Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...

Vierailija
24.10.2018 |

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Kommentit (716)

Vierailija
521/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa kummalle vastasin?

- Moi, haluatko tietää minusta enemmän?

- Hei, pidin kuvistasi, reippaannäköistä toimintaa. Itsekin olen vasta aloittanut jne... 

Todennäköisesti et vastaa kummallekaan. Jälkimmäinen on eräänlainen klisee, jolla epätoivoinen mies yrittää epätoivoisesti saada huomiota. Todennäköisesti tehtailee samanlaisia aloituksia sadoille muillekin naisille.

T. Mies

Jälkimmäinen oli oikein mukava ja mielenkiintoinen viesti eikä yhtään kliseinen. Niitäkin toki olen saanut monen monta.  Tuli heti paljon keskustelua harrastuksista ja muistakin yhteisistä mielenkiinnon kohteista. 

522/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Hei, pidin kuvistasi, reippaannäköistä toimintaa. Itsekin olen vasta aloittanut jne... 

Tuo alempana oleva aloitus on helppo tehdä jos ne kuvat on sellaisia tai profiilissa jotain tuollaista tietoa. Itsellä tullut ainakin suurimmaksi osaksi vastaan vain kasvokuvia yms missä ei tehdä mitään tai profiilissa on niitä hymiöitä tai ei mitään muutakaan mihin tarttua.

En yhtään ihmettele miksi sellaisilla profiileilla saa niitä "moi, mitä kuuluu?" viestejä. En ainakaan niihin mitään kovin järkevää avausta keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alempana oleva aloitus on helppo tehdä jos ne kuvat on sellaisia tai profiilissa jotain tuollaista tietoa. Itsellä tullut ainakin suurimmaksi osaksi vastaan vain kasvokuvia yms missä ei tehdä mitään tai profiilissa on niitä hymiöitä tai ei mitään muutakaan mihin tarttua.

En yhtään ihmettele miksi sellaisilla profiileilla saa niitä "moi, mitä kuuluu?" viestejä. En ainakaan niihin mitään kovin järkevää avausta keksi.

Miksi edes yrität sitten keskustella naiselle jonku profiilista et saa yhtään mitään irti?? Mistä hänessä oikein pidät??

Vierailija
524/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et vastaa kummallekaan. Jälkimmäinen on eräänlainen klisee, jolla epätoivoinen mies yrittää epätoivoisesti saada huomiota. Todennäköisesti tehtailee samanlaisia aloituksia sadoille muillekin naisille.

T. Mies

Toisin kuin eka oli niin persoonallinen ja juuri suunniteltu tuolle naiselle :,D

Vierailija
525/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kommenttini tähän keskusteluun:

Kyllä se nyt vain arvon uroot on niin, että digitaalisessa deittiympäristössä viesteillä on sen varsinaisen sisällön lisäksi paljon muitakin merkityksiä.

"Moi, miten menee?" -aloituksen sivumerkitykset pähkinänkuoressa:

"Hei nainen, haluan sun huomiota. En keksi yhtäkään keinoa herättää sun kiinnostusta, mutta haluan huomiota siltikin. Haluan, että sinä keksit, mitä yhteistä meillä voisi olla, jotta voin vastata myöntävästi ja kokea osallistuvani mukavaan keskusteluun, vaikka en itse tuokaan siihen oikeastaan mitään. Minua ei yhtään häiritse se, että en itse pysty keksimään mitä yhteistä meillä voisi olla."

Toisin sanoen tuolla aloituksella miehestä tulee kuva, että hän on:

- huomionkipeä

- persoonaton

- läheisriippuvuuteen taipuvainen (siinä merkityksessä, että odottaa toisen antavan enemmän kuin itse, eikä se edes häiritse vaan tätä pidetään normaalina)

- itsekeskeinen (minä ja minun tarpeet ensin, sinun tarpeilla ei ole niin väliä)

Aina tämä mielikuva ei pidä paikkaansa, mutta toisaalta kaikki sellaiset miehet jotka ovat tuollaisia yllä kuvattuja, tekevät noita sisällöttömiä aloituksia. Siksi miehen olisi äärimmäisen helppo luoda itsestään fiksu kuva tekemällä mielenkiintoinen aloitus sisällöttömän sijaan. Se ei vaadi juuri lainkaan enempää vaivannäköä, paitsi tietysti niiltä miehiltä jotka ovat tuon yo. listan mukaisia. Siispä miehet, jotka eivät tätä mahdollisuutta käytä hyväkseen, ovat epäilyttäviä.

