Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"IL: Jenni 35v, on liian hyvännäköinen äidiks"

Vierailija
01.12.2019 |

Saatoin hieman naurahtaa jutulle, ja jutun mammalle..

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköinen äiti-ihminen. Ehkä ne muiden asenteet on jostain muusta johtuvia, kun hänen ulkonäöstään. Mutta kyllä tällä jutulla ainakin lehtien palstoille pääsee 👍

Vierailija
2/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee Idols-kisat mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden pienen lapsen äiti, joka nyt tykkää pitää itsestään huolta. Tietyllä tapaa tunnistan nämä ennakkoluulot. Varsinkin n. 10 vuotta vanhemmilta naisilta. Taustallahan siellä täytyy olla se epävarmuus itseään kohtaan heillä.

Vierailija
4/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahden pienen lapsen äiti, joka nyt tykkää pitää itsestään huolta. Tietyllä tapaa tunnistan nämä ennakkoluulot. Varsinkin n. 10 vuotta vanhemmilta naisilta. Taustallahan siellä täytyy olla se epävarmuus itseään kohtaan heillä.

Olen 4 lapsen äiti ja en tunnista yhtään! Olen hoikka ollut aina ja en koe kohdanneeni mitään tuollaista.

Vierailija
5/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti enkä hyvännäköinen, joten en oikein osaa samaistua Jennin kertomukseen ihan täysin. Tunnistan kuitenkin tuon, että hoikan ja normaalipainoisen habitusta kommentoidaan avoimesti ja vapaasti. Itsellenikin on sanottu painosta ("laihuudesta") vaikka mitä, vaikka en edes ole erityisen hoikka vaan normaalipainon ylärajoilla. 

Vierailija
6/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen myös kuullut miten annan lapsille mallia syömishäiriöön kun en syö joka päivä herkkuja.. :)

Vierailija
7/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen kolmen lapsen äiti enkä kyllä välitä pätkääkään mitä muut ajattelee.

Vierailija
8/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen päivittäin saman näköisiä tai paremman näköisiä äitejä vaunujen kanssa, ei todellakaan ole "liian hyvännäköinen" äidiksi. Ei tuo Jenni missään nimessä ruma ole, mutta jumalattoman typerä artikkeli.

Vierailija
9/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 4 lapsen äiti ja en tunnista yhtään! Olen hoikka ollut aina ja en koe kohdanneeni mitään tuollaista.

Ei hoikkuus vielä mitään tee, vaan koko olemus. Jos olet meikittä tuulipuvussa 24

/7 niin ei se mitään kateutta herätä, ja pysyt mamma-ihmisen näköisenä hoikkanakin.

Ap olisi muuten voinut laittaa linkin mukaan.

Vierailija
10/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Jennillä suuret luulot itsestään.

Vierailija
11/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu olen myös kuullut miten annan lapsille mallia syömishäiriöön kun en syö joka päivä herkkuja.. :)

Tuollaisten kommenttien takana ei voi olla mikään muu kuin kateus. 

Sanojien pitäisi myös ottaa huomioon se, että jatkuva herkkujen puputus voi olla merkki jonkinlaisesta syömishäiriöstä. En sano, että aina olisi näin. Mutta joskus voi olla. 

Vierailija
12/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tykkää naisista, jotka haluaa olla esillä somessa tai muualla, keräämässä huomiota ja ihailua. Mutta onhan tuo nyt erittäin seksikkään hoikka verrattuna keskimääräiseen kolmi-nelikymppiseen naiseen. Homma on oikeastaan niin, että kyse ei ole siitä millainen tuo nainen on, vaan siitä millaisia paatuneita tätsyköitä ikäisensä suomalaiset naiset keskimäärin on.

M/39

Vierailija
13/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että saa ulkonäostään paljon lokaa.

Vierailija
14/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, no en tiiä onko liian seksikäs kun ei omaan näköhermoon iske. Mutta siis.....Siis tää Jenni puhuu ihan asiaa. Itsekin olen aina ollut pitkähkö, laiha ja sirorakenteinen, nykyään vielä kolmekymppisenä vaikkei lapsia ole. Olen saanut ikäni - ja edelleenkin saan kuulla - kommentteja liittyen joko suorasti tai epäsuorasti painooni. Vaikka esim että "voithan sä nyt toisenkin pullan/mikävaanherkku ottaa, ku ei se sussa näy", "söisit nyt että jaksat" ja "ai mikset halua syyä tota?"," Laihdutatko sä?"

Jos kommentoisin vastaavaa jollekkin ihmiselle, niin se olis automattisesti paha asia. Vaikka että ei varmaan kannattas syödä tota toista palaa, söisit terveellisemmin että jaksat yms. Samoin en saa valittaa oman kehoni epäkohdista, vaikka etten tykkää reisistäni mihin kaikki rasva kerääntyy pienten tissieni sijaan. Aika moni nainen valittaa ihan samasta asiasta, mutta koska painoni on 10-20kg vähemmän kuin useimmilla, täten kuuluu minun olla täysin tyytyväinen itseeni koska valittamalla ilmeisesti suoraan haukun jokaisen itseäni painavamman henkilön. Mielenkiintoista nähdä loppuuko tämä kun 40 alkaa lähestyä vai paheneeko vaan. Lapsia saaneista kavereista kaksi alkoi kommentoida painoani vasta kun itse lihoivat synnytyksen jälkeen ja lapsiarkea pyörittäessään. Inhoan ottaa kateuskorttia esille, joten kai se viha sitten kumpuaa jostain muusta kuin pelkästään mun painostani.

Vierailija
15/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tälläinenkin uutinen on pitänyt julkaista? Onko pulaa uutisista. Tuo nainen on ihan tavallisen näköinen suomalainen kotiäiti. 

Vierailija
16/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se hyvännäköinen on?

Vierailija
17/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi kehtaa? Huhhuh.

Vierailija
18/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin jo otsikointia, mutta vielä enemmän ihmettelin kun avasin jutun ja sieltä paljastui täysin tavallisen näköinen perusnätti nainen, joita on noin 12 tusinassa.

Vierailija
19/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen antaa itsestään kyllä jutun perusteella äärettömän ylimielisen kuvan.

Ihmettelen tarkoittaako joillekin nykypäivänä äitiys tosiaan automaattisesti rupsahtanutta lookkia? Kyllä itselle se omasta ulkonäöstään ja mitoistaan huolehtiminen on ihan samalla tasolla kuin ennekin äitiyttä. Jopa ehkä paremmalla, koska kuntoilu on nykyään sitä omaa aikaa. Ja tiedän monta samoin ajattelevaa äitiä, jotka ovat tarpeeksi sivistynyttä että eivät tee asiasta numeroa.

Sitä kannattaa kerätä ympärilleen ihmisiä jotka tukevat, ennemmin kuin arvostelevat. Se on niitä omia valintoja. Ja jos nämä arvostelijat ovat tuntemattomia, niin miksi tuhlata energiaa heidän ajatteluunsa?

Vierailija
20/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä haukkua Jennin ulkonäköä, saatikka pitää hänen äitiyttään jotenkin ulkonäkönsä suhteen ongelmana, mutten nyt näe syytä ylistääkään häntä maailmankaikkeuden kauneimpana jumalattarena.

Ihan kauniihko, ei siinä mitään. Jutun väitteet tuntui oudoilta.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan