Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin emäntä söi saunan jälkeen 3 makkaraa

Vierailija
06.06.2020 |

Kaikki muut söivät vain 2. Miehetkin. Mutta tuo nainen hotkaisi 3 Wilhelmiä kuin tyhjää vain. Ja perunasalaattia myös. Tuossahan tulee kamalasti kaloreita naiselle?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg 😳 miten se pystyy? Ja voi ei ole ees yhtä hoikka kun ap. Kas kummaa kun ei se miestenkään mielestä aina mee niin, että mitä hoikempi sen parempi.

T: läski sinkku, jonka toyboyt on aina timmejä ja hotteja, jotka btw haluu nimenomaan isoperseistä hyvin syövää ja itsevarmaa naista. Monissa tapauksissa vastakohdat viehättää.

Nokikeppejä?

Nöyp, en syty ruskeesilmäsistä miehistä.

Vierailija
62/101 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmasti av-mamma, kun makkara maistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen ahmatti. Miten kehtasikaan?

Vierailija
64/101 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna syödä

Vierailija
65/101 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön helposti neljä ja ihan hoikka ja siro nainen oon.

Vierailija
66/101 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aina neljä makkaraa. Ja salaatit päälle. Nainen, ei ylipainoa.

Vierailija
67/101 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin naapurimökillä syömässä niin siellä rouva laittoi kaksi makkaraa hameen alle.

En nähnyt niitä makkaroita enää sinä iltana.

Vierailija
68/101 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin joskus syönyt 3 mutta tulee kyllä vähän huono olo joksikin aikaa.. eikä loppuiltana tarvitsekaan enää syödä mitään. Painoa n.60-62kg ja pituutta tasan 170cm. En ole urheilullinen vaan laiska sohvamöhkö.

Vierailija
69/101 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en voi edes yhtä makkaraa syödä kerralla. Useampi haukku menee siihen. Ja olen mies.

Vierailija
70/101 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Tiedät miten se kaverin emäntä syö muutoin päivittäin ja että hän oli jo syönyt tukevasti tuon päivän aikana? Ja miehet ei muka oo juorukyyliä...

Miehetkin varmaan voivat olla juorukyyliä, mutta itse olen kyllä nainen. Enkä koskaan syö kolmea makkaraa kerralla. Ehkä siksi olenkin häntä hoikempi...

Ap

Jaa, mä kyllä vedän kerralla kevyesti vaikka 4 makkaraa tai kokonaisen pitsan jos on oikeasti nälkä. Ja olen hoikka 160cm/44kg.

Mikä oli edes tän avauksen pointti? Luulet, että hän syö joka ikinen päivä paketin makkaraa höysteineen muiden ruokien ohella? Haloo.

Avauksen pointti on avauksen viimeinen lause ja sen huipentava viimeinen sana: ” Tuossahan tulee kamalasti kaloreita naiselle?”

Porvoolaiselle miehelle kolmen makkaran kalorit on vähemmän kuin naiselle?

On. Mies saa olla iskäkroppainen nallekarhu, mutta naisoletetun pitää olla luuranko, jolla on vesimelonin kokoiset tekotissit ja syödä saa korkeintaan kolme pikkuriikkistä salaatinlehteä.

Suomessa ei siis taida olla yhtään ainutta naisoletettua?

Vierailija
71/101 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaveri emäntä pullukka?

On ylipainoinen.

Ap

Kehonrakennus vaatii panostusta.

Vierailija
72/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt paljoa ole. Tuttava (mies) joka on todella ylipainoinen, saattaa syödä lounaaksi 10 poprilli makkaraa sekä muuta. On pohjaton vatsa

Vierailija
73/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan iso nainen, mulle yksikin tekee jo tiukkaa.

Vierailija
74/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä makkaran mättäjä sellainen av-mätinki?

Vierailija
75/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti, että tulee kauheasti kaloreita naiselle. Eikö miehelle tule sama kalorimäärä, jos syö 3 makkaraa?

Vierailija
76/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövätkö naiset muka makkaraa ?? Eikö pitäisi olla tofua, soijarouhetta, salaatinlehti, ja siihen joku muodikas dippikastike? Pläskejä tässä maassa kyllä riittää.

Vierailija
77/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön välillä koko paketillisenkin makkaraa.

Välillä syön koko levyn suklaata.

Välillä koko pussin sipsejä.

Noin, nyt se on paljastettu, joten kenenkään muun ei tarvitse tehdä tänne raporttia.

Kuvittelen vain minkälainen ilta se on ollut tälle makkaranaiselle, kun ap on kytännyt koko ajan silmät kiiluen. Raukka söi varmaan koko ajan silkkaan ahdistukseen.

Vierailija
78/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä? Suurtalousemäntäkö?

Vierailija
79/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt paljoa ole. Tuttava (mies) joka on todella ylipainoinen, saattaa syödä lounaaksi 10 poprilli makkaraa sekä muuta. On pohjaton vatsa

Tulee mieleen lihava ex mies joka söi aina kaiken ja ei yhtään tajunnut että mäkin tarvitsisin ruokaa.

Vierailija
80/101 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin emäntä söi saunan jälkeen 3 makkaraa

Vierailija

klo 19:32 | 6.6.2020

Kaikki muut söivät vain 2. Miehetkin. Mutta tuo nainen hotkaisi 3 Wilhelmiä kuin tyhjää vain. Ja perunasalaattia myös. Tuossahan tulee kamalasti kaloreita naiselle?"

Ai että laskit oikein?

Kyllä osaa äijät olla kyyliä, tuo on kyllä nähty.

Pahimpia kyttääjiä ja juoruilijoita ovat äijät.  Työpaikalla koettu ja kuultu, siviilielämässä koettu ja kuultu.

Kai se on sitten "miehistä" olla juoruämmä kyylääjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme