Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on traagisinta mitä elämässäsi on tapahtunut?

Vierailija
28.06.2026 |

Itselläni läheisen menettäminen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.

Vierailija
2/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni itsemurha, vaikka todellisuudessa se oli traagisinta mitä HÄNEN elämässään tapahtui. En minä ole uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen ja ihmisläheisten kuolemat. Itken kaikkia vuoronperään ja kymmeniä vuosia jälkeenkin. Kissoja enemmän kuin ihmisiä.

Vierailija
4/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut aina vääriin ihmisiin. Ei ole löytynyt sellaista parisuhdeonnea josta moni haaveilee. Ulospäin on joskus saattanut näyttää että asiat ovat hyvin mutta eivät ole olleet ikinä.

Vierailija
5/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaus, joka nykyään pysyy jollain tavalla aisoissa lääkityksen ansiosta. 10 vuotta meni sumussa. 

Vierailija
6/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman kuolema, useissa laitoksissa olo. On monia yksittäisiä asioita jotka laitoksessa keräsivät vihaa mun sisään. Eräässä paikassa jatkuva syyllistäminen ja laittomat liikunnan vapauden rajoitukset.

 

Nuorena aikuisena varmaan sitten mielenterveysongelmat ja päihdeongelma. Päihteet tulivat kuvioon ollessani n. 20v. 

 

Hoitovirhe sairaanhoidossa, jätti pysyvän fyysisen vamman.

 

Onneksi elämä on nykyään hyvää, vaikka menneet vaikeudet osittain kaikuvat vieläkin elämässä. Toivon jälkikasvulle paljon helpompaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato V i t t u Googlesta.

Vierailija
8/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jouduin lapsena pelkäämään joutuvani perhesurman uhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman kuolema, useissa laitoksissa olo. On monia yksittäisiä asioita jotka laitoksessa keräsivät vihaa mun sisään. Eräässä paikassa jatkuva syyllistäminen ja laittomat liikunnan vapauden rajoitukset.

 

Nuorena aikuisena varmaan sitten mielenterveysongelmat ja päihdeongelma. Päihteet tulivat kuvioon ollessani n. 20v. 

 

Hoitovirhe sairaanhoidossa, jätti pysyvän fyysisen vamman.

 

Onneksi elämä on nykyään hyvää, vaikka menneet vaikeudet osittain kaikuvat vieläkin elämässä. Toivon jälkikasvulle paljon helpompaa elämää.

Miks tätä on alapeukutettu? 

Vierailija
10/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien menettäminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.

Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.

Vierailija
12/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.

Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.

Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee  henkilön  o m a n  elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen sairastuminen parantumattomasti ja siten minulle tullut omaishoitajuus.

Vierailija
14/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.

Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.

Oliko tämä kilpailu siitä kenellä on omasta mielestään ollut rankin elämä? Ei.

Ja eihän tuossa edes kerrottu mitä oli tapahtunut, jos onkin vaikka itse ollut paikalla kun se isovanhemman kuolema on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.

Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.

Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee  henkilön  o m a n  elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.

anhempien menettäminen lapsena on ihan eri luokan menetys kuin joku isovanhemman kuolema. Miksi edes pitää kommentoida jos ei ole kokenut oikeita vastoinkäymisiä?

Vierailija
16/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti paloi kivijalkaan ja kaikki irtain mukana. Onneksi henki säilyi.

Vierailija
17/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.

Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.

Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee  henkilön  o m a n  elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.

anhempien menettäminen lapsena on ihan eri luokan menetys kuin joku isovanhemman kuolema. Miksi edes pitää kommentoida jos ei ole kokenut oikeita vastoinkäymisiä?

Etkö osaa lukea ap:n kysymystä? Jokaisen elämä ja kokemukset on erilaiset. 

Vierailija
18/18 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän kuolema, vaikea ero ja suurimpana oman lapsen joutuminen vainoajan kohteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme