Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
8941/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivanoloinen ja ok-näköinen mies, sellainen hirveen kiltti ja jopa vähän ylikohtelias. 

Hänellä oli kaksi lasta, toinen jo täysi-ikäinen ja toinen teini.

Molempien lasten kanssa oli ja oli ollut aivan hirveitä haasteita, kumpikaan ei esimerkiksi saanut käytyä koulua normaalisti, vaan olivat olleet koulusta poissa vuosia, oli joku oikeudenkäyntijuttu toisen kanssa jne. Jatkuvaa ramppaamista erilaisissa keskusteluissa, lääkärissä, psykologilla, terapeuteilla, koululla jne. Vanhempi ei halunnut olla oikein missään tekemisissä isänsä kanssa ja nuorempi, joka yhä pakotettiin vuoroviikkoasumiseen, tappeli isänsä kanssa niin että välillä särkyi tavaroita ja karjuminen meni fyysiseksi. 

Tajuan kyllä, että teinien kanssa voi olla vaikeaa, mutta silti jokin oli mun mielestä vialla. Kiva mies, mutta ei jotenkin yhtään osannut kasvattaa lapsia ja olla niiden kanssa, lähti teininkin kanssa aina mukaan aivan turhanpäiväis

Kuulostaa ihan kuin exältäni. Tosin oltaisiin sitten oltu saman miehen kanssa samaan aikaan. Sekään ei olisi mikään yllätys, kiltteyden lisäksi oli melkoinen naisrinki pyörityksessä. Mutta muuten tuo tarina on ihan pelottavasti yksi yhteen. Missäpäin Suomea mies asui?

Vierailija
8942/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä ulkoilemassa tyypin kanssa joka kyseenalaisti joka sanomiseni. Jos sanoin jostain ihan tavallisesta asiasta mielipiteeni (esim etten pidä suklaajäätelöstä) hän saattoi sanoa hyvin napakasti "perustele".

Mielestäni hänen käytös oli tosi outoa ja ehkä vähän hyökkäävää, en sitten pitkään aikaan sanonut mitään, annoin hänen puhua koska hän puhui tauotta.

Jossain kohtaa hän totesi että hän on kova haastamaan ihmisiä ja tykkää väitellä ---- minä en tykkää kummastakaan tavasta enkä lähtenyt toisille treffeille vaikka hän pyysi.

Olisiko ollut hyvä kysyä hältä perusteluja tuohon miksi tuntee pakottavaa tarvetta haastaa ihmisiä ja väitellä ;-) 

Kuulostaa tosi rasittavalta tyypiltä, ja muistuttaa erästä puolituttuani jolla on aspie, vaimonsa sanoo että heiltä kaikkoaa kaikki ystävät miehensä käytöksen takia. Itsekkin välttelen nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8943/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

neliöeliö kirjoitti:

Oharit kirjoitti:

Suuteli ihan älyttömän huonosti. Yhdet treffit riitti. 

Miten suuteli?

En oo oikeen koskaan ymmärtäny miten voi suudella huonosti? Itsellä ku se tulee luonnostaan kun oon sensuelli aistikas ja kiihkeä. Olen hyvä suutelija. Ei kukaan oo opettanu ku tiesin sen luonnostaan.

Yks jätkä suuteli jotenki tosi oudosti. En osais sanoo sitä suuteluksi, suutelu on kiihkeää, aistikasta. Se oli sellaista suun availua mahdollisimman isoksi omaa suutani vasten. Hyi helkatti. Sanoin sille että ei ollu kovin hyvä suuteleen niin se suuttu mut mä sanoin et ei tarvi suuttua, nyt voit opetella.

Jotkut miehet ovat tosi hyviä suutelemaan, jalat menee alta, on tosi ihanaa, aistikasta, vähän niin kuin tulinen tango.

Huonot suutelijat ovat mielestäni niitä jotka kastelee naamani, työntävät ison kielensä kurkkuuni, suutelevat liian kovaa tai tuikkaamalla. Eivätkä ymmärrä vastavuoroisuutta ja rytmiä.

Uskoisin että on geneettistä. En ole muuten koskaan tavannut suomalaista miestä joka olisi huono suutelija!! Ruotsalaisista miehistä taas vain joka toinen on hyvä. Itävaltalaiset (2) olivat taivaallisen hyviä. :-D

N52

Vierailija
8944/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli kokemus miehestä, joka halusi väitellä joka asiasta. Tosi rasittava tyyppi. Ei jatkoon.

Yksi mies oli pahalla tuulella treffeillä ja oli aika vaitonainen. Treffien lopuksi halusi tavata heti huomenna. Oli muuten mukava joten päädyimme seurustelemaan, mutta myöhemmin tunnusti ei pitänyt minua puoleensa vetävänä vaan oli kanssani koska ei muutakaan saanut ja hänellä ei ollut muuta elämää kuin työ. Yritti parisuhteesta löytää sisältöä elämäänsä.

Oli juoppo. Laiska.

Paljastui sovinistiksi. Tietenkin piilotti hyvin todellisen luonteensa vasta siihen kunnes muutettiin yhteen.

Sarjapettäjä.

Varattu.

Vierailija
8945/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki treffeille ja koko automatkan puhui vaan siitä kuinka kaikki ihmiset tuijottivat hänen autoaan. Bemarilla ajeli. Kukaan ei katsonut hänen autoaan eikä minuakaan kiinnostanut. Oli todella epävarma ja pinnallinen mies.

Vierailija
8946/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi ekoilla treffeillä että yleensä tapailee vain täyden kympin naisia. Eli toisin sanoen teki palveluksen kun vei minut treffeille. Mies oli itse monta kymmentä kiloa ylipainoinen ja oli käyttänyt seuranhakupalstalla 10 vuotta vanhaa kuvaa itsestään, jossa oli vielä hyvännäköinen. Yritti saada minulle jotenkin epävarman olon. Jäi siihen tapailu. Miksiköhän oli vielä vapailla markkinoilla?

Vierailija
8947/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski iässä mies oli oikein prototyyppi, eli oppikirjaesimerkki aikuislapsesta. Ihan pihalla käytännössä kaikesta siitä miten muodostuu tasavertainen, luotettava kahden aikuisen ihmisen hyvä suhde. Sängyssä lähinnä surkea, ei mitään kykyä, osaamista, viitseliäisyyttä antaa toiselle nautintoa, hyvin itsekeskeisesti hoiteli omat kassinsa tyhjäksi ja nukahti. Jii haa, just tätä joka nainen odottaa aikuiselta mieheltä....

Tähän yhdistettynä vielä suhteen edetessä esille nousevaa avointa naisten vähättelyä, ainakin tilapäinen taloudellinen kädestä suuhun eläminen aiheutti sen ettei oikein voitu tehdä mitään mikä tarvitsi rahaa ellen minä maksanut. Ei mitään tulevaisuuden näkymiä eikä tiennyt koskaan nähdäänkl seuraavana viikonloppuna tms, eli minäkään en voinut suunnitella omia menoja koska koska oletusarvollisesti olisin halunnut vietyää vk loput ennemmin hänen kanssa kuin ystävien tai yksin. Homma kariutui omaan mahdottomuuteensa puolessa vuodessa.

Vierailija
8948/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi minut treffeille ja käveli suoraan pöytään ja ohjeisti minua tilata itselleni juotavaa. Kävimme erikseen tilaamassa. En ymmärrä miksi emme voineet tilata ja mennä pöytään yhdessä. Puhui vain itsestään 2 tuntia. No pyysi toisille treffeille syömään pitsaa ja sama homma toistui. Kun tarjoilija toi laskun ja kysyi "maksetaanko samasta vai erikseen" hän vastasi tarjoilijalle tylyyn sävyyn "ERIKSEEN!" Minulla ei ole mikään ongelma maksaa itse tai tarjota, mutta hän teki siitä jotekin ihmeellisen ison numeron. Ja tarjoilijaa kohtaan tyly käytös on iso RED FLAG.

Vierailija
8949/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jo ennen tapaamistamme että on ehkä vähän perässävedettävä, mutta ajattelin positiivisesti että ehkä on vaan vähän ujo ja/tai varovainen. 

No- ensivaikutelma on usein se mikä sitten toteutuukin. Oli koko 8 kk ajan perässävedettävä passiivinen suhteen vapaamatkustaja, osasi kyllä hyödyntää ns rusinat pullasta antamatta mulle oikeestaan muutakuin seuraa. Hänen vaikea elämäntilanne, ahdistus ja stressi erosta aiheutti myös mielialanvaihteluista, ilmeisesti myös paniikkihäiriötä tms. Olin hänelle laastari, terapeutti, hänen fiiliksen kohottaja, paapoja, huolehtija, lohduttaja paijaaja.

