Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
8901/9708 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden viikon tapailun jälkeen näin viimein  miehen asunnon. Pistävä kissankusi haisi ja luulin että hänellä on vanha kissa joka ei enää hallitse rakkoaan,mutta haju tuli laatikosta. Olisin vaihtanut hiekat mutta niitä ei ollut . mies sanoi,ettei ollut muistanut ostaa. Kissa puski miestä ja mies työnsi tämän pois,olin ihan ihmeissäni. Kävi ilmi että oli eksän jättämä kissa. Kissaparka pyöri sylissäni onnesta soikeana kun sai huomiota,mies tarttui siihen ja retuutti pois. Suutuin

Lähdin ja kissa lähti mukaan. Mies sanoi että vie saatana. Minulta oli  kuollut kissa kuukautta aiemmin ja tavarat oli vielä. Varasin ajan eläinlääkäriin ja käytin kissan tarkistuksessa. Miehestä ei enää koskaan kuulunut mitään enkä minäkään alkanut kysellä. En tapaile ihmistä,joka  on julma eläimelle.Vieläkin mietin miksi ottivat exän kanssa kissan jos kumpikaan ei sitä halunnut.

Oot paras

Vierailija
8902/9708 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tuli  muovikasin kanssa ovelle ja väitti exänsä heittäneen ulos,myöhemmin kuulin että olisi päässyt vankilasta mutta en tiedä oliko totta.

Kuitenkin,puhe oli viikonloppu-vierailusta mutta meinasi jäädä asumaan. Tilasi ruokaa ovelle eikä sillä sitten ollut rahaa maksaa niitä ,poltti mun tupakat, lainasi mun vaatteita ja meikkejä,puri mua sängyssä niin että olin ihan mustelmilla..Tuli perjantaina ja keskiviikkona lähti jonkun Tindertyypin luo mun huppari päällä eikä sitä sen jälkeen näkynyt. Hupparia tai naista. Jälkeensä jätti meikkisotkun lavuaariin, kirjaimellisesti paskaiset pikkuhousut  vessan lattialle ja likaisia kahvimukeja  ympäriinsä. Tuli lievästi hyväksikäytetty olo.

Opin etten pyydä ketään viikonlopuksi ellen tunne  ihmistä kunnolla. Tämäkin nainen osasi lirkutella :(

Siis te tapailitte ja lähti vaan panemaan jotain Tinderistä löytynyttä?!

Tulee mieleen että koditon ja rahaton ja vaihtoi aina uhria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8903/9708 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ojensi minulle harmaat Addun leggarit ja sanoi että "pesin nyt nämä". En vain omista Addun leggareita enkä ollut jättänyt vaatteita miehen luo. Tajusin että tapailee  muitakin.

Vierailija
8904/9708 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailemasi nainen kertoisi, että hän odottaa lasta toiselle miehelle ("mutta voidaan silti olla ystäviä"), pitkäänkö jatkaisit tällaista tuttavuutta, minuutteina?

Vierailija
8905/9708 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli kuumana kesäpäivänä pitkä musta nahkatakki,sellainen jota gootit käytti 90luvulla. Koko 2vkoa kestäneen tapailun aikana en nähnyt miehellä muuta vaatetta kuin mustat farkut,musta bändipaita ja se nahkatakki. Ei osannut  suudella ja  keitti liian laimeaa kahvia.

Vierailija
8906/9708 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tapaile ketään, mutta etsin vain ja ainoastaan juttuseuraa eräässä deittiapissa. Ilmeisesti jotkut miehet eivät osaa lukea, koska moni on ehdotellut vaikka mitä ja tyyliin suuttuneet että "mitä tulet tänne sitten härnäämään", ovat pyydelleet luokseen ja kertoneet olevansa vähissä pukeissa peiton alla jne. Huoh. Ehkä joskus löydän sen oikean, mutta juuri nyt sillä ei ole kiirettä. 

Vierailija
8907/9708 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin eroa miehestäni. Käskee laittaa  tv:n hiljaiselle tne.

mutta samalla herättää toisen mooonta kertaa yössä.

Vierailija
8908/9708 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin "tapailun" koska naisella kesti 2 päivää vastata viestiin. Ihan lapsellista manipulointia 

Vierailija
8909/9708 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetti kontrolloida syömisiäni,tyyliin "eiköhän 1 karjalanpiirakka riitä kun sulla on toi jugurtti" tai "aiotko ottaa tosiaan lisää". (ruokia jotka olin omin rahoin ostanut). Muutti vaivihkaa koko omaisuuttaan luokseni,ensin  tuli partakone ja sitten pleikka. Ei suostunut lähtemään yöksi kotiin vaan jäi möykkäämään olohuoneeseen kun minä menin nukkumaan,kun piti herätä aamulla töihin. Kun lopulta sain tarpeekseni ja käskin kerätä tavaransa sillä välin kun olin töissä,otti mukaan omin tavaroiden ohella leipägrillini (sellaisen jolla sa tehtyä lämppäreitä) ja jätti joka huoneesen valot palamaan.

Vierailija
8910/9708 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta tilaileva,masennuslääkeitä popsiva mustasukkainen binainen. Juttelin hetken vanhan luokkakaverin kanssa niin "kuka TUO oli?Oletteko naineet?" Näki sekä miehet että naiset uhkana.

Vierailija
8911/9708 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miiiiks matkustelu on huono juttu?

Kaikki ei pidä samoista asioista. Luulisi aikuisen tietävän.

