Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Nikon Sofiakin pikkuisen turvautunut täyteaineisiin nassussa?? (linkki)

Vierailija
21.03.2013 |

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a574943/niko+ja+sofia+bikini+fitness+kisat+ennen+vauvaa/

Miksi nuori nätti nainen haluaa namansa ja huulensa näyttää tuollaiselta pinkeältä ja luonnottomalta?

 

Ja älkää jaksako heittää kateuskorttia kehiin. En ole kateellinen. Itsellänikin olisi rahaa botoxiin, mutta en ole ainakaan vielä 34vuotiaana kokenut tarvitsevani sitä. Eri asia voi olla sitte viiskymppisenä..

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaunishan Sofia edelleen on, mutta tuossa on se, että on aloittanut korjailun jo niin nuorena. Mikä onkaan tulos juuri 50v ikäisenä? Ja mitä tarkoittaa enään luonnonkauneus? Jos kaikkien mielestä kaunein on ihminen jolle on tehty tissit, nenä ja huulet ja hiukset on jonkun toisen ja ripset. Metrin kerros meikkiä vielä naamassa. Mutta Sofian puolustajat on varmaan sitten tyytyväisenä maksamassa omien tyttärien tulevat kauneusleikkaukset ja ripset ja hiukset kuukausittain? Koska nämä ns. "julkkikset ja missit" ovat kuitenkin esimerkkeinä ja niiden pienten tyttöjen esikuvina. Mahtaa olla aikamoinen pettymys tulevaisuudessa monella edessä kun äiti ja isä ei maksakaan sitä uutta nenää tai ripsiä tai tissejä. Musta tää kehitys ei ole millään mittarilla tervettä että 20v tytöt jo parantelee ulkonäköään ja "ryppyjään". Sama koskee sitä kiinteistö kaisan tytärtä. Oli ennen todella kaunis mutta meni pilaamaan ulkonäkönsä kyllä turpeilla huulillaan. Äiti vie tällä hetkellä voiton tyttärestä vaikka onkin megalomaaniset tekoripset mutta eipä ole muovia naamassa.

Vierailija
22/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä olen se Sofian puolustaja. Itse en ole "turhien" kauneusleikkausten puolustaja, enkä maksaisi tyttärelleni sellaisia. Minulla ei myöskään ole rakennekynsiä, -hiuksia tai -ripsiä. Pointtini vain on ollut sen pohtiminen, että mikä saa ihmiset tällaiseen joukkolynkkaukseen mukaan. Sellaistakaan mallia en haluaisi tyttärelleni antaa. Mutta tämän palstan mammat kai sitten ajattelevat, että ei sen niin väliä jos lapsi on koulukiusaaja, kunhan vain ei ole liian ulkonäkökeskeinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:06"]

Noh, minä olen se Sofian puolustaja. Itse en ole "turhien" kauneusleikkausten puolustaja, enkä maksaisi tyttärelleni sellaisia. Minulla ei myöskään ole rakennekynsiä, -hiuksia tai -ripsiä. Pointtini vain on ollut sen pohtiminen, että mikä saa ihmiset tällaiseen joukkolynkkaukseen mukaan. Sellaistakaan mallia en haluaisi tyttärelleni antaa. Mutta tämän palstan mammat kai sitten ajattelevat, että ei sen niin väliä jos lapsi on koulukiusaaja, kunhan vain ei ole liian ulkonäkökeskeinen.

[/quote]

Mua on kiusattu ja tiedän millaista se on. Mutta on vähän eri asia jos on hakeutunut tieten tahtoen julkisuuteen. Pahemmin kyllä "kiusataan" niitä jotka ei siellä ole. Ei kukaan Sofiaa mene potkimaan sentään naamalle. Sitäkin voisi tapahtua jossain kiusaamisissa. En puolusta kiusaamista mutta tämä ei sitä ole vaan hänen omien toimiensa kritisoimista. Ja sinä joka olet Sofian ystävä niin eikö voisi ystävälle sanoa että hän on kaunis sellaisenaan ja ei tarvitse mitään täyteaineita mihinkään. Kummia ystäviä..

 

Vierailija
24/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:06"]

Noh, minä olen se Sofian puolustaja. Itse en ole "turhien" kauneusleikkausten puolustaja, enkä maksaisi tyttärelleni sellaisia. Minulla ei myöskään ole rakennekynsiä, -hiuksia tai -ripsiä. Pointtini vain on ollut sen pohtiminen, että mikä saa ihmiset tällaiseen joukkolynkkaukseen mukaan. Sellaistakaan mallia en haluaisi tyttärelleni antaa. Mutta tämän palstan mammat kai sitten ajattelevat, että ei sen niin väliä jos lapsi on koulukiusaaja, kunhan vain ei ole liian ulkonäkökeskeinen.

[/quote]

Kuten edellinen kirjoitti, julkisuuden henkilöitä saa arvostella ja heidän tulee kestää rankkaakin arvostelua. Ei tässä mistään koulukiusaamisesta ole kyse. Neito on julkisuustyrkky ja oli todella kaunis sellainen. Nyt on pilannut naamansa, joten kyllä sitä saa täällä ruotia ja ihan napakoin sanakääntein.

 

Vierailija
25/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nrolle 59: Sinäkö et usko yksilönvapauteen lainkaan? Minun mielestäni ainakin ihminen saa tehdä itselleen aivan mitä haluaa. Minusta olisi törkeää ja moukkamaista mennä puuttumaan siihen jollain tavalla.

Vierailija
26/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Nico on salkkareiden Aki Nikkinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet kyllä oudon turpeat. Nenänpääkin näyttää typistetyltä. Kyllä tossa jotain on sattunut, naama näyttää luonnottomalta.

Vierailija
28/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:24"]

Nrolle 59: Sinäkö et usko yksilönvapauteen lainkaan? Minun mielestäni ainakin ihminen saa tehdä itselleen aivan mitä haluaa. Minusta olisi törkeää ja moukkamaista mennä puuttumaan siihen jollain tavalla.

[/quote]

saa tehdä mitä haluaa mutta eikö voisi yrittää edes kääntää päätä turhuuksien kanssa? vai onko ystävät vaan sitä varten että sanotaan että hyvältä näyttää vaikka olisi mikä jätesäkki päässä (kärjistäen)

Vielä Nicosta ja Sofiasta. Tuo pari ei tule olemaan 5v kauempaa yhdessä. Tuo tyttö ei tule tyytymään Nico kultaansa missään vaiheessa vaikka nyt siltä näyttääkin. Eiköhän sinne jenkkeihin mennä nimenomaan valloittamaan näitä rahakkaita tulevia isäehdokkaita. Mä en usko että Nicon rahat tulee riittämään tuon Sofian haaveileman elämän ylläpitämiseen tai edes sen hankkimiseen lapsineen.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekotissit, tekotukka, tekoripset, tekorusketus, tekohuulet, tekonenä. Mikä naisia vaivaa? Kauniitkin naiset leikkelevät itsensä jo parikymppisinä piloille.

Vierailija
30/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee! :D. Siis mietin joskus, että onpa poikkeuksellisen kaunis nainen, mutta nyt on kyllä aika luotaantyöntävä nassu. Siis toi nenä näyttää siltä kuin siitä ois leikattu puolet pois, naks ja töks. Ja tuo ylähuuli, voi luoja sentään... Ei ollenkaan auta tuo honottava ääni. Kaikkeen ne naiset huomionkipeydestä lähtevätkin. Sen Martinan perässäkö tämä nainen on tähän höpötykseen lähtenyt mukaan?


Ei sais tuntee vahingoniloa, mutta oon ite nykyään kauniimpi <3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 17:04"]

kaksi vuotta sitten

http://www.seiska.fi/c/87840/6629_sofianiko460.gif

 

nyt

Kiitos linkityksestä! Ei voi muuta sanoa kuin että kuvat puhukoon puolestaan. =D

http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/505fdbe461b311e2b7ea22000a1f9366_7.jpg

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tyrkkyjulkkisten pinnalliset överilyönnit kauhistuttaa, niin on koulukiusaaja? Jos missikisaajan (hänen itse muokkaamaansa) ulkonäköä arvostelee, niin on koulukiusaaja? Hohhoijaa, tuo "Sofian puolustaja" ei vissiin koskaan käyny yläastetta.

Musta on ihan hyvä, että puhutaan myös siitä, että liika täyteaineiden käyttö ja leikkausten teettäminen saattavat aiheuttaa karmaisevan lopputuloksen (lisää esimerkkejä löytyy kyllä hollywoodista). Ehkä joku huonoitsetuntoinen tyttö säästyy samalta kohtalolta?

Vierailija
34/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, tässähän nousee tällaisten tavallisten pulliaisten osakkeet ihan kohisten, jos nuo kaunottaret alkaa tekemään itsestään tuon näköisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/109 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tuo Sohvi lähtee jonain päivänä vielä sinne jenkkilään ja löytää jonkun ruman ja rikkaan miljonäärimiehen, joka maksaa botoxit, silkkarit, restylanet ja de-luxe -elämän.Ken tietää?

Hyvänen aika, nuori tyttö. Kouluun tuossa pitäisi hakea jonnekin jo. Eihän nyt monta vuotta voi roikkua tuollaisia tuloilla vapaamatkustajana roikkua. Kyllä Suomen työvoimaviranomaiset voisivat olla vähän tarkempana ja estää syrjäytymisen! Noista Seiskoista sun muista on vain haittaa. Martinako tuon Soffin on johdattanut tähän höpötykseen? Lehdistökin voisi ottaa vähän vastuuta, ettei edistä tällaisten ihmisten kestämätöntä elämäntapaa. Vähän vastuuta voisi noilta juorulehdiltäkin odottaa.

Vierailija
36/109 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN järkyttävät huulet. Miksi kauniit naiset pilaavat ulkonäkönsä yrittämällä näyttää kaikki pumpattavalta barbaralta ja täysin toistensa kopioilta???

Vierailija
37/109 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin joskus tuota Sofiaa ihan fiksuna naisena, mutta Martina on yksi parhaista kavereista niin aloin epäillä ko. henkilön älykkyyttä. eikä Sofialla ole minkäänlaista ammattia, kuin pyöriä lehtien palstalla ja muuta. Nyt mars koulun penkille!! Tästä viimeisestä Sofian "kauneusoperaatiosta": kaunis nainen on tehnyt itsensä rumaksi noilla täyteaineilla. noh, elämä on valintoja.

Vierailija
38/109 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/109 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korjaus edelliseen, tässä tulevaisuus