"IL: Jenni 35v, on liian hyvännäköinen äidiks"
Saatoin hieman naurahtaa jutulle, ja jutun mammalle..
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikähän tuo edes ollut missään mallinmitoissa (172cm/60kg). Itse olen suunnilleen saman pituinen ja painan kymmenen kiloa vähemmän.
Olet siis alipainoinen eli varmasti aika hirveän näköinen ilmestys.
Itse asiassa olen niin hirveän näköinen ilmestys, että olen työskennellyt viime vuodet mallina Euroopassa. Mutta joo, mulla ei ole varaa päästää itseäni pulskistumaan.
Varmasti varmasti xD minäkin miljonääri täällä kirjoittelen!
Oikeastiko luulet että kaikki mallina työskentelevät tienaavat miljoonia vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onks ihan ok arvostella", sanoo ihminen joka käyttää 2/3 viestistään muiden arvosteluun...
Kommenttini oli kyllä hiukan typerästi kirjoitettu, myönnetään. Tää ei nyt sinällään liity mitenkään tohon lehtijuttuun.
Nykypäivänä ylipainoa pidetään normaalina tätä en tajua. Jos mennään 15-vuotta taakseppäin ei lihavia ollut niin paljon. Mielestäni on käsittämätöntä kuinka äitejä jopa syyllistetään siitä, että on hyvässä kunnossa heti synnytyksen jälkeen tai nopeasti. Tai arvostellaan kun joku käy salilla melkein koko raskauden tai muutoin urheilee, ettei olisi terveellistä. Ennen vanhaan synnytykseen asti tehtiin raskaitakin töitä ja ihan terveitä lapsia syntyi. En ole äiti, mutta todellakin mikäli raskaaksi tulen pyrin liikkumaan normaalisti.
Ai sittenkin jos joudut sairaalaan vuodelepoon raskauden aikana, niin kuin minä?
Silti aioit liikkua ihan normaalisti?
Olisin minäkin halunnut jatkaa salilla käyntiä, mutta ei ollut mahdollista.
Ja kyllä, ennen tehtiin raskaita töitä. Lapsi ja äitikuolleisuus oli myös paljon suurempaa.
No minä olen juurikin raskaana ja vuodelevossa ja en ole missään salilla ollut koko raskauden aikana. Painoa ei ole tullut kuin 8 kg, kun en tietysti syö yhtä paljoa kuin silloin jos rehkisin tai treenaisin. En nyt tajua pointtia eli väitätkö, että raskaana automaattisesti lihoo jos ei liiku? Raskaanakin kaikki riippuu siitä, mitä kurkustaan alas laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikähän tuo edes ollut missään mallinmitoissa (172cm/60kg). Itse olen suunnilleen saman pituinen ja painan kymmenen kiloa vähemmän.
Olet siis alipainoinen eli varmasti aika hirveän näköinen ilmestys.
Itse asiassa olen niin hirveän näköinen ilmestys, että olen työskennellyt viime vuodet mallina Euroopassa. Mutta joo, mulla ei ole varaa päästää itseäni pulskistumaan.
Varmasti varmasti xD minäkin miljonääri täällä kirjoittelen!
Oikeastiko luulet että kaikki mallina työskentelevät tienaavat miljoonia vuodessa?
Niinpä. Itse tienasin opiskeluaikoina mallina sen verran, että ei tarvinnut ottaa opintolainaa. Säästöön ei jäänyt mitään todellakaan!
Lapseni luokkakaverin äiti on aivan jumalaisen kaunis. Hän on kauniskroppainen, kauniskasvoinen ja osaa laittautua. En ole ikinä nähnyt hänen jäävän ulkopuoliseksi mistään tai kenenkään puhuvan hänestä pahaa! Tähän vaikuttaa varmaankin se, että hän on iloinen, mukava, jalat maassa-tyyppi joka on kaikille ystävällinen. Uskaltaisin tämänkin esimerkin varjolla olettaa että sillä luonteella on se isompi merkitys kuin ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni luokkakaverin äiti on aivan jumalaisen kaunis. Hän on kauniskroppainen, kauniskasvoinen ja osaa laittautua. En ole ikinä nähnyt hänen jäävän ulkopuoliseksi mistään tai kenenkään puhuvan hänestä pahaa! Tähän vaikuttaa varmaankin se, että hän on iloinen, mukava, jalat maassa-tyyppi joka on kaikille ystävällinen. Uskaltaisin tämänkin esimerkin varjolla olettaa että sillä luonteella on se isompi merkitys kuin ulkonäöllä.
Aivan. Jennin ajatuksen perusteella kaikkien oikeasti hoikkien ja kauniiden äitien kuten Helena Karihtala tai Anna-Liisa Tilus, elämän on täytynyt olla yhtä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Jennin ajatuksen perusteella kaikkien oikeasti hoikkien ja kauniiden äitien kuten Helena Karihtala tai Anna-Liisa Tilus, elämän on täytynyt olla yhtä helvettiä.
Kuka on väittänyt, että kateuden ilmentyminen hyvännäköisiä ja itsestään huoltapitäviä ihmisiä kohtaan ilmenisi ihan koko ajan ja kaikkialla? Ihan turhaa liioittelua. Sitä esiintyy kyllä, mutta ei kirjaimellisesti 24/7.
Yleinen ajatusvirhe on myös tuo, että muutama poikkeava esimerkki kumoaa jonkin asian keskiarvon. Kyllä etenkin kauniit naiset saavat enemmän kateutta osakseen, kuin tavikset tai rumat.
Kateus on luonnollista, kumma kun sen olemassa oloa ei voida myöntää vaikka se täälläkin manifestoituu ihan selvästi sanallisina hyökkäyksinä muiden ihmisten ulkonäköä kohtaan.
Väittäisin myös, että kauniilla ihmisillä on elämässä moninverroin helpompaa, kuin tavallisilla tai rumilla ihmisillä. Nuo mainitsemasi naiset ovat varmasti kohdanneet kateutta etenkin nuorina, mutta eivät ole huudelleet asiasta iltapäivälehdissä. Eivät ole huomionkipeitä tyyppejä, vaan kulkevat jalat maassa.
Kommenttini oli kyllä hiukan typerästi kirjoitettu, myönnetään. Tää ei nyt sinällään liity mitenkään tohon lehtijuttuun.
Nykypäivänä ylipainoa pidetään normaalina tätä en tajua. Jos mennään 15-vuotta taakseppäin ei lihavia ollut niin paljon. Mielestäni on käsittämätöntä kuinka äitejä jopa syyllistetään siitä, että on hyvässä kunnossa heti synnytyksen jälkeen tai nopeasti. Tai arvostellaan kun joku käy salilla melkein koko raskauden tai muutoin urheilee, ettei olisi terveellistä. Ennen vanhaan synnytykseen asti tehtiin raskaitakin töitä ja ihan terveitä lapsia syntyi. En ole äiti, mutta todellakin mikäli raskaaksi tulen pyrin liikkumaan normaalisti.
Ai sittenkin jos joudut sairaalaan vuodelepoon raskauden aikana, niin kuin minä?
Silti aioit liikkua ihan normaalisti?
Olisin minäkin halunnut jatkaa salilla käyntiä, mutta ei ollut mahdollista.
Ja kyllä, ennen tehtiin raskaita töitä. Lapsi ja äitikuolleisuus oli myös paljon suurempaa.