Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Nikon Sofiakin pikkuisen turvautunut täyteaineisiin nassussa?? (linkki)

Vierailija
21.03.2013 |

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a574943/niko+ja+sofia+bikini+fitness+kisat+ennen+vauvaa/

Miksi nuori nätti nainen haluaa namansa ja huulensa näyttää tuollaiselta pinkeältä ja luonnottomalta?

 

Ja älkää jaksako heittää kateuskorttia kehiin. En ole kateellinen. Itsellänikin olisi rahaa botoxiin, mutta en ole ainakaan vielä 34vuotiaana kokenut tarvitsevani sitä. Eri asia voi olla sitte viiskymppisenä..

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiisus

Vierailija
102/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta katsottavaa. Niin kaunis nainen OLI. Niko vissiin komppaa tätä muodonmuutosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apu!

Jos nyt jo aloittaa, niin mitä aseita tarvitsee nelikymppisenä?

Vierailija
104/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi ole jättileuka-Martinan joku frendu? Vissiin vähän ottaa vanhemmasta mallia eikä ollenkaan kannattais.

 

Vierailija
105/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua en. Nuoret kauniit naiset tärvelevät itsensä parikymppisenä, miettikää mitä hirviöitä ovat sitten viisikymppisenä.

Kai niillä on vaan niin paha olla oman naamansa ja kroppansa kanssa, että pakko sille on tehdä koko ajan jotain.

Eilen kattelin sitä KiinteistöKaisan barbie työntekijää... mua säälittää se mimmi, kun mielessä vaan pyörii, että mitähän kamalaa sen elämässä on tapahtunut, kun tuon näköiseksi itsensä tehnyt. Lähinnä tulee kiusaaminen mieleen.

Vierailija
106/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää! Oli oikeesti kaunis nainen. Mitä helvettiä liikkuu päässää??!! Noi poskipäät, huulet jne. Ihan hirveän näköinen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vo ityttöparka. Olen pitänyt jostain syystä Niko Nousiaista täyspäisenä, joten olisin kuvitellut hänen sanovan tytölle, että hän ei todellakaan tarvitse mitään "kaunistusta"! Kuten joku aiemmin kirjoitti, nuo on niin nähty. Parin vuoden kuluttua tuole muodille nauretaan, mutta nuo tytöt eivät kauneuttaan saa takaisin.

 

Ja se kiinteistö-Kaisan muovibarbie on kyllä karsea. Joku todella paha itsetunto-ongelma pitää olla, että muokkaa itsensä tuollaiseksi. Ehkä juuri koulukiusatun tausta.

Vierailija
108/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se leikkauttanut myös nenänsä? Näyttäisi siltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nenä näyttää kummalliselta. Tuo kauneusleikkausten tekeminen on kyllä aivan älytöntä, oli niin kaunis kuin vain voi olla, nyt näyttää oudolta.