Mistä työtön saa kämpän?
Yksityisiltä ei tärppää, kaupungilla ei ole vapaina....
Kommentit (12)
Muuta johonkin Itä-Suomen kuolevaan pikkukaupunkiin jossa on asuntoja halvalla. Luottotietojen puutekaan ei usein haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuta johonkin Itä-Suomen kuolevaan pikkukaupunkiin jossa on asuntoja halvalla. Luottotietojen puutekaan ei usein haittaa.
Ai minne?
Ala käyttämään huumeita niin saat jonkun uudistuotantoasunnon viikossa.
Mitäpä jos kiskaiset push upien henkselit kireälle ja puet syväänuurretun puseron päälle ja sitten lähdet baanalle koettamaan onneasi? Sillä tavalla moni on löytänyt oikein hienonkin asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minne?
Esim. Pieksämäki, Varkaus.
Mitä niitä tukiasuntosäätiöitä olikaan? Joku tyyliin ARA-asunnot.
Kaupungeilla kyllä on vapaita asuntoja, mutta sun pitää perustella hyvin asunnon tarpeesi. Sukunimi ja kielitaito saattaa olla este, samoin jos et ole alkoholisti tai narkomaani.
Itse asustelen TE-toimiston kellarissa.
Pysy siellä, mistä tuon avauksesikin kirjoitit.
Itse olen kaupungin vuokra-asuntojen jonossa. Puolisen vuotta on aikaa muuttaa opiskelijakämpästä. Olisi toki mukava löytää töitäkin ennen muuttamista.
Ap, mikä kaupunki tai kunta kyseessä? Mikä sun tilanne on nyt? Ikä? Onko lapsia tai raskautta? Onko häätö päällä? Muita sosiaalisia syitä?
Oletko saanut vuokratakuupäätöksen Kelasta?
Mistä olet hakenut asuntoa? Tarkoitatko yksityisellä yksityisiä henkilöitä vai yrityksiä? Säätiöt ja järjestöt?
Sinulla ei siis ole rahaa. Rahattomuus on se ongelma, ei työttömyys.