Ulkoisesti mies oli hyvinkin minun makuun, oisin voinut katella sitä loppuikäni, mutta aivan liian rikkinäinen, ongelmainen ja itsekeskeinen minun makuun.

Vierailija
8950/9708 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitti mimmi unohti kertoa seurustelevansa.

Kävi klassinen "nainen etsi parempaa"-skenaario. Kertoi morkkiksessa seuraavana päivänä.

Sorry bro! En oikeasti tiennyt!

Vierailija
8951/9708 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi mies (n45v silloin) oli ihan ok vaikka oli vaikea ero hiljattain takana josta luonnollisesti kärsi henkisesti koska ex oli pettänyt pitkään ja lähti toisen miehen matkaan vieden lapset mennessään. Fyyisesti mieleiseni ja ikäisekseen hyvin säilynyt mies.

Mutta, hänestä kuoriutui pikkuhilaa pikkumainen (teini) kiukuttelija, kokoajan valittaja, välillä hyvinkin negatiivinen kaikkea kritisoiva kyynikko. Hän alkoi huomautella minun kodissani jostain ihme pikkuasioista vaikka kotini on niin minun kun monen muun mielestä aina siisti. Esim pieni kahvitahra keittiön lattialla, joku tahra jääkaapin lasihyllyllä tai lastan jälki/1 tahra juuri pestyssä parvekelasissa aiheutti sen että hän mainitsi siitä minulle (hälyytyskellot alkoi soida, tää ei ole hyvä merkki).  Huolestuneisuuteni lisääntyi kun aloin kuulla 3-4:nnen kerran kuinka on kiva kun palvelen häntä tai esim teen HÄNELLE aamiaista (tein aamiaista meille molemmille). Hän vitsaili jatkuvasti sillä että huuteli muka leikillisesti toisesta huoneenta "henkilökuntaaaaa" minulle.  Hänen puheessaan korostui jatkuvasti, alusta saakka, nais-mies asetelma ja vaikka tämä oli minulle aikaisemmista suhteista täysin vieras kuvio enkä pitänyt siitä yhtään, ennen pitkää minä huomasin itse lähteväni tähän mukaan ja meillä oli usein käynnissä joku ihme nais-mies maaottelu, kumpi on johdossa esim liikenteessä törttöilyn osalta. Eli jouduin olemaan usein puolustautujan ja naisten puolustajan rooliin ilmeisen vanhoillissovinistista miestä vastaan. Tätä siis tapahtui niin usein että ei voi mennä nää tökerön vitsailun piikkiin. 

Tässä suhteessa oli monta muutaki asiaa/syytä mistä en viitsi edes kirjoittaa.

No mutta, niin makaa kuin petaa:                ota kouluttamaton duunarijuntti, saat sellaisen.

(1/2 v seurustelumme jälkeen ymmärrän kyllä miksi hänen exänsä lähti).

Vierailija
8952/9708 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kokisriippuvuus,aina oli iso avattu limsapullo sohvapöydällä ja siitä hörppi pitkin päivää

- Huono alapään hygieniä,alushousuissa oli virtsa ja kakka-tahroja ja muna haisi

- Rahapeliriippuvuus

- Paniikkikohtaukset joiden aikana veti röökiä pimeässä vessassa ja tärisi

- Selvisi että oli seurustellut 13vuotiaan tytön kanssa 17vuotiaana

Nämä siis eri miehiä,ai kauhea kun olisi yhdessä tyypissä kaikki tuo!!

Vierailija
8953/9708 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeellä,makasi päivät  sohvalla syömässä särkylääkettä ja karkkeja ja katsomassa suoratoistopalveluista leffoja.Välillä nousi ylös ja  meni parvekkeelle polttamaan. Kolme kissaa ja asunnossa haisi pistävästi kissanvirtsa. Ei ikinä meikkiä,päällä jotkut virttyneet verkkarit  ja hiki haisi. Ekan kerran kun meinattiin rakastella niin tuli hajut vastaan ja sitten nainen sanoinki "sori mä en ole käynyt tänään suihkussa".. ei sitten sekstailtu vaan pussailtiin ja  ja halailtiin.

Meille muodostui rutiini: Menin töistä hänen luokseen ruokaostosten kanssa,tein ruokaa,siivosin. Sitten halittin ja katsottiin elokuvia. Yöksi lähdin kotiin ja menin suihkuun kun tuntui  että haisin ja olin tahmea. Ekat treffit olivat hänen luonaan kuten myös vikat.

