Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?
Tohonkaan kysymykseen ei saa edes vastausta ja jos saa, niin viikko menee vähintää.
Mitä kysyy tylsiä. Jos tuohon vastaa, keskustelu etenee näin:
- moi, mitä kuuluu
- Ihan hyvää. Mitä itsellesi?
-ihan hyvää
-------hiljaisuus-------
Silkkaa ajanhukkaa siis.
Mikä siis estää vastaamasta "mitä kuuluu"- viestiin muutalkin kuin "hyvää"? Ja sitten syytetään muita tylsyydestä ja keskustelutaidottomuudesta. :D Tottakai se menee noin, jos et itsekään saa tuon enempää itsestäsi irti.
Miksei saa vastata samalla tavalla kun aloittaja on aloittanut? Miksi vastaajan tulee tehdä keskustelusta mielenkiintoinen, miksei aloittaja voi aloittaa mielenkiintoisesti?
Jos keskustelukin menee naisen velvollisuudeksi, niin mihin se vätysmies sitten pystyy? Kun on kerran ylivoimaista sanoa jotakin kiinnostavaa.
Aloittaja kyselee toisen senhetkistä mielentilaa ja siihen voi vastata käytännössä mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, mutta henkilö vastaa "hyvää". Toinen antoi mahdollisuuden keskustelulle ja toinen tappoi sen. Jos sinä kysyt, kerro itsestäsi jotain, eikö sinusta ole melko tyly vastata "olen ihan tavallinen, entä sinä". Tulee vaikutelma, että toinen ei aiokaan antaa itsestään yhtään mitään ja vain kohteliaisuudesta vastasi äkkiä jotain ja siirtää pallon takaisin sinulle.
Miten samantasoinen vastaus on tyly? Sitten kysymyskin olisi tyly.
Sillä joka keskustelun aloittaa, pitäisi olla jotakin sanottavaa. Ellei ole, miksi aloittaa keskustelua?
Mutta tietysti ellei persoonallisuutta ole, ei voi tehdä persoonallista aloitustakaan.
Miten niin samantasoinen vastaus? Juurihan tuossa selitin, että ne eivät ole samantasoisia. Toiseen voi vastata mitä vaan ja miten laajasti tahansa. Toiseen ei voi kommentoida yhtään mitään vaan se on merkki, etten aio asiasta jatkaa keskustelua. Miten ihmeessä nämä olisivat samalla tasolla?
Käytännössä mikä tahansa kysymys voi olla tylsä, jos vastaanottaja niin päättää. Ja tyly vastaus tappaa keskustelun. "Hei, ovatko nuo koirat omiasi, minullakin on pari koiraa." "Juu ovat omia." Kumpi tappoi keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun naiset yleensä muka inhoavat kaikkia "näin saat naisen"-oppien noudattajia ja kehottavat mieluummin olemaan ihan vain rennosti oma itsensä ja lähestymään luontevasti eikä minkään kaavamaisen iskurepliikin avulla. Mutta nyt sitten nämä samat naiset marmattavat, kun joku ei noudata sitä "sääntöä", että aloitusviestin pitää sisältää sitä ja tätä.
Siis ketkä samat naiset?
Enemmistö sinkkunaisista. Vai väitätkö nyt, että suurin osa sinkkunaisista ei katso kieroon miehiä opeteltujen iskurepliikkien ja peliliikkeiden kanssa?
Ai se on sintti, jolle ei vieläkään ole selvinnyt, että naiset ovat yksilöitä. Että netissä on enemmän naisia kun ne muutamat samat.
Tai että enemmistö ei ole sama kuin samat naiset. Kliseerepliikit taas ovat yritys paikata mokaa, kukaan ei väittänyt että klisee toimisi paremmin kuin "moimitäkuuluu". Joka sekin on klisee.
Jos on kaksi ylivoimaista enemmistöä, pakosti niistä suuri osa menee päällekkäin. Logiikka katsos.
Mikset vaan voinut vastata kysymykseen? Sinäkö siis väität, että se naisporukka, joka nauraa kliseisille lähestymisyrityskaavoille, ei olekaan enemmistö.Sinulla tuntuu olevan kova pelko sen suhteen, että naiset nauravat sinulle.
Niinpä niin. Kun argumentit loppuvat..
Eipä juuri pelota, kun olen nainen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?
Tohonkaan kysymykseen ei saa edes vastausta ja jos saa, niin viikko menee vähintää.
Mitä kysyy tylsiä. Jos tuohon vastaa, keskustelu etenee näin:
- moi, mitä kuuluu
- Ihan hyvää. Mitä itsellesi?
-ihan hyvää
-------hiljaisuus-------
Silkkaa ajanhukkaa siis.
Mikä siis estää vastaamasta "mitä kuuluu"- viestiin muutalkin kuin "hyvää"? Ja sitten syytetään muita tylsyydestä ja keskustelutaidottomuudesta. :D Tottakai se menee noin, jos et itsekään saa tuon enempää itsestäsi irti.
Miksei saa vastata samalla tavalla kun aloittaja on aloittanut? Miksi vastaajan tulee tehdä keskustelusta mielenkiintoinen, miksei aloittaja voi aloittaa mielenkiintoisesti?
Jos keskustelukin menee naisen velvollisuudeksi, niin mihin se vätysmies sitten pystyy? Kun on kerran ylivoimaista sanoa jotakin kiinnostavaa.
Aloittaja kyselee toisen senhetkistä mielentilaa ja siihen voi vastata käytännössä mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, mutta henkilö vastaa "hyvää". Toinen antoi mahdollisuuden keskustelulle ja toinen tappoi sen. Jos sinä kysyt, kerro itsestäsi jotain, eikö sinusta ole melko tyly vastata "olen ihan tavallinen, entä sinä". Tulee vaikutelma, että toinen ei aiokaan antaa itsestään yhtään mitään ja vain kohteliaisuudesta vastasi äkkiä jotain ja siirtää pallon takaisin sinulle.
Ei, mies heitti saman tylsän kliseen kun kaikille muillekin. Se ei ole kiinnostusta, vaan kertoo siitä että tyyppi laittaa saman viestin kaikille.
Miksi vastaajan pitää antaa itsestään jotakin, mutta aloittajan ei?
Oikeassa elämässä kun ihmiset juurikin vastaavat siten kuin keskustelu alkaa, lyhyeen pintapuoliseen viestiin ihan samoin lyhyesti ja pintapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun naiset yleensä muka inhoavat kaikkia "näin saat naisen"-oppien noudattajia ja kehottavat mieluummin olemaan ihan vain rennosti oma itsensä ja lähestymään luontevasti eikä minkään kaavamaisen iskurepliikin avulla. Mutta nyt sitten nämä samat naiset marmattavat, kun joku ei noudata sitä "sääntöä", että aloitusviestin pitää sisältää sitä ja tätä.
Siis ketkä samat naiset?
Enemmistö sinkkunaisista. Vai väitätkö nyt, että suurin osa sinkkunaisista ei katso kieroon miehiä opeteltujen iskurepliikkien ja peliliikkeiden kanssa?
Ai se on sintti, jolle ei vieläkään ole selvinnyt, että naiset ovat yksilöitä. Että netissä on enemmän naisia kun ne muutamat samat.
Tai että enemmistö ei ole sama kuin samat naiset. Kliseerepliikit taas ovat yritys paikata mokaa, kukaan ei väittänyt että klisee toimisi paremmin kuin "moimitäkuuluu". Joka sekin on klisee.
Jos on kaksi ylivoimaista enemmistöä, pakosti niistä suuri osa menee päällekkäin. Logiikka katsos.
Mikset vaan voinut vastata kysymykseen? Sinäkö siis väität, että se naisporukka, joka nauraa kliseisille lähestymisyrityskaavoille, ei olekaan enemmistö.Sinulla tuntuu olevan kova pelko sen suhteen, että naiset nauravat sinulle.
Etkä ole, etkä osaa esittää naista uskottavasti. Uhriutumisesi ja naisvihasi paistaa läpi.
Olkiukkoihin ei kannata tuhlata aikaa, kaikille lienee selvää että "moimitäkuuluu" on samanlainen klisee kun ne muutkin kuluneet iskurepliikit. Joka ei johda nauruun, vaan hymähdykseen, ja seuraavaan siirtymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle lähetti äsken OKCupidissa muuten kivan oloinen mies viestin, mutta hän oli profiilissaan vastannut "yes" kysymykseen "would you strongly prefer to date someone of your own skin color / racial background". Vastailen kyllä muuten "moi, mitä kuuluu?" -tyyppisiin keskustelunaloituksiin, mutta mm. tuon vastauksen takia olen jättänyt monelle komealle ja muuten kiinnostavalle vastaamatta.
Niin on varmasti parempi ihan kaikille, cause:
Once you go black there's no going back.
Tuokaan lause ei tarkoita yhtään mitään, mutta niin vaan sitä tälläkin palstalla saa aika ajoin nähdä.
He ajattelevat naistenkin kiinnostuvan "ihan vaan jostakin miehestä", joka sattuu kirjoittamaan, kuten hekin kiinnostuvat naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle lähetti äsken OKCupidissa muuten kivan oloinen mies viestin, mutta hän oli profiilissaan vastannut "yes" kysymykseen "would you strongly prefer to date someone of your own skin color / racial background". Vastailen kyllä muuten "moi, mitä kuuluu?" -tyyppisiin keskustelunaloituksiin, mutta mm. tuon vastauksen takia olen jättänyt monelle komealle ja muuten kiinnostavalle vastaamatta.
Once you go black we don't want you back.
Ainakin neidon/ruovan jälleenmyyntiarvo romahtaa kantaväestön miesten silmissä.
Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee mutta valinnoilla on todellakin väliä ja niiden vaikutukset voivat kestää todella kauan, mitä ei ehkä silloin aiemmin tullut ajatelleeksi.
Mieti siis miten valitset.
Että oikein jälleenmyyntiarvo. Eipä ole yksikään mies ikinä minulta kysynyt seksihistoriastani. Onnellisesti parisuhteessa olen kantasuomalaisen miehen kanssa. Enkä ole kysellyt hänen historiastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Once you go black we don't want you back.
Ainakin neidon/ruovan jälleenmyyntiarvo romahtaa kantaväestön miesten silmissä.
Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee mutta valinnoilla on todellakin väliä ja niiden vaikutukset voivat kestää todella kauan, mitä ei ehkä silloin aiemmin tullut ajatelleeksi.
Mieti siis miten valitset.
Voisitko kertoa yhdenkin syyn, miksi se "jälleemyyntiarvo" romahtaa? Tuossa yksi vastaaja puhui miesten peniskompleksista ja joutui pyytämään anteeksi, mutta sinähän todennäköisesti todistat hänen olleen oikeassa. Eli mikä siinä naisessa muuttuu sillä hetkellä, kun hän on yhdessä erir*tuisen kanssa?
En ole vielä lukenut ketjua tämän pitemmälle, joten en tiedä onko sinulle vastattu, mutta jatkaisin mielelläni kysymystäsi:
Muuttuuko tilanne sen mukaan, onko nainen ollut
- syntyperäisen afr*ikkalaisen kanssa esim. Gambian lomalla
- afr*ikkalaisille vanhemmille Suomessa syntyneen miehen kanssa, joka siis on Suomessa kasvanut ja todennäköisesti Suomen kansalainen
- suomalaisten vanhempien adoptoiman lapsen - siis nyt jo aikuisen - kanssa, joka myös on Suomessa lähes koko ikänsä kasvanut, suomalaisten vanhempien kotikulttuurin ominut ja Suomen kansalainen
Mielellään myös perustelut, mikä olisi ok ja mikä ei ja miksi.
Jos en olisi jo harrastanut seksiä tummien poikien kanssa, tekisin sen ihan vain siksi, etten vahingossakaan ikinä erehtyisi yhteen ihmisen kanssa joka kuvittelee naisen saastuvan seksistä muun kuin valkean kumppanin kanssa. Uskomattoman junttia ajattelua 1800-luvulta kun nainen tosiaan oli kauppatavaraa.
Tätä mäkin ihmettelen. Vasta otti Facebookissa yhteyttä joku mies. Viesti oli oikeasti, että "Moi. Oot nätti. Ota yhteyttä jos kiinnostuit." Niin mistähän mun nyt pitäis kiinnostua? Profiilissa on kuvana koira, eikä viestikään sisältänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin ihmettelen. Vasta otti Facebookissa yhteyttä joku mies. Viesti oli oikeasti, että "Moi. Oot nätti. Ota yhteyttä jos kiinnostuit." Niin mistähän mun nyt pitäis kiinnostua? Profiilissa on kuvana koira, eikä viestikään sisältänyt mitään.
Hei come on, koira joka osaa käyttää Facebookia! Kyllä minua ainakin kiinnostaisi moinen hauva tavata 😂.
Eka kommenttini tähän keskusteluun:
Kyllä se nyt vain arvon uroot on niin, että digitaalisessa deittiympäristössä viesteillä on sen varsinaisen sisällön lisäksi paljon muitakin merkityksiä.
"Moi, miten menee?" -aloituksen sivumerkitykset pähkinänkuoressa:
"Hei nainen, haluan sun huomiota. En keksi yhtäkään keinoa herättää sun kiinnostusta, mutta haluan huomiota siltikin. Haluan, että sinä keksit, mitä yhteistä meillä voisi olla, jotta voin vastata myöntävästi ja kokea osallistuvani mukavaan keskusteluun, vaikka en itse tuokaan siihen oikeastaan mitään. Minua ei yhtään häiritse se, että en itse pysty keksimään mitä yhteistä meillä voisi olla."
Toisin sanoen tuolla aloituksella miehestä tulee kuva, että hän on:
- huomionkipeä
- persoonaton
- läheisriippuvuuteen taipuvainen (siinä merkityksessä, että odottaa toisen antavan enemmän kuin itse, eikä se edes häiritse vaan tätä pidetään normaalina)
- itsekeskeinen (minä ja minun tarpeet ensin, sinun tarpeilla ei ole niin väliä)
Aina tämä mielikuva ei pidä paikkaansa, mutta toisaalta kaikki sellaiset miehet jotka ovat tuollaisia yllä kuvattuja, tekevät noita sisällöttömiä aloituksia. Siksi miehen olisi äärimmäisen helppo luoda itsestään fiksu kuva tekemällä mielenkiintoinen aloitus sisällöttömän sijaan. Se ei vaadi juuri lainkaan enempää vaivannäköä, paitsi tietysti niiltä miehiltä jotka ovat tuon yo. listan mukaisia. Siispä miehet, jotka eivät tätä mahdollisuutta käytä hyväkseen, ovat epäilyttäviä.
Terveisin Tinderin kautta pariutunut nainen, jolla oli huikean hauskoja keskusteluja mielenkiintoisia aloituksia tehneiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ketkä samat naiset?
Etkä ole, etkä osaa esittää naista uskottavasti. Uhriutumisesi ja naisvihasi paistaa läpi.
Olkiukkoihin ei kannata tuhlata aikaa, kaikille lienee selvää että "moimitäkuuluu" on samanlainen klisee kun ne muutkin kuluneet iskurepliikit. Joka ei johda nauruun, vaan hymähdykseen, ja seuraavaan siirtymiseen.
Minulle on ihan sama, mitä minusta kuvittelet. Mielestäni en ole millään tavalla kommentoinut mitenkään vihamielisesti tai edes olettanut, että kyse olisi pelkästään miesten tekemistä aloituksista. Ihan yhtä lailla nainen voi minusta tehdä tuollaisen aloituksen, jos se nyt yhtään helpottaa sinun suhtautumistasi tähän keskusteluaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama logiikka kuin monella naisella. Olen selannut tässä päivänä muutamana deitti.nettiä ja se tarjoaa minulle hakutuloksia joista reippaasti 50+% on sellaisia joissa on 1. nimimerkki 2. ikä 3. asuinpaikka ja siinä ne tiedot sitten olikin. Ei minkäänlaista edes vapaamuotoista tekstiä millainen on ja mistä on kiinnostunut.
M
Tuosta en tekisi vielä yhtään mitään johtopäätöstä. Ensinnäkin koska otannassa on sellaisia, jotka ovat käyneet vain katsomassa/ rekisteröitymässä ja profiili on jäänyt kesken, vanhoja ei-aktiivisia profiileja sekä myös sellaisia, joiden on ollut pakko tyhjätä profiili, koska jo noilla tiedoilla nainen saa jopa satoja viestejä päivässä. Kuvan kanssa tämä tietty multiploituu.
Viimeksi mainittu on valitettava tilanne, jonka osa miehistä on itse aiheuttanut. Jos kun sä et näihin miehiin kuulu, ohita mainitut profiilit. Tuossa palvelussahan selauksenkin pystyy rajoittamaan vain kuvallisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama logiikka kuin monella naisella. Olen selannut tässä päivänä muutamana deitti.nettiä ja se tarjoaa minulle hakutuloksia joista reippaasti 50+% on sellaisia joissa on 1. nimimerkki 2. ikä 3. asuinpaikka ja siinä ne tiedot sitten olikin. Ei minkäänlaista edes vapaamuotoista tekstiä millainen on ja mistä on kiinnostunut.
M
Tuosta en tekisi vielä yhtään mitään johtopäätöstä. Ensinnäkin koska otannassa on sellaisia, jotka ovat käyneet vain katsomassa/ rekisteröitymässä ja profiili on jäänyt kesken, vanhoja ei-aktiivisia profiileja sekä myös sellaisia, joiden on ollut pakko tyhjätä profiili, koska jo noilla tiedoilla nainen saa jopa satoja viestejä päivässä. Kuvan kanssa tämä tietty multiploituu.
Viimeksi mainittu on valitettava tilanne, jonka osa miehistä on itse aiheuttanut. Jos kun sä et näihin miehiin kuulu, ohita mainitut profiilit. Tuossa palvelussahan selauksenkin pystyy rajoittamaan vain kuvallisiin.
Poistin kuvani, koska tuli todella paljon viestejä tyyliin olet kaunis ja kiihottava, kiinnostaisiko seksisuhde.
Ne oli ihan tavallisia kuvia harrastuksen parissa ja yksi kasvokuva, ei siis todellakaan mitään vähäpukeisia herutuskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Poistin kuvani, koska tuli todella paljon viestejä tyyliin olet kaunis ja kiihottava, kiinnostaisiko seksisuhde.
Ne oli ihan tavallisia kuvia harrastuksen parissa ja yksi kasvokuva, ei siis todellakaan mitään vähäpukeisia herutuskuvia.
Täysin vastaava kokemus. Erityismaininta niille, joille edes yritin vastata kiitos ei kiltisti. Palkkiona h*oritteluja ja vastaavaa. Niin järkyttävä viidakko, että huh. Ja poistuminen tapahtui sieltä niin nopeaan, että todennäköisesti omakin profiili palvelussa yhä roikkumassa, sisältäen nuo perustiedot.
Vierailija kirjoitti:
PSA. Seksityöläiset on hienoja ihmisiä.
Ei tartte nöyristellä naisten perässä:
-"Pliiiis. Anna mun rakastaa sua. Annan mun omistaa koko elämäni sulle."
-"Tiihiihii. Ehkä.... Osaatko kieriä ja antaa tassua.? Tihihii."
Rahat tiskiin ja girlfriend experience tulee samantien ilman mitään alentavaa kerjäämistä.
Miehet! Lopettakaa naisten perässä juokseminen. Pystytte keskittymään elämään paremmin jos vaan luovutatte ja ryhdytte käyttämään seksityöläisten palveluita!
Olen seksiyrittäjä, ja tekstisi oli pelkästään korni.
No, jos ketjua lukiessa jokin asia on varmistunut, niin se että tuollaiselle moimitäkuuluu-tyypille ei todellakaan kannata vastata. Voi nimittäin joutua tuollaisen jankkaajan kanssa tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa kummalle vastasin?
- Moi, haluatko tietää minusta enemmän?
- Hei, pidin kuvistasi, reippaannäköistä toimintaa. Itsekin olen vasta aloittanut jne...
Todennäköisesti et vastaa kummallekaan. Jälkimmäinen on eräänlainen klisee, jolla epätoivoinen mies yrittää epätoivoisesti saada huomiota. Todennäköisesti tehtailee samanlaisia aloituksia sadoille muillekin naisille.
T. Mies
tuo katkeruus ei ole naisissa yhtään viehättävää, ilmainen vinkki