Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"IL: Jenni 35v, on liian hyvännäköinen äidiks"

Vierailija
01.12.2019 |

Saatoin hieman naurahtaa jutulle, ja jutun mammalle..

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköinen, normipainoinen, ikäisensä oloinen nainen. Jutun pointti meni multa vähän ohi, mikä tossa nyt oli se juju? Ei mun tietääkseni ole mikään poikkeus että 35v nainen on normaalipainoinen ja kivannäköinen lapsista huolimatta?

Vierailija
22/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mustakin julkaista uutisen, "Matti on hyvännäköinen suomalainen mies". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden perus klikkiotsikko jossa sisältö tyhjää täynnä.

Vierailija
24/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kenties ihan aiheellista keskustella siitä, millaisia kommentteja hoikat ja laihat ihmiset saavat. Siitäkin voi keskustella, että Suomessa ulkonäöstä huolehtimista tai huoliteltua olemusta saatetaan pitää turhanpäiväisenä hömpötyksenä ja turhamaisena. Tämän voisi toteuttaa vaikka anonyymin kyselyn avulla. Etenkin vanhemmat ikäpolvet pitävät meikkaamista turhana. Oma äitini piti ihotautilääkärillä käyntiä turhanpäiväisenä rahanmenona, vaikka kärsin pahasta aknesta. 

Tämä artikkeli oli kuitenkin lähinnä ihan höpöhöpöä, ja Jennistä tuli todella ylimielinen kuva. 

Vierailija
25/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe syytä haukkua Jennin ulkonäköä, saatikka pitää hänen äitiyttään jotenkin ulkonäkönsä suhteen ongelmana, mutten nyt näe syytä ylistääkään häntä maailmankaikkeuden kauneimpana jumalattarena.

Ihan kauniihko, ei siinä mitään. Jutun väitteet tuntui oudoilta.

M

En ole tässä ketjussa nähnyt yhtään haukkumista. Mutta jos nostaa lehtijutussa sen oman ulkonäkönsä ja olemuksensa muiden (äitien) yläpuolelle, niin saahan sitä hieman ihmetellä. Ehkä kannattaisi ensin tämänkin mamman tarkistaa ne omat asenteensa ennen kuin alkaa muiden asenteesta huudella. Kyllä, itse koin tällä jutulla ihan otsikointia myöten, asenteellistavan sitä, että äitiys tarkoittaa jotenkin automaattisesti rupsahtanutta ulkomuotoa. Mikä ihme oli oikeastaan tämän lehtijutun pointti? Meni kyllä ohi..

Vierailija
26/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies30vuotta kirjoitti:

Voisiko mustakin julkaista uutisen, "Matti on hyvännäköinen suomalainen mies". 

Olisi liian selkeä valeuutinen, siitä tulisi liikaa huonoa palautetta

Vierailija
27/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kenties ihan aiheellista keskustella siitä, millaisia kommentteja hoikat ja laihat ihmiset saavat. Siitäkin voi keskustella, että Suomessa ulkonäöstä huolehtimista tai huoliteltua olemusta saatetaan pitää turhanpäiväisenä hömpötyksenä ja turhamaisena. Tämän voisi toteuttaa vaikka anonyymin kyselyn avulla. Etenkin vanhemmat ikäpolvet pitävät meikkaamista turhana. Oma äitini piti ihotautilääkärillä käyntiä turhanpäiväisenä rahanmenona, vaikka kärsin pahasta aknesta. 

Tämä artikkeli oli kuitenkin lähinnä ihan höpöhöpöä, ja Jennistä tuli todella ylimielinen kuva. 

Jenni ei ole hoikka eikä laiha, vaan normaalipainoinen. Joku hoikka voisi avata sen keskustelun. Itse olen 176 cm ja 63 kg, enkä ole koskaan aikuisiällä kuullut mitään ihme kommentointia painostani. Minulla on 4 lasta ja pukeudun vartalonmyötäisesti, mutta en paljastavasti.

Vierailija
28/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on muuten tamperelainen ja naimississa sen yhden heviäijän kanssa, Toni Tieahon. En muista bändinsä nimeä enkä taiteilijanimeä, Tony joku.

Tampereella on aika pull ukoita naisia joten ehkä Jenni on siellä ihan nätti.

Vierailija
29/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Jennillä puskea ikäkriisiä.

Vierailija
30/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköinen nainen.

Vierailija
31/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä tykkää naisista, jotka haluaa olla esillä somessa tai muualla, keräämässä huomiota ja ihailua. Mutta onhan tuo nyt erittäin seksikkään hoikka verrattuna keskimääräiseen kolmi-nelikymppiseen naiseen. Homma on oikeastaan niin, että kyse ei ole siitä millainen tuo nainen on, vaan siitä millaisia paatuneita tätsyköitä ikäisensä suomalaiset naiset keskimäärin on.

M/39

Tämä on valitettavasti totta. Jos on hoikka ja kaunis äiti, niin se herättää kateutta aika monissa. Jätetään mammapiireistä ulkopuolelle jne. Kokemusta on.

Vierailija
32/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen näköinen, normipainoinen, ikäisensä oloinen nainen. Jutun pointti meni multa vähän ohi, mikä tossa nyt oli se juju? Ei mun tietääkseni ole mikään poikkeus että 35v nainen on normaalipainoinen ja kivannäköinen lapsista huolimatta?

Kyllä se on nykyään poikkeus, että yli 30-vuotias on normaalipainoinen. "FinTerveys 2017 -tutkimuksessa yli 30-vuotiaista miehistä 72 prosenttia ja naisista 63 prosenttia oli vähintään ylipainoisia."

Vierailija
33/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä tykkää naisista, jotka haluaa olla esillä somessa tai muualla, keräämässä huomiota ja ihailua. Mutta onhan tuo nyt erittäin seksikkään hoikka verrattuna keskimääräiseen kolmi-nelikymppiseen naiseen. Homma on oikeastaan niin, että kyse ei ole siitä millainen tuo nainen on, vaan siitä millaisia paatuneita tätsyköitä ikäisensä suomalaiset naiset keskimäärin on.

M/39

Tämä on valitettavasti totta. Jos on hoikka ja kaunis äiti, niin se herättää kateutta aika monissa. Jätetään mammapiireistä ulkopuolelle jne. Kokemusta on.

Nykyään ylipaino on niin yleistä, että normaalipainokin tuntuu herättävän kateutta. Kirjoitin itse edellisellä sivulla tästä. En ole kaunis (enkä edes äiti), joten kateutta tihkuvat, kitkerät kommentit ovat tulleet itselleni suurena yllätyksenä. 

Vierailija
34/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi oli hyvä kannanotto ”kehopositiivisuuteen”, ilmiöön, jonka siivellä vain muodokkaat räväkät tädit ovat päässeet pätemään ja kohottamaan itsetuntoaan. Heidänkin itsetuntonsa ja kehonsa ansaitsee vain hyvää, mutta valitettavasti kyseine ilmiö jyrää alleen ja aliarvioi kaikki muunlaiset vartalomallit.

Jutussa oli hyviä pointteja, ja tunnistin paljon omia kokemuksiani alipainoisena suurperheen äitinä. Laihoille vittuillaan avoimemmin, eikä ymmärretä että KAIKENLAISET vartalot on ok, myös alipainoiset!

Vierailija
35/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on tyyliltään luonnossa sellainen  hevi/goottityylinen, ei iske kyllä minuun. Perus tamperelainen.

Vierailija
36/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä hoikkuus tai laihuus, vaan sopusuhtaisuus ja naisellisuus. Feminiini olemus kurveineen ja tiimalaseineen. Pitkät hiukset, korkkarit ja hyvä peppu. Näin se on. Kyl se nois 40-50 tasapaksuis kanaperse + persjalkasissa matameissa kateutta puskee. Ku silloin ei ees tartte olla niin helkkarin nuorikaan, vaan riittää jopa sen ikäisenä ku on. Ai kauhistus!

Vierailija
37/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei ole hoikka eikä laiha, vaan normaalipainoinen. Joku hoikka voisi avata sen keskustelun. Itse olen 176 cm ja 63 kg, enkä ole koskaan aikuisiällä kuullut mitään ihme kommentointia painostani. Minulla on 4 lasta ja pukeudun vartalonmyötäisesti, mutta en paljastavasti.

No en osaa sanoa, onko Jenni hoikka vai normaalipainoinen vai jotain muuta. Onhan tuo hoikka useimpiin suomalaisiin verrattuna. Ja vaikka sinä et ole saanut kommentteja normaalipainoisuudesta/hoikkuudesta/laihuudesta, moni muu saa. Itsellänikin on kokemusta siitä, vaikka en ole koskaan ollut erityisen laiha ja nytkin olen normaalipainon ylärajoilla. 

Vierailija
38/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tämä nainen voi olla malli. Ei ole yhtään mallin näköinen, ei siihen hoikkuus riitä. Lisäksi on hevigoottigenreä. Katsokaa Facesta.

Vierailija
39/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tämä nainen voi olla malli. Ei ole yhtään mallin näköinen, ei siihen hoikkuus riitä. Lisäksi on hevigoottigenreä. Katsokaa Facesta.

Malleja on monenlaisia. 

Vierailija
40/107 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hassu juttu, onhan moni supermallikin saanut lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän