Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"IL: Jenni 35v, on liian hyvännäköinen äidiks"

Vierailija
01.12.2019 |

Saatoin hieman naurahtaa jutulle, ja jutun mammalle..

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaiken pitää olla niin ulkonäkö painotteista? Nuoret saa todella vääristyneen kuvan maailmasta, kun kaikessa pitää olla hyvä, myös siinä miltä näyttää, vaikka asiaan ei voi luonnollisesti vaikuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä tykkää naisista, jotka haluaa olla esillä somessa tai muualla, keräämässä huomiota ja ihailua. Mutta onhan tuo nyt erittäin seksikkään hoikka verrattuna keskimääräiseen kolmi-nelikymppiseen naiseen. Homma on oikeastaan niin, että kyse ei ole siitä millainen tuo nainen on, vaan siitä millaisia paatuneita tätsyköitä ikäisensä suomalaiset naiset keskimäärin on.

M/39

Tämä on valitettavasti totta. Jos on hoikka ja kaunis äiti, niin se herättää kateutta aika monissa. Jätetään mammapiireistä ulkopuolelle jne. Kokemusta on.

Ai jaa. Mistä tiedät kiistatta, että jätetään ulkopuolelle juuri siksi, että on hoikka ja kaunis? Onko joku sanonut niin vai onko se oma olettamuksesi, että siitä sen on tietysti johduttava? Kaikenlainen ulkopuolelle jättäminen on ikävää, mutta on harvinaisen itserakasta kuvitella jäävänsä ulkopuolelle juuri siksi, että on niin kovin kaunis ja muut automaattisesti kateellisia. Jos asenne on tuo niin en ihmettele ettei seurasi ole kovin suosittua.

Yksi porukasta avautui asiasta myöhemmin ja se oli se syy.

Vierailija
84/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malli?

Kaikki on nykyään malleja kun ne ovat poseeranneet kaverille...

Kun tekee profiilin modelmayhemiin on malli nykyään tai ainakin voi kutsua siksi itseään.

Vierailija
85/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kivitys heti päällä :D

Läskit AV-mammat pillastuu...Ei ole nätti, ei voi olla malli yms. Kateelliset mammat vois mennä vaikka treenaamaan 😂😂

Vierailija
86/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee kivitys heti päällä :D

Läskit AV-mammat pillastuu...Ei ole nätti, ei voi olla malli yms. Kateelliset mammat vois mennä vaikka treenaamaan 😂😂

Ruma on ruma vaikka olisi kuinka laiha.

Vierailija
87/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, toki. Hyvännäkoinen... No jaa, tulee mieleen transu joka esittää Saimi Hoyeria (vai kuka se kulmakarvaton malli onkaan). Hyvin miehekkäät piirteet, etenkin leuasta moni laatikkoleukamiehiä ihannoiva las sukka olisi kateellinen! Ehkä täti on joskus ollut setä?

Vierailija
88/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla löytyi ammattimallin bmi:ksi noin 16, jutun naisella se taasen on yli 20. Eli olisiko mallin hommat vaan paikallislehden sivuilla paistattelua?

Jenni on saattanut poseerata jonkin rockhenkisen vaihtoehtojulkaisun sivuilla tai on mahdollisesti ollut messuilla tms. promomallina. Kaipa nuokin voidaan lukea mallintöiksi, vaikka vaatimukset ovatkin erilaiset kuin vaikkapa katalogi- tai näytösmalleille. 

Vierailija
89/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua juttuun. Äiti en ole mutta normipainoinen 165cm 55kg. Ja saan kommentteja laihuudesta vaikka en ees oo mikään laiha. Ja useimmiten pyöreet ihmiset kommentoi, silleen millä oikeudella. Lisäksi saan kuulla paljon, "hyvä sun on kun oot noin laiha, kyllä sun kropasta miehet tykkää" jne. Oon ihan normin näkönen ja juu meikkii en käytä. Silleen en tajua, en mäkään kommentoi muitten kokoa. Sen vaan voin sanoa et kuinka moni lihavista syö pullaa, vaaleeta leipää, kevyt tuotteita, lihaa, karkkia, sipsia, keksejä,  limsaa, jätskii, pastaa ym. Juu ite en syö tollasia ja oon normi painoinen. Karkkia ja herkkui joskus, elän terveellisellä kotiruualla lisäksi syön vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja marjoja. Silleen kandeis varmaan kans kokeilla. Lisäks urheilen jonkin verran. Tekis mieli joskus avautua joillekkin, et oikeesti onks ihan ok arvostella. Jokkut joo sairauden takii lihavii mut niinkun suurin osa vaan siks et syö mitä syö. raskaus ei oo sairaus, luulis et sillon porukka viimeistään söis terveellisesti ja liikkuis. Nykyään on muutenkin joku ihmeen lihavuus jes buumi. Hyväksy ittes sellasena kun oot. Ja tavallaan ok pistää suuhun mitä sattuu. Ihan oikeesti ihmiset.

Vierailija
90/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin samaistua juttuun. Äiti en ole mutta normipainoinen 165cm 55kg. Ja saan kommentteja laihuudesta vaikka en ees oo mikään laiha. Ja useimmiten pyöreet ihmiset kommentoi, silleen millä oikeudella. Lisäksi saan kuulla paljon, "hyvä sun on kun oot noin laiha, kyllä sun kropasta miehet tykkää" jne. Oon ihan normin näkönen ja juu meikkii en käytä. Silleen en tajua, en mäkään kommentoi muitten kokoa. Sen vaan voin sanoa et kuinka moni lihavista syö pullaa, vaaleeta leipää, kevyt tuotteita, lihaa, karkkia, sipsia, keksejä,  limsaa, jätskii, pastaa ym. Juu ite en syö tollasia ja oon normi painoinen. Karkkia ja herkkui joskus, elän terveellisellä kotiruualla lisäksi syön vihanneksia, juureksia, hedelmiä ja marjoja. Silleen kandeis varmaan kans kokeilla. Lisäks urheilen jonkin verran. Tekis mieli joskus avautua joillekkin, et oikeesti onks ihan ok arvostella. Jokkut joo sairauden takii lihavii mut niinkun suurin osa vaan siks et syö mitä syö. raskaus ei oo sairaus, luulis et sillon porukka viimeistään söis terveellisesti ja liikkuis. Nykyään on muutenkin joku ihmeen lihavuus jes buumi. Hyväksy ittes sellasena kun oot. Ja tavallaan ok pistää suuhun mitä sattuu. Ihan oikeesti ihmiset.

Olen mitoiltani täysin samankokoinen kuin sinä, enkä ole koskaan kokenut tuollaista koko elämäni aikana. En koskaan. En myöskään koe että normaalipainoisessa ihmisessä, kuten sinä ja minä, on mitään sen kummempaa ihmettelemistä.

Vierailija
91/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, toki. Hyvännäkoinen... No jaa, tulee mieleen transu joka esittää Saimi Hoyeria (vai kuka se kulmakarvaton malli onkaan). Hyvin miehekkäät piirteet, etenkin leuasta moni laatikkoleukamiehiä ihannoiva las sukka olisi kateellinen! Ehkä täti on joskus ollut setä?

170 cm ja 60 kg ei ole hoikka tai laiha. Oikein hyvä, terve normaalipaino. Ei myöskään mallinmitat. Olen 177 cm ja painan 3 kg enemmän ja olen hoikka. Kun toimin mallina nuoruudessani paino oli alle 60 kg aina.

Vierailija
92/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm ja 60 kg ei ole hoikka tai laiha. Oikein hyvä, terve normaalipaino. Ei myöskään mallinmitat. Olen 177 cm ja painan 3 kg enemmän ja olen hoikka. Kun toimin mallina nuoruudessani paino oli alle 60 kg aina.

Minäkin toimin astronauttina nuoruudessani ( tirsk:D)

Vierailija
93/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onks ihan ok arvostella", sanoo ihminen joka käyttää 2/3 viestistään muiden arvosteluun...

Vierailija
94/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt ole kuule kovin harvinaista toimia mallina opiskeluaikoina. Tirsk.

Vierailija
95/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen artikkeli. Olen itsekin äiti, hoikka ja pukeudun esim. kesällä minimekkoihin. Ulkonäköäni kommentoi vain ja ainoastaan mieheni. Ei kukaan muu. Mammaporukoihin en ole edes yrittänyt, kun ystäviä on jo tarpeeksi. Ihmettelen, että ketkä sitä ulkonäköä mollaa? Someihmiset?

Vierailija
96/107 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks ihan ok arvostella", sanoo ihminen joka käyttää 2/3 viestistään muiden arvosteluun...[/quote]

Kommenttini oli kyllä hiukan typerästi kirjoitettu, myönnetään. Tää ei nyt sinällään liity mitenkään tohon lehtijuttuun.

Nykypäivänä ylipainoa pidetään normaalina tätä en tajua. Jos mennään 15-vuotta taakseppäin ei lihavia ollut niin paljon.  Mielestäni on käsittämätöntä kuinka äitejä jopa syyllistetään siitä, että on hyvässä kunnossa heti synnytyksen jälkeen tai nopeasti. Tai arvostellaan kun joku käy salilla melkein koko raskauden tai muutoin urheilee, ettei olisi terveellistä. Ennen vanhaan synnytykseen asti tehtiin raskaitakin töitä ja ihan terveitä lapsia syntyi. En ole äiti, mutta todellakin mikäli raskaaksi tulen pyrin liikkumaan normaalisti. Lapsen kanssa voi tehdä pitkiä vaunulenkkejä ja muutenkin ulkoilla, isompien lasten kanssa voi yhtälailla liikkua. Jolloin synnytyksestä on monesti helpompi palautua samoihin mittoihin kuin ennen synnytystä. Mulla on monia äitikavereita ja yhdelläkään ei ole synnytyksestä lisäkiloja lopulta jäänyt. Kaikki liikkuvat paljon ja syövät terveellisesti.

Kukin olkoon laiha, normipainoinen tai lihava. En koskaan sanoisi lihavalle ääneen, että koitappa laihduttaa, koska en tiedä syitä. Jos sairauden takia on lihava sen täysin ymmärrän tällön ihminen ei itse siihen voi vaikuttaa. Enkä halua ketään tuomita lihavuuden takia. Ystävissä on lihavia ja ollaan asioista juteltu ja ovat itsekkin sanoneet, että pitäis vähän katsoa mitä suuhun laittaa ja enempi liikkua. Tähän ei tuu oikein mitään vastattua, muutakun toisinaan vinkattua jotakin. Kyllä kaikki tietää sen mitä ääneen ei tarvitse sanoa.  Kaikki olkoon tyytyväisiä kokoonsa oli sitten pieni tai suuri, mutta totuus on se, että lihavuus ei ole terveellistä ja moni lihoo ihan vain siksi, että syö mitä syö.  Eikä liikuta tarpeeksi. Jos toinen valitsee, terveelliset elämäntavat ja ruuan niin mielestäni hieno asia.

Vierailija
97/107 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt ole kuule kovin harvinaista toimia mallina opiskeluaikoina. Tirsk.

Eikä astronauttina kuten minä:DDD

Vierailija
98/107 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paljon kiinni myös ruumiinrakenteesta ja luustosta. Olen 171cm ja painan 62kg. Ja muut mieltävät minut ennemminkin hoikaksi. Saan aina kuulla kommentteja miten hoikka olen,vaikka vaaka näyttää normi painoa.

Vierailija
99/107 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jutussa haiskahtaa ikävä luonne tällä " kauniilla hoikalla äidillä". Kyllä samanlaisia äitejä on paljonkin, itse olen kuntoileva, itsestä myös, lasten lisäksi, huolta pitävä äiti enkä ole koskaan saanut ikäviä kommentteja asiaan liittyen. Ystävällisyys ja se ettei " leiju" jatkuvasti asian päällä, ei myös ärsytä ihmisiä. En minäkään pidä ihmisistä joiden on pakko mainostaa laihuutta ja hyvännäköisyyttä, kerää siis kokoajan jotain ihme huomiota.

Vierailija
100/107 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan absurdi juttu. Minäkin olen kahden lapsen äiti, aika nuorikin vielä (himpun alle 30v) ja lapset jo isoja. Teini-iän akne on pitänyt mukavasti huolen ettei ryppyjä ole tullut joten näytän max 25 vuotiaalta ja olen fyysisesti tosi hyvässä kunnossa. Ei mua silti kukaan arvostele/kommentoi. Ja itsellä on ihan kaikennäköisiä, ikäisiä ja kokoisia äitikavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä