Onko Nikon Sofiakin pikkuisen turvautunut täyteaineisiin nassussa?? (linkki)
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a574943/niko+ja+sofia+bikini+fitness+kisat+ennen+vauvaa/
Miksi nuori nätti nainen haluaa namansa ja huulensa näyttää tuollaiselta pinkeältä ja luonnottomalta?
Ja älkää jaksako heittää kateuskorttia kehiin. En ole kateellinen. Itsellänikin olisi rahaa botoxiin, mutta en ole ainakaan vielä 34vuotiaana kokenut tarvitsevani sitä. Eri asia voi olla sitte viiskymppisenä..
Kommentit (109)
Eiiii hitto nyt mä tajusin sen.... Nikon ex Noora on Cava-bloggarin paras ystävä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:56"]
Eikö niko jättäny sen edellisen ku se ei suostunu ottamaan silikoneja? ja sit ku meni poikki huomattiin et raha asiatkin oli vähän toiseen suuntaan kallellaan.
[/quote]
Ei tainnut ex olla tarpeeksi tyhmä ja pinnallinen bimbo Nikon makuun.
Niko on Sauli Koskisen entinen poikaystävä ja Sofia on miss Helsinki mikä lie.
Melko muovista porukkaa siis aina ollut, joten mitä väliä lisämuoveista.
Markon mielestä Sofia on aina ollut Suomen kauneimpia julkkisnaisia, täyteaineista huolimatta.
Oli joo laitattanut täyteaineita huuliin. En ole toistaiseksi vielä nähnyt, ketä Suomi-julkkista operaatio olisi kaunistanut. Käyvätkö kaikki samassa paikassa vai onko täyteaineiden käyttö turmion tie ulkonäölle joka tapauksessa? Siltä vaikuttaa.
Äänenkäyttöä Sofia voisi kyllä treenata. Puhe on ihan kamalan kuuloista kaakatusta.
Ai niin, olen muuten nähnyt Sofian livenäkin pari vuotta sitten. Olin kahvilla Kampissa ja taakse tuli joku teinipissiksen näköinen ylilaitettu tyttö. Turkisliivi päällä keskellä kesää jne. Jotenkin oli levottoman oloinen. Olin jo omassa pöydässäni, kun tyttö meni ohitse poikaystävän luokse, jonka tunnistikin uunituoreeksi BB-voittajaksi ja siitä tunnistin myös Sofian. Mietin silloin, että aika tavanomaisen nuoren naisen näköinen hän on. Ihan nätti, kuten monet muutkin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:15"]
Niko on Sauli Koskisen entinen poikaystävä
[/quote]
Niko ja Sauli....?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 23:15"]
Niko on Sauli Koskisen entinen poikaystävä
[/quote]
Niko ja Sauli....?
[/quote]
Kaikkihan sen tietävät, jotka olivat Helsingin yöelämässä ja ns piireissä pyörineet tuossa 5-6 vuotta sitten. Niko ja Sauli tapasivat BB talossa ja heillä oli lyhyt suhde BB:n jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 15:52"]
Ihania törötyskuvia, mahtaa sattua naamaan, kun huulia pitää noin kovasti jännittää :D. Kaunis nainen kyllä, ei siinä mitään, mutta niin on toi Sieppikin.
http://instagram.com/p/W7s4RusP7F/
http://instagram.com/p/WxZQJ6MP_9/
http://instagram.com/p/Wu-rr2MPz7/
[/quote]
Keskimmäisessä kuvassa Sofia vaikuttaa tylsämieliseltä.
Kyllähän se on surullista, että nuoret naiset lankeavat tuohon ansaan uudestaan ja uudestaan; täyttävät huuliaan ja ja pistävät samalla sinne, tänne ja tuonne, koska katsovat itseään aina vain kriittisemmin joka pistoksen jälkeen; se on loputon tie se, joka sille lähtee.
Sofiaa en tunne ja tiedostan toki, että valinnat, mitä hän on tehnyt, ovat toki hänen omiaan. Mutta videoiden perusteella, niin hyvin kun ihmistä pystyy siitä arvioimaan, ymmärrän, että valitettavasti ulkonäkö on se hänen korttinsa, muuta e juurikaan ole.
Voi ei! Hän oli ennen niin uskomattoman kaunis. Ei olisi tarvinnut mitään täyteaineita. Oli paljon luonnollisemman ja herttaisemman näköinen ennen. Nyt liian siloteltu tusinabarbi.
Voi ei! Sen ylähuulen liike näyttää IHAN samalta, kuin kehitysvammaisella serkullani, kun hän puhuu. Nyt on kyllä Sofia tehnyt pahan, pahan virheen. Saakohan tuota korjattua enää mitenkään? Minunkin mielestäni Sofia on ollut aiemmin kaunis, mutta niin ei valitettavasti voi enää sanoa.
On aikamoinen ero tähän kuvaan. Tässä minusta Sofia on todella nätti!
http://static.iltalehti.fi/bigbrother/bbnikosalaisuus_juttu0811in_bb.jpg
ihan käsittämätön muutos. fitness-bloginsa kuvissa näyttää ihan kummalliselta, huulet on isot, nenä näyttää kummalliselta, silmätkin jotenkin erilaiset kuin ennen johtuen varmaan botoxista tai jostain muista täyteaineista. silikonit vielä palloina muuten pienellä tytöllä.
sofia oli ennen todella kaunis, oikeasti ainoa suomalaisnainen jonka kauneudesta olin jopa kateellinen, kun oli ulkoisesti mun silmiin ihan täydellinen. harmi että on lähtenyt tuohon heidi montag -suuntaan.
No huh. Ihan selvästi ja ei niin vähääkään. Sofia oli niin kaunis! Nyt näytti jo ihan vahanukelta.
Ai ihan vaan pikkuisen?!?
Sillähän alkaa nenän alla olevat huulet muistuttamaan samoja kuin napansakin alla.
Ennen oli kyllä niin luonnollisen nätti
Ennen oli tolkuttoman kaunis, nyt on tusinakaunis. Nuo liioitellut huulet ja ripset on nähty.
En olisi tunnistanut Sofiaksi, jos ei olisi lukenut että on hän kyseessä. Voi Sofia, miksi oi miksi???
Hassua, mutta mulle tulee aina mieleen näistä naisista, jotka täyttää huulenseutunsa ja poskipäänsä aineilla eräs koirarotu mieleen. En saa vaan päähän sitä nimeä, mutta juuri tuostakin naisesta tuli juuri se koira mieleen ensinäkemällä.
Hirveeeeeee! vanhentaa enemmänkin kuin nuorentaa noi täytteet. Toi ylähuuli on naurettava.
Eikö niko jättäny sen edellisen ku se ei suostunu ottamaan silikoneja? ja sit ku meni poikki huomattiin et raha asiatkin oli vähän toiseen suuntaan kallellaan.