Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2501/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko yksi yö yhdessä liikaa vaadittu? Eihän meidän tarvitsisi harrastaa seksiä.

Kohtuullinen vaatimus, mutta kai siinä samalla sittenkin vietit veisi voiton.

Vierailija
2502/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua Tomi, ota yhteyttä!

Tämä olisi kovin mukava omia.   <3

Vielä kivempaa olisi jos olisi ollut allekirjoituksena jotakin muuta kuin "vierailija".

Ihan tämän perusteella en viitsi alkaa tulella leikkimään ja kaivatulleni viestiä laittamaan, mutta leikin hiljaa itsekseni että viesti on juuri Sinulta.

Sitäpaitsi oikeasti kaivattuni lähestyisi messengerillä tai vaippa wa:lla ja kysyisi kuulumisia, jos ei muuta uskaltaisi.

Mutta silti, vastaanpa nyt tässä ja nyt että ikävä on minullakin kova.

Tomi on tumma, ruskeasilmäinen komistus.

Tomi Metsäketo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko yksi yö yhdessä liikaa vaadittu? Eihän meidän tarvitsisi harrastaa seksiä.

Ei välttämättä. Sinulla on hyvä itsekuri. Laskisin sen varaan.

Vierailija
2504/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää itse välttämättä uskalla laskea. Itsekurini riittää mainiosti pidättäytymään asioista joita olen päättänyt olla tekemättä tai en halua. Mutta nyt en osaa sanoa, kuuluisiko seksi enää pidättäytymislistalle. Eräs viimeaikainen uni vihjaa ihan muuta. Tietysti eri asia jos kiellät.

Vierailija
2505/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kokeillaan tätä. Olen valmis vaikka heti.

Vierailija
2506/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaako minusta, että olen ihastunut sinuun mies?

a) kyllä

b) ei

c) ehkä jotain pientä

Vaikea sanoa, kun en näe silmiäsi niiden jättikokoisten sydämien takaa. Mäkin sua...

Vierailija
2507/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihä siitä mitään tulisi, että kädestä vain pitäisimme toisiamme vierekkäin makoillen. Haluaisin tietää miltä tunnut, miten raju/ hellä, intohimoinen olet. Kokea sinut kaikilla aisteillani. 

Vierailija
2508/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko sinustakin, että me kuulutaan yhteen? Kaikista vaikeuksista huolimatta.

Tuntuu siltä, että vaikeudet eivät olisi enää mikään este, jos varmistuisi että tunnet samoin.

Vierailija
2509/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihä siitä mitään tulisi, että kädestä vain pitäisimme toisiamme vierekkäin makoillen. Haluaisin tietää miltä tunnut, miten raju/ hellä, intohimoinen olet. Kokea sinut kaikilla aisteillani. 

Jos olisit se mies, niin minäkin haluaisin samaa.

Vierailija
2510/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.

Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.

Missä me nähtiin silmäkarkki?

Paikassa, joka ei ollut sopiva kuumille tuntemuksille, joita aiheutit.

töissä?

Siellä.

Vierailija
2511/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää itse välttämättä uskalla laskea. Itsekurini riittää mainiosti pidättäytymään asioista joita olen päättänyt olla tekemättä tai en halua. Mutta nyt en osaa sanoa, kuuluisiko seksi enää pidättäytymislistalle. Eräs viimeaikainen uni vihjaa ihan muuta. Tietysti eri asia jos kiellät.

Raiskaaminen on kyllä melkoinen turn off. Sivusta, ei ap.

Vierailija
2512/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaaminen on kyllä melkoinen turn off. Sivusta, ei ap.

Ajatusmaailmasi on sairas.

Vierailija
2513/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua Tomi, ota yhteyttä!

Tämä olisi kovin mukava omia.   <3

Vielä kivempaa olisi jos olisi ollut allekirjoituksena jotakin muuta kuin "vierailija".

Ihan tämän perusteella en viitsi alkaa tulella leikkimään ja kaivatulleni viestiä laittamaan, mutta leikin hiljaa itsekseni että viesti on juuri Sinulta.

Sitäpaitsi oikeasti kaivattuni lähestyisi messengerillä tai vaippa wa:lla ja kysyisi kuulumisia, jos ei muuta uskaltaisi.

Mutta silti, vastaanpa nyt tässä ja nyt että ikävä on minullakin kova.

Tomi on tumma, ruskeasilmäinen komistus.

Tomi Metsäketo?

Ei ole julkkis hän... ;)

Vierailija
2514/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi teeskennellä rakastavansa toista vaikka vuosia, vaikka todellisuudessa sä oot se jota rakastan. Se on kuitenkin pakko salata kaikilta (sinä mukaan lukien), koska mikään muu ei ole tässä tilanteessa ja elämänvaiheessa mahdollista. Mutta kyllä mä joskus kerron sullekin.

Vierailija
2515/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että mun on ihan mahdoton lukea sua. Epäilen tällä hetkellä, että vihaat ja halveksut minua. Se sattuu sydämeen.

Vierailija
2516/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että mun on ihan mahdoton lukea sua. Epäilen tällä hetkellä, että vihaat ja halveksut minua. Se sattuu sydämeen.

Ehdotan keskustelemista.

Vierailija
2517/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.

Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.

Missä me nähtiin silmäkarkki?

Paikassa, joka ei ollut sopiva kuumille tuntemuksille, joita aiheutit.

töissä?

Siellä.

Kuten moni muukin kaipaaja. Oletteko molemmat sinkkuja?

Vierailija
2518/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi teeskennellä rakastavansa toista vaikka vuosia, vaikka todellisuudessa sä oot se jota rakastan. Se on kuitenkin pakko salata kaikilta (sinä mukaan lukien), koska mikään muu ei ole tässä tilanteessa ja elämänvaiheessa mahdollista. Mutta kyllä mä joskus kerron sullekin.

Eikös tuollainen ole julmaa? Joko kerrot pian tai sitten viet koko jutun hautaan salaisuutenasi. Toinen ei tarvitse joskus jälkikäteen, kun ehkä kaikki on myöhäistä, sellaista tietoa, että oli sittenkin sinun suuri rakkautesi. Varsinkin, jos olit hänen samalla. Hän on voinut siihen mennessä tehdä surutyön luopumisestasi, eikä välttämättä kestä sitä, että kaikki se tuska olikin valheellista, ja että nyt se on käsiteltävä uudestaan. 

Vierailija
2519/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan keskustelemista.

Ei se auta, kun mitään oleellista ei sanota ääneen.

Vierailija
2520/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuollainen ole julmaa? Joko kerrot pian tai sitten viet koko jutun hautaan salaisuutenasi. Toinen ei tarvitse joskus jälkikäteen, kun ehkä kaikki on myöhäistä, sellaista tietoa, että oli sittenkin sinun suuri rakkautesi. Varsinkin, jos olit hänen samalla. Hän on voinut siihen mennessä tehdä surutyön luopumisestasi, eikä välttämättä kestä sitä, että kaikki se tuska olikin valheellista, ja että nyt se on käsiteltävä uudestaan. 

Lapset on meille molemmille kaikkein tärkein asia maailmassa. Ei kannata rikkoa perheitä itsekkyyden takia. Sehän se vasta julmaa olisi.

Ketju on lukittu.