Miksi ei saa kysyä, mikä auttaa oven saranoiden narinaan?
Ja ei ole provo vaan ihan oikea ongelma. Olen laittanut silikoniöljyä mutta kun se ei auta. Mihin kohtaan se öljy tarkalleen ottaen pitää laittaa? Neuvoja kaipaan :(
Kommentit (14)
Siksi kun palstaa moderoi kusipääsiankyrpänaamaseköpäähullupsykopaatti joka nauttii sille annetusta vallasta poistella viestejä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen ruokaöljyä laittanut. Tiputtanut sitä pystysaranan päälle ja heijannut ovea sitten.
No just näin olen tehnyt, mulla silikoniöljyä. Mutta kun ei auta. Enkä kehtaa "heijata" tuota narisevaa ovea koko iltaa kun yleensä tuo öljyäminen on auttanut.
CRC tai PRF-rasvainen suihkeet! Löytyy vaikka autotarvikemyymälöistä tai vastaavista. Suihkutat saranoihin reilusti ja pyyhit rätillä ylivuotavat öljyt pois. Ei ole vaikeaa, jopa minä naisena tiedän tämän ja osaan hoitaa ongelman. Hieman jumittavat parvekkeen oven ja ikkunoiden lukotkin olen noilla rasvaillut.
Lorautat oliiviöljyä talouspaperiin ja pyyhit sillä saranat yltä päältä, loppuu narinat.
Soitran huoltyomiehelle huomenna. Kävin taas öljyämässä. Narina jatkuu. Oiskohan ovessa se vika, onhan tuo jo 37 vuotta vanha...
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun palstaa moderoi kusipääsiankyrpänaamaseköpäähullupsykopaatti joka nauttii sille annetusta vallasta poistella viestejä täältä.
Unohdit mainita fasistin. Tom Packalenin (PS, RUS) tekoälyfirma täällä moderoi.
Vierailija kirjoitti:
CRC tai PRF-rasvainen suihkeet! Löytyy vaikka autotarvikemyymälöistä tai vastaavista. Suihkutat saranoihin reilusti ja pyyhit rätillä ylivuotavat öljyt pois. Ei ole vaikeaa, jopa minä naisena tiedän tämän ja osaan hoitaa ongelman. Hieman jumittavat parvekkeen oven ja ikkunoiden lukotkin olen noilla rasvaillut.
Minäkin olen ennen osannut hoitaa tämän ongelman jopa ihan näin naisena. Nyt ei auta öljyäminen. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen ruokaöljyä laittanut. Tiputtanut sitä pystysaranan päälle ja heijannut ovea sitten.
No just näin olen tehnyt, mulla silikoniöljyä. Mutta kun ei auta. Enkä kehtaa "heijata" tuota narisevaa ovea koko iltaa kun yleensä tuo öljyäminen on auttanut.
Laita kunnon turaus vaseliinia, niin varmasti loppuu narinat
Mulla ei ole vaseliinia. Saa huoltomies tulla huomenna katsomaan että jos pitää vaikka tuo koko ovi saranoineen vaihtaa. On se nyt kumma kun just noin olen laittanut silikoniöljyä kuten tuossa videolla, niin eikun narina vaan jatkuu. Perhana, menee hermot tuon oven ja sen saranoiden kanssa.
Oliiviöljy kyllä liian kallista. Rypsiä käyttänyt itse.
Hyvä kommentti tuo "nainen olen". Mun piti joskus käydä rasvaamassa naapurin naisen saranat - kitisi oikeesti niin pahasti. Sanoin, et soita huoltomiehelle - ei uskaltanut soittaa vaan mun piti käydä. .... Seksiä? - Ei, meidän "suhde" ei ollut sellainen, sovittiin, ettei harrasteta.
.....
Palkkioksi tarjosi kaljan ja kahvimukin. .... Voi jestas kun alkoi mahassa kiertämään ja samalla stondis :( Ja löysät verkkarit jalassa (nekin vielä). Nolotti niin paljon, et mutkitellen piti kävellä ulos, kahvista ja kaljasta kiittäen! :)