Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen karvaasti joutunut vuosien yritysten jälkeen viimein toteamaan sen, että joudun tyytymään sellaiseen kumppaniin joka ei kiinnosta

Vierailija
07.08.2020 |

Ikää on jo 35 vuotta, eivätkä yritykseni saada ihastuksia kanssa minkäänlaiseen suhteeseen ole ikinä tuottanut tulosta. Tässä iässä alkaa olla jo aika todeta että minä olen yksi niistä joka joutuu tyytymään sellaiseen kumppaniin, joka ei oikeasti kiinnosta. Sellaisia tarjokkaita on nimittäin aina välillä ollut.

En kuitenkaan tiedä miten tulen sopeutumaan tähän todellisuuteen...Onko joku löytänyt silti onnen?

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit yrittää.

"Suhde" loppuu max 3kk kun toinen lähtee kälppimään huomattuaan sun kiinnostuksen puutteen.

Sit voit tulla tänne itkee kun sut ghousttattiin.

Ei varmaankaan kaikille käy näin...Kyllähän sitä melkein jokainen osaa jonkinlaista vaikutelmaa pitää yllä

Aika mestari olet, jos kuukausien ajan onnistut esittämään vastarakastunutta niin että nonverbaalinen viestintäsi sitä vahvistaa. Osaat katsoa kumppaniasi rakastavasti ja ihailevasti, hakeudut tiedostamattasi (sinun tapauksessa siis "tiedostamattasi") koko ajan hänen lähelleen ja käsi hamuaa päästäkseen koskettamaan häntä. Kun tapaatte toisenne niin pupillisi laajenevat juuri sen verran, että toinen tiedostamattaan rekisteröi sen jne. Pelkkä hänen läheisyytensä saa sinut kiihottumaan ja olisit valmis seksiin vaikka useammin kuin kerran päivässä. Sen jälkeen tarvitsee vain jatkaa loppuelämä samaa vähän arkisempana.

Vierailija
62/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nyt huomaa mikäli toinen ei ole oikeasti kiinnostunut. Saa olla Oscarin arvoinen näyttelijä mikäli bluffi menee läpi ja kyllä perään kuulutan ko. näyttelijän moraalia siinä kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tämän tunteen liian hyvin, ikää melkein samat kuin sulla ja vuodesta toiseen 5/10 naiset kiinnostuu ja 6/10 naiset sanoo että ei ole kipinää tai ihastumista.

Todella huolestuttavaa huomata miten tarkasti naiset noudattavat tasoteoriaa.

Tottakai ne noudattavat. Teoriat kuvaavat reaalimaailmaa. Jos kuvaus ei pätisi, teoriaa pitäisi muuttaa.

Totta, mutta naiset itse aina väittävät, että "toisen 5/10 mies voi olla toiselle 10/10".

Itse miehenä en ole huomannut pientäkään hajontaa siinä, että minkätasoinen nainen voi kiinnostua romanttisesti. Suuri ristiriita sanojen ja toteuman välillä.

Vierailija
64/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen nyt huomaa mikäli toinen ei ole oikeasti kiinnostunut. Saa olla Oscarin arvoinen näyttelijä mikäli bluffi menee läpi ja kyllä perään kuulutan ko. näyttelijän moraalia siinä kohtaa.

Jos mietitään asiaa rehellisesti niin ei useimpia naisia haittaa jos mies ei ole niin kiinnostunut, miksi muuten panómiehet olisivat niin suosittuja? Naiset roikkuvat niissä miehissä vaikka itsekin myöntävät, että miestä ei kiinnosta muu kuin paneminen, mutta voih kun se kemia ja kipinä itseään tasokkaamman miehen kanssa.. ;(

Mullakin on useita kokemuksia siitä kun nainen ihastuu ja itse en olisi ikinä voinut kiinnostua hänestä, silti aika pitkä parisuhde siitä syntyi. Nainen välittää vain siitä että saa itseään tasokkaamman miehen.

Vierailija
65/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tämän tunteen liian hyvin, ikää melkein samat kuin sulla ja vuodesta toiseen 5/10 naiset kiinnostuu ja 6/10 naiset sanoo että ei ole kipinää tai ihastumista.

Tottakai ne noudattavat. Teoriat kuvaavat reaalimaailmaa. Jos kuvaus ei pätisi, teoriaa pitäisi muuttaa.

Totta, mutta naiset itse aina väittävät, että "toisen 5/10 mies voi olla toiselle 10/10".

Itse miehenä en ole huomannut pientäkään hajontaa siinä, että minkätasoinen nainen voi kiinnostua romanttisesti. Suuri ristiriita sanojen ja toteuman välillä.

Naiset rakastavatkin ideologioita ja fantasiaa, eivätkä välitä vaikka heidän tekonsa ovat pahasti ristiriidassa puheiden kanssa. Naiset esimerkiksi ihan tutkimustenkin mukaan noudattavat "tasoja" paljon orjallisemmin kuin miehet...Eli poikkeavat harvemmin "oman tason" alle. He eivät vain tiedosta sitä samalla tavalla kuin miehet.

Tuomittu yksinäisyyteen on se mies joka kuuntelee naispuoleisten kavereidensa sanallisia neuvoja pariutumisasioissa.

Vierailija
66/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sehän on hienoa, että sinulla on selitysmalli sille, mistä on kysymys!

Vierailija
67/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-63 jatkaa

Vai onko vika siinä että se joka on aidosti liikkeellä ajattelee "sitku toi toinen on muuttunut sellaiseksi kuin haluan niin kaikki on hyvin" ettei halua huomata tosiasiaa ettei toista oikeasti kiinnosta.

Kyllä siltikin perään kuulutan ko. näyttelijän moraalia, leikitellä ihmisen kanssa joka ei kiinnosta.

Vierailija
68/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan arvostellaan ap:ta. Merkittävä osa viihdeteollisuudesta pyörii leimuavien rakkaustarinoiden ympärillä. Meitä aivopestään haluamaan suuria tunteita ja rakkautta.

Vaihtoehtoina on pysyä yksin tai opetella tyytymään. Molemmat sisältää realiteettien hyväksymisen. Kyllä se sattuu kun ymmärtää ettei ole tarpeeksi hyvä niille joista itse kiinnostuu. Kiinnostavilla ihmisillä on valinnanvaraa.

Höpö höpö. Leimuavat rakkaustarinat ovat mukavaa eskapismia. Jos otat ne tosina ja ajattelet, että juuri tähän on sinunkin pyrittävä,  hanki jostain apua - SE on sitä realiteettien hyväksymistä. 

Vähän sisälukutaitoa kehiin. En antanut olettaa että pidän noita realiteetteina vaan järjestelmällisenä indoktrinaatiolla. Miten osasitkin tulkita noin väärin?

Vierailija
69/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian mukaan ihmisen taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen kumppanin hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen, eikö totta? Jos siis kuitenkin miehet joutuvat koko ajan tyytymään itseään alempitasoisiin, niin eikö silloin teoriaa pitäisi nimenomaan muuttaa? Eikö sen pitäisi silloin kuulua, että "parisuhteet muodostuvat niin, että mies on 1-2 tasoa naista korkeatasoisempi". Ei tulisi enää näille veijareille pettymyksiä.

Toinen vaihtoehto on kalibroida tasomittari.

Vierailija
70/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastavatkin ideologioita ja fantasiaa, eivätkä välitä vaikka heidän tekonsa ovat pahasti ristiriidassa puheiden kanssa. Naiset esimerkiksi ihan tutkimustenkin mukaan noudattavat "tasoja" paljon orjallisemmin kuin miehet...Eli poikkeavat harvemmin "oman tason" alle. He eivät vain tiedosta sitä samalla tavalla kuin miehet.

Tuomittu yksinäisyyteen on se mies joka kuuntelee naispuoleisten kavereidensa sanallisia neuvoja pariutumisasioissa.

Aivan.

Miehen kannattaakin tarkkailla mitä, ja minkälaisia päätöksiä nämä naiset itse tekevät omalla parisuhde - ja deittirintamallaan. Sitten omaksua parhaiten menestystä tuottavat jutut.

Vierailija
71/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietitään asiaa rehellisesti niin ei useimpia naisia haittaa jos mies ei ole niin kiinnostunut, miksi muuten panómiehet olisivat niin suosittuja? Naiset roikkuvat niissä miehissä vaikka itsekin myöntävät, että miestä ei kiinnosta muu kuin paneminen, mutta voih kun se kemia ja kipinä itseään tasokkaamman miehen kanssa.. ;(

Mullakin on useita kokemuksia siitä kun nainen ihastuu ja itse en olisi ikinä voinut kiinnostua hänestä, silti aika pitkä parisuhde siitä syntyi. Nainen välittää vain siitä että saa itseään tasokkaamman miehen.

No nyt!

Johan täältä helmi mieheksi löytyi.

Taidat olla mielestäsi 10/10.

Vierailija
72/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tyytyä. Itse ajattelin noin ja onhan se seksi jonkun 'ihan kiva' -tyypin kanssa ihan h.lvetin huonoa. Suhde kuoli niin pystyyn kahdessa vuodessa, etten halunnut edes mennä kotiin. Ahdisti kun mies oli siellä.

Mutta kaikilla ei ole sellaista vaihtoehtoa että saisi sen ihastuksensa, ikinä

Naiset yleensä kokevat tuon vaiheen esiteini-/teini-ikäisinä. Siis että ollaan ihastuneita saavuttamattomiin henkilöihin. Sen jälkeen he kasvavat aikuisiksi ja ihastuvat ihan saavutettaviin, omassa elämänpiirissä oleviin ihmisiin.

Jos kerta toisensa jälkeen on ihastunut saavuttamattomaan idoliin/kuvaan/profiiliin, niin minusta se kertoo, että on jäänyt kehityksessään sinne esiteinin/teinin asteelle.

Vierailija
73/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa.

Kun tiedät, mitä toivot, niin lopeta yrittäminen. Tunnistat rennossa tilassa sen sopivan. Kyllä sä tunnistat, kun olet oma ittes. On hyvä olla kokeiluja takana ja tiedostaa, mikä itselle on hyväksi.

Se vaan löytyy, kun annat jonkun kivan löytää sinut.

Se yksi just hyvä riittää. Ja sen näkee, kun kokee. Ei heti pääse pinnan alle.

Vierailija
74/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Hyvä, kun asia on selvillä ja tiedossa.

Vierailija
75/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Miehen kannattaakin tarkkailla mitä, ja minkälaisia päätöksiä nämä naiset itse tekevät omalla parisuhde - ja deittirintamallaan. Sitten omaksua parhaiten menestystä tuottavat jutut.

Juuri näin.

Kun mies kymmennettä kertaa kuuntelee juhlien ja baarijatkojen jälkeen tarinaa kuinka siellä juhlissa oli kyllä se tosi kiva ja kunnollinan Markus, mutta TAAS nainen lähti kuitenkin baarista sen tatuoidun jännäjörnijä-tonin mukaan, voi  fiksu mies vetää jotain johtopääksiä tästä.

Vierailija
76/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Vierailija
77/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tyytyä. Itse ajattelin noin ja onhan se seksi jonkun 'ihan kiva' -tyypin kanssa ihan h.lvetin huonoa. Suhde kuoli niin pystyyn kahdessa vuodessa, etten halunnut edes mennä kotiin. Ahdisti kun mies oli siellä.

Mutta kaikilla ei ole sellaista vaihtoehtoa että saisi sen ihastuksensa, ikinä

Naiset yleensä kokevat tuon vaiheen esiteini-/teini-ikäisinä. Siis että ollaan ihastuneita saavuttamattomiin henkilöihin. Sen jälkeen he kasvavat aikuisiksi ja ihastuvat ihan saavutettaviin, omassa elämänpiirissä oleviin ihmisiin.

Jos kerta toisensa jälkeen on ihastunut saavuttamattomaan idoliin/kuvaan/profiiliin, niin minusta se kertoo, että on jäänyt kehityksessään sinne esiteinin/teinin asteelle.

Juus. Sieltä on hyvä uskaltaa kehittyä etiäpäin.

Ks. Seksuaalisuuden portaat

Vierailija
78/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Juuri näin.

Kun mies kymmennettä kertaa kuuntelee juhlien ja baarijatkojen jälkeen tarinaa kuinka siellä juhlissa oli kyllä se tosi kiva ja kunnollinan Markus, mutta TAAS nainen lähti kuitenkin baarista sen tatuoidun jännäjörnijä-tonin mukaan, voi  fiksu mies vetää jotain johtopääksiä tästä.

Ok.

Tulkitsen niin, että dialogi loppui ja tästä eteenpäin seuraa julistusta. Meitä naisia tähän keskusteluun ei ilmeisesti enää tarvita.

Vierailija
79/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelisin ihmisen kanssa, joka ei minua kiinnosta? Pelkän ihmissuhdestatuksen takia? Ymmärrän, jos ihmisellä kova hinku lisääntyä niin silloinvoi tulla kyseeseen tarttua mahdollisuuteen.

Vierailija
80/153 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian mukaan ihmisen taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen kumppanin hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen, eikö totta? Jos siis kuitenkin miehet joutuvat koko ajan tyytymään itseään alempitasoisiin, niin eikö silloin teoriaa pitäisi nimenomaan muuttaa? Eikö sen pitäisi silloin kuulua, että "parisuhteet muodostuvat niin, että mies on 1-2 tasoa naista korkeatasoisempi". Ei tulisi enää näille veijareille pettymyksiä.

Toinen vaihtoehto on kalibroida tasomittari.

Eikös se maailman sivu ole mennyt näin?

Köyhä tyttö johon ruhtinas rakastui.

Monte Carlon Ranier otti mitättömän näyttelijän Grace Kelly.

Prinssi Charles ja Diana.

Prinssi Harry ja - mikä se nyt olikaan -

Mikä suomalaisella miehellä nyt on vaikeaa? Onko hän jotenkin parempi kuin kukaan muu ja joutuu "tyytymään".

Kyllä. Kalibroinnin paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi