Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin emäntä söi saunan jälkeen 3 makkaraa

Vierailija
06.06.2020 |

Kaikki muut söivät vain 2. Miehetkin. Mutta tuo nainen hotkaisi 3 Wilhelmiä kuin tyhjää vain. Ja perunasalaattia myös. Tuossahan tulee kamalasti kaloreita naiselle?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän hävettää miehenä myöntää mutta olen aivan täynnä yhden grillimakkaran syötyäni.

Älä syö saavillista alkusalaattia. 

Vierailija
42/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oisin syäny vielä 4. nnenkin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taksani on max 2 grillimakkaraa kesässä. Toisen olen jo nauttinut viikko sitten. Oli aika maukas, rasvaei liiaksi tirissyt, vaan kyseessä oli perin lihaisa kölläke. Salaattikin kevyttä. Mutta täytyy tunnustaa, että maanantaina talomme naisten terassikahveilla Maisemakahvilan raparperipiirakka hakkasi makkaran sata - nolla!

Vierailija
44/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan joku päivää sitten tällä palstalla nainen (sama provoilija kuin nyt) kyseli, että voiko hän ottaa naisena kolmannen makkaran kun miehet syövät vain kaksi.

Vierailija
45/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😍😂 kaverillashan tuntuu olevan ihan kelpo emäntä

Kolmen wilhelmin emäntä kuulostaa heti mukavammalta ihmiseltä, kuin soijatofunakkia jyrsivät likka, joka jättää perunasalaatin syömättä, kun siinä on majoneesia.

Feta-mustapippuri on meidän suosikki, eikä lasketa kesälauantaisin montako on tullut hotkastua tai paljonko kaloreita, usein sijastaan pekonia ympärille.

Hiiligrillissä tietysti.

Seuraavana päivänä voi ottaa kevyemmin jotain kalaa tosta Päijänteestä.

Siivu kossua päälle ja sitten "iltatoimet"

Vierailija
46/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Tiedät miten se kaverin emäntä syö muutoin päivittäin ja että hän oli jo syönyt tukevasti tuon päivän aikana? Ja miehet ei muka oo juorukyyliä...

Miehetkin varmaan voivat olla juorukyyliä, mutta itse olen kyllä nainen. Enkä koskaan syö kolmea makkaraa kerralla. Ehkä siksi olenkin häntä hoikempi...

Ap

Jaa, mä kyllä vedän kerralla kevyesti vaikka 4 makkaraa tai kokonaisen pitsan jos on oikeasti nälkä. Ja olen hoikka 160cm/44kg.

Sinä oletkin alipainoinen, jolla bulimia. 

Mikä hiivatin bulimia mulla muka on? En ahmi ja oksentele. Ja tiedän olevani alipainoinen, paino menee yleensä 45-47kg välillä riippuen elämäntilanteesta. Nyt taas vähän stressaavampaa niin on tippunut. Mulla ei silti ole mitään syömishäiriöitä ja musta on tosi mautonta haukkua toisia oikeilla sairauksilla. Se kun vie pohjaa niiltä tapauksilta, jotka oikeasti tarvii apua ja tukea. Hyvää illanjatkoa silti sulle. Toivottavasti pääset yli tosta.

Vierailija
47/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne oli vaikka vuoden ainoat makkarat mitä emäntä syö, niin mikäs siinä.

Vierailija
48/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain tyytyväinen, osaat laskea kolmeen. Vaikuttaa siltä, että siihen ne taitosi jääkin.

Vierailija
49/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että jättää sen sian.

Vierailija
50/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Tiedät miten se kaverin emäntä syö muutoin päivittäin ja että hän oli jo syönyt tukevasti tuon päivän aikana? Ja miehet ei muka oo juorukyyliä...

Miehetkin varmaan voivat olla juorukyyliä, mutta itse olen kyllä nainen. Enkä koskaan syö kolmea makkaraa kerralla. Ehkä siksi olenkin häntä hoikempi...

Ap

Jaa, mä kyllä vedän kerralla kevyesti vaikka 4 makkaraa tai kokonaisen pitsan jos on oikeasti nälkä. Ja olen hoikka 160cm/44kg.

Mikä oli edes tän avauksen pointti? Luulet, että hän syö joka ikinen päivä paketin makkaraa höysteineen muiden ruokien ohella? Haloo.

Avauksen pointti on avauksen viimeinen lause ja sen huipentava viimeinen sana: ” Tuossahan tulee kamalasti kaloreita naiselle?”

Porvoolaiselle miehelle kolmen makkaran kalorit on vähemmän kuin naiselle?

Vierailija
51/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ÄLä selitä, läski...Taidat olla tuo kuuluisa makkaran syöjä....

Vierailija
52/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten häiriintynyt Makkaraneuroosi-Ap, jäitkö ilman minkäänlaista zlerbaa? ;''D

Vierailija
53/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä oli edes tän avauksen pointti? Luulet, että hän syö joka ikinen päivä paketin makkaraa höysteineen muiden ruokien ohella? Haloo.

Avauksen pointti on avauksen viimeinen lause ja sen huipentava viimeinen sana: ” Tuossahan tulee kamalasti kaloreita naiselle?”

Porvoolaiselle miehelle kolmen makkaran kalorit on vähemmän kuin naiselle?

On. Mies saa olla iskäkroppainen nallekarhu, mutta naisoletetun pitää olla luuranko, jolla on vesimelonin kokoiset tekotissit ja syödä saa korkeintaan kolme pikkuriikkistä salaatinlehteä.

Vierailija
54/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma mikä makkarahouna!

Vierailija
55/101 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg 😳 miten se pystyy? Ja voi ei ole ees yhtä hoikka kun ap. Kas kummaa kun ei se miestenkään mielestä aina mee niin, että mitä hoikempi sen parempi.

T: läski sinkku, jonka toyboyt on aina timmejä ja hotteja, jotka btw haluu nimenomaan isoperseistä hyvin syövää ja itsevarmaa naista. Monissa tapauksissa vastakohdat viehättää.

Nokikeppejä?

Vierailija
56/101 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg 😳 miten se pystyy? Ja voi ei ole ees yhtä hoikka kun ap. Kas kummaa kun ei se miestenkään mielestä aina mee niin, että mitä hoikempi sen parempi.

T: läski sinkku, jonka toyboyt on aina timmejä ja hotteja, jotka btw haluu nimenomaan isoperseistä hyvin syövää ja itsevarmaa naista. Monissa tapauksissa vastakohdat viehättää.

haha juurikin tämä. Huvittaa, kun jotkut naiset ja kai varmaan miehetkin kuvittelevat, että hoikka on aina paras. Ei todellakaan. Olen myös ns pyöreä nainen ja todella monia, timmejä salimiehiä ei yhtään haittaa mun pömppömaha, kun huomio ja arvostus menee reisi-takapuoli-tissit-akselille. Olen toki urheilullinen mutta tykkään myös syödä. Monia miehiä (ja minua itseänikin) viehättää yhdistelmä urheilullisuus + hyvä ruokahalu + isot muodot, esim. kunnon pyöreä peppu.  

Vierailija
57/101 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen grillailtiin kaveriporukalla. Näin terassin ikkunasta keittiöön missä vaimo työnteli grillimakkaraa kaverin muijan vaginaan keittiön pöydän päällä.

Kyllä maistui makkarat hyvälle ja söin ainakin 4kpl.

Vierailija
58/101 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse syön joka päivä kanssa kaks pakettia makkaraa, täyte kakun, päkin olutta, pitsan, vielä rullakebabin jos nälkä

myös hoikka 165cm 45kg

Vierailija
59/101 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen grillailtiin kaveriporukalla. Näin terassin ikkunasta keittiöön missä vaimo työnteli grillimakkaraa kaverin muijan vaginaan keittiön pöydän päällä.

Kyllä maistui makkarat hyvälle ja söin ainakin 4kpl.

Meillä on miesten kesken omat suolen täyttö grillaukset.

Vierailija
60/101 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli nälkä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi