Sebastian Tynkkynen rasismikohun keskellä – suomalaismepistä tehtiin kantelu EU-parlamentin puhemiehelle
Erityisen kiistanalaiseksi nousi tanskalaisen Stormin kommentti ruotsalaisparlamentaarikon puheeseen. Irakissa syntynyt parlamentaarikko Abir Al-Sahlani totesi sosiaalisessa mediassa julkaistulla videolla, ettei hän ollut koskaan tuntenut oloaan yhtä turvattomaksi parlamentissa.
– Abir Al-Sahlanin pitäisi mennä kotiin, Storm kommentoi videota.
Tynkkynen puolestaan reagoi Instagram-tilillään Al-Sahlanin kommentteihin kehottaen tätä itkemään lisää.
Kommentit (7)
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ihan oikein. Vihapuheelle on tultava loppu.
Al-Sahlania pelotti palautuskeskukset. Miksiköhän?
Muslimi jengien joukkoraiskattua väkivaltaisesti valtavan määrän 11-13 vuotiaita lapsia Euroopassa on aika lopettaa näitä tukevien puolustaminen ja aloittaa kapina niitä Euroopan johtajia vastaan jotka ovat ajaneet islam-muslimi-somali hyökkäystä Eurooppaan vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Tynkkysen puoliso on mieltä tästä?
Ai siitä että puoliso haluaa laittomasti maassa olevat ulos maasta? Enitenhän laittomien pers eily osuu juuri kunnon tulijoihin, jotka leimautuvat myös.
Ps on täynnä vihaa