Syy miksi tapailimme? Olin kuntouttavassa työtoiminnassa,masennus ja tunsin etten kelpaa kellekään. Lisäksi olen lesbo eikä tämän kokoisessa kaupungissa ole kovin suurta valinnan varaa.

MUTTA vaikka olin masentunut kävin pesulla,laitoin dödöä ym mikä mielestäni on normaalia huomaavaisuutta. Jos tämä tapailukumppani pääsi parvekkeelle polttamaan,olisi pääsyt myös suihkuun ja pesukoneen luo. Olisi edes pessyt käsisuihkulla kainalot ja alapään. 

Vierailija
8954/9708 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää suihkussa kirjoitti:

3-kymppisenä, erottuani kävin aika monta kertaa treffeillä.

Jokainen nainen "haisi". Hajuvettä jne oli kyllä laitettu välillä hiukan liikaakin, mutta taustalta tuli aina se tuttu 30-90-vuotiaiden naisten haju, kun suihkussa käydään 2-5 päivän välein.

Päivittäin edelleen siihen hajuun törmää ratikassa, bussissa, työpaikalla...

Käykö kukaan suihkussa noin harvoin, varsinkaan treffeille menevät naiset, ja varsinkin kaupungissa, jossa suihkut asunnoissa?

Itselläni on herkkä nenä, mutten ole tuntenut kuin vanhempien miesten löyhkäävän hieltä ja lialta, varsinkin kesällä kun keventävät vaatetustaan. Aina ihmetellyt eikö näiden miesten asunnoissa sittenkään ole suihkua.

Itselleni kävi kyllä kahdenkin eri 30sen miehen kanssa niin, etten jaksanut tavata kuin pari-kolme kertaa, kun eivät viitsineet käydä suihkussa. Eivätkä näköjään osannet käyttää saippuaa, kroppa haisi vanhalle hielle ja jalat ihan hirveälle. Toinen oli vielä opettaja, ja toinenkin hyvissä töissä. Puhdasta laiskuutta vain.

Vierailija
8955/9708 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli lihava ja omisti isot miestissit jotka sitoi jonkinlaisella liinalla piiloon,oli järkytys kun otti paidan pois ja näin ne sidotut rinnat..

Äänikin oli kimeä kuin olisi äänenmurros ja nenästä tippui hikeä.

Ihme hiippari. Seksiä meillä ei ollut kertaakaan kun mies ei vain sytyttänyt enkä kai minäkään, häntä kun ei yrittänyt mitään. Pussattiin kyllä.

En oikeastaan edes tajua miksi tapasimme useita kertoja ja kävimme Ikeassakin yhdessä.

Selvästi oli transnainen tämä sinun poikakaverisi! He sitovat tissit piiloon kunnes pääsevät niistä pysyvästi eroon. Siksi ei halunnut petipolkkaakaan, tiesi mitä löytäisit housuista.

Voi muuten olla jokin sairaus joka aiheuttaa nuo oireet, esim hormoonihäiriö ja/tai Klinefelterin oireyhtymä.

Ja myös miehille voi tulla rintasyöpä, n 20-30 uutta tapausta/v Suomessa. Hoitojen jälkeinen lääkitys, rintasyövän uusiutumista estämään, voi myös aiheuttaa tiettyjä oireita, mikä on tietysti erittäin ikävää miehelle. 

Itse olisin hienovaraisesti suositellut tätä miestä käymään lääkärissä tutkituttamassa syytä oireisiinsa.

N65

Vierailija
8956/9708 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimme herkkuja kaupasta elokuva-iltaa varten.  Kun tulimme  asunonlleni menin pesemään kädet. Mies taas meni suoraan istumaan olohuoneeseen ja avasi sipsipussin.

Vierailija
8957/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastu feminismiks.

Vierailija
8958/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen itki x-ukkonsa perään ja oli löysä kuin mikä. Ja tökeröt nännitatuoinnit (kuin ekaluokkalaisen piirtämät kukat) ja ällö halkaistu kieli (kuin käärmeellä).

Vierailija
8959/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kehui tv:ssä olevia miehiä, esim. Rikospaikan miehet on kuulemma pantavia, ja Puolan 2016-euroviisuesiintyjä. TV:n katselutuntia kohden 2-3 miestä oli pantavia. Minun ulkonäköä haukkui ensitreffeistä lähtien.

Vierailija
8960/9708 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.