Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että mun on ihan mahdoton lukea sua. Epäilen tällä hetkellä, että vihaat ja halveksut minua. Se sattuu sydämeen.
Ehdotan keskustelemista.
Ei se auta, kun mitään oleellista ei sanota ääneen.
Miksei? Eikö sitä voi muuttaa? Kysymällä, pyytämällä kertomaan ajatuksistaan ja tunteistaan, kertomalla itse omistaan ja niin edelleen? Jos puhevälit kuitenkin ovat olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.
Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.
Missä me nähtiin silmäkarkki?
Paikassa, joka ei ollut sopiva kuumille tuntemuksille, joita aiheutit.
töissä?
Siellä.
Kuten moni muukin kaipaaja. Oletteko molemmat sinkkuja?
Toinen tuskin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.
Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.
töissä?
Siellä.
Toinen tuskin on.
Onko kumpikaan ilmaissut toisilleen tunteitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko yksi yö yhdessä liikaa vaadittu? Eihän meidän tarvitsisi harrastaa seksiä.
Kohtuullinen vaatimus, mutta kai siinä samalla sittenkin vietit veisi voiton.
Ei välttämättä. Sinulla on hyvä itsekuri. Laskisin sen varaan.
Vaikka "kiltti nainen" olenkin, niin en ehkä kuitenkaan uskaltaisi noin pitkälle asioita viedä. Ehkä erihuoneissa, mutta siltikin siinä voisi käydä niin, että yön pimeinä tunteina sitä hakeutuisi toisen lähelle. Siinä vaiheessa veisi vietit voiton, niinkuin alkuperäinen kommentoija totesikin.
Mulla ei nyt älli riitä käsittämään, mikä on yhteisen yön funktio, jos ei kuitenkaan voida harrastaa seksiä. Onko tarkoitus vältellä oman puolison pettämistä mukamas? Tai ihan vaan huijata itseään, että ei tässä nyt seksiä ajateltu harjoitettavan lainkaan, mutta hupsista vaan, kun yksi asia sittenkin johti siihen toiseen? En usko että aikuiset ihmiset nyt tarvitsevat yhteistä yötä esimerkiksi nukkumistottumustensa yhteensopivuuden testaamiseen ennen syvempää suhteenmuodostusta. Itse näkisin myös, että yhteinen yö salaisen rakastetun kanssa on pettämistä ihan täysillä, vaikkei nakkia sämpylään laitettaisikaan. Ihan kaikki muu sosiaaliseeraaminen ja tutustuminen sujuisi paremmin päiväsaikaan, yöllä kun kuitenkin iso osa ajasta nukutaan eli siis ollaan tiedottomina, jos nyt ei sitten sitä seksiä ole. Ainutkertainen kohtaaminen ja sitten vaan kuorsataan 8h vielä ehkä eri huoneissa? Melko tylsät treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kuuluisaa kemiaa? En tiedä, tuntuu enemmän alkemialta tai muulta mystiikalta. Olen joskus ollut skeptinen ilmaisua ”rakkautta ensi silmäyksellä” kohtaan, mutta tämä saattoi olla sitä. Iskin sinuun silmäni heti ja tunnuitpa itsekin seurassani viihtyvän. Eikä se mennyt pois seuraavaan tapaamiseen mennessä vaan päin vastoin oli kasvanut korkoa korolle. Sain siitä putkinäön ja maanisdepression sekä supersankarin rohkeuden ja määrätietoisuuden, tietäen tasan tarkkaan kenen luo hakeutua kunhan vaan löydän. Ja niin helposti se kaikki kävi, olit ihan täysillä mukana lähteäksesi seikkailuun kanssani pahiksia nujertamaan. Supernainen.
Sehän se outoa onkin että vastoin maailman pyrkimystä ja todennäköisyyksiä tunne elää yhä vahvana. Tähän eivät luonnonlait päde, tähän supervoimaan.
Minulla on samanlainen kokemus miehen kanssa... :)
Kovin on tulista rakkaus täällä tänään. Kaipaan myös minä. Mutta mistä ihmeestä tunnistaisin, kun mitään merkkejä, nimiä, tai muuta sellaista ei anneta?
Vierailija kirjoitti:
Kovin on tulista rakkaus täällä tänään. Kaipaan myös minä. Mutta mistä ihmeestä tunnistaisin, kun mitään merkkejä, nimiä, tai muuta sellaista ei anneta?
No etpä antanut itsekään mitään tunnisteita, miksi niitä sitten toisilta odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kuuluisaa kemiaa? En tiedä, tuntuu enemmän alkemialta tai muulta mystiikalta. Olen joskus ollut skeptinen ilmaisua ”rakkautta ensi silmäyksellä” kohtaan, mutta tämä saattoi olla sitä. Iskin sinuun silmäni heti ja tunnuitpa itsekin seurassani viihtyvän. Eikä se mennyt pois seuraavaan tapaamiseen mennessä vaan päin vastoin oli kasvanut korkoa korolle. Sain siitä putkinäön ja maanisdepression sekä supersankarin rohkeuden ja määrätietoisuuden, tietäen tasan tarkkaan kenen luo hakeutua kunhan vaan löydän. Ja niin helposti se kaikki kävi, olit ihan täysillä mukana lähteäksesi seikkailuun kanssani pahiksia nujertamaan. Supernainen.
Sehän se outoa onkin että vastoin maailman pyrkimystä ja todennäköisyyksiä tunne elää yhä vahvana. Tähän eivät luonnonlait päde, tähän supervoimaan.
Minulla on samanlainen kokemus miehen kanssa... :)
Kauanko siitä on aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko yksi yö yhdessä liikaa vaadittu? Eihän meidän tarvitsisi harrastaa seksiä.
Kohtuullinen vaatimus, mutta kai siinä samalla sittenkin vietit veisi voiton.
Ei välttämättä. Sinulla on hyvä itsekuri. Laskisin sen varaan.
Mun itsekuri olisi siinä vaiheessa pelkkä vitsi, jos hänen kanssaan saisin viettää yön. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
töissä?
Siellä.
Toinen tuskin on.
Onko kumpikaan ilmaissut toisilleen tunteitaan?
Ei sanallisesti, mutta jos katseista voi jotain lukea, niin niistä sitten. Ainakin omasta puolestani voin sanoa että olemukseni, eleeni ja katseeni on taatusti paljastaneet hänelle että ihastuin.
Ikävä sua aina vaan. Olen vähän säälittävä, kun en osaa päästää susta irti, mutta ei haittaa. Miten sut voisi edes unohtaa?
Tykkäätköhän mies ulkonäössäni eniten silmistäni? Sinun silmistäsi tykkään valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätköhän mies ulkonäössäni eniten silmistäni? Sinun silmistäsi tykkään valtavasti.
Tykkään sun nenästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi teeskennellä rakastavansa toista vaikka vuosia, vaikka todellisuudessa sä oot se jota rakastan. Se on kuitenkin pakko salata kaikilta (sinä mukaan lukien), koska mikään muu ei ole tässä tilanteessa ja elämänvaiheessa mahdollista. Mutta kyllä mä joskus kerron sullekin.
Eikös tuollainen ole julmaa? Joko kerrot pian tai sitten viet koko jutun hautaan salaisuutenasi. Toinen ei tarvitse joskus jälkikäteen, kun ehkä kaikki on myöhäistä, sellaista tietoa, että oli sittenkin sinun suuri rakkautesi. Varsinkin, jos olit hänen samalla. Hän on voinut siihen mennessä tehdä surutyön luopumisestasi, eikä välttämättä kestä sitä, että kaikki se tuska olikin valheellista, ja että nyt se on käsiteltävä uudestaan.
Lapset on meille molemmille kaikkein tärkein asia maailmassa. Ei kannata rikkoa perheitä itsekkyyden takia. Sehän se vasta julmaa olisi.
Rakastaako se mieskin sinua?
Oliko se katseesi syvä,
yhteytemme syventyvä,
kiehtovat ajatuksesi,
minut ympärilleen kietoneet,
luonteesi hurmaava,
en varmasti sanoa voi,
mutta sen tiedän vain,
olet rakkainpain,
joka kaikissa rakkauslauluissa minulle soi.
Hyvää yötä. Rakastan sinua. Nuku hyvin.
Naiselle kirjoitti:
Oliko se katseesi syvä,
yhteytemme syventyvä,
kiehtovat ajatuksesi,
minut ympärilleen kietoneet,
luonteesi hurmaava,
en varmasti sanoa voi,
mutta sen tiedän vain,
olet rakkainpain,
joka kaikissa rakkauslauluissa minulle soi.
Hyvää yötä. Rakastan sinua. Nuku hyvin.
Minkälaisia ajatuksia hänellä silloin oli? Mikä niissä sinua kiehtoi?
Jos saisit tietää mies, että rakastan sinua. Mitä silloin tapahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi teeskennellä rakastavansa toista vaikka vuosia, vaikka todellisuudessa sä oot se jota rakastan. Se on kuitenkin pakko salata kaikilta (sinä mukaan lukien), koska mikään muu ei ole tässä tilanteessa ja elämänvaiheessa mahdollista. Mutta kyllä mä joskus kerron sullekin.
Eikös tuollainen ole julmaa? Joko kerrot pian tai sitten viet koko jutun hautaan salaisuutenasi. Toinen ei tarvitse joskus jälkikäteen, kun ehkä kaikki on myöhäistä, sellaista tietoa, että oli sittenkin sinun suuri rakkautesi. Varsinkin, jos olit hänen samalla. Hän on voinut siihen mennessä tehdä surutyön luopumisestasi, eikä välttämättä kestä sitä, että kaikki se tuska olikin valheellista, ja että nyt se on käsiteltävä uudestaan.
Lapset on meille molemmille kaikkein tärkein asia maailmassa. Ei kannata rikkoa perheitä itsekkyyden takia. Sehän se vasta julmaa olisi.
Rakastaako se mieskin sinua?
Nainen. Kyllä hän jotain lämpöä tuntee.
Vaikka "kiltti nainen" olenkin, niin en ehkä kuitenkaan uskaltaisi noin pitkälle asioita viedä. Ehkä erihuoneissa, mutta siltikin siinä voisi käydä niin, että yön pimeinä tunteina sitä hakeutuisi toisen lähelle. Siinä vaiheessa veisi vietit voiton, niinkuin alkuperäinen kommentoija totesikin.