Lue keskustelun säännöt.
Nyt tuli varoitus: Sähköpula voi iskeä Suomeen jo pian: Taloussanomat
Kommentit (6)
Ruuan hinta voi pian taas nousta – taustalla kaksi asiaa: Taloussanomat
Eikä tätä olisi kukaan arvannut!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunnelin päässä näkyy iso sähkö ja ruokalasku.
No ekana työttömiltä katkaistaan sähköt. Ei työtön tarvii sähköä koska ei maksa siitä vaan kela maksaa sen. Säästyy rahaa ja sähköä.
Laskeeko se sähkön hinta nyt heinäkuun sopimuksiin vai ei?
Suomalaisilta kansalaisilta halutaan jälleen lisää rahaa. Ja ties minne.
Sähkön riittävyys on tutkimuksen ennusteen mukaan koetuksella erityisesti alkutalven kylmillä säillä, jolloin kysyntä on kovimmillaan ja tuulivoiman tuotanto usein vähäistä.
Vai niin että oiskin tehty tyhmää energiapolitiikkaa? Hyvinvointivaltiosta loppuu sähkö.