun ei ilmeisesti enää tarvita.

Teteekö totuus, ja oman käytöksen objektiivinen tarkastelu kipeää?

Vierailija
86/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Juuri näin.

Miksi naiset ovat allergisia kunnollisille kivoille miehille vaikka juuri heidän kanssaan saisi hyvän parisuhteen? Naisten miesmaku tuntuu olevan täysin päinvastaiset miehet vaikka aina saa kuitenkin lukea valitusta siitä, että mies halusi vain seksiä. Kuitenkaan naisen valinnat eivät koskaan muutu, seuraava mies on samanlainen.

Ketkä naiset? Äitisi, siskosi, serkkusi, muut sukulaisesi, naapurisi, opiskelukaverisi, työkaverisi? Kaikki ne naiset ovat valinneet huonon miehen?

Vierailija
87/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyytymistä ja tyytymistä. Itse en ole koskaan palavasti rakastunut yhteenkään naiseen vaikka tietenkin tunnen voimakasta fyysistä vetoa seksikkäisiin naisiin. Sen takia nuorempana en koskaan ryhtynyt seurustelusuhteeseen, vaikka minusta kiinnostuneita naisia olikin varsin lukuisa määrä

Mitä vanhemmaksi tulin, niin selvemmiksi kävi, että jos naimisiin haluan, niin vain järkiavioliitto on mahdollinen. Niinpä valitsin lopulta vaimokseni naisen, jonka kanssa oli hyvä elää yhdessä. Olen tyytyväinen ratkaisuuni, sillä halusin lapsia ja toisaalta ajatus elää koko loppuelämä ilman pysyvää suhdetta olisi tuntunut todella ikävältä vaihtoehdolta.

Ts, vaikka joutuu tyytymään, niin silloinkin rima kannattaa pitää niin korkealla, että pettymystä puolisoon ei tule.

Vierailija
88/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tyytyä. Itse ajattelin noin ja onhan se seksi jonkun 'ihan kiva' -tyypin kanssa ihan h.lvetin huonoa. Suhde kuoli niin pystyyn kahdessa vuodessa, etten halunnut edes mennä kotiin. Ahdisti kun mies oli siellä.

Naiset yleensä kokevat tuon vaiheen esiteini-/teini-ikäisinä. Siis että ollaan ihastuneita saavuttamattomiin henkilöihin. Sen jälkeen he kasvavat aikuisiksi ja ihastuvat ihan saavutettaviin, omassa elämänpiirissä oleviin ihmisiin.

Jos kerta toisensa jälkeen on ihastunut saavuttamattomaan idoliin/kuvaan/profiiliin, niin minusta se kertoo, että on jäänyt kehityksessään sinne esiteinin/teinin asteelle.

Täällä taas "fiksu" nainen vertaa naisten teiniaikojen ihastuksia pop-tähtiin ja leffastaroihin miehen ihan oikeassa elämässä tapaamiinsa "tavallisiin" henkilöihin.

Luuletko että voidaan samassa lauseessa puhua sinun 14-vuotiaana kokemasta ihastuksestasi Leonardo Dicaprioon, ja minun ihastuksestani naiseen jonka kanssa hengasin samassa porukassa, juttelimme mesessä ja tapasimme myös muutenkin kahdestaan muutaman kerran?

ap

Eikä?!! Luulin että ap on nainen!

Vierailija
89/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Juuri näin.

Ok.

Tulkitsen niin, että dialogi loppui ja tästä eteenpäin seuraa julistusta. Meitä naisia tähän keskusteluun ei ilmeisesti enää tarvita.

Teteekö totuus, ja oman käytöksen objektiivinen tarkastelu kipeää?

Ei, minuun tekee kipeää julistaminen keskustelupalstalla. Mitä sillä haetaan? Että me naiset alamme väittää vastaan ja puolustella itseämme? Toivon sydämestäni, ettei yksikään palstasisko siihen sorru. Jos kerran julistatte asioita totuuksina, niin kaikin mokomin saatte myös elää niiden totuuksien kanssa. Jos taas on jotain kysyttävää meiltä naisilta, esittäkää kysymyksiä JA kuunnelkaa myös vastaukset ja viekää keskustelua niiden mukaan eteenpäin.

