Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikuudesta/neitsyydestä vitsailu

Vierailija
01.12.2019 |

Olen 31 vuotias mies ja olimme eilen työporukalla ravintolassa pikkujouluissa.
Tilanteeseen sopivassa vitsissä, heitin vitsin että minulla olisi poikuus tallella. Ihmiset nauroivat nähdäkseni ymmärtäen kyseessä olevan vitsi, mutta muutamalla oli hämmästynyt ilme naamallaan.
Minulla ei tietenkään ole poikuus tallella, mutta näin jälkikäteen mietityttää, että entä jos työkaverini nyt luulevat että tulin humalassa muka lipsauttaneeksi "totuuden".
Hävettää, en halua että he luulevat niin, onhan minulla ikää jo 31. Lähdin eilen samasta ravintolasta kyllä jatkoille erään naisen kanssa.

Ainakaan tänään (kävin työpaikalla siivoamassa porukalla paikkoja) kukaan ei enää puhunut asiasta.
Silti minua vaivaa pieni häpeä: entä jos he luulevat tuon pitävän paikkansa? Uskomatonta. Ei pitäisi näköjään vitsailla itsestään tuollaisia asioita.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
2/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Olisihan se nyt noloa, jos ihmiset luulisivat niin. Onhan se outoa, jos yli 30 vuotias olisi neitsyt tai poikuus tallella.

ap

Vierailija
4/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista kukaan normaali pohdi.

Vierailija
5/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista kukaan normaali pohdi.

Tarkoitatko, että tällaisia kuten minä, vai sitä että onko joku kokematon vai ei?

Minulla on usein krapulassa samanlaisia olotiloja ja mietin tällaisia asioita. ap

Vierailija
6/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku ois sanonut "niin minäkin".

Vierailija
8/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa ja hauskaa huumoria vain, tuskin kukaan otti tosissaan.

Vierailija
9/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut että ”ei siis oikeasti”, jos niin paljon vaivaa...

Vierailija
10/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan ymmärrä mitä väliä sillä edes on. Pääsinhän minä poikuudestani joskus parikymppisenä, mutta mitä sitten? Sen jälkeen en ole seksiä harrastanut ja olo on edelleen sama kuin ennen sitä, yhtä hyvin voisi edelleen olla poikuus tallessa. Kaipa tässä on joku sellainen outo oletus, että kun kerran saa niin siitä aukeaa jonkinlainen ihmeellinen seksiovi ja elämä on pelkkää nusuttelua siitä eteenpäin.

Vierailija
11/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tallella ja ikää kolmisen kymmentä. Saa sitä pelätä että tulisi työkaverien tietoon. Miehet osaa olla todella ilkeitä ja inhottavaa kun pitää valehdella että sopii porukkaan.  Edelleen on vahvasti olemassa myrylliset miehen muotit, joihin pitää sopia tai on viallinen. En tiedä onko naisilla samanlaista?

Vierailija
12/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on tallella ja ikää kolmisen kymmentä. Saa sitä pelätä että tulisi työkaverien tietoon. Miehet osaa olla todella ilkeitä ja inhottavaa kun pitää valehdella että sopii porukkaan.  Edelleen on vahvasti olemassa myrylliset miehen muotit, joihin pitää sopia tai on viallinen. En tiedä onko naisilla samanlaista?

Ikävä kyllä on. Kaikki naiset eivät ole sellaisia mutta nämä seksi- ja ihmissuhdevouhkaajat ovat. Sinkuilta on ihan sosiaalisesti hyväksyttävää udella seksielämästä ja vähän varautuneemmista/ei-niin-suhdekeskeisistä naisista keksitään kaiken maailman vanhapiika-, tiukkis- ja lesbojuttuja. Heteroparisuhteen on oltava kaikkien tavoite, äitiydestä nyt puhumattakaan. Samaten jo suhteessa olevilla on kovat paineet jakaa oma intiimielämänsä ja yksityiskohtia myös miehen elämästä. Vaikeneminen näistä asioista on epäluottamuslause ja ylimielisyyttä.

Vierailija
13/13 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä