Onko Nikon Sofiakin pikkuisen turvautunut täyteaineisiin nassussa?? (linkki)
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a574943/niko+ja+sofia+bikini+fitness+kisat+ennen+vauvaa/
Miksi nuori nätti nainen haluaa namansa ja huulensa näyttää tuollaiselta pinkeältä ja luonnottomalta?
Ja älkää jaksako heittää kateuskorttia kehiin. En ole kateellinen. Itsellänikin olisi rahaa botoxiin, mutta en ole ainakaan vielä 34vuotiaana kokenut tarvitsevani sitä. Eri asia voi olla sitte viiskymppisenä..
Kommentit (109)
Niin on, tuli heti sama mieleen! Tosi ikävä kaakattava ääni, kuulostaa Tuksulta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 22:49"]
Puhuu ihan kuin Tuksu! Ihan samalainen ääni! :D
Noilla tulee vielä takuulla ero, kun toinen haluaa valloittaa maailmaa ja toinen haluais lapsen.
[/quote]
Mä en ole nähnyt tota naista missään vaiheessa luonnollisen näköisenä. Onhan sillä aina ollut hillittömät silikoonitkin. Mutta ei ole kyllä muutos parempaan päin mennyt...ei.
Sofiahan on tunnustanut olevansa suuri Kim Kardashian -fani, selvästi jäljittelee Kimin ulkonäköä, katselkaa vaikka Sohvin instagram-kuvia.
Ihania törötyskuvia, mahtaa sattua naamaan, kun huulia pitää noin kovasti jännittää :D. Kaunis nainen kyllä, ei siinä mitään, mutta niin on toi Sieppikin.
http://instagram.com/p/W7s4RusP7F/
Jos Sofia osallistuisi Miss Universum kisoihin, voisi viimein tulla Suomeenkin voitto. Ehdottomasti Suomen kaunein (julkkis)nainen.
Tuokin Sieppi laitattanut huulensa. Mikael Gabrielin musavideolta varsinkin selvästi huomaa.
Sofia on Suomessa eksoottisen näköinen, mutta maailmalla Sofian näköisiä on saman verran kuin suomessa tusinablondeja. It's the truth. Huonompaan suuntaan kyllä Sofia muuttunut, ei ole niin kaunis enää noiden täyteaineiden ja silikonien jälkeen.
sillä ei ole julkisuudessa yhtään kuvaa ennen nenäleikkausta!
sillä ei ole julkisuudessa yhtään kuvaa ennen nenäleikkausta!
sillä ei ole julkisuudessa yhtään kuvaa ennen nenäleikkausta!
Tiedän, että tää ei liity aiheeseen. Mutta keitä nämä siis ovat? Ilmeisesti kuitenkin tää Sofia on joku julkkis, kun kaikki tietää miltä on näyttänyt aiemmin, eli mitä tekee? Entäs tää Niko? Ei näyttäny kummankaan nassu kuvassa tutulta (ilm. tytön naama onkin muuttunut, mutta jäbäkään ei soittanut kelloja).
Mä olen ihan pihalla kaikista tällaisista julkkiksista, olen ollut 10 vuotta ilman telkkaria, enkä lue ip- tai naistenlehtiä. En siis ajattele että olen näiden takia jotenkin parempi ihminen tjsp., mutta olen vaan pysyväispihalla kaikista tällaisista julkkiksista, mikä on välillä aika huvittavaakin :)
Tämä on siis se ihmeellisen kaunis entinen ulkonäkö?
En siis kauhistele enkä hauku. Mutta MUN makuun on jo tuossa kuvassa kovin feikin näköinen. Ei siis luonnollinen. Sehän ei tietenkään oo multa pois, miltä kukakin näyttää, haluaa näyttää ja mitkä on kenenkin kauneusihanteet. Eli ihan vapaasti kukin tehköön ulkonäölleen mitä vaan tai ei mitään. Mutta tähän kauhistelun määrään verrattuna jo aiemman ulkonäön muovisuus on mielestäni suhteellisen runsasta. Eli minun silmääni muutos ei ole niin yllättävä suunta.
Nyt vasta katsoin videon. Ilmeet ovat ihan muoviset, suuta on pakko muikistella, kun huuli on niin törröllään epäluonnollisesti. Kyllä hän oli kaunis aikaisemmin. Nenä oli minusta aristokraattinen ja persoonallisen upea. Vaan ei ole enää.
Ja että oikein Usan valloittaa.
Oon kauhulla seurannut tän tytön pistosbuumia ja ei näköjään loppua näy.. Niin nuori ja kaunis oli, mutta nyt alkaa näyttämään aika oudolta ja huomio kiinnittyy vaan siihen, mitä operaatioita hänelle on tehty.
Oi ei.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:48"]
Tämä on siis se ihmeellisen kaunis entinen ulkonäkö?
En siis kauhistele enkä hauku. Mutta MUN makuun on jo tuossa kuvassa kovin feikin näköinen. Ei siis luonnollinen. Sehän ei tietenkään oo multa pois, miltä kukakin näyttää, haluaa näyttää ja mitkä on kenenkin kauneusihanteet. Eli ihan vapaasti kukin tehköön ulkonäölleen mitä vaan tai ei mitään. Mutta tähän kauhistelun määrään verrattuna jo aiemman ulkonäön muovisuus on mielestäni suhteellisen runsasta. Eli minun silmääni muutos ei ole niin yllättävä suunta.
[/quote]
Ei oo ehkä paras kuva Sofiasta, kasvot eivät tule tuossa niin selkeästi esiin. Hänellä oli kaunispiirteiset kasvot silloin, kun niihin ei oltu vielä pumpattu mitään täyteaineita ja nenää ei oltu leikelty.
http://static.iltalehti.fi/bigbrother/sofia_4juttu2911in_bb.jpg
Makunsa toki kullakin, mutta mä en käsitä, miten jonkun mielestä Sofia ei olisi edes vähän nätti. :D Erottuu perustaviksesta mennen tullen.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:39"]
Tiedän, että tää ei liity aiheeseen. Mutta keitä nämä siis ovat? Ilmeisesti kuitenkin tää Sofia on joku julkkis, kun kaikki tietää miltä on näyttänyt aiemmin, eli mitä tekee? Entäs tää Niko? Ei näyttäny kummankaan nassu kuvassa tutulta (ilm. tytön naama onkin muuttunut, mutta jäbäkään ei soittanut kelloja).
[/quote]
Niko on ollut BB-talossa kaksi kertaa, joista toisella kerralla voitti. Lisäksi hänellä on ollut oma TV-ohjelma Sauli Koskisen kanssa ja nykyään tanssi Hunkseissa. Sofia on voittanut Miss Helsinki -kisan ja tullut julkisuuteen kai enimmäkseen Nikon tyttöystävänä.
Meni sitten pilaamaan ulkonäkönsä. Siis miten ei voinut olla tyytyväinen luonnolliseen kauneuteensa? No joo tätähän se on tänä päivänä, pitää olla mahdollisemman muovisen näköinen. Kaunista? No ei tod!
Olihan tolla jo aikaisemminkin leikattu nenä ja tissit, joten se siitä täällä hehkutetusta "aikaisemmasta luonnonkauneudesta", vaikka varmasti kyllä on ollut nätti ja persoonallisen näköinen tyttö jo ennen mitään leikkauksia, eipä sillä.
Nykyään jo aika karmiva ilmestys, valitettavasti.