Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Käyn täällä kirjoittamassa ympäripyöreitä, koska en loppupeleissä kuitenkaan halua tulla tätä kautta tunnistetuksi, jos se nyt ylipäätään oli minkäänlainen mahdollisuus. Sitten ärsyynnyn, kun luen näitä muita, joista kukaan ei oikeasti voi itseään tunnistaa. Silti en uskaltaudu tekemään asialle mitään oikeassakaan elämässä, kun oma elämä on asettanut liian tiukat rajat tietyntyyppiselle kommunikoinnille. Sinun tarvitsee avata minulle ovi, ettei muriseva sydämeni tule ovesta läpi ja tuo karmeja mukanaan, koska sehän vasta olisikin varsinainen katastrofi.
Olisi varmaan viisautta laittaa itselleen kalenteriin joku päivämäärä, jonka jälkeen lopettaisi kaivattunsa perään haikailun. Siihen, kuinka paljon aikaa kaivatulleen antaisi vaikuttaisi se, miten paljon asioiden eteen olisi jo tehnyt. Samalla tekisi suunnitelman päivämäärän jälkeiselle ajalle. Joku uusi harrastus, opiskelu, työpaikan vaihto tmv. Sitten vain päivämäärän koittaessa suuntaisi katseensa määrätietoisesti kohti uuusia haasteita ja uusia ihmisiä. Omalla kohdallani ainakin olen jo tehnyt asioiden eteen kaiken voitavani. Määräänsä kauempaa ei kannata seisoa paikoillaan käsi ojennettuna, jos toinen ei ole halukas siihen tarttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatkohan minua yhtä paljon kuin minä sinua?
Paljon enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Käyn täällä kirjoittamassa ympäripyöreitä, koska en loppupeleissä kuitenkaan halua tulla tätä kautta tunnistetuksi, jos se nyt ylipäätään oli minkäänlainen mahdollisuus. Sitten ärsyynnyn, kun luen näitä muita, joista kukaan ei oikeasti voi itseään tunnistaa. Silti en uskaltaudu tekemään asialle mitään oikeassakaan elämässä, kun oma elämä on asettanut liian tiukat rajat tietyntyyppiselle kommunikoinnille. Sinun tarvitsee avata minulle ovi, ettei muriseva sydämeni tule ovesta läpi ja tuo karmeja mukanaan, koska sehän vasta olisikin varsinainen katastrofi.
Näääh, ovi karmeineen pitäisikin uusia. Kohta menee lukot uusiksi, niin samalla kai vaihtaa koko oven. Sitä paitsi avain mun kaikkiin oviin löytyy jo sun sydämestä.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet se nainen, niin varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J+T62
Jore + Teme , kuudes helmikuuta?
Laavulle?
Molemmat tuo omat makkarat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.
Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.
Missä me nähtiin silmäkarkki?
Paikassa, joka ei ollut sopiva kuumille tuntemuksille, joita aiheutit.
Haluaisin vielä kerran tuntea huulesi huulillani, tuoksusi ihossani ja rakastella kanssasi. Tarviin vielä yhteisen hetken kanssasi ennen kuin päästän sinusta irti lopullisesti. Se olisi varmasti tunteikas hetki, kun tietäisi, että se olisi se viimeinen kerta ja siitä pitäisi imeä itseensä muistoja susta.
Vierailija kirjoitti:
Veto oli tosiaan voimakas, ja ainakin sinä viehätit silmääni (silmiin sattui). Ja mistään ei meinannut tulla yhtään mitään, mutta sitä tuskin tiesit? Kaipaamaan jäin.
Kaipaus on sitten molemminpuolinen sekin.
Tuntuuko sinustakin, että me kuulutaan yhteen? Kaikista vaikeuksista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinustakin, että me kuulutaan yhteen? Kaikista vaikeuksista huolimatta.
Todellakin tuntuu. Siitä ei ole epäilystäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.
Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.
Missä me nähtiin silmäkarkki?
Paikassa, joka ei ollut sopiva kuumille tuntemuksille, joita aiheutit.
töissä?
Kädet tärisi, jalat meinasi pettää, hampaat kalisi. Kerran pelkäsin pyörtyväni. Ei mukava olotila, enkä ole teini. Paikka ei ollut sovelias, soveliasta ei ollut mikään muukaan. Välttelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kuuluisaa kemiaa? En tiedä, tuntuu enemmän alkemialta tai muulta mystiikalta. Olen joskus ollut skeptinen ilmaisua ”rakkautta ensi silmäyksellä” kohtaan, mutta tämä saattoi olla sitä. Iskin sinuun silmäni heti ja tunnuitpa itsekin seurassani viihtyvän. Eikä se mennyt pois seuraavaan tapaamiseen mennessä vaan päin vastoin oli kasvanut korkoa korolle. Sain siitä putkinäön ja maanisdepression sekä supersankarin rohkeuden ja määrätietoisuuden, tietäen tasan tarkkaan kenen luo hakeutua kunhan vaan löydän. Ja niin helposti se kaikki kävi, olit ihan täysillä mukana lähteäksesi seikkailuun kanssani pahiksia nujertamaan. Supernainen.
Sehän se outoa onkin että vastoin maailman pyrkimystä ja todennäköisyyksiä tunne elää yhä vahvana. Tähän eivät luonnonlait päde, tähän supervoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vielä kerran tuntea huulesi huulillani, tuoksusi ihossani ja rakastella kanssasi. Tarviin vielä yhteisen hetken kanssasi ennen kuin päästän sinusta irti lopullisesti. Se olisi varmasti tunteikas hetki, kun tietäisi, että se olisi se viimeinen kerta ja siitä pitäisi imeä itseensä muistoja susta.
Tämä olisi itsellenikin sopiva vaihtoehto.
Huomaako minusta, että olen ihastunut sinuun mies?
a) kyllä
b) ei
c) ehkä jotain pientä
Olisiko yksi yö yhdessä liikaa vaadittu? Eihän meidän tarvitsisi harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko yksi yö yhdessä liikaa vaadittu? Eihän meidän tarvitsisi harrastaa seksiä.
Mitä siihen yöhön sitten kuuluisi?