Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua vielä?
Kuin lasta. Paljon hyväksyntää, hoivaa ja rakkautta tarvitsevaa lasta. Mutta vain etäältä.
Onko tämä lapsellinen henkilö mies vai nainen? Minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Tuletko koskaan kertomaan minulle, että tykkäät minusta?
En välttämättä tule kertomaan sitä koskaan kenellekään. Jos sinä tai kuka tahansa muu kysyisi sitä suoraan minulta, vastaisin kyllä rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä tule kertomaan sitä koskaan kenellekään. Jos sinä tai kuka tahansa muu kysyisi sitä suoraan minulta, vastaisin kyllä rehellisesti.
Ihanko tosissaan kertoisit jollekin uteliaalle ulkopuoliselle tunteistasi kaivattuasi kohtaan?
Ihan oikein. Tulin paikalle kuten pyydettiin. Ongelmia ainoastaan jos väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma. Kuumempi. Sinä eilen.
Voi helv*tin perk*le. Toteutumaton toiveeni.
Olisitpa mun.
Miehelle vai naiselle? Olisipa mulle.
Täydelliselle naiselle, joka istui melkein mua vastapäätä.
Puoli Suomea on istunut lauantaita tutulla porukalla, joten itserakkaalla toiveajattelulla tämä voisi olla jopa mulle. Mutta koska tiedän tosielämän faktat ja realiteetit, tiedän myös, ettei ole.
Hauska sattuma silti.
Niin, me ei istuttu ”lauantaita”, vaikka lauantai olikin.
No eipä mekään. Kuvailehan nyt sitten se nainen.
Hänellä on aina kivat kengät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Tulin paikalle kuten pyydettiin. Ongelmia ainoastaan jos väkivaltaa.
Pidin aika lailla lupaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissaan kertoisit jollekin uteliaalle ulkopuoliselle tunteistasi kaivattuasi kohtaan?
Voisin hyvinkin kertoa, jos joku ulkopuolinen osaisi kysyä, että tykkäänkö hänestä. Sen verran kauan olen pitänyt näitä ajatuksia oman pään sisällä, että se olisi varmaan vapauttavaa. Eikai siinä ole mitään hävettävää. Mieluiten kertoisin kuitenkin hänelle suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvinkin kertoa, jos joku ulkopuolinen osaisi kysyä, että tykkäänkö hänestä. Sen verran kauan olen pitänyt näitä ajatuksia oman pään sisällä, että se olisi varmaan vapauttavaa. Eikai siinä ole mitään hävettävää. Mieluiten kertoisin kuitenkin hänelle suoraan.
Estääkö joku kertomasta hänelle suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeellistä siinä olisi?
Ei minun tunteissani ainakaan ole mitään väärää tai häpeällistä, ettenkö voisi teoriassa julistaa niitä vaikka koko maailmalle (käytännössä koko maailmalle julistaminen kuitenkin olisi hänelle varmasti erittäin kiusallinen ja ahdistava, psyykettä horjuttava kokemus, joten en tekisi sitä), saati sitten jollekin yhdelle.
Haaveilen meidän välisestä läheisyydestä. Olisiko se mahdollista? Ei tarvitsisi edes harrastaa seksiä, lähelläsi olo riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole varattu?
Vierailija kirjoitti:
Hidastin askeleitani ja sinä vauhditit omiasi
Niin taisi käydä.
Meidän välille ei voi koskaan enää tulla mitään, kun kumpikin ujostelee eikä ota yhteyttä. Näin sen on varmaan tarkoitettukin menevän?
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen meidän välisestä läheisyydestä. Olisiko se mahdollista? Ei tarvitsisi edes harrastaa seksiä, lähelläsi olo riittäisi.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle voimia kaikkeen ja lämmin halaus! Kuulostaa siltä, että käyt ainakin osittain läpi samoja asioita kuin minä viimeisen tapaamisemme jälkeen. Kyseenalaistin sillon kaikki valinnat, mitä elämässäni olin tehnyt. Pitkään olin lamaantuneessa tilassa ja mietin, miksi emme tavanneet jo aiemmin. Itse koen, että se oli ainakin omalla kohdallani hyvä herätys. Olin mukautunut täysin toiseen, enkä osannut pitää puoliani. En oikeastaan enää edes tiennyt kuka olen ja mitä haluan. Jotenkin se vanha taistelija nousi sisältä ja huomasin että elämä valuu ohi jos en tee niitä asioita jotka ovat minun näköisiäni. Olenkin tehnyt joitain suunnitelmia, jotka toivottavasti toteutuu. Pitää vaan yrittää pitää katse tiukasti tavoitteessa ja lähteä sitä kohti.
Olen miettinyt, onko sinulle kynnys korkeampi selvittää asioita meidän erilaisen parisuhdehistorian takia... toisaalta hyvähän se, että tiedostaa omat rajansa, eikä ylitä niitä. En vaan haluaisi, että tilanne jatkuu loputtomiin näin. Jossain vaiheessa olisi hyvä saada selkeä näkemys siitä, miten haluat käydä läpi asiat. Vai onko tämä ollut riittävää. Miten asiat meneekään, olet minulle tärkeä. <3 Ajatuksissa pysyt!
Kiitos viestistä. Ajatuksia herättävä viesti, jatkaisin mielelläni keskustelua, mutta en haluaisi tehdä sitä näin julkisesti
Harmittaa paljon se, että olin tänään niin surkea kaikin tavoin.
Tämä ketju on suljettu jo neljä kertaa, kun joku tajuaa, että palstan työntekijät trollaa täällä ja tosi alatyylisesti. Joku sen nytkin tänne kirjoitti mutta poistettu. Suurin osa ilmiselvästi saman tyypin juttuja. Lapsellisia ohjeita ja kommareita sivusta, vihamielisiä ja alentavia juttuja.
No tämä ei ole yhtään hyvä merkki.