Terveisin Tinderin kautta pariutunut nainen, jolla oli huikean hauskoja keskusteluja mielenkiintoisia aloituksia tehneiden miesten kanssa.

Aamen. Paitsi että ilmeisesti "moimitäkuuluu"'mies ei pysty yhtään mielenkiintoisempaan aloitukseen. Kun vastaanottajassa ei kiinnosta kun saada pildeä, ihan sama keneltä.

Mutta hyvähän se on, että tilanne paljastuu heti kärkeen.

Vierailija
526/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?

Tohonkaan kysymykseen ei saa edes vastausta ja jos saa, niin viikko menee vähintää.

Mitä kysyy tylsiä. Jos tuohon vastaa, keskustelu etenee näin:

- moi, mitä kuuluu

- Ihan hyvää. Mitä itsellesi?

-ihan hyvää

-------hiljaisuus-------

Silkkaa ajanhukkaa siis.

Mikä siis estää vastaamasta "mitä kuuluu"- viestiin muutalkin kuin "hyvää"? Ja sitten syytetään muita tylsyydestä ja keskustelutaidottomuudesta. :D Tottakai se menee noin, jos et itsekään saa tuon enempää itsestäsi irti.

Ja taas naisen pitäisi olla se joka tuo keskusteluun sisällön. Huomasitko että se mieskin sanoi vain "ihan hyvää"? Miksi hän ei voisi saada itsestään enempää irti, kun kuitenkin oli se joka halusi kuulumisista keskustella?

Tottakai vastasi vain hyvää, koska huomasi, että naista ei kiinnosta tai hän ei osaa keskustella. Vastasi kohteliaasti vain hyvää ja siirtyi seuraavaan. Noin minäkin tekisin, jos haluan jostakusta eroon. Vain tyly ja lyhyt vastaus ja toive siitä, että toinenkin ymmärtää keskustelun päättyneen.

Itselläni huvittava esimerkki tuollaisesta keskustelutaidottomasta oli tällainen:

- mitä kuuluu

- ihan hyvää, entä itsellesi

- ihan hyvää kiitos. Miten viikonloppusi on mennyt?

- ihan hyvin, entä sinulla

- ihan hyvin, kävin tuossa sukulaistytön synttäreillä ja tänään lähden pyöräilemään. Mitäs sinä olet puuhaillut

- en mitään erikoista

Eli kysyin useamman kerran, mitä tyyppi tekee ja miten hän on viikonloppuaan viettänyt, mutta vastaukset ovat "hyvää, ei mitään ihmeellistä". Kyllä tuossa sanoisin, että ongelma on vastaajassa eikä kysyjässä. Jos ei itsekään saa tuosta mitään tarttumapintaa, josta kiinnostaisi lähteä juttelemaan, en tiedä mitä vaaditaan.

Tottakai NAINEN vastasi vain hyvää, koska huomasi, että MIESTÄ ei kiinnosta tai hän ei osaa keskustella. Vastasi kohteliaasti vain hyvää ja siirtyi seuraavaan.

Huvittavaa kuinka et näe tätä. Mies aloitti keskustelun äärimmäisen tylsästi. Nainen vastasi samalla tasolla, ihan oikeutetusti. Silti mielestäsi on naisen vika että keskustelu ei edennyt.

Miehenä on pakko olla samaa mieltä tässä siitä että vika on miehessä. Nuo ovat ihan asiallisia ja helppoja peruskysymyksiä, mutta myös mielenkiinnottomia. Miehen kannalta ongelma on että sata muuta miestä on jo kysynyt samat kysymykset eivätkä ne herätä kiinnostusta.

Tosin, jos profiilikuvasi on kiinnostava niin nainen saattaa olla aktiivisempi ja kysyy tarkemmin tekemisistäsi.

Parempi olisi ollut näin:

M:  mitä kuuluu

N: ihan hyvää, entä itsellesi

M: joo ihan hyvää myös, oli aika kirpeet pakkaset eilen kun remppasin varastoa

Ei tuokaan mikään optimaali ole, mutta tuon viimeisen jälkeen mies voi yrittää lähteä viemään keskustelua eteenpäin heittämällä uutta koukkua. Esimerkiksi juttua voi jatkaa "tulikos teillä paljon lunta viime yönä???" mikä sekin on aika mielikuvituksetonta mutta ei ainakaan heti aja itseänsä umpikujaan.

Voi myös yrittää laittaa monta täkyä samaan viestiin, tuossa olisi voinut kirjoittaa myös:

"joo ihan hyvää myös, oli aika kirpeet pakkaset eilen kun remppasin varastoa. ei onneksi lunta tullut vielä paljon eilen illalla mut aamulla oli aika iso kinos meidän pihassa"

Edelleen surkeaa, mutta onpa enemmän tarttumapintaa.

Vierailija
527/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen miksi kukaan lähestyisi ketään jolla on noin tyhjä profiili ja jossa ei ole mitään erikoista tai mielenkiintoista. Miksi edes pitäisi keksiä jotain sanomista, jos ko ihmisessä ei ole mitään joka herättää kiinnostuksen?

528/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen miksi kukaan lähestyisi ketään jolla on noin tyhjä profiili ja jossa ei ole mitään erikoista tai mielenkiintoista. Miksi edes pitäisi keksiä jotain sanomista, jos ko ihmisessä ei ole mitään joka herättää kiinnostuksen?

No eikö tässä valitettu kun saa tuollaisia viestejä miehiltä? Olen noita naisten profiileja nähnyt melko paljon ja kyllä niissä on monesti hyvin vähän tietoa, että kannattaa teillä naisillakin vähän panostaa niihin jos haluaa muitakin avauksia.

En itse noihin avauksia ole tehnykkään. Kyllä mulla vaan on valitettavasti muodostunut noista profiileista se kuva, että heitetään vaan muutama kuva sinne eikä kerrota mitään ja odotetaan vain niitä miesten yhteydenottoja.

Vierailija
529/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä deittipalstat ovat eräänlainen lihamarkkinoiden CV-palvelu, jossa mies ilmoittaa ulkonäkönsä, tulonsa ja elämäntapansa. Siitä sitten työnantajat (naiset) voivat ottaa yhteyttä sopiviin työntekijöihin. 

Ihan turha siinä on runoilla mitään ihmeellistä, koska jokaisen naisen historia ja huumorintaju on vähän erilainen ja jonkun mielestä se teksti on creepy ja toisen mielestä ihana. Siisti ja normaali CV, josta käy ilmi ulkonäkö, kulissit ja elämäntapa on ihan hyvä ja riittävä panostus nettimaailmaan. 

Live-elämässä voi sitten lähestyä vaikka missiä ja saa aina vastauksen, koska live-elämässä ei voi olla huomioimatta toisen keskusteluyritystä. Paljon tasa-arvoisempaa. 

Vierailija
530/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Tohonkaan kysymykseen ei saa edes vastausta ja jos saa, niin viikko menee vähintää.

- moi, mitä kuuluu

-ihan hyvää

-------hiljaisuus-------

Silkkaa ajanhukkaa siis.

Mikä siis estää vastaamasta "mitä kuuluu"- viestiin muutalkin kuin "hyvää"? Ja sitten syytetään muita tylsyydestä ja keskustelutaidottomuudesta. :D Tottakai se menee noin, jos et itsekään saa tuon enempää itsestäsi irti.

Ja taas naisen pitäisi olla se joka tuo keskusteluun sisällön. Huomasitko että se mieskin sanoi vain "ihan hyvää"? Miksi hän ei voisi saada itsestään enempää irti, kun kuitenkin oli se joka halusi kuulumisista keskustella?

Tottakai vastasi vain hyvää, koska huomasi, että naista ei kiinnosta tai hän ei osaa keskustella. Vastasi kohteliaasti vain hyvää ja siirtyi seuraavaan. Noin minäkin tekisin, jos haluan jostakusta eroon. Vain tyly ja lyhyt vastaus ja toive siitä, että toinenkin ymmärtää keskustelun päättyneen.

Itselläni huvittava esimerkki tuollaisesta keskustelutaidottomasta oli tällainen:

- mitä kuuluu

- ihan hyvin, kävin tuossa sukulaistytön synttäreillä ja tänään lähden pyöräilemään. Mitäs sinä olet puuhaillut

- en mitään erikoista

Eli kysyin useamman kerran, mitä tyyppi tekee ja miten hän on viikonloppuaan viettänyt, mutta vastaukset ovat "hyvää, ei mitään ihmeellistä". Kyllä tuossa sanoisin, että ongelma on vastaajassa eikä kysyjässä. Jos ei itsekään saa tuosta mitään tarttumapintaa, josta kiinnostaisi lähteä juttelemaan, en tiedä mitä vaaditaan.

Tottakai NAINEN vastasi vain hyvää, koska huomasi, että MIESTÄ ei kiinnosta tai hän ei osaa keskustella. Vastasi kohteliaasti vain hyvää ja siirtyi seuraavaan.

Huvittavaa kuinka et näe tätä. Mies aloitti keskustelun äärimmäisen tylsästi. Nainen vastasi samalla tasolla, ihan oikeutetusti. Silti mielestäsi on naisen vika että keskustelu ei edennyt.

Miehenä on pakko olla samaa mieltä tässä siitä että vika on miehessä. Nuo ovat ihan asiallisia ja helppoja peruskysymyksiä, mutta myös mielenkiinnottomia. Miehen kannalta ongelma on että sata muuta miestä on jo kysynyt samat kysymykset eivätkä ne herätä kiinnostusta.

Tosin, jos profiilikuvasi on kiinnostava niin nainen saattaa olla aktiivisempi ja kysyy tarkemmin tekemisistäsi.

Parempi olisi ollut näin:

M:  mitä kuuluu

N: ihan hyvää, entä itsellesi

M: joo ihan hyvää myös, oli aika kirpeet pakkaset eilen kun remppasin varastoa

Ei tuokaan mikään optimaali ole, mutta tuon viimeisen jälkeen mies voi yrittää lähteä viemään keskustelua eteenpäin heittämällä uutta koukkua. Esimerkiksi juttua voi jatkaa "tulikos teillä paljon lunta viime yönä???" mikä sekin on aika mielikuvituksetonta mutta ei ainakaan heti aja itseänsä umpikujaan.

Voi myös yrittää laittaa monta täkyä samaan viestiin, tuossa olisi voinut kirjoittaa myös:

"joo ihan hyvää myös, oli aika kirpeet pakkaset eilen kun remppasin varastoa. ei onneksi lunta tullut vielä paljon eilen illalla mut aamulla oli aika iso kinos meidän pihassa"

Edelleen surkeaa, mutta onpa enemmän tarttumapintaa.

Juuri näin!

Jos väitetään että se "mitäkuuluu" on vain kohtelias aloitus jolla tunnustellaan tuleeko toiselta vastausta, niin eikö silloin nimenomaan pitäisi sitten yhtä tunnustelevan vastauksen jälkeen aloittaa se "oikea" keskustelu?

Sitähän tässä on muka esitetty tekosyyksi näille tyhjänpäiväisyyksille, mutta kerta toisensa jälkeen osoittautuu että kuitenkin se sisällöntuottaminen jätetään täysin naisen harteille. Ja sitten itketään kun nainen(kaan) ei ottanut ohjaksia keskustelusta joka heitettiin hänen vastuulleen...

Vierailija
531/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ensimmäinen viestittäjä ei käyttänyt tätä tietoa hyväksi vaan kysyi vain  haluaisiko tämä nainen tietää hänestä enemmän?

