Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Ne varmaan olettaa olevansa niiiin hyvännäköisiä, että pelkkä valokuva riittää kiinnostumaan :)
Nyt tajusin miksi täällä palstalla on näitä "vain hyvännäköiset miehet saavat naisia" -ulisijoita. He ovat entisiä "Olen niin hyvännäköinen ettei mun tarvitse panostaa profiiliin ja viesteihin" -tyyppejä, jotka ovat pettyneet flaksiinsa.
Missään vaiheessa ei tietenkään tule mieleen, että mies voi tehdä paljon muutakin kiinnostuksen herättämiseksi kuin olla hyvännäköinen.
Naisena joka on saanut ulkonäkönsä puolesta paljon huomiota miehiltä sanoisi että olet väärässä. Ne jotka kiinnostuvat minuata vain ulkinäön takia ovat aina lopulta pettyneet kun kehittäneet päässään mielikuvia joita en vastaa eli siihen juttu jää.
Nämä ulisijat on niitä joita ei edes kiinnosta tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ja siksi on hukassa se että monille muille merkitsee luonne hyvin paljon kun tutustutaan. Siksi jauhavat vain ulkonäöstä.
He ovat jopa vähemmän kuin ne miehet jotka ensi kiinnostuvat ulkonäöstä ja sitten haluavat tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi panostaa lähestymisessään, kun 99% tapauksista tulee pakkeja?
Kuinka monta aloitetta ap on itse tehnyt miehiä kohtaan?
Ja ei, en ole niin epätoivoinen että roikkuisin nettideiteillä tai panosovelluksissa
Pakit tulee vain p@skoille, et kai itse kuuluu joukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Ite en kirjota sen takia mitään, koska ei voi ikinä tietää että mikä tieto itsestäni on naisille turn off ja mikä ei, ja mitään turhia en aio alkaa jaarittelemaan niinkuin koulujen kirjoitelmissa. Jos ei tule niin sitten ei tule. En halua ottaa turhia riskejä epäonnistumiseen.
Hajuton ja mauton on parempi kuin sinä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en kirjota sen takia mitään, koska ei voi ikinä tietää että mikä tieto itsestäni on naisille turn off ja mikä ei, ja mitään turhia en aio alkaa jaarittelemaan niinkuin koulujen kirjoitelmissa. Jos ei tule niin sitten ei tule. En halua ottaa turhia riskejä epäonnistumiseen.
Olipas typerä vastaus. Ensinnäkin, en halua kirjoittaa esim. Tinder-profiiliini mitään sen takia, ettei kukaan tuntematon saisi tietää liikaa itsestäni, ja toiseksi, ei tarvitse ottaa turhaa stressiä siitä, että kiinnostuisiko kukaan itsestäni kirjoittamani tekstin perusteella. Itselleni naisten saaminen ei ole mikään itseisarvo, vaan se on vain bonusta kaiken muun lisäksi, joten siksi en halua ottaa typeriä murheita vastaan deittailumaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?
Tohonkaan kysymykseen ei saa edes vastausta ja jos saa, niin viikko menee vähintää.
Mitä kysyy tylsiä. Jos tuohon vastaa, keskustelu etenee näin:
- moi, mitä kuuluu
- Ihan hyvää. Mitä itsellesi?
-ihan hyvää
-------hiljaisuus-------
Silkkaa ajanhukkaa siis.
Mikä siis estää vastaamasta "mitä kuuluu"- viestiin muutalkin kuin "hyvää"? Ja sitten syytetään muita tylsyydestä ja keskustelutaidottomuudesta. :D Tottakai se menee noin, jos et itsekään saa tuon enempää itsestäsi irti.
Kyllä se on sen vastuulla nykäistä keskustelu käyntiin, joka sen aloitteen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun naiset yleensä muka inhoavat kaikkia "näin saat naisen"-oppien noudattajia ja kehottavat mieluummin olemaan ihan vain rennosti oma itsensä ja lähestymään luontevasti eikä minkään kaavamaisen iskurepliikin avulla. Mutta nyt sitten nämä samat naiset marmattavat, kun joku ei noudata sitä "sääntöä", että aloitusviestin pitää sisältää sitä ja tätä.
Ei täällä kukaan niin sano, olet ymmärtänyt väärin. Monet sanovat kylläkin sitä, että he eivät henkilökohtaisesti syty moimitäkuuluu-avauksesta vaan tie heidän sydämeensä käy toista kautta. Mutta joka tapauksessa se on hyvä ohje että kaavamaisten iskurepliikkien käyttämisen sijaan on rento oma itsensä ja lähestyy luontevasti, kuten itsekin sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun naiset yleensä muka inhoavat kaikkia "näin saat naisen"-oppien noudattajia ja kehottavat mieluummin olemaan ihan vain rennosti oma itsensä ja lähestymään luontevasti eikä minkään kaavamaisen iskurepliikin avulla. Mutta nyt sitten nämä samat naiset marmattavat, kun joku ei noudata sitä "sääntöä", että aloitusviestin pitää sisältää sitä ja tätä.
Siis ketkä samat naiset?
Enemmistö sinkkunaisista. Vai väitätkö nyt, että suurin osa sinkkunaisista ei katso kieroon miehiä opeteltujen iskurepliikkien ja peliliikkeiden kanssa?
Ohis vastaa:
Joo, enemmistö sinkkunaisista on varmaan tuota mieltä ettei opeteltuja reploja. Mutta väitätkö sinä että nyt tämä suurin osa sinkkunaisista on tullut tänne keskusteluun "marmattamaan, kun joku ei noudata sääntöä"? Vai siis tosiana ketkä samat naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?
Tohonkaan kysymykseen ei saa edes vastausta ja jos saa, niin viikko menee vähintää.
Mitä kysyy tylsiä. Jos tuohon vastaa, keskustelu etenee näin:
- moi, mitä kuuluu
- Ihan hyvää. Mitä itsellesi?
-ihan hyvää
-------hiljaisuus-------
Silkkaa ajanhukkaa siis.
Mikä siis estää vastaamasta "mitä kuuluu"- viestiin muutalkin kuin "hyvää"? Ja sitten syytetään muita tylsyydestä ja keskustelutaidottomuudesta. :D Tottakai se menee noin, jos et itsekään saa tuon enempää itsestäsi irti.
Miksei saa vastata samalla tavalla kun aloittaja on aloittanut? Miksi vastaajan tulee tehdä keskustelusta mielenkiintoinen, miksei aloittaja voi aloittaa mielenkiintoisesti?
Jos keskustelukin menee naisen velvollisuudeksi, niin mihin se vätysmies sitten pystyy? Kun on kerran ylivoimaista sanoa jotakin kiinnostavaa.
Aloittaja kyselee toisen senhetkistä mielentilaa ja siihen voi vastata käytännössä mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, mutta henkilö vastaa "hyvää". Toinen antoi mahdollisuuden keskustelulle ja toinen tappoi sen. Jos sinä kysyt, kerro itsestäsi jotain, eikö sinusta ole melko tyly vastata "olen ihan tavallinen, entä sinä". Tulee vaikutelma, että toinen ei aiokaan antaa itsestään yhtään mitään ja vain kohteliaisuudesta vastasi äkkiä jotain ja siirtää pallon takaisin sinulle.
Ohis vastaa:
Mutta pidä nyt mielessä, että jos toiseen otetaan yhteyttä jossain treffi/hurmausmielessä, niin kai sitä nyt vähän odotetaan että pantaisi parastaan. Jos joku kysyy multa mitä kuuluu, niin tulkitsen sen niin, että hän pisti siinä parastaan. Voit tehdä ensivaikutelman vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin muuten yhen kaverin kanssa testi: molemmat latasimme Tinderin puoli vuotta sitten, ja itse kirjoitin pitkän bion itsestäni, ja heitin sekaan myös monia humoristisia vitsejä, ja kaverini ei ole kirjoittanut mitään biohonsa missään vaiheessa.
Lopputulos: itselläni on about 100 matchia ja olen sinkku ja kaverillani +1000 ja hän seurustelee tällä hetkellä. Ilmeisesti naama on kuitenkin tärkeämpi, koska olen meistä kahdesta se rumempi osapuoli :D
Noin se on, että hyvällä ulkonäöllä ei tarvitse paljoa panostaa. Jos taas ei ole niin hyvä ulkonäkö, niin joutuu kompensoimaan hyvillä jutuilla, teksteillä ja ammattimaisilla kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa kummalle vastasin?
- Moi, haluatko tietää minusta enemmän?
- Hei, pidin kuvistasi, reippaannäköistä toimintaa. Itsekin olen vasta aloittanut jne...
Todennäköisesti et vastaa kummallekaan. Jälkimmäinen on eräänlainen klisee, jolla epätoivoinen mies yrittää epätoivoisesti saada huomiota. Todennäköisesti tehtailee samanlaisia aloituksia sadoille muillekin naisille.
T. Mies
No tää viesti viimeistään todisti, että oot vaan sinnikäs trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerä vastaus. Ensinnäkin, en halua kirjoittaa esim. Tinder-profiiliini mitään sen takia, ettei kukaan tuntematon saisi tietää liikaa itsestäni, ja toiseksi, ei tarvitse ottaa turhaa stressiä siitä, että kiinnostuisiko kukaan itsestäni kirjoittamani tekstin perusteella. Itselleni naisten saaminen ei ole mikään itseisarvo, vaan se on vain bonusta kaiken muun lisäksi, joten siksi en halua ottaa typeriä murheita vastaan deittailumaailmassa.
Mitä sinä siellä teet jos et halua kertoa itsestäsi mitään? Miksi ajattelit että kukaan sinusta kiinnostaisi? Pelkän ulkonäön perusteella on parempi kuin sinun itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin muuten yhen kaverin kanssa testi: molemmat latasimme Tinderin puoli vuotta sitten, ja itse kirjoitin pitkän bion itsestäni, ja heitin sekaan myös monia humoristisia vitsejä, ja kaverini ei ole kirjoittanut mitään biohonsa missään vaiheessa.
Lopputulos: itselläni on about 100 matchia ja olen sinkku ja kaverillani +1000 ja hän seurustelee tällä hetkellä. Ilmeisesti naama on kuitenkin tärkeämpi, koska olen meistä kahdesta se rumempi osapuoli :D
Noin se on, että hyvällä ulkonäöllä ei tarvitse paljoa panostaa. Jos taas ei ole niin hyvä ulkonäkö, niin joutuu kompensoimaan hyvillä jutuilla, teksteillä ja ammattimaisilla kuvilla.
Voin omasta kokemuksesta sanoa että kyllä niitä mätchejä saa pelkällä pärställä mutta jos haluaa tutustua ihan oikeisiin ihmisiin niin siihen tarvitaan muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin omasta kokemuksesta sanoa että kyllä niitä mätchejä saa pelkällä pärställä mutta jos haluaa tutustua ihan oikeisiin ihmisiin niin siihen tarvitaan muutakin.
Eikös se tutustuminen ala matchin jälkeen? Jos ei tule paljoa matcheja ei tule tutustumisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä siellä teet jos et halua kertoa itsestäsi mitään? Miksi ajattelit että kukaan sinusta kiinnostaisi? Pelkän ulkonäön perusteella on parempi kuin sinun itsesi?
Haluan vain yhden illan juttuja, joten minulle on parempi, että mitä vähemmän nainen tietää minun oikeasta elämästäni. Siksi vaikuttaisi aika typerältä jakaa elämäntarinaa ihmisille, joita tulen tapaamaan maksimissaan kerran elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällainen on juuri se miestyyppi josta en todellakaan ole kiinnostunut. Sä haluat vain naisen, et naista joka on kanssasi yhteensopiva.
Mitä hitsin väliä sillä on jos oman persoonasi esiintuominen karkoittaa ne jotka eivät ko persoonallisuudesta tykkää?! Eikö se ole ihan päämäärä? Minä ainakin kerron profiilissani juuri ne jutut joiden tiedän olevan monille dealbreaker, koska en halua tuhlata aikaani ihmisiin joille en ole sopiva!
Mutta sinä teet juuri päinvastoin, yrität miellyttää kaikkia sen sijaan että haluaisit juuri itsellesi sopivan naisen. Erittäin iso turnoff, ja juuri tästä syystä on paras jättää ne tyhjät profiilit, joille ilmeisesti kaikki käy, välistä. Mitä tekee miehellä joka pelkää kertoa millainen on 🤦♀️.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällainen on juuri se miestyyppi josta en todellakaan ole kiinnostunut. Sä haluat vain naisen, et naista joka on kanssasi yhteensopiva.
Mitä hitsin väliä sillä on jos oman persoonasi esiintuominen karkoittaa ne jotka eivät ko persoonallisuudesta tykkää?! Eikö se ole ihan päämäärä? Minä ainakin kerron profiilissani juuri ne jutut joiden tiedän olevan monille dealbreaker, koska en halua tuhlata aikaani ihmisiin joille en ole sopiva!
Mutta sinä teet juuri päinvastoin, yrität miellyttää kaikkia sen sijaan että haluaisit juuri itsellesi sopivan naisen. Erittäin iso turnoff, ja juuri tästä syystä on paras jättää ne tyhjät profiilit, joille ilmeisesti kaikki käy, välistä. Mitä tekee miehellä joka pelkää kertoa millainen on 🤦♀️.
Ottamatta kantaa noihin tyhjiin profiileihin, niin ei kaikilla ole niin tarkkaan määritelty minkälainen sen kumppanin pitää olla. Ja hyvä niin. Kaikissa on puolia, joista ei niin pidä ja puolia joista pitää. Tarkkojen kriteerien ilmoittaminen voi antaa itsestä myös epämiellyttävän kuvan ja karkoittaa myös ne, jotka ne kriiterit täyttäisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden illan jutuissa voi olla jopa parempi, ettei omaa persoonaansa liikaa tuo esille. Parisuhteissa päinvastoin, mutta kuka hullu nyt siihen leikkiin haluaa, kun suurin osa parisuhteista kaatuu kuitenkin, eli parempi olla yrittämättä ettei epäonnistuisi. Ja parempi joku mikä tahansa nainen, kuin ei naista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa noihin tyhjiin profiileihin, niin ei kaikilla ole niin tarkkaan määritelty minkälainen sen kumppanin pitää olla. Ja hyvä niin. Kaikissa on puolia, joista ei niin pidä ja puolia joista pitää. Tarkkojen kriteerien ilmoittaminen voi antaa itsestä myös epämiellyttävän kuvan ja karkoittaa myös ne, jotka ne kriiterit täyttäisivätkin.
Eihän edellinen kriteereistä edes maininnut!?
Se, jos kertoo pitävänsä mökkeilystä ja että omistaa koiran, ei ole kriteeri. Se, sopivatko ne vastapuolen kriteereihin sitten taas on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Sama juttu se on naisillakin. Mitä kauniimpi olet, sitä enemmän mätsejä. Ja ai niin, sata mätsiä puolessa vuodessa ei ole minusta yhtään vähän. Päinvastoin. Itse en naisena ole saanut lähellekään noin paljon mätsejä kymmenessä kuukaudessa.
*facepalm*