Mikä on traagisinta mitä elämässäsi on tapahtunut?
Kommentit (18)
Lapseni itsemurha, vaikka todellisuudessa se oli traagisinta mitä HÄNEN elämässään tapahtui. En minä ole uhri.
Kissojen ja ihmisläheisten kuolemat. Itken kaikkia vuoronperään ja kymmeniä vuosia jälkeenkin. Kissoja enemmän kuin ihmisiä.
Olen rakastunut aina vääriin ihmisiin. Ei ole löytynyt sellaista parisuhdeonnea josta moni haaveilee. Ulospäin on joskus saattanut näyttää että asiat ovat hyvin mutta eivät ole olleet ikinä.
Mielisairaus, joka nykyään pysyy jollain tavalla aisoissa lääkityksen ansiosta. 10 vuotta meni sumussa.
Vanhemman kuolema, useissa laitoksissa olo. On monia yksittäisiä asioita jotka laitoksessa keräsivät vihaa mun sisään. Eräässä paikassa jatkuva syyllistäminen ja laittomat liikunnan vapauden rajoitukset.
Nuorena aikuisena varmaan sitten mielenterveysongelmat ja päihdeongelma. Päihteet tulivat kuvioon ollessani n. 20v.
Hoitovirhe sairaanhoidossa, jätti pysyvän fyysisen vamman.
Onneksi elämä on nykyään hyvää, vaikka menneet vaikeudet osittain kaikuvat vieläkin elämässä. Toivon jälkikasvulle paljon helpompaa elämää.
Se että jouduin lapsena pelkäämään joutuvani perhesurman uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman kuolema, useissa laitoksissa olo. On monia yksittäisiä asioita jotka laitoksessa keräsivät vihaa mun sisään. Eräässä paikassa jatkuva syyllistäminen ja laittomat liikunnan vapauden rajoitukset.
Nuorena aikuisena varmaan sitten mielenterveysongelmat ja päihdeongelma. Päihteet tulivat kuvioon ollessani n. 20v.
Hoitovirhe sairaanhoidossa, jätti pysyvän fyysisen vamman.
Onneksi elämä on nykyään hyvää, vaikka menneet vaikeudet osittain kaikuvat vieläkin elämässä. Toivon jälkikasvulle paljon helpompaa elämää.
Miks tätä on alapeukutettu?
Vierailija kirjoitti:
Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.
Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.
Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.
Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee henkilön o m a n elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.
Lapsen sairastuminen parantumattomasti ja siten minulle tullut omaishoitajuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.
Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.
Oliko tämä kilpailu siitä kenellä on omasta mielestään ollut rankin elämä? Ei.
Ja eihän tuossa edes kerrottu mitä oli tapahtunut, jos onkin vaikka itse ollut paikalla kun se isovanhemman kuolema on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.
Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.
Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee henkilön o m a n elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.
anhempien menettäminen lapsena on ihan eri luokan menetys kuin joku isovanhemman kuolema. Miksi edes pitää kommentoida jos ei ole kokenut oikeita vastoinkäymisiä?
Koti paloi kivijalkaan ja kaikki irtain mukana. Onneksi henki säilyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.
Tämäkö on jonkun elämän traagisin asia? Molemmat vanhempani lapsuudessa menettäneenä olen kokenut ihan eri luokan juttuja. Kyllä sen huomaa kuka on kokenut oikeasti vaikeita asioita kja kuka ei.
Kuuleppas rakas kirjoittaja. Ap tiedustelee henkilön o m a n elämänsä traagisinta tapahtumaa. Ei sinun mielestäsi traagisinta. Tämä ei ole kilpailu. Hyvää sunnuntaipäivää.
anhempien menettäminen lapsena on ihan eri luokan menetys kuin joku isovanhemman kuolema. Miksi edes pitää kommentoida jos ei ole kokenut oikeita vastoinkäymisiä?
Etkö osaa lukea ap:n kysymystä? Jokaisen elämä ja kokemukset on erilaiset.
Isän kuolema, vaikea ero ja suurimpana oman lapsen joutuminen vainoajan kohteeksi.
Yhden isovanhemman tapaturmainen kuolema kun olin nuori.