Vierailija
8912/9708 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possojuna

Vierailija
8913/9708 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi äänestäneensä vihreitä. En siedä ignorantteja ja tekopyhiä ihmisiä. M40

Vierailija
8914/9708 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin poika, äidin mielipiteistä tuli omia, äiti kerto mitä tehdä missäkin tilanteessa, äiti pesi pyykit ja teki veroilmotukset, äiti osti kaiken eli sai päättää kaiken vaikka omaaki rahaa olis, äitille lahjoja ja yhteisiä saunahetkiä, äidin sana on laki. Asui äidin naapurissa tietenkin. Tuli tunne että on jotain sairasta meneillään siinä perheessä, olivat niin läheisiä. Ja äidin poika 33v.

Vierailija
8915/9708 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottanut minua normaalisti huomioon. Esim kerran kaaduin liukkaalla tiellä niin hän ei edes tullut auttamaan minua ylös, katseli vain kun kompuroin siinä ja kokeilin että onko joku luu murtunut. Ei jälkeenpäinkään kysynyt miten voin, tohotti vain jotain omaansa ja että nähdäänkö huomenna.

Muutenkin puhui liikaa itsestään ja omista asioistaan joten ei meistä tullut koskaan "me" kun hänen asiansa olivat aina tärkeämpiä.

En tiedä millaista naista mahtoi oikeastaan itselleen hakea, jotain 24/7 kuuntelijaa ja ehkä jopa piikaa? Äidinkorviketta?

En ole nähnyt sen jälkeen kun panin välit poikki joten en tiedä onko löytänyt vakiseuraa. Itse olen ollut naimisissa jo monta vuotta ihan erilaisen miehen kanssa.

Vierailija
8916/9708 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan olen blokannut jo viestittelyvaiheessa, kun on alkanut paljastumaan piirteitä jotka ovat itselleni totaalinen red flag. Kannattaa miettiä tarkemmin kenen kanssa edes suostuu treffeille.  

Yksi kyllä jäi mieleen silti. Tapasimme kerran kahvilassa jonka jälkeen hän lähti reissuun ulkomaille. Soitti sieltä tultuaan, oli vappu. Kehui kuinka monta olutta oli ehtinyt juoda kentällä, kuinka oli reissussa käynyt Tinder deiteillä jonkun rikkaan omituisen naisen kanssa ja kuinka oli nyt kova krapula kun oli juhlinut kavereiden kanssa vapun. Ja ihan oli hyvin toimeen tuleva, normaalilta vaikuttava mies jolla lapsia. Jännä ettei mennyt jatkoon 😂 Mikä lie adhd tapaus. 

Vierailija
8917/9708 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juotu kavereiden kanssa mun luona pohjia ja lähdettiin siitä yökerhoon. Tapasin siellä ihan mukavan tuntuisen miehen ja tultiin mun luo yöksi. Seksiä ei kuitenkaan harrastettu. Aamulla kun herättiin, hän kävi keittiössä juomassa kaikista tyhjistä olut- ja siideripulloista jämät. Ajattelin, että tyypillä on pakko olla alkoholiongelma, jos aamulla heti herättyään on viina mielessä ja täytyy saada tasoittavia. En halunnut tavata häntä enää.

Vierailija
8918/9708 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin välittömästi ensitreffeillä, että hän ei ole lainkaan makuuni. Kiusallista yrittää keskustella väkisin ja avautua aroista aiheista, kun tietää ettei tästä tule mitään. Sitten paneskelun jälkeen pitää vielä esittää kohteliasta, että toinen poistuu hyvillä mielin. Ahdisti monta päivää treffien jälkeenkin koko tapaaminen ja seuraako tästä jotain jatkossakin. Onneksi ei kuitenkaan alkanut ahdistelemaan jälkeen päin.

Vierailija
8919/9708 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon viestittelyn jälkeen tavattiin livenä kahvilatreffeillä. Juttu luisti huvin, mutta nainen ei ollut lähimainkaan niin hyvännäköinen livenä, kuin kuvissaan.

No, tavattiin vielä toisen kerran, käytiin meren rannassa terassilla parilla lasillisella, mutta hänen ulkonäkönsä häiritsi minua vielä enemmän niillä tokilla treffeillä. Lähetin sitten epämääräisen "en tuntenut kemiaa" viestin.

Vierailija
8920/9708 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi lainata vaatteitani kun viikon tapailun jälkeen tuli ensimmäistä kertaa luokseni. Mies oli TODELLA laiha ja kieltämättä hänelle sopi oranssi lyhyt ribbimekkoni,mutta tuli oudot vibat kun mies pyöri se päällään peilin edessä. MIehellä oli myös silmämeikkiä,ajellut kainalot/sääret ja violetiksi värjätty mulletti (takatukka). Ajattelin ekaksi että on  vaan joku punkkari ym persoonallisempi tapaus mutta kun  sovitti mekkoani tuli tosi creepyt tuntemukset. Mietin,saattoiko mies olla trans? Joka tapauksessa tapailu hyytyi kun tuntui,että mies oli kiinnostuneempi vaatekaapistani kuin minusta,

Toisen miehen kanssa ei päästy ensitapaamista pidemmälle kun mies ensin halusi tulla minun luokseni ja kun en suostunut,koetti saada minua luokseen,ei tuntunut  ymmärtävän että eka tapaaminen julkiselle paikalle .Lopulta haettiin kahvit R-kioskilta ja mentiin puistoon jossa mies sitten kohta ehdottikin siirtymistä puiston yleisövessaan.

Ja sitten oli mies jolla oli uniapnea mutta ei osannut nukkua Cpap laitteen kanssa ja  oli väsymyksestä kuin zombie,  muuten hyvä tyyppi olikin mutta ei vaan oikein ollut läsnä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan