Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Nikon Sofiakin pikkuisen turvautunut täyteaineisiin nassussa?? (linkki)

Vierailija
21.03.2013 |

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a574943/niko+ja+sofia+bikini+fitness+kisat+ennen+vauvaa/

Miksi nuori nätti nainen haluaa namansa ja huulensa näyttää tuollaiselta pinkeältä ja luonnottomalta?

 

Ja älkää jaksako heittää kateuskorttia kehiin. En ole kateellinen. Itsellänikin olisi rahaa botoxiin, mutta en ole ainakaan vielä 34vuotiaana kokenut tarvitsevani sitä. Eri asia voi olla sitte viiskymppisenä..

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi, että pistos on tehty väärin ja ylähuuli on osittain halvaantunut. Puhuminen muuttuu siitä syystä vaikean näköiseksi, kun muodoton huuli roikkuu etuhampaiden edessä. Kannattaisi ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, vaikka tuskin on ollut lääkäri pistämässä, kun jälki on tuollaista.

Vierailija
62/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:48"]

Tämä on siis se ihmeellisen kaunis entinen ulkonäkö?

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/julkkikset/sofia-ruusila-ammattikaunotar/attachment/sofia1/

En siis kauhistele enkä hauku. Mutta MUN makuun on jo tuossa kuvassa kovin feikin näköinen. Ei siis luonnollinen. Sehän ei tietenkään oo multa pois, miltä kukakin näyttää, haluaa näyttää ja mitkä on kenenkin kauneusihanteet. Eli ihan vapaasti kukin tehköön ulkonäölleen mitä vaan tai ei mitään. Mutta tähän kauhistelun määrään verrattuna jo aiemman ulkonäön muovisuus on mielestäni suhteellisen runsasta. Eli minun silmääni muutos ei ole niin yllättävä suunta.

 

[/quote]

Ei oo ehkä paras kuva Sofiasta, kasvot eivät tule tuossa niin selkeästi esiin. Hänellä oli kaunispiirteiset kasvot silloin, kun niihin ei oltu vielä pumpattu mitään täyteaineita ja nenää ei oltu leikelty.

http://static.iltalehti.fi/bigbrother/sofia_4juttu2911in_bb.jpg

Makunsa toki kullakin, mutta mä en käsitä, miten jonkun mielestä Sofia ei olisi edes vähän nätti. :D Erottuu perustaviksesta mennen tullen.

[/quote]

 

Siis tuossa linkittämässäsi kuvassa nenä on jo leikattu!!! Ja tissit myös. Ettekö te näe sitä?!!?? Ilmeisesti nyttemmin sitä on vain leikattu lisää. Näin kerran Sofiasta ylppärikuvan tms. ja siinä hänellä oli vielä oma nenänsä ja oli kyllä aivan eri kokoluokkaa. Oli mielestäni kaunis jo silloin, ei ehkä olisi sopinut muoti-barbieksi, mutta miksi pitäisikään.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaakohan vanhempia kun lapsosesta tulee joka tapauksessa isonenäinen kun ei noi leikkaukset vaikuta geeniperimään :( nyyh. saakohan lapsi rippilahjaksi nenäleikkauksen että ulkonäkö miellyttäisi vanhempiakin?

Vierailija
64/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nuo tyypit on? Tai ton miehen oon nähnyt jossain lehdessä (oisko joku salkkari"näyttelijä"?), mut muidu on ihan tuntematon.

Vierailija
65/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:32"]

Näyttäisi, että pistos on tehty väärin ja ylähuuli on osittain halvaantunut. Puhuminen muuttuu siitä syystä vaikean näköiseksi, kun muodoton huuli roikkuu etuhampaiden edessä. Kannattaisi ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, vaikka tuskin on ollut lääkäri pistämässä, kun jälki on tuollaista.

[/quote]

Oli varmaan se Tiina, josta joskus tuli reality-ohjelmakin.

Vierailija
66/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että jokainen on kauneimmillaan luonnollisena. Kauneusleikkaukset rumentavat aina ihmistä. Mutta hyvä bisneshän se on, uskotella ihmisille tuollaisten luonnottomien täyteaineiden kaunistavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:48"]

Tämä on siis se ihmeellisen kaunis entinen ulkonäkö?

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/julkkikset/sofia-ruusila-ammattikaunotar/attachment/sofia1/

En siis kauhistele enkä hauku. Mutta MUN makuun on jo tuossa kuvassa kovin feikin näköinen. Ei siis luonnollinen. Sehän ei tietenkään oo multa pois, miltä kukakin näyttää, haluaa näyttää ja mitkä on kenenkin kauneusihanteet. Eli ihan vapaasti kukin tehköön ulkonäölleen mitä vaan tai ei mitään. Mutta tähän kauhistelun määrään verrattuna jo aiemman ulkonäön muovisuus on mielestäni suhteellisen runsasta. Eli minun silmääni muutos ei ole niin yllättävä suunta.

 

[/quote]

On sentäs tuossa edes ihmisen näköinen, mitä enää ei ole. Joku kamala vanha muovinukke. 

 

Vierailija
68/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:48"]

Tämä on siis se ihmeellisen kaunis entinen ulkonäkö?

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/julkkikset/sofia-ruusila-ammattikaunotar/attachment/sofia1/

En siis kauhistele enkä hauku. Mutta MUN makuun on jo tuossa kuvassa kovin feikin näköinen. Ei siis luonnollinen. Sehän ei tietenkään oo multa pois, miltä kukakin näyttää, haluaa näyttää ja mitkä on kenenkin kauneusihanteet. Eli ihan vapaasti kukin tehköön ulkonäölleen mitä vaan tai ei mitään. Mutta tähän kauhistelun määrään verrattuna jo aiemman ulkonäön muovisuus on mielestäni suhteellisen runsasta. Eli minun silmääni muutos ei ole niin yllättävä suunta.

 

[/quote]

Ei oo ehkä paras kuva Sofiasta, kasvot eivät tule tuossa niin selkeästi esiin. Hänellä oli kaunispiirteiset kasvot silloin, kun niihin ei oltu vielä pumpattu mitään täyteaineita ja nenää ei oltu leikelty.

http://static.iltalehti.fi/bigbrother/sofia_4juttu2911in_bb.jpg

Makunsa toki kullakin, mutta mä en käsitä, miten jonkun mielestä Sofia ei olisi edes vähän nätti. :D Erottuu perustaviksesta mennen tullen.

[/quote]

 

Siis tuossa linkittämässäsi kuvassa nenä on jo leikattu!!! Ja tissit myös. Ettekö te näe sitä?!!?? Ilmeisesti nyttemmin sitä on vain leikattu lisää. Näin kerran Sofiasta ylppärikuvan tms. ja siinä hänellä oli vielä oma nenänsä ja oli kyllä aivan eri kokoluokkaa. Oli mielestäni kaunis jo silloin, ei ehkä olisi sopinut muoti-barbieksi, mutta miksi pitäisikään.

 

[/quote]

Joo, tissit on leikattu, mutta ne ei olekaan naamassa. Puhuin tuossa aikaisemmin vain hänen kasvoistaan, en tisseistä. Nenästä en tiedä, ilmeisesti se sitten on leikattu. Nyt ehkä vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on aina ollut todella kaunis, mutta miksi ihmeessä se on mennyt laittamaan nuo huulet?! En ymmärrä, paljon parempi oli ennen. Nyt näyttää liian feikiltä ja vanhemmalta.

Vierailija
70/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:48"]

Tämä on siis se ihmeellisen kaunis entinen ulkonäkö?

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/julkkikset/sofia-ruusila-ammattikaunotar/attachment/sofia1/

En siis kauhistele enkä hauku. Mutta MUN makuun on jo tuossa kuvassa kovin feikin näköinen. Ei siis luonnollinen. Sehän ei tietenkään oo multa pois, miltä kukakin näyttää, haluaa näyttää ja mitkä on kenenkin kauneusihanteet. Eli ihan vapaasti kukin tehköön ulkonäölleen mitä vaan tai ei mitään. Mutta tähän kauhistelun määrään verrattuna jo aiemman ulkonäön muovisuus on mielestäni suhteellisen runsasta. Eli minun silmääni muutos ei ole niin yllättävä suunta.

 

[/quote]

Ei oo ehkä paras kuva Sofiasta, kasvot eivät tule tuossa niin selkeästi esiin. Hänellä oli kaunispiirteiset kasvot silloin, kun niihin ei oltu vielä pumpattu mitään täyteaineita ja nenää ei oltu leikelty.

http://static.iltalehti.fi/bigbrother/sofia_4juttu2911in_bb.jpg

Makunsa toki kullakin, mutta mä en käsitä, miten jonkun mielestä Sofia ei olisi edes vähän nätti. :D Erottuu perustaviksesta mennen tullen.

[/quote]

 

Siis tuossa linkittämässäsi kuvassa nenä on jo leikattu!!! Ja tissit myös. Ettekö te näe sitä?!!?? Ilmeisesti nyttemmin sitä on vain leikattu lisää. Näin kerran Sofiasta ylppärikuvan tms. ja siinä hänellä oli vielä oma nenänsä ja oli kyllä aivan eri kokoluokkaa. Oli mielestäni kaunis jo silloin, ei ehkä olisi sopinut muoti-barbieksi, mutta miksi pitäisikään.

 

[/quote]

Joo, tissit on leikattu, mutta ne ei olekaan naamassa. Puhuin tuossa aikaisemmin vain hänen kasvoistaan, en tisseistä. Nenästä en tiedä, ilmeisesti se sitten on leikattu. Nyt ehkä vielä enemmän.

[/quote]

Joo, olin ehkä hieman epäselvä, tissien epäaitous oli vaan sellainen sivuhuomautuslisäys ;D En tarkoittanut, että olisit väittänyt niitä aidoiksi. :D Pääpointti oli, että tuo "luonnollinen aristokraattinen ja upea" nenä oli jo reippaasti leikattua kamaa ja sofian syntymänenä tuo ei todellakaan ole. Mielestäni juuri tuossa kuvassa nenäleikkauksen näkee erittäin hyvin.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu ihan kuin Tuksu! Ihan samalainen ääni! :D

Noilla tulee vielä takuulla ero, kun toinen haluaa valloittaa maailmaa ja toinen haluais lapsen.

Vierailija
72/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sonta täällä on kyllä ihan järkyttävää luettavaa. Onko teillä käsitystä siitä, että Sofia ja muut julkkikset ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä tekin? Tunnen Sofian lapsesta saakka ja tuntuu todella kamalalta nämä puheet. Onneksi tiedän sen, että Sofia ei vauvaudu näitä lukemaan, mutta sen haluaisin tietää, että mikä saa ihmisen päivittelemään täällä palstoilla sitä, miten joku nyt ulkonäköänsä hoitaa? Ja miksi juuri Sofia aiheuttaa näin mittavaa mekastamista täällä. Onko kateus toisen ulkonäöstä niin järkyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35-40 vuotiaaksi häntä kuvitteliusin videon perusteella Nuorekas! Mikähän on oikeaikä? En tosin tiennyt kyka hän on ennen, kuin luin täältä, arvio on tehty vain linkitetyn videoin perusteella. Minun mielestäni nätti nainein huulesta huolimatta. Ehkä se vielä tasaantuu ajan kansa?

Vierailija
74/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35-40 vuotiaaksi häntä kuvitteliusin videon perusteella Nuorekas! Mikähän on oikeaikä? En tosin tiennyt kyka hän on ennen, kuin luin täältä, arvio on tehty vain linkitetyn videoin perusteella. Minun mielestäni nätti nainein huulesta huolimatta. Ehkä se vielä tasaantuu ajan kansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 22:49"]

Puhuu ihan kuin Tuksu! Ihan samalainen ääni! :D

Noilla tulee vielä takuulla ero, kun toinen haluaa valloittaa maailmaa ja toinen haluais lapsen.

[/quote]

Minustakin alkoi tuntumaan siltä tuon pätkän perusteella. Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy.

Vierailija
76/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 22:58"]

Tämä sonta täällä on kyllä ihan järkyttävää luettavaa. Onko teillä käsitystä siitä, että Sofia ja muut julkkikset ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä tekin? Tunnen Sofian lapsesta saakka ja tuntuu todella kamalalta nämä puheet. Onneksi tiedän sen, että Sofia ei vauvaudu näitä lukemaan, mutta sen haluaisin tietää, että mikä saa ihmisen päivittelemään täällä palstoilla sitä, miten joku nyt ulkonäköänsä hoitaa? Ja miksi juuri Sofia aiheuttaa näin mittavaa mekastamista täällä. Onko kateus toisen ulkonäöstä niin järkyttävää?

[/quote]

Nämä jututhan on vielä ihan kesyjä. Jokainen on jopa kehunut Sofian (entistä) ulkonäköä. Se on kuule harvinaista täällä! ;)

Vierailija
77/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 22:58"]

Tämä sonta täällä on kyllä ihan järkyttävää luettavaa. Onko teillä käsitystä siitä, että Sofia ja muut julkkikset ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä tekin? Tunnen Sofian lapsesta saakka ja tuntuu todella kamalalta nämä puheet. Onneksi tiedän sen, että Sofia ei vauvaudu näitä lukemaan, mutta sen haluaisin tietää, että mikä saa ihmisen päivittelemään täällä palstoilla sitä, miten joku nyt ulkonäköänsä hoitaa? Ja miksi juuri Sofia aiheuttaa näin mittavaa mekastamista täällä. Onko kateus toisen ulkonäöstä niin järkyttävää?

[/quote]

Tietysti hänkin on tavallinen ihminen, mutta jos on itse julkisuuteen hakeutunut, niin silloin on ihan luonnollista, että ihmiset puhuvat ja arvostelevat. Etenkin, kun Sofiakin on lähinnä ulkonäkönsä ansiosta julkisuuteen ponkaissut. En näe täällä kyllä kateutta. Päin vastoin, täällähän ylistetään, miten kaunis Sofia on ollut. Hämmennystä aiheuttaa lähinnä vain se, että miksi niin kaunis nainen on mennyt teettämään itselleen kauneusleikkauksia ja ottamaan täytettä huuliin, koska ei olisi todellakaan olisi tarvinnut niitä.

Vierailija
78/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 22:58"]

Tämä sonta täällä on kyllä ihan järkyttävää luettavaa. Onko teillä käsitystä siitä, että Sofia ja muut julkkikset ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä tekin? Tunnen Sofian lapsesta saakka ja tuntuu todella kamalalta nämä puheet. Onneksi tiedän sen, että Sofia ei vauvaudu näitä lukemaan, mutta sen haluaisin tietää, että mikä saa ihmisen päivittelemään täällä palstoilla sitä, miten joku nyt ulkonäköänsä hoitaa? Ja miksi juuri Sofia aiheuttaa näin mittavaa mekastamista täällä. Onko kateus toisen ulkonäöstä niin järkyttävää?

[/quote]

No jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin minua kyllä ihan oikeasti vähän järkyttää toi pinnallisuuden äärimmilleen vieminen. Lähtökohtana on ollut oikeasti kaunis nainen ja ollaan matkalla kohti muovihirviötä. Se saa minut kauhistelemaan palstalla. Saattaisin kadehtia Sofiaa, jos hän olisi luonnollisella tavalla kaunis ja jos hän olisi mielestäni älykäs tai jos hänellä olisi ominaisuuksia, joita arvostan. Kadehdin esim. Natalia Portmania (jonka ulkonäköä on myös muokkailtu, mutta luonnollisen näköisesti)

 

Muuten, en usko, että tuleva usan valloittaja tykkäisi tulla tituleeratuksi ihan tavalliseksi.

 

Vierailija
79/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa ihmettelen minäkin. Tuntuu että monilla nuorilla naisilla hämärtyy tuo miten itsensä näkevät. Itse en voisi kuvitellakaan turmelevani naamaani, eri asia sitten viisikymppisenä. Ei se minusta ihmisestä rumaa tee vaikka nuorena naamaansa botoxit pistäisikin, mutta kyllä sen huomaa ja nopeasti on kaukana luonnonkauneus ja realismi omasta ulkonäöstään.

Nainen 22

Vierailija
80/109 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sofia on vitun kamalan näköinen nykyään, eikä nikokaan ole mun mielestä ollu koskaan mitenkään hyvännäköinen, täys pelle, molemmat vailla kunnollisia koulutuksia, täysin roska julkkiksia molemmat. Ja todellakin eroavat jossain vaiheessa, se on varma. Sofia itse on julkisuuteen itsensä tuonut, jatkuvasti tyrkyllä kaikkialla, eikä loppua näy, ihan pakottava tarve olla koko ajan esillä, joten aivan turha parkua siellä sofian "entinen" luokkakaveri joka todennäköisesti on sofia itse. Myi jopa häänsä seiskalle, mitä vittua?! Ai niin, ku ei niitä häitä olis muuten ollu varaa pitää, sorry, my bad. Tissit leikattu ja nenää kuinka monta kertaa? Olis hauska nähdä se alkuperäinen nokka. Sofia ei todellakaan ole mikään kadun kirkkain lamppu, ärsyttävä puhe tyyli, ylimielinen ja niin pinnallinen. Ja martinan parhaimpia kavereita, camoon, en nää ruusilassa mitään hyvää. Ja nyt tää viimeinen silaus, täysin luonnoton turpavärkki noitten huulien takia, oikein onnistunut. Olen todella tyytyväinen että tuhlaa viimeiset hilunsa louis vuittoneihin ja tekee itsensä koko ajan rumemmaks vaikka luulee olevansa kauniimpi kuin kukaan muu aahahaa..  julkisuudessa on pelkästään sen takia että on siellä, ei todellakaan ole saavuttanut mitään mainitsemisen arvoista.