Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin emäntä söi saunan jälkeen 3 makkaraa

Vierailija
06.06.2020 |

Kaikki muut söivät vain 2. Miehetkin. Mutta tuo nainen hotkaisi 3 Wilhelmiä kuin tyhjää vain. Ja perunasalaattia myös. Tuossahan tulee kamalasti kaloreita naiselle?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän hävettää miehenä myöntää mutta olen aivan täynnä yhden grillimakkaran syötyäni. Jos nainen vetäisi kolme kyrsää kertaistumalta napaansa niin en tiedä voisinko tuntea itseäni enää ikinä alfaksi

Et sinä ikinä Alfa ole ollutkaan jos yhden makkaran jälkeen olet täysi. Tosimies syö kaksi pizzaa alkupalaksi ja sitten kolme makkaraa.

Vierailija
22/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja söin kerran yksissä juhlissa 10 jälkiruokaa. Toki alkupalat ja pääruoankin.

Olen kokenut monta kertaa sen että miehet kyttää mitä naiset syö ja varsinkin kuinka paljon niin kuin se asia kuuluisi heille. Omalla kohdallani se on varsinkin huvittavaa koska ole aina ollut hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten annoitte sille noin monta makkaraa?

Vierailija
24/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg 😳 miten se pystyy? Ja voi ei ole ees yhtä hoikka kun ap. Kas kummaa kun ei se miestenkään mielestä aina mee niin, että mitä hoikempi sen parempi.

T: läski sinkku, jonka toyboyt on aina timmejä ja hotteja, jotka btw haluu nimenomaan isoperseistä hyvin syövää ja itsevarmaa naista. Monissa tapauksissa vastakohdat viehättää.

Tämä on täysin totta. Siksi panenkin vain nippa nappa täysi-ikäisiä naisia.

M52

Hei meissä on jtn samaa 😌 en oo ihan noin vanha, vasta 32, mut 18-22 toyboyt on parhaita

Vierailija
25/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko perus wilhelmiä vai chili-sulatejuusto tahi valkosipuli-homejuustoa?

Jos chili-sulatejuustoa niin en ihmettele yhtään.

Ja jos oli c-s wilhelmiä, niin kuka perkele sen neljännen pötkön ehti viedä?

Vierailija
26/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg 😳 miten se pystyy? Ja voi ei ole ees yhtä hoikka kun ap. Kas kummaa kun ei se miestenkään mielestä aina mee niin, että mitä hoikempi sen parempi.

T: läski sinkku, jonka toyboyt on aina timmejä ja hotteja, jotka btw haluu nimenomaan isoperseistä hyvin syövää ja itsevarmaa naista. Monissa tapauksissa vastakohdat viehättää.

Tämä on täysin totta. Siksi panenkin vain nippa nappa täysi-ikäisiä naisia.

M52

In your dreams grandpa!

Vierailija
27/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pistit kiertoon sen. Ei sulla olis rahat riittäneet, ja wihelmiä vielä! Se on kallista.

Ja pahaa.

Vierailija
28/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei olisi syönyt? Missä saunoitte ja koska ja kuinka monta teillä oli.

Jos vaimo oli koko päivän siivonnut ja tehnyt hommia ja jättänyt kaikki ateriat väliin, niin tottahan hänellä oli hänellä oli silloin, kun vapaalle heittäydytään, saunotaan ja olutta sun muuta A:ta otetaan.

En ollenkaan ihmettele.  Jos meille on tulossa vkonloppuna mökille saunavieraita, mun päivä menee valmisteluissa, en ehdi syömään, juon vaan kahvia ja pari voileipää.

Sitten saunan jälkeen kun vierailu alkaa ns. ohi ja kaikki ovat rentoutuneita, alkaa itseäni vasta nälättää.

Koska olen tottunut saunailtoihin ja vieraisiin koko elämäni ajan, ostan aina runsaasti ruokaa silloin kun vieraita on kutsuttu ja toki vieraat itsekin tuovat tuliaisia.

Meidän illanistujaisissa ei milloinkaan ole makkarat,sämpylät  ja muut lisukkeet loppuneet, aina on jäänyt jotain ylikin, eikä kukaan ole ehtinyt seurata eikä välittää vähääkään miten paljon joku toinen syö. Sillä illanistujaiset ovat tietynlaiset juhlat, niissä pitää olla kiva olla. kuka helvetti seurailee muiden syömistä.  Ja se joka arvelee jo etukäteen ettei ruoka hälle riitä, voi viedä omia eväitään mukana.

Karsea aloitus kaikkinensa, viestin sävy pilaa koko kesäisen lauanai-illan tunnelman, oletko joku kaheli ap vai muuten vain vajaa?

Vierailija
29/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eehana keessimeer! Uubalaa beebi.

Vierailija
30/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Tiedät miten se kaverin emäntä syö muutoin päivittäin ja että hän oli jo syönyt tukevasti tuon päivän aikana? Ja miehet ei muka oo juorukyyliä...

Miehetkin varmaan voivat olla juorukyyliä, mutta itse olen kyllä nainen. Enkä koskaan syö kolmea makkaraa kerralla. Ehkä siksi olenkin häntä hoikempi...

Ap

Miehetkin varmasti huomasivat tämän. Ja miten nautinnollisin ilmein hän "käsittelikään" niitä makkaroita...

- Eipä ihme, että sinua harmittaa.

Vierailija
31/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 80 kiloa painava heteromies ja söin eilen kanjabismässyissä 12 makkaraa, grillattuja kanansiipiä about 10, uusia perunoita kymmenkunta, puolikas kurkku, dipit, turkinpippuri-karkkipussi, puoli pönttöä pringlesejä, kaksi litraa päärynämehua, puoli litraa maitoa ja jotain varmaan unohtui kertoa. Yhtä soittoa naamaan kaikki.

Söin kuin sika! Tietenkin, olinhan kanjabis-mässyjen riivaama. Noissa mässyissä pienikin ihminen voi syödä järjettömiä määriä kaikkea. Ja tuo nyt oli vielä pientä mässäämistä, mitä tulee kaikkien aikojen mässyihin. Nyt olisi voinut syödä taas loputtomiin, mutta en enää pysynyt hereillä.

Sitten heräsin myöhemmin, niin tempasin vielä yömyssyksi 14 kaljaa ja 4 lasillista viiniä. Ei oo ollu nälkä tänään.😂

Vierailija
32/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneisiin tapoihin kuuluu syödä vain kaksi makkaraa /hlö

Kaverin muija on lokki ja pihi henkilö. Puristiko tuubistakin  liian pitkän sinappijötkylän?

Millaista mittalaitetta teidän taloudessanne käytetään sinappijötkylöiden annostelussa?

Vierailija
33/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko wilhelmit grillistä vai kiukaalla laitettuja?

Ittellä sellai kivikasakiuas 250kg kiviä, niin siellä tulipesässä valmistuu wilhelmit hyvin.

Cheesy nacho wilhelmi on suosikki, 4 niitä ja koppa olutta on sopiva annos, ei tarvi perunasalaatteja.

Oma tekemää sinappia kylkeen, akkakin tykkää, mutta ei syö kun 2 korkeintaan punaviinin kanssa.

Hoikkana kyllä pysynyt rouva, ten points.

Vierailija
34/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ystäväpiiri, että peräti kolmen miehen nimi on Wilhelm. 

Vierailija
35/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä junttilassa sanotaan naisia emännäksi?

Vierailija
36/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että pian kolkuttelee diabetes ovella jos ei yhtän katsele mitä suuhunsa panee

Vierailija
37/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on bileet porukalla järkätty ja jokainen tuo sapuskaa, niin mitä helvetin väliä sillä on, miten paljon ja mitä joku syö.

Hyvä että grillattu ja pöydälle aseteltu ruoka maistuu, ruuasta ei humallu, mutta liiasta alkoholistahumaltuu ja siitä saattaa olla toisinaan hankalatkin seuraukset.

Ja yleensä kutsut ja myös kutsumattomat saunavieraat tuovat tuliasia niin mökille kuin kotiinkin.

Se voi olla vaikka laadukasta olutta, makkaraa tai jotain muuta syömistä tai viinipullo tai kukkia talon emännälle.

Kuka helvetti menee mökille kutsuttuna tai toisen kotiin saunomaan, ilman mitään tuliaisia?

Omassa tuttavapiirissäni ei ole yhtään sellaista henkilöä eikä perhettä ja  itsekn mennään aina tuliaisten kanssa vierailuille.

Vierailija
38/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 80 kiloa painava heteromies ja söin eilen kanjabismässyissä 12 makkaraa, grillattuja kanansiipiä about 10, uusia perunoita kymmenkunta, puolikas kurkku, dipit, turkinpippuri-karkkipussi, puoli pönttöä pringlesejä, kaksi litraa päärynämehua, puoli litraa maitoa ja jotain varmaan unohtui kertoa. Yhtä soittoa naamaan kaikki.

Söin kuin sika! Tietenkin, olinhan kanjabis-mässyjen riivaama. Noissa mässyissä pienikin ihminen voi syödä järjettömiä määriä kaikkea. Ja tuo nyt oli vielä pientä mässäämistä, mitä tulee kaikkien aikojen mässyihin. Nyt olisi voinut syödä taas loputtomiin, mutta en enää pysynyt hereillä.

Sitten heräsin myöhemmin, niin tempasin vielä yömyssyksi 14 kaljaa ja 4 lasillista viiniä. Ei oo ollu nälkä tänään.😂

Joskus nuorempana meni kissanruoatkin kun kaikki muut oli syöty (kissalle tarkoitettu sei keitettynä ilman suolaa ja possunsydän oli jääkaapissa). 

Vierailija
39/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍😂 kaverillashan tuntuu olevan ihan kelpo emäntä

Vierailija
40/101 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Tiedät miten se kaverin emäntä syö muutoin päivittäin ja että hän oli jo syönyt tukevasti tuon päivän aikana? Ja miehet ei muka oo juorukyyliä...

Miehetkin varmaan voivat olla juorukyyliä, mutta itse olen kyllä nainen. Enkä koskaan syö kolmea makkaraa kerralla. Ehkä siksi olenkin häntä hoikempi...

Ap

Jaa, mä kyllä vedän kerralla kevyesti vaikka 4 makkaraa tai kokonaisen pitsan jos on oikeasti nälkä. Ja olen hoikka 160cm/44kg.

Sinä oletkin alipainoinen, jolla bulimia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän