Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...
Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?
Kommentit (716)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "laita viestii jos kiinnostaa"
- "moi"
-"moi"
- " mitä kuuluu"
-" ihan hyvää"
-"joo tänne kans"
-"..."
-"moi"
Tuosta se lähtee. Ja vielä kysellään miksi hölmöihin viesteihin ei vastailla.
Kyllä minulla ainakin on lähtenyt. Olisikohan omissa verbaalisissa taidoissakin sitten jotain vikaa, jos keskustelut etenevät aina noin.
- moi, mitäs sinun iltaan kuuluu
- moi, kiitos ihan hyvää kuuluu. Pääsin juuri töistä, oli vähän kiireinen päivä ja nyt vähän vielä siivousta ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon. Entäs itsellesi
- Ihan hyvää, minullekin. Mitäs teet työksesi?
- Olen ____ töissä. Entäs sinä?
- Olen ___.
- Okei. Onko sinullakin viikonloppu vapaana?
- Juu, on. Huomenna olisi tarkoitus _____
- Ai, kiva. Minäkin olen ____ joskus ja on ihan kivaa, vaikken siitä oikein mitään ymmärräkään.
Näin minun keskusteluni useimmiten etenevät. Kun siihen mitä kuuluu- viestiinkin voi vastata ihan mitä tahansa ja viedä sillä keskustelua eteenpäin.
Niin, tässä näkee juuri ne kaksi syytä miksi tällaiset miehet ei sytytä:
1: keskustelun eteenpäin vieminen jätetään naisen harteille (naisen pitää kirjoittaa pitkä vastaus siihen mitäkuuluuviestiin)
2: miehen "keskustelu" on kysymys-vastaus-kuulustelua, eikä mies osaa oma-aloitteisesti kertoa yhtään mitään, eikä tuo keskusteluun mitään muuta sisältöä kuin äärimmäisen tylsät "täytän virastossa lomaketta"-tyyppiset kysymykset.
Mot.
Naulan kantaan!
Oletteko aspergereita, isin pikku prinsessoja joita pitää viihdyttää vai muuten vaan sosiaalisesti vammaisia? Normaali keskustelu jossa kysellään puolin ja toisin on joku kamala asia.
Onnea vaan sinne kissayksiöön.
Tuo keskustelu oli tyyppiesimerkki tylsyydestä ja persoonattomuudesta. Olen osallistunut tuollaisiin kymmeniä kertoja (en jaksa enää) ja nuo eivät ole koskaan ennustaneet mitään yhteensopivuutta. Varmaan monelle ennustavat, varmaan monelle tuo riittää, ja ei siinä mitään.
Tuossakin tosiaan toinen (naiseksi tulkittu) vei keskustelua eteenpäin. Toisesta ei saanut vielä monellakaan repliikillä oikein mitään irti.
Ja ei, ei ole kissaa eilä yksiötä ja kyllä, olen tutustunut netissä(kin) useisiin tosi kiinnostaviin, kivoihin ja fiksuihin miehiin. Joskus jopa rakastunut.
Ja vieläkään ei näköjään saada esimerkkiä, mitä ovat ne mukavat ja kiinnostavat keskustelun aloitukset. Tuossa esimerkissä oli molemmilta neljä lyhyttä viestiä, jossa menee yhteensä max pari minuuttia. Jos tuossa ajassa joku ehtii tylsistymään, niin kyllä aika prinsessaksi sanoisin.
"Hei! Kiva profiili sinulla. Onko tuo x-kuva Huippuvuorilta? Se on itselleni ollut yksi mieleenpainuvimmista matkakohteista. Reissaatko paljon? Olisi mukava vaihtaa kokemuksia."
Noin. Minulla meni tuohon pari sekuntia, ei juurikaan sen kauempaa kuin jos olisin kirjoittanut "Moi, mitä kuuluu?" Ja aivan takuuvarmasti vastaisin itse tuollaiselle miehelle, jos olisin sinkku ja jossain deittisovelluksessa.
Ja noita samoja asioita ei voi millään sanoa sen moi-aloituksen jälkeen vai? Minusta tuossa ei ollut nyt tuohon aiempaan mitään eroa kuin se, että kirjoitat tuon monologina ja minä kirjoitin sen tuollaisena vuoropuheluna. Ja minun vuoropuheluani sanottiin omg-tylsäksi.
En ole muuten keskusteluun osallistunut, mutta itse ajattelen, että kyse ei ole siitä, mitä kaikkea sen moimitäkuuluun jälkeen voi keskustella, vaan kyse on siitä ihan ensimmäisestä avausviestistä ja onko se niin mielenkiintoinen, että herättää kiinnostuksen.
Minä katsoisin että Huippuvuori-avaus kertoo siitä, että viestin kirjoittaja on lukenut toisen profiilin ja löytänyt sieltä jotain mistä on kiinnostunut. Ja avausviestissään hän tuo ilmi tämän ja kertoo samalla olevansa itse kiinnostunut samasta asiasta.
Moimitäkuuluu -viestistä ei voi päätellä oikeastaan mitään. Siitä ei ilmene onko toisen profiilia edes luettu saati miksi sitä toista lähestyy. Voi toki olla että moimitäkuuluun kirjoittaja on lukenut profiilin ja kiinnostunut toisesta sen perusteella, mutta yhtä hyvin voi olla, että hän vain laittaa kaikille mätseilleen saman viestin siinä toivossa että joku vastaa. Voi olla että moimitäkuuluun kirjoittaja on jostain syystä kiinnostunut minusta henkilönä sen perusteella mitä profiilistani on lukenut, mutta yhtä hyvin saatan olla vain yksi sadasta suunnilleen siedettävän näköisestä mimmistä enkä muuta.
Nyt sitten, jos nainen saa oikeasti lukuisia keskustelusloituksia monilta miehiltä, niin jollain tavalla hänen kai pitäisi karsia joukosta ne, joille vastaa, koska aika ei riitä keskustelemiseen kaikkien kanssa. Tällöin minusta on ihan ymmärrettävää, että positiivinen huomio kiinnittyy ensisijaisesti niihin viesteihin, joista käy heti ilmi, että mies on lukenut profiilin ja kiinnostunut naisesta sen perusteella, että tämän tyypin kanssa on nyt ainakin jotain yhteistä. Vai millä perusteella sinä valkkaisit vaikka 20 viestistä viisi, joihin vastata?
Kyllä. Noin tuhannennen kerran: ymmärrän tämän erottumattomuuden.
Sen sijaan en ymmärrä, miksi näitä moi-aloituksia parjataan olettaen, että ne eivät koskaan voisi johtaa mihinkään oikeaan keskusteluun. Näin kun usein (tässäkin ketjussa) väitetään.
Nyt pian loppuu rautalanka. Kaksi ihan eri asiaa. Aita ja aidanseiväs.
Koska teoreettiset perustelut: tuollainen aloitus on tylsä ja mielikuvitukseton ja sitä voi massapostittaa kaikille. On siis todennäköistä että sellaisen lähettäjä on tylsä mielikuvitukseton massapostittaja.
Koska empiiriset perustelut: olen yrittänyt keskustella tällaisten kanssa ennakkoluulottomasti kymmeniä kertoja, ja aina ne tyypit ovat osoittautuneet tylsiksi ja mielikuvituksettomiksi eikä keskustelu etene mihinkään jos en itse sitä kivirekeä raahaa.
Nämä asiat on tässä ketjussa selitetty kymmeniä kertoja, tämä olkoot osaltani viimeinen.
Sitten minulta on mennyt aika moni viesti ohi, jos tämä on kymmeniä kertoja selitetty. Olen nähnyt vain noita viestejä, joissa sanotaan, että pidemmät viestit erottuvat paremmin. Tämä on nyt ensimmäinen viesti, jossa oikeasti näen tämän empiriaselityksen. Kiitos siitä. Sinullako ovat ne pitkien viestien aloitukset aina onnistuneet. Itselläni nimittäin ei ole näillä ollut suurtakaan eroa. Ihan yhtä helposti ovat lopahtaneet ne pitkien aloitusten keskustelut.
Ei tietenkään pidemmätkään aloitukset aina johda hyvään keskusteluun. En mitenkään voisi edes olla yhteensopiva kaikkien kanssa. Useimmat keskustelut kuivuvat joka tapauksessa kasaan muutamien viestien jälkeen. Mutta kaikki jotka ovat johtaneet, ovat alkaneet muusta kuin heimitäkuuluusta.
Okei. Eli oletko tämän perusteella sitä mieltä, että on todella epätodennäköistä, että se moi- viesti johtaa mihinkään vai sitä mieltä, ettei voi tietää eikä vetää johtopäätöksiä?
On hyvin epätodennäköistä että se johtaa mihinkään, syistä jotka jo kerroin. Jos onnistumisprosentti on tähän mennessä nolla, panostan niihin viesteihin joilla se on nollaa suurempi. Siksi en näihin enää vastaa mitään.
Okei. Eli sinä olet valmis luokittelemaan ihmisen toivottomiksi tuon perusteella. Vai ajatteletko, että siinä on kyse enemmänkin kommunikointityylistä eikä niinkään esim sisällöstä ja arvoista.
Ohis, mutta miksi ihmeessä tuossa tarvitsisi luokitella ketään miksikään? Jos moimitäkuuluu-viesti ei herätä kiinnostusta niin sitten ei herätä. En minä ainakaan alkaisi sen kummemmin pähkäilemään ja pohtimaan että onko viestin lähettäjä mahdollisesti toivoton tapaus vai onko hänellä vain erilainen keskustelutyyli kuin minulla. Miksi minä tuollaista alkaisin miettimään, jos sen sijaan voin antaa aikaani niille tyypeille, joiden viestit koen kiinnostavina?
Ihan siis tässä keskustelutasolla siis toivoin, että voisi pohtia näitä motiiveja ja asenteita, koska tässä nyt tällaisesta aiheesta keskustellaan.
Hassua, että nämä syvällisiä keskusteluja deittailukumppanin kanssa toivovat henkilöt eivät palstalla näköjään ymmärrä lainkaan, miten keskustelussa voidaan tarkastella asiaa vähän syvemmin kuin vain toteamalla, että näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle lähetti äsken OKCupidissa muuten kivan oloinen mies viestin, mutta hän oli profiilissaan vastannut "yes" kysymykseen "would you strongly prefer to date someone of your own skin color / racial background". Vastailen kyllä muuten "moi, mitä kuuluu?" -tyyppisiin keskustelunaloituksiin, mutta mm. tuon vastauksen takia olen jättänyt monelle komealle ja muuten kiinnostavalle vastaamatta.
Niin on varmasti parempi ihan kaikille, cause:
Once you go black there's no going back.
Once you go black we don't want you back.
Ainakin neidon/ruovan jälleenmyyntiarvo romahtaa kantaväestön miesten silmissä.
Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee mutta valinnoilla on todellakin väliä ja niiden vaikutukset voivat kestää todella kauan, mitä ei ehkä silloin aiemmin tullut ajatelleeksi.
Mieti siis miten valitset.
Jep jep, ja sellaisella miehellä joka mieltää naiset myytäviksi esineiksi ei ole koskaan mitään "myyntiarvoa" ollutkaan. Mutta senhän sinä olet huomannutkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- "laita viestii jos kiinnostaa"
- "moi"
-"moi"
- " mitä kuuluu"
-" ihan hyvää"
-"joo tänne kans"
-"..."
-"moi"
Tuosta se lähtee. Ja vielä kysellään miksi hölmöihin viesteihin ei vastailla.
Kyllä minulla ainakin on lähtenyt. Olisikohan omissa verbaalisissa taidoissakin sitten jotain vikaa, jos keskustelut etenevät aina noin.
- moi, mitäs sinun iltaan kuuluu
- moi, kiitos ihan hyvää kuuluu. Pääsin juuri töistä, oli vähän kiireinen päivä ja nyt vähän vielä siivousta ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon. Entäs itsellesi
- Ihan hyvää, minullekin. Mitäs teet työksesi?
- Olen ____ töissä. Entäs sinä?
- Olen ___.
- Okei. Onko sinullakin viikonloppu vapaana?
- Juu, on. Huomenna olisi tarkoitus _____
- Ai, kiva. Minäkin olen ____ joskus ja on ihan kivaa, vaikken siitä oikein mitään ymmärräkään.
Näin minun keskusteluni useimmiten etenevät. Kun siihen mitä kuuluu- viestiinkin voi vastata ihan mitä tahansa ja viedä sillä keskustelua eteenpäin.
Niin, tässä näkee juuri ne kaksi syytä miksi tällaiset miehet ei sytytä:
1: keskustelun eteenpäin vieminen jätetään naisen harteille (naisen pitää kirjoittaa pitkä vastaus siihen mitäkuuluuviestiin)
2: miehen "keskustelu" on kysymys-vastaus-kuulustelua, eikä mies osaa oma-aloitteisesti kertoa yhtään mitään, eikä tuo keskusteluun mitään muuta sisältöä kuin äärimmäisen tylsät "täytän virastossa lomaketta"-tyyppiset kysymykset.
Mot.
Naulan kantaan!
Oletteko aspergereita, isin pikku prinsessoja joita pitää viihdyttää vai muuten vaan sosiaalisesti vammaisia? Normaali keskustelu jossa kysellään puolin ja toisin on joku kamala asia.
Onnea vaan sinne kissayksiöön.
Tuo keskustelu oli tyyppiesimerkki tylsyydestä ja persoonattomuudesta. Olen osallistunut tuollaisiin kymmeniä kertoja (en jaksa enää) ja nuo eivät ole koskaan ennustaneet mitään yhteensopivuutta. Varmaan monelle ennustavat, varmaan monelle tuo riittää, ja ei siinä mitään.
Tuossakin tosiaan toinen (naiseksi tulkittu) vei keskustelua eteenpäin. Toisesta ei saanut vielä monellakaan repliikillä oikein mitään irti.
Ja ei, ei ole kissaa eilä yksiötä ja kyllä, olen tutustunut netissä(kin) useisiin tosi kiinnostaviin, kivoihin ja fiksuihin miehiin. Joskus jopa rakastunut.
Ja vieläkään ei näköjään saada esimerkkiä, mitä ovat ne mukavat ja kiinnostavat keskustelun aloitukset. Tuossa esimerkissä oli molemmilta neljä lyhyttä viestiä, jossa menee yhteensä max pari minuuttia. Jos tuossa ajassa joku ehtii tylsistymään, niin kyllä aika prinsessaksi sanoisin.
"Hei! Kiva profiili sinulla. Onko tuo x-kuva Huippuvuorilta? Se on itselleni ollut yksi mieleenpainuvimmista matkakohteista. Reissaatko paljon? Olisi mukava vaihtaa kokemuksia."
Noin. Minulla meni tuohon pari sekuntia, ei juurikaan sen kauempaa kuin jos olisin kirjoittanut "Moi, mitä kuuluu?" Ja aivan takuuvarmasti vastaisin itse tuollaiselle miehelle, jos olisin sinkku ja jossain deittisovelluksessa.
Ja noita samoja asioita ei voi millään sanoa sen moi-aloituksen jälkeen vai? Minusta tuossa ei ollut nyt tuohon aiempaan mitään eroa kuin se, että kirjoitat tuon monologina ja minä kirjoitin sen tuollaisena vuoropuheluna. Ja minun vuoropuheluani sanottiin omg-tylsäksi.
En ole muuten keskusteluun osallistunut, mutta itse ajattelen, että kyse ei ole siitä, mitä kaikkea sen moimitäkuuluun jälkeen voi keskustella, vaan kyse on siitä ihan ensimmäisestä avausviestistä ja onko se niin mielenkiintoinen, että herättää kiinnostuksen.
Minä katsoisin että Huippuvuori-avaus kertoo siitä, että viestin kirjoittaja on lukenut toisen profiilin ja löytänyt sieltä jotain mistä on kiinnostunut. Ja avausviestissään hän tuo ilmi tämän ja kertoo samalla olevansa itse kiinnostunut samasta asiasta.
Moimitäkuuluu -viestistä ei voi päätellä oikeastaan mitään. Siitä ei ilmene onko toisen profiilia edes luettu saati miksi sitä toista lähestyy. Voi toki olla että moimitäkuuluun kirjoittaja on lukenut profiilin ja kiinnostunut toisesta sen perusteella, mutta yhtä hyvin voi olla, että hän vain laittaa kaikille mätseilleen saman viestin siinä toivossa että joku vastaa. Voi olla että moimitäkuuluun kirjoittaja on jostain syystä kiinnostunut minusta henkilönä sen perusteella mitä profiilistani on lukenut, mutta yhtä hyvin saatan olla vain yksi sadasta suunnilleen siedettävän näköisestä mimmistä enkä muuta.
Nyt sitten, jos nainen saa oikeasti lukuisia keskustelusloituksia monilta miehiltä, niin jollain tavalla hänen kai pitäisi karsia joukosta ne, joille vastaa, koska aika ei riitä keskustelemiseen kaikkien kanssa. Tällöin minusta on ihan ymmärrettävää, että positiivinen huomio kiinnittyy ensisijaisesti niihin viesteihin, joista käy heti ilmi, että mies on lukenut profiilin ja kiinnostunut naisesta sen perusteella, että tämän tyypin kanssa on nyt ainakin jotain yhteistä. Vai millä perusteella sinä valkkaisit vaikka 20 viestistä viisi, joihin vastata?
Kyllä. Noin tuhannennen kerran: ymmärrän tämän erottumattomuuden.
Sen sijaan en ymmärrä, miksi näitä moi-aloituksia parjataan olettaen, että ne eivät koskaan voisi johtaa mihinkään oikeaan keskusteluun. Näin kun usein (tässäkin ketjussa) väitetään.
Nyt pian loppuu rautalanka. Kaksi ihan eri asiaa. Aita ja aidanseiväs.
En toki ole ottanut kantaa koko keskustelun kaikkiin viesteihin. Lähinnä nyt kirjoitin oman kommenttini tämän nimenomaisen hierarkiaosuuden perusteella. Eikä tässä minusta erityisesti näitä moimitäkuuluu-tyyppejä parjattu, ihan suht asiallisesti minusta joku tuossa perusteli, miksi pitää tuollaista viestinvaihtoa tylsänä ja persoonattomana. Itsehän sinä tuossa aloit toisia nimittelemään asbergereiksi, isin pikku prinsessoiksi ja sosiaalisesti vammaisiksi vain siksi, että toinen kertoi miksi ei syty tuollaisista keskusteluista.
Tuossa ei myöskään missään vaiheessa oletettu, ettei tällainen moimitäkuuluu-keskustelu voisi koskaan johtaa oikeaan keskusteluun. Päinvastoin, tuossa joku sanoi että varmaan monella muulla tällaiset keskustelut johtavatkin johonkin, mutta hänen kohdallaan näin ei ole koskaan käynyt ja siitä syystä hän ei enää niistä kiinnostu. Eivät kaikki vaan kiinnostu kaikesta ja jos se avausviesti hukkuu massaan eikä erotu edukseen joukosta, niin minkäs teet. Kuitenkin mitä ilmeisimmin myös mitäkuuluu-viestillä saa kiinnostusta osakseen, niin ei se varmaan haittaa ettei se kaikkia sytytä.
Minä en ole puhunut aspergereistä. Tässä on ollut pari muutakin keskustelijaa.
Mutta jos nyt onkin niin, että ne moi- viestin kirjoittajat eivät olekaan sinun silmissäsi luokiteltu totaaliluuseriluokkaan, asiani on sinun kohdalla ymmärretty. Mutta se ei vielä tarkoita sitä, ettei noin olisi tässäkin ketjussa sanottu. Siksi ihmettelen, miksi edelleen tässä porukka väittää vastaan, vaikka muka ovat kanssani samaa mieltä. Jos olet kanssani samaa mieltä, sinun ei tarvitse myöskään puolustella noita väitteitä, joita minä kritisoin.Kuten jo sanoin, olen keskustellut lähinnä tämän hierarkiaosuuden viesteistä, en koko ketjun viesteistä. Ja tässä hierarkiaosuudessa kukaan ei nähdäkseni ole puhunut yhtään mitään totaaliluusereista. Tässä hierarkiaosuudessa on keskusteltu lähinnä siitä, onko tuo kuvaamasi kaltainen moimitäkuuluu, mitä teet työksesi -small talk kiinnostavaa vaiko ei. Sinusta se on kiinnostavaa ja kanssasi eri mieltä olevat ihmiset ovat aivan asiallisesti ja selkokielisesti perustelleet, miksi heitä ei tuo keskustelutyyli kiinnosta. Sen takia sinulle siis on väitetty vastaan, koska kanssasi on oltu eri mieltä tästä nimenomaisesta aiheesta, josta tässä hierarkiaosuudessa on keskusteltu.
Minä puolustan sellaisia viestejä, jotka katson olevan sen arvoisia. Ja kuten olen mielestäni selkeästi jo moneen kertaan ilmaissut, olen keskustellut tämän hierarkiaosuuden viesteistä ja puolustanut niitä. Niissä ei ole minusta mitään asiatonta. Niissä ollaan vain eri mieltä sinun kanssasi siitä onko moimitäkuuluu-keskustelu kiinnostusta herättävää vaiko ei. Henkikohtaisesti en usko että kiinnostuisin moimitäkuuluu-viesteistä niin paljon että viitsisin vastata, jos saisin sellaisiakin viestejä, joissa osoitetaan selvästi kiinnostusta minua kohtaan.
Tuo tämän lainausketjun viesti, jossa oli kaksi numerolla lueteltua kommenttia liittyen esimerkkijutusteluun, antoi kyllä minusta ymmärtää, että siinä puhutaan mielikuvituksettomasta persoonattomasta henkilöstä, eikä vain aloituksesta, joka sattuu hukkumaan massaan. Tässä on nyt kyse siitä aiheuttaako porkkana syöpää vai jääkö se nyt muuten vain syömättä. MInusta tuolla väitetään, että porkkana aiheuttaa syöpää, mutta kun kysyn miksi näin, jatkuvasti minulle perustellaan, että ei ole pakko syödä porkkanoita, jos ei tahdo.
Tuossa esimerkkidialogissa minusta ihan normaalisti molemmat esittivät kysymyksiä ja kertoivat asioita oma-aloitteisesti ja tuohan oli vasta tosiaan ihan pari ensimmäistä viestiä. Siihen kommentoitiin, miten nainen nyt hirveästi joutui kantamaan keskustelua, kun mies ei osannut kommunikoida ollenkaan. Kyllä minä sanoisin, että henkilö, joka näkee tuossa esimerkkikeskustelussa jotain vikaa ja äärimmäisen puuduttavaa, on se, joka ei osaa kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle lähetti äsken OKCupidissa muuten kivan oloinen mies viestin, mutta hän oli profiilissaan vastannut "yes" kysymykseen "would you strongly prefer to date someone of your own skin color / racial background". Vastailen kyllä muuten "moi, mitä kuuluu?" -tyyppisiin keskustelunaloituksiin, mutta mm. tuon vastauksen takia olen jättänyt monelle komealle ja muuten kiinnostavalle vastaamatta.
Niin on varmasti parempi ihan kaikille, cause:
Once you go black there's no going back.
Once you go black we don't want you back.
Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee mutta valinnoilla on todellakin väliä ja niiden vaikutukset voivat kestää todella kauan, mitä ei ehkä silloin aiemmin tullut ajatelleeksi.
Voisitko kertoa yhdenkin syyn, miksi se "jälleemyyntiarvo" romahtaa? Tuossa yksi vastaaja puhui miesten peniskompleksista ja joutui pyytämään anteeksi, mutta sinähän todennäköisesti todistat hänen olleen oikeassa. Eli mikä siinä naisessa muuttuu sillä hetkellä, kun hän on yhdessä erir*tuisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon tavallinen mukava ok-näköinen mies. No en nyt keksi tähän enempää, kysy lisää jos kiinnostaa!"
Tämä olisi itseasiassa juuri sellainen aloitus, jonka luulisi toimivan. Ei yritä liikaa ja mainitsee ne asiat joita suurin osa naisista ainakin väittää hakevansa. Tavallista, mukavaa ja ok-näköistä miestä.
Siitä on hyvä lähteä kyselemään, jos tosiaan tällaista etsii.
Ei toimi, mitäänsanomaton diipadaapaa kertoo sen, että tyypissä on jotakin vikaa tai epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon tavallinen mukava ok-näköinen mies. No en nyt keksi tähän enempää, kysy lisää jos kiinnostaa!"
Tämä olisi itseasiassa juuri sellainen aloitus, jonka luulisi toimivan. Ei yritä liikaa ja mainitsee ne asiat joita suurin osa naisista ainakin väittää hakevansa. Tavallista, mukavaa ja ok-näköistä miestä.
Ei toimi, mitäänsanomaton diipadaapaa kertoo sen, että tyypissä on jotakin vikaa tai epäilyttävää.
Eli mitä vikaa tai epäilyttävää se sitten on? Ei halua kertoa asioitaan julkisesti kaikelle kansalle, vaan kertoo niistä mieluummin kahden kesken? Onhan se valtavan epäilyttävä piirre ihmisessä. :D
Naiset täällä taitaa kekenään jauhaa. Puuttuu se miehinen näkökulma, että mikä on heillä logiikkana, jos ja kun tuollaisen tökeröyden naiselle postaavat.
Pitääkö mies naista täydellisenä idioottina ja kuvittelee,ettei nainen tajua, mikä on deittisovelluksen idea? Että nainen ei ymmärrä laittaa viestiä miehelle, joka kiinnostaa, jos mies ei ryhdy pätemään ja neuvomaan?
Joku "moimitäkuuluu" on vielä fiksu veto verrattuna tuohon "laita viestiä jos kiinnostaa" verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pian oppii lukemaan rivinvälejä: hajuton, mauton diipadaapaa kertoo siitä, että tyypillä ei ole ne perusasiat kunnossa. Jos ei kerro ammattia, luultavasti sellaista ei ole. Jos ei kerro mistään kiinnostuksenkohteesta, luultavasti on tylsä sohvaperuna.
Jos haluaa kertoa itsestä mahdollisimman vähän, on jotakin salattavaa.
Toi "mukava" soittaa varoituskelloja, kenen mielestä mukava? Äidin ja oman itsen?
Toki yksi sadasta voi olla ok tyyppi jolla vaan on surkea ulosanti, mutta ne 99 on niitä jotka kannattaakin skipata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä vikaa tai epäilyttävää se sitten on? Ei halua kertoa asioitaan julkisesti kaikelle kansalle, vaan kertoo niistä mieluummin kahden kesken? Onhan se valtavan epäilyttävä piirre ihmisessä. :D
Kaikelle kansalle, siis keskustelunavaus yhdelle lähtee kaikelle kansalle? Jokaista yrittävä on epätoivoinen, ei jatkoon.
Pitäisi ymmärtää, että kukaan ei voi miellyttää kaikkia. Mahdollisimman neutraali ja mitäänsanomaton keskustelunavaus/profiili ei erotu muista.
Ja tulee vaikutelma, että kaverin tavoite on löytää sata kertakäyttönaista, kun useimmat naiset haluavat suhteen (jos haluaa vaan seksiä ihan kenen tahansa kanssa, sitä nainen löytää ilman deittipalstaakin).
Tosiaan vähän kuin lähettäisi työhakemuksen sataan paikkaan tiedoilla "mukava tavallinen ja tyyppi". Ei tule vastauksia.
Täällä valtaosa ei ole naisia, vaan saamattomia miehiä, jotka sen sijaan että ottaisivat oppia, jankkaavat sellaisen puolesta joka nyt kertakaikkiaan toimii hyvin harvoin.
Varmaan sama logiikka kuin monella naisella. Olen selannut tässä päivänä muutamana deitti.nettiä ja se tarjoaa minulle hakutuloksia joista reippaasti 50+% on sellaisia joissa on 1. nimimerkki 2. ikä 3. asuinpaikka ja siinä ne tiedot sitten olikin. Ei minkäänlaista edes vapaamuotoista tekstiä millainen on ja mistä on kiinnostunut.
M
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Mitäs sinne iltaan oikein kuuluu?
Tohonkaan kysymykseen ei saa edes vastausta ja jos saa, niin viikko menee vähintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Tohonkaan kysymykseen ei saa edes vastausta ja jos saa, niin viikko menee vähintää.
Mitä kysyy tylsiä. Jos tuohon vastaa, keskustelu etenee näin:
- moi, mitä kuuluu
- Ihan hyvää. Mitä itsellesi?
-ihan hyvää
-------hiljaisuus-------
Silkkaa ajanhukkaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä taitaa kekenään jauhaa. Puuttuu se miehinen näkökulma, että mikä on heillä logiikkana, jos ja kun tuollaisen tökeröyden naiselle postaavat.
Pitääkö mies naista täydellisenä idioottina ja kuvittelee,ettei nainen tajua, mikä on deittisovelluksen idea? Että nainen ei ymmärrä laittaa viestiä miehelle, joka kiinnostaa, jos mies ei ryhdy pätemään ja neuvomaan?
Joku "moimitäkuuluu" on vielä fiksu veto verrattuna tuohon "laita viestiä jos kiinnostaa" verrattuna.
Ehkä sun pitää sitten pysyä siellä miesten palstalla, jossa on oikein miehisiä miehiä. :D
pitää olla tarpeeks komea että naiset tekee aloitteen, sad but true.
T: 1000+ eri chattia käyty joista arviolta kymmenys on päätynyt petipuuhiin
pitää olla tarpeeks komea että naiset tekee aloitteen, sad but true.
T: 1000+ eri chattia käyty joista arviolta kymmenys on päätynyt petipuuhiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikelle kansalle, siis keskustelunavaus yhdelle lähtee kaikelle kansalle? Jokaista yrittävä on epätoivoinen, ei jatkoon.
Minä luulin, että tuossa puhuttiin profiilista eikä aloitusviestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Mitä kysyy tylsiä. Jos tuohon vastaa, keskustelu etenee näin:
- moi, mitä kuuluu
- Ihan hyvää. Mitä itsellesi?
-ihan hyvää
-------hiljaisuus-------
Silkkaa ajanhukkaa siis.
Mikä siis estää vastaamasta "mitä kuuluu"- viestiin muutalkin kuin "hyvää"? Ja sitten syytetään muita tylsyydestä ja keskustelutaidottomuudesta. :D Tottakai se menee noin, jos et itsekään saa tuon enempää itsestäsi irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pian oppii lukemaan rivinvälejä: hajuton, mauton diipadaapaa kertoo siitä, että tyypillä ei ole ne perusasiat kunnossa. Jos ei kerro ammattia, luultavasti sellaista ei ole. Jos ei kerro mistään kiinnostuksenkohteesta, luultavasti on tylsä sohvaperuna.
Jos haluaa kertoa itsestä mahdollisimman vähän, on jotakin salattavaa.
Toi "mukava" soittaa varoituskelloja, kenen mielestä mukava? Äidin ja oman itsen?
Toki yksi sadasta voi olla ok tyyppi jolla vaan on surkea ulosanti, mutta ne 99 on niitä jotka kannattaakin skipata.
Eikö se ole ihan yleisesti tiedetty asia, että monella suomalaisella miehellä on huono kirjallinen ulosanti varsinkin tuollaisessa itsensä mainostamisessa? Nyt se yhtäkkiä onkin mahdottoman harvinaista.