Tuossakaan viittaamassasi kommentissa ei ollut ainuttakaan kysymystä, mihin olisi naisilta kaivattu kommenttia. Miksi meidän pitäisi siis tehdä muuta kuin lukea se ja jatkaa seuraavaan?

Vierailija
90/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joudut tyytymään oman tasoiseesi mieheen?

Vierailija
91/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Tarkoitatko, että olet väärin ymmärretty 10/10, vai oletko 5/10 joka haluaisi parempitasoisen?

Sinänsähän sillä ei ole väliä, mutta se kertoo jotain siitä, mihin suuntaan sinun pitäisi kehittyä parantaaksesi asemaasi.

Suosittelen kuitenkin ensiksi itsetutkiskelua, henkisten ominaisuuksien kasvattamista ja sosiaalisten taitojen parantamista, siitä ei missään tapauksessa ole haittaakaan.

Lisäksi olisi hyvä, jos alkaisit kiinnittämään huomiota ihmisten persoonallisuuteen ja lakkaisit ajattelemasta naisia yhtenäisenä massana.

"Huonompitasoinen" nainen saattaa hetken ajatella, ettei sillä ole väliä millainen olet, paremman puutteessa. Tavallaan he toimivat samoin kuin sinä, joten voisiko kyse olla siitä, että olette saman tasoisia, etkä itse tiedosta sitä? Jos asiaa pohdittuasi kallistut tälle kannalle, ala kehittää itseäsi kuten neuvoin, olet sen arvoinen! Hauskaa syksyä sinulle, ja onnea matkalle!

Vierailija
92/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama tilanne ja minusta ei olisi ollut tyytymissuhteeseen, koska tiesin miten ihanalta aito rakastuminen ja rakkaus (siis ihan jo yksipuolisenakin) tuntuu. Itse olen mieluummin lapseton ikisinkku kuin parisuhteessa jonkun "vähän sinnepäin" olevan kanssa vaikka ei tämäkään herkkua ole.

N43

Vierailija
93/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Ole yksin.

Seuraavat 50+ vuotta yksin eivät juurikaan myös houkuttele...Koko ajan yksinäisemmäksi tämä muuttuu kun ihmiset ympärilläni menevät koko ajan naimisiin ja perheellistyvät. Ei heillä ole aikaa samalla tavalla ystäville enää.

Sitten otat ei kiinnostavan kumppanin ja olet onnellinen? Tuossa kärsii lopulta ne mahdolliset lapset, jotka joutuvat olemaan katkeran pariskunnan muodostamassa painajaisessa.

Vierailija
94/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No nyt alkoi pe lottaa.

Naisena minulla on useampi mies eri harrastuspiireistä joiden kanssa mesetän ja muutenkin näen kahden kesken.

Sitäkö se sitten onkin? Ihastusta?

Ja itse kaveri linjalla. Voi häpeä.

Hienoja miehiä kaikki. Voi apua. En tosiaan ole ajatellut muuta kuin kaveruutta. Enkä kyllä kysy. Kaverina haluan pitää heidät edelleen, en ryssi tätä jos onkin apn aiheuttamaa höpötystä.

Vierailija
95/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 42-vuotias. Menin naimisiin naisen kanssa joka oli minuun hyvin rakastunut. Itse olin vielä parisuhteessa toisen kanssa kun vaimoni alkoi piirittää minua. Aluksi suhtauduin siihen lähinnä huumorilla. Kaveritkin heittivät huulta tämän ihastuneen naisen läpinäkyvistä yrityksistä. 

Sitten kuitenkin seurustelusuhteeni kariutui (ihan muista syistä). Edelleen tämä nainen osoitti minulle rakkauttaan. Aloin tutkiskella hänen luonnettaan ihan vakavalla mielellä, ja totesin, että oikeastaan hän on oikein fiksu ja empaattinen nainen, josta varmaankin tulisi hyvä äiti lapsilleni. Olen aina tiennyt että haluan perheen. 

Nyt olemme olleet naimisissa 14 vuotta, ja meillä on kaksi ihanaa kouluikäistä lasta, jotka ovat tärkeintä elämässäni. Elämäni on oikein hyvää, arki sujuu ja meillä on hellyyttä. Tuskin olen koskaan varsinaisesti tuntenut intohimoa vaimoani kohtaan, mutta seksi ei hänelle ainakaan enää olekaan kovin tärkeää. 

Pian lasten syntymän jälkeen minulla oli lyhyt sivusuhde, mutta totesin että se on liian hankalaa säätämistä, eikä seksi lopulta ollut sen kummempaa kuin kotonakaan, joten sen jälkeen olen ollut uskollinen. 

😄

Voi hyvää päivää sentään.

Vierailija
96/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian mukaan ihmisen taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen kumppanin hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen, eikö totta? Jos siis kuitenkin miehet joutuvat koko ajan tyytymään itseään alempitasoisiin, niin eikö silloin teoriaa pitäisi nimenomaan muuttaa? Eikö sen pitäisi silloin kuulua, että "parisuhteet muodostuvat niin, että mies on 1-2 tasoa naista korkeatasoisempi". Ei tulisi enää näille veijareille pettymyksiä.

Mikä suomalaisella miehellä nyt on vaikeaa? Onko hän jotenkin parempi kuin kukaan muu ja joutuu "tyytymään".

Kuinka läheltä sinun elämääsi nuo esimerkkihenkilöt liippaavat? Minun elämääni ei millään tavalla. Elän ihan tavallisen suomalaisen elämää. Siinä elämässä täysin tavalliset suomalaiset miehet ja naiset tapaavat, ihastuvat, rakastuvat ja pariutuvat ihan koko ajan. Eikö sinun lähipiirissäsi? Siellä on vain köyhiä kaunottaria ja prinssejä ja ruhtinaita?

Mutta tuo esimerkkisi vain tukee kehityksen pysähtymistä esiteini-/teinitasolle, missä elämää opetellaan "ihastumalla" julkkiksiin ja seuraamalla heidän elämäänsä. Älä huoli, minäkin mietin esiteininä ihan vakavissani, että mitä tekisin, jos minulla olisi poikaystävä ja sitten suosikkipoikabändini solisti tulisikin Suomeen ja tapaisi minut ja rakastuisi minuun. Palstan miesten seksuaalinen ja parisuhdekehitys taitaa olla suurin piirtein samassa vaiheessa.

Ei todellakaan liippaa millään tavalla, tavallinen suominainen tässä vastailee.

Kyllästyttää vaan lukea tämän tasoteoria jankkaajan juttuja ja mieleeni paukahti suuren maailman tapahtumat.

Tällä tasojankkaajalla jonka oletan olevan mies, on aina tämä kuinka 10 mies saa vain alle 5 naisia ja yritin todistaa hänen päätelmänsä oikeaksi että vika on hänessä kun ei vaatimattomampaan ryhdy että on ilman sitten tai kalibroi mittarinsa uudelleen.

Haluaisin esimerkin nykypareista missä oikeasti olisi tämä tasoteorian mukainen mätsi syntynyt. Että pressa ottaa pressan tai missi miesmallin tai siivooja toisen siivoojan. Puhumattakaan p m otti tavallisen yrittäjän.

Vierailija
97/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Grace Kelly 1950-luvun  Yhdysvalloissa mikään tuntematon mitättömyys näyttelijänä ollut, eikä ruhtinas Rainier maailmassa mikään niin merkittävä   hallitsija liioin. 

Vierailija
98/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää jo 35v etkä ole elämästä mitään oppinut. Sinulta puuttuu myös sydämen sivistys. Ei ihme ettei kumppania löydy 😕

Opettele katsomaan ulkokuoren ohi, voit hämmästyä.

AP, komppi sinne!

Ohis

Vierailija
99/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Juuri näin.

Mistä se pitäisi erottaa mikä mies teeskentelee kivaa ja kunnollista ja mikä on sitä oikeasti? Miehet valehtelee koko ajan kaikesta.

Vierailija
100/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näitä tämän sivuston ihmisten kommentteja lukee parisuhteistaan niin tuntee syvää kiitollisuutta siitä, että on sinkku eikä enää parisuhteessa jonkun tyytyjähuoraajan kanssa joka lämpimästi puhuu parisuhteestaan ja pettämisistään, sekä tyynesti toteaa valehtelevansa puolisolleen joka ikinen päivä rakastavansa tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi