Kaverin emäntä söi saunan jälkeen 3 makkaraa
Kaikki muut söivät vain 2. Miehetkin. Mutta tuo nainen hotkaisi 3 Wilhelmiä kuin tyhjää vain. Ja perunasalaattia myös. Tuossahan tulee kamalasti kaloreita naiselle?
Kommentit (101)
Ahaa. Makkaranainen on taas iskenyt käyrien kimppuun.
Kaverin isäntä kirjoitteli Vauvan Aihe vapaa-palstalla.
Tuollainen käytös kai on vähän outoa miehelle?
Sporttinen nainen, kun on terve ruokahalu.
Jos ei muuta syönyt päivän aikana, ihan ok annos eli jtk 700 kcal.
Mitä siitä? Tiedät miten se kaverin emäntä syö muutoin päivittäin ja että hän oli jo syönyt tukevasti tuon päivän aikana? Ja miehet ei muka oo juorukyyliä...
Mahto teillä olla tylsä illanvietto kun ehdit kyylätä montako makkaraa kukakin söi. Ehkä on parempi että seuraavalla kerralla jäät kotiin.
Aika hyvin, jos palveluskunta on syömässä vieraiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Tiedät miten se kaverin emäntä syö muutoin päivittäin ja että hän oli jo syönyt tukevasti tuon päivän aikana? Ja miehet ei muka oo juorukyyliä...
Miehetkin varmaan voivat olla juorukyyliä, mutta itse olen kyllä nainen. Enkä koskaan syö kolmea makkaraa kerralla. Ehkä siksi olenkin häntä hoikempi...
Ap
Ottiko kokonaisen makkaran suuhun?
Sivistyneisiin tapoihin kuuluu syödä vain kaksi makkaraa /hlö
Kaverin muija on lokki ja pihi henkilö. Puristiko tuubistakin liian pitkän sinappijötkylän?
Hyvä että pistit kiertoon sen. Ei sulla olis rahat riittäneet, ja wihelmiä vielä! Se on kallista.
Mikä sika. En tuollaista naista katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaveri emäntä pullukka?
On ylipainoinen.
Ap
Minua vähän hävettää miehenä myöntää mutta olen aivan täynnä yhden grillimakkaran syötyäni. Jos nainen vetäisi kolme kyrsää kertaistumalta napaansa niin en tiedä voisinko tuntea itseäni enää ikinä alfaksi
Joka makkaroita laskee, sitä makkaratikulla silmään.
Voiko jollain oikeasti olla noin tylsä elämä?
Omg 😳 miten se pystyy? Ja voi ei ole ees yhtä hoikka kun ap. Kas kummaa kun ei se miestenkään mielestä aina mee niin, että mitä hoikempi sen parempi.
T: läski sinkku, jonka toyboyt on aina timmejä ja hotteja, jotka btw haluu nimenomaan isoperseistä hyvin syövää ja itsevarmaa naista. Monissa tapauksissa vastakohdat viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin varmaan voivat olla juorukyyliä, mutta itse olen kyllä nainen. Enkä koskaan syö kolmea makkaraa kerralla. Ehkä siksi olenkin häntä hoikempi...
Ap
Jaa, mä kyllä vedän kerralla kevyesti vaikka 4 makkaraa tai kokonaisen pitsan jos on oikeasti nälkä. Ja olen hoikka 160cm/44kg.
Mikä oli edes tän avauksen pointti? Luulet, että hän syö joka ikinen päivä paketin makkaraa höysteineen muiden ruokien ohella? Haloo.
Rouvalla on makkarasta puute. Etkö ymmärrä?