Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2441/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän jälleennäkemisessä tuskin huumori enää kukkisi. Hän joko nauraisi minulle tai juoksisi karkuun. Minä luultavasti katsoisin häntä vakavana ja yrittäisin tulkita ajatuksiaan, olisin vaivautunut, ehkä yrittäisin olla normaali ja tervehtiä tai vääntää hymyntapaista. Varmaankin päätyisin hetken päästä pakenemaan paikalta, koska kyyneleet tulisivat silmiin ja tuntisin itseni idiootiksi. En jaksa enää uskoa siihen, että saan koskaan vastauksia kysymyksiini. Tragikoominen tarina.

Miksi tragikoominen tarina, mitä teille tapahtui?

Tein itsestäni naurettavan hänen silmissään. Surullista, uskon hänen aikaisemmin pitäneen minusta.

Onko hän sanonut, että olet nyt naurettava hänen silmissään ja ettei hän enää pidä sinusta? Huhuh...

Kyllä, valitettavasti näin on, vieläpä ilkein sanakääntein. Yritän ajatella, että se kertoo enemmän hänestä itsestään kuin minusta. Järki ei pysty hyväksymään sitä, että olen näin pahasti ihastunut niin törppöön aikuiseen ihmiseen, enkä olisi ikinä uskonut hänestä sellaista. Ehkä senkin takia on vaikeaa päästä tästä yli ja ymmärtää niitä sanoja lopullisiksi. Pikku hiljaa, toivotaan.

Sinä siis tunnustit hänelle ihastuneesi ja hän vastasi ILKEIN SANAKÄÄTEIN että olet nyt naurettava hänen silmissään eikä hän enää pidä sinusta??

Ole kuule onnellinen että pääsit eroon! Ja sääli sitä, joka joskus hänen kanssaan elämänsä jakaa, tyyppi vaikuttaa tunnevammaiselta narsistilta! Tuo ei todellakaan ole ollut normaali reagointitapa. 

Vierailija
2442/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tiedän nainen, että rakastan sinua.

Mutta miksi rakastat? Mitä minussa oli sellaista? Ja miksi et kerro sitä minulle oikeassa elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

J+T62

Vierailija
2444/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mun tunteeni on vakaat,vaikka palsta kuohuu... :)

Vierailija
2445/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joskus niin vaikeaa. R-sana sisältää niin paljon latausta. Sitä ei ole helppoa viljellä. Rakkauden tunnustaminen on kuin tähden syttyminen ja aurinkokunnan muodostuminen planeettoineen ja kuineen. Niillä pienillä sanoilla luodaan kokonaisia uusia maailmoja. Uuden elämän alkujakin. Uusia seikkailukertomuksia, romanttista draamaa, komediaa, traagisia kohtaloita ja joskus vähän dekkareita ja jännitystäkin. Sitten me hömelöimmät laitamme päälle vielä scifiä ja fantasiaa.

Mistä tietää koska siihen on valmis? Koska toinen on? Nauraako se? Ei mistään. Ei sitä tiedä ennenkuin kokeilee. Tunteesta voi olla varma, mutta sanominen... sanat kerran sanotut ei koskaan palaa takaisin. Se muuttuu peruuttamattomaksi ja siitä joutuu edesvastuuseen. Hurjaa.

Vierailija
2446/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Olet aurinkoni.

Joka aamu nouset ajatuksiini,

kaipaavaa sydäntäni lämmität.

Haaveet sinusta päiväni täyttävät,

kuin poutapilvet taivaalla sinua lämpäsi tavoittavat.

Sinä hymyilet,

Se hymy minut sulattaa,

kuin vaihtolämpöisellä,

saat vereni kiivaammin virtaamaan.

Lämmitä taas minua,rakas.

Eräs mies, joka lienee jo jättänyt työelämän taakseen tulee aina ja takuuvarmasti mieleeni jostain syystä talven pakkaspäivinå, jolloin kuura ja lumi kuorruttanut kaikki paikat heinänkorsia myöten ja sen kaiken kruunaa kaunis auringonpaiste. Hanki kimmeltää auringonsäteissä, ja hän väikkyy mielessäni komeana ja puoleensavetävänä : )

Hänelle toivon vain kaikkein parasta.

Vierailija
2447/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joskus niin vaikeaa. R-sana sisältää niin paljon latausta. Sitä ei ole helppoa viljellä. Rakkauden tunnustaminen on kuin tähden syttyminen ja aurinkokunnan muodostuminen planeettoineen ja kuineen. Niillä pienillä sanoilla luodaan kokonaisia uusia maailmoja. Uuden elämän alkujakin. Uusia seikkailukertomuksia, romanttista draamaa, komediaa, traagisia kohtaloita ja joskus vähän dekkareita ja jännitystäkin. Sitten me hömelöimmät laitamme päälle vielä scifiä ja fantasiaa.

Mistä tietää koska siihen on valmis? Koska toinen on? Nauraako se? Ei mistään. Ei sitä tiedä ennenkuin kokeilee. Tunteesta voi olla varma, mutta sanominen... sanat kerran sanotut ei koskaan palaa takaisin. Se muuttuu peruuttamattomaksi ja siitä joutuu edesvastuuseen. Hurjaa.

Joillekin jutuille tekisi mieli antaa jättiylänuoli tai joku supertykkäys. Tässä yksi sellainen. Kiitos.

Vierailija
2448/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi rakastat? Mitä minussa oli sellaista? Ja miksi et kerro sitä minulle oikeassa elämässä?

Tämä tulee kai sivusta, mutta sama se kun täällä hellien tunteiden pakoputkessa päristellään.

Empaattisuus, lämpöisyys, sopiva annos ideologista hyvyyttä, ymmärtäväisyyttä ja avarakatseisuutta liittävät meidät samoille sivuille mielipiteenmuodostuksen, arvojen yms suhteen.

Älykkyys ja kiinnostuminen kaikesta maan ja taivaan välillä takaavat sekä puheenaiheisen riittävyyden että keskustelun ja kommunikaation miellyttävyyden tasavertaisina. Niin tärkeissä kuin hupiasioissakin. Olet ehkä ainut ihminen jonka kanssa jään usein terveellä tavalla alakynteen ja joudun miettimään asioita uudelleen perusteltuasi ne, mutta sinulle voi myös tuoda oman kannan suoraan julki kenenkään loukkaantumatta.

Monet yhteiset mielenkiinnon kohteet ruokkivat yhteenkuuluvuutta. Monet samanlaiset valinnat ja tavoitteet samoin. Monet samankaltaiset kokemuksemme elämässä, hankalammatkin, auttavat samaistumaan ja ymmärtämään toista.

Kaikkiaan olet ihminen joka tuntuu todella tutulta vaikka olemmekin vain pintapuolisesti ja vähän tutustuneet. Mutta tuntuu, että asia on jo selvä, enempää ei tarvita vahvistusta. Loppu on itsestäänselvää. On vaikea uskoa että mikään voisi nousta esteeksi välillemme. Tuttuuden lisäksi olen vakuuttunut siitä että olet täydellisen luotettava ja hyväntahtoinen. Luottamus, tuttuus, turvallisuus, yhteiset asiat ja ajatusmallit. Ja kiinnostus toisiimme, myös ulkoisesti/fyysisesti. Jos tässä ei ole riittämiin rakkauden aineksiksi niin missä sitten? Loppu on vain uskallusta ja vähän vaiavannäköä.

Vierailija
2449/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miksi te ette laita tunnisteita näihin?

Tai miksette livenä sano suoraan asioita noille ihmisille?

Meikäläisellä menee yli hilseen tällainen.

Vierailija
2450/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yhden kerran sanonut suoraan elämässäni ja saanut pakit. En olisi jäänyt vuosikausiksi ihmettelemään.

Kun kysyy suoraan, saa vastauksen. Jos toinen ei vastaa ollenkaan tai sano suoraan, asian voi unohtaa. Olen päättäväinen ihminen joka ei jää taivastelemaan.

Vierailija
2451/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse yhden kerran sanonut suoraan elämässäni ja saanut pakit. En olisi jäänyt vuosikausiksi ihmettelemään.

Kun kysyy suoraan, saa vastauksen. Jos toinen ei vastaa ollenkaan tai sano suoraan, asian voi unohtaa. Olen päättäväinen ihminen joka ei jää taivastelemaan.

Lisään tähän vielä, että sain häneltä erittäin hyytävän vastaanoton.

Koin että halveksuntaa. Tunsin itseni narriksi ja häpesin itseni maanrakoon. Mutta olen ikuisesti kiitollinen itselleni että kysyin häneltä suoraan.

Vierailija
2452/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.

Vierailija
2453/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin jutuille tekisi mieli antaa jättiylänuoli tai joku supertykkäys. Tässä yksi sellainen. Kiitos.

Ketään ei kaivata, mutta kehuja sataa! Vähän kuin kestotrolli pervopena kulkusineen hopeakettu itselleen kommentoimassa, taas kerran. Kyselykausi voi hyvin myös, ja tekopöyristymiset.

No niin trolli, kyllä tänne mahtuu. Heidi puuttuu vielä tältä päivää!

Älä jaksa hölmöillä. Kirjoitin tuon vastauksena, mutta kuitenkin erikseen ja sivusta, jonkun muun viestin kysymykseen. Täällä notkun minäkin vain koska kaipaan. En vain koe tarpeen joka ikisessä viestissä samoja triviaaleja ja lällyjä kaipauksen virallisia kiintiölausekkeita toistella, vähempikin riittää. Omaa kaipaustani ilmennän myös vaikkapa inspiroitumalla näpyttelemään hetken R-sanan sanomisen painokkuudesta. Jos se sua ärsyttää, niin voi voi. Ainakin tuotan jotain mielestäni kaunista, siinä missä sinä vain roskaat. Joku muukin tykkäsi, ja siitä muutuitkin herneimuriksi. Tiedätkös, positiivisuus luo positiivisuutta ja jos olet aina vaan vihainen ja ilkeä muille, et pääse itse luomastasi kurimuksesta koskaan pois. Tunnisteitakin joku tivasi ja jos se auttaa samalla sinun haurasta mieltäsi hyväksymään että täällä on useita kaipaajia ihan tosissaan, niin täältä pesee. Olen mies 35-40 ja tykkään kirjoittamisesta. Sille on syynsä, että kirjoittelen tänne enkä kaivatulleni. Vaikka hänelle tavallaan kirjoitankin. 

Vierailija
2454/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.

Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.

Vierailija
2455/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.

Missä me nähtiin silmäkarkki?

Vierailija
2456/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä me nähtiin silmäkarkki?

Kouvolan Amarillossa.

Vierailija
2457/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua Tomi, ota yhteyttä!

Tämä olisi kovin mukava omia.   <3

Vielä kivempaa olisi jos olisi ollut allekirjoituksena jotakin muuta kuin "vierailija".

Ihan tämän perusteella en viitsi alkaa tulella leikkimään ja kaivatulleni viestiä laittamaan, mutta leikin hiljaa itsekseni että viesti on juuri Sinulta.

Sitäpaitsi oikeasti kaivattuni lähestyisi messengerillä tai vaippa wa:lla ja kysyisi kuulumisia, jos ei muuta uskaltaisi.

Mutta silti, vastaanpa nyt tässä ja nyt että ikävä on minullakin kova.

Tomi on tumma, ruskeasilmäinen komistus.

Vierailija
2458/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska näit tuon naisen viimeksi?

Vierailija
2459/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kivempaa olisi jos olisi ollut allekirjoituksena jotakin muuta kuin "vierailija".

Ihan tämän perusteella en viitsi alkaa tulella leikkimään ja kaivatulleni viestiä laittamaan, mutta leikin hiljaa itsekseni että viesti on juuri Sinulta.

Sitäpaitsi oikeasti kaivattuni lähestyisi messengerillä tai vaippa wa:lla ja kysyisi kuulumisia, jos ei muuta uskaltaisi.

Tomi on tumma, ruskeasilmäinen komistus.

Juu, mulla sama kaivattu. Tomi "Eikka" Einonen, mitäpä tuota salailemaan. Onneks nähdään aika usein iltauutisten aikaan. Tai mä näen häntä.. <3

Vierailija
2460/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan säikähdin ja hetken ehdin jo miettiä, että joskos kyseessä olisikin sama henkilö. :) Mutta... Olen ottanut häneen yhteyttä joskus aikaisemmin ja kysellyt kuulumisia, mutta en saa vastakaikua joten harmikseni voin vaan jatkaa haaveilua....-j

Halaus silti. Tuskin haittaisi jos kysäisisit uudelleen ja toivottaisit hyvää alkanutta vuotta?

Ketju on lukittu.