Vierailija
532/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka kommenttini tähän keskusteluun:

Kyllä se nyt vain arvon uroot on niin, että digitaalisessa deittiympäristössä viesteillä on sen varsinaisen sisällön lisäksi paljon muitakin merkityksiä.

"Moi, miten menee?" -aloituksen sivumerkitykset pähkinänkuoressa:

"Hei nainen, haluan sun huomiota. En keksi yhtäkään keinoa herättää sun kiinnostusta, mutta haluan huomiota siltikin. Haluan, että sinä keksit, mitä yhteistä meillä voisi olla, jotta voin vastata myöntävästi ja kokea osallistuvani mukavaan keskusteluun, vaikka en itse tuokaan siihen oikeastaan mitään. Minua ei yhtään häiritse se, että en itse pysty keksimään mitä yhteistä meillä voisi olla."

Toisin sanoen tuolla aloituksella miehestä tulee kuva, että hän on:

- huomionkipeä

- persoonaton

- läheisriippuvuuteen taipuvainen (siinä merkityksessä, että odottaa toisen antavan enemmän kuin itse, eikä se edes häiritse vaan tätä pidetään normaalina)

- itsekeskeinen (minä ja minun tarpeet ensin, sinun tarpeilla ei ole niin väliä)

Aina tämä mielikuva ei pidä paikkaansa, mutta toisaalta kaikki sellaiset miehet jotka ovat tuollaisia yllä kuvattuja, tekevät noita sisällöttömiä aloituksia. Siksi miehen olisi äärimmäisen helppo luoda itsestään fiksu kuva tekemällä mielenkiintoinen aloitus sisällöttömän sijaan. Se ei vaadi juuri lainkaan enempää vaivannäköä, paitsi tietysti niiltä miehiltä jotka ovat tuon yo. listan mukaisia. Siispä miehet, jotka eivät tätä mahdollisuutta käytä hyväkseen, ovat epäilyttäviä.

Terveisin Tinderin kautta pariutunut nainen, jolla oli huikean hauskoja keskusteluja mielenkiintoisia aloituksia tehneiden miesten kanssa.

Aamen. Paitsi että ilmeisesti "moimitäkuuluu"'mies ei pysty yhtään mielenkiintoisempaan aloitukseen. Kun vastaanottajassa ei kiinnosta kun saada pildeä, ihan sama keneltä.

Mutta hyvähän se on, että tilanne paljastuu heti kärkeen.

Niin juuri. Ne miehet, jotka pystyvät siihen mielenkiintoisempaan aloitukseen, yleensä myös käyttävät tämän etulyöntiaseman hyväkseen. Jos joku pystyisi mielenkiintoiseen aloitukseen mutta kirjoittaa silti tylsän avauksen, hän on todennäköisesti aikamoinen sosiaalinen ummikko, koska ei ymmärrä kuinka suuren edun se mielenkiintoinen avaus tarjoaa. Ts. ei osaa ajatella asiaa vastaanottajan näkökulmasta. 

Summa summarum, johtuipa se tylsä avaus sitten siitä että mies ei pysty muuhun, tai siitä ettei mies tajua tekevänsä itselleen karhunpalveluksen, kummassakin tapauksessa se viittaa mieheen jonka kanssa en ainakaan itse haluaisi parisuhdetta. Varmasti poikkeuksiakin tähän on, esim. mies joka on ihan ekaa kertaa asialla eikä ole vielä yhtään miettinyt miten kannattaa toimia. Suurimmaksi osaksi kuitenkin avaus kertoo siitä minkälainen ihminen sen on tehnyt.

Ihmettelen miehiä, jotka tällä palstalla yrittävät jankata mustaa valkoiseksi sen sijaan, että ottaisivat opikseen naisten antamasta palautteesta. Kyllä taas kerran tulee osoitetuksi, että naisettomat miehet ovat naisettomia ihan hyvästä syystä.

533/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ensimmäinen viestittäjä ei käyttänyt tätä tietoa hyväksi vaan kysyi vain  haluaisiko tämä nainen tietää hänestä enemmän?

Sitä en tiedä, tuollaiseen hyvään profiiliin se on tietenkin kyllä huono avaus, en sitä kiistä.

Vierailija
534/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tässä valitettu kun saa tuollaisia viestejä miehiltä? Olen noita naisten profiileja nähnyt melko paljon ja kyllä niissä on monesti hyvin vähän tietoa, että kannattaa teillä naisillakin vähän panostaa niihin jos haluaa muitakin avauksia.

En itse noihin avauksia ole tehnykkään.

Nyt on pakko sanoa Omg mun pää hajoaa 😑😑😑😑. Sekä minä että käsittääkseni kaikki "valittajat" on sanottu että meillä on hyvin erikoiset kuvat ja pitkä profiiliteksti. Ja silti valtaosa aloituksista on moi-tasoa.

En puhu NAISTEN puolesta sukupuolena, en ota vastuuta tyhmistä naisista. Ihan varmasti iso osa naisista on yhtä tyhmiä kuin iso osa miehistä. Ei ole mun vika.

Vinkki: tehkää samoin kuin me - ignoratkaa ne moi-tason tyhjäprofiilinaiset. Ehkä nekin alkaa panostaa, kun postilaatikko ammottaa tyhjillään? Eikä kenenkään tarvitse yrittää keksiä jutun juurta tyhjän päälle!

Vierailija
535/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

- moi, mitä kuuluu

-ihan hyvää

-------hiljaisuus-------

Silkkaa ajanhukkaa siis.

- mitä kuuluu

- en mitään erikoista

Huh huh.

Miten surkeat voi olla naisen keskustelutaidot jos vastaukset on tuota luokkaa.

Minä ainakin tulkitsisin tuosta että naista ei kiinnosta tippaakaan..

Vierailija
536/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Ne varmaan olettaa olevansa niiiin hyvännäköisiä, että pelkkä valokuva riittää kiinnostumaan :)

537/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko sanoa Omg mun pää hajoaa 😑😑😑😑. Sekä minä että käsittääkseni kaikki "valittajat" on sanottu että meillä on hyvin erikoiset kuvat ja pitkä profiiliteksti. Ja silti valtaosa aloituksista on moi-tasoa.

En puhu NAISTEN puolesta sukupuolena, en ota vastuuta tyhmistä naisista. Ihan varmasti iso osa naisista on yhtä tyhmiä kuin iso osa miehistä. Ei ole mun vika.

Vinkki: tehkää samoin kuin me - ignoratkaa ne moi-tason tyhjäprofiilinaiset. Ehkä nekin alkaa panostaa, kun postilaatikko ammottaa tyhjillään? Eikä kenenkään tarvitse yrittää keksiä jutun juurta tyhjän päälle!

Ilmeisesti ei tarvitse, miehet lähettää silti viestejä. Aika vähiin kyllä käy ne profiilit kun sieltä karsii nämä tyhjät. Ainakin täällä pohjoisessa.

Vierailija
538/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei tarvitse, miehet lähettää silti viestejä. Aika vähiin kyllä käy ne profiilit kun sieltä karsii nämä tyhjät. Ainakin täällä pohjoisessa.

Mot, muutoksen avain on teillä miehillä...

Vierailija
539/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne varmaan olettaa olevansa niiiin hyvännäköisiä, että pelkkä valokuva riittää kiinnostumaan :)

Nyt tajusin miksi täällä palstalla on näitä "vain hyvännäköiset miehet saavat naisia" -ulisijoita. He ovat entisiä "Olen niin hyvännäköinen ettei mun tarvitse panostaa profiiliin ja viesteihin" -tyyppejä, jotka ovat pettyneet flaksiinsa.

Missään vaiheessa ei tietenkään tule mieleen, että mies voi tehdä paljon muutakin kiinnostuksen herättämiseksi kuin olla hyvännäköinen.

Vierailija
540/716 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se vain on totuus että miehistä tarjokkaita löytyy loputtomasti, mutta naisista vain vähänlaisesti. Naisten markkinat, joten sillä mennään.

Se on eräänlaista sosiaalista kapitalismia jossa pieni käyttäjäkunta (naiset) poimivat suuresta tarjonnasta (miehet) vain parhaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän