Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuli muovikasin kanssa ovelle ja väitti exänsä heittäneen ulos,myöhemmin kuulin että olisi päässyt vankilasta mutta en tiedä oliko totta.
Kuitenkin,puhe oli viikonloppu-vierailusta mutta meinasi jäädä asumaan. Tilasi ruokaa ovelle eikä sillä sitten ollut rahaa maksaa niitä ,poltti mun tupakat, lainasi mun vaatteita ja meikkejä,puri mua sängyssä niin että olin ihan mustelmilla..Tuli perjantaina ja keskiviikkona lähti jonkun Tindertyypin luo mun huppari päällä eikä sitä sen jälkeen näkynyt. Hupparia tai naista. Jälkeensä jätti meikkisotkun lavuaariin, kirjaimellisesti paskaiset pikkuhousut vessan lattialle ja likaisia kahvimukeja ympäriinsä. Tuli lievästi hyväksikäytetty olo.
Opin etten pyydä ketään viikonlopuksi ellen tunne ihmistä kunnolla. Tämäkin nainen osasi lirkutella :(
Siis te tapailitte ja lähti vaan panemaan jotain Tinderistä löytynyttä?!
Tulee mieleen että koditon ja rahaton ja vaihtoi aina uhria.
Mies ojensi minulle harmaat Addun leggarit ja sanoi että "pesin nyt nämä". En vain omista Addun leggareita enkä ollut jättänyt vaatteita miehen luo. Tajusin että tapailee muitakin.
Jos tapailemasi nainen kertoisi, että hän odottaa lasta toiselle miehelle ("mutta voidaan silti olla ystäviä"), pitkäänkö jatkaisit tällaista tuttavuutta, minuutteina?
Miehellä oli kuumana kesäpäivänä pitkä musta nahkatakki,sellainen jota gootit käytti 90luvulla. Koko 2vkoa kestäneen tapailun aikana en nähnyt miehellä muuta vaatetta kuin mustat farkut,musta bändipaita ja se nahkatakki. Ei osannut suudella ja keitti liian laimeaa kahvia.
En varsinaisesti tapaile ketään, mutta etsin vain ja ainoastaan juttuseuraa eräässä deittiapissa. Ilmeisesti jotkut miehet eivät osaa lukea, koska moni on ehdotellut vaikka mitä ja tyyliin suuttuneet että "mitä tulet tänne sitten härnäämään", ovat pyydelleet luokseen ja kertoneet olevansa vähissä pukeissa peiton alla jne. Huoh. Ehkä joskus löydän sen oikean, mutta juuri nyt sillä ei ole kiirettä.
mietin eroa miehestäni. Käskee laittaa tv:n hiljaiselle tne.
mutta samalla herättää toisen mooonta kertaa yössä.
Lopetin "tapailun" koska naisella kesti 2 päivää vastata viestiin. Ihan lapsellista manipulointia
Koetti kontrolloida syömisiäni,tyyliin "eiköhän 1 karjalanpiirakka riitä kun sulla on toi jugurtti" tai "aiotko ottaa tosiaan lisää". (ruokia jotka olin omin rahoin ostanut). Muutti vaivihkaa koko omaisuuttaan luokseni,ensin tuli partakone ja sitten pleikka. Ei suostunut lähtemään yöksi kotiin vaan jäi möykkäämään olohuoneeseen kun minä menin nukkumaan,kun piti herätä aamulla töihin. Kun lopulta sain tarpeekseni ja käskin kerätä tavaransa sillä välin kun olin töissä,otti mukaan omin tavaroiden ohella leipägrillini (sellaisen jolla sa tehtyä lämppäreitä) ja jätti joka huoneesen valot palamaan.
Temusta tilaileva,masennuslääkeitä popsiva mustasukkainen binainen. Juttelin hetken vanhan luokkakaverin kanssa niin "kuka TUO oli?Oletteko naineet?" Näki sekä miehet että naiset uhkana.
Vierailija kirjoitti:
Miiiiks matkustelu on huono juttu?
Kaikki ei pidä samoista asioista. Luulisi aikuisen tietävän.
Kertoi äänestäneensä vihreitä. En siedä ignorantteja ja tekopyhiä ihmisiä. M40
Äidin poika, äidin mielipiteistä tuli omia, äiti kerto mitä tehdä missäkin tilanteessa, äiti pesi pyykit ja teki veroilmotukset, äiti osti kaiken eli sai päättää kaiken vaikka omaaki rahaa olis, äitille lahjoja ja yhteisiä saunahetkiä, äidin sana on laki. Asui äidin naapurissa tietenkin. Tuli tunne että on jotain sairasta meneillään siinä perheessä, olivat niin läheisiä. Ja äidin poika 33v.
Ei ottanut minua normaalisti huomioon. Esim kerran kaaduin liukkaalla tiellä niin hän ei edes tullut auttamaan minua ylös, katseli vain kun kompuroin siinä ja kokeilin että onko joku luu murtunut. Ei jälkeenpäinkään kysynyt miten voin, tohotti vain jotain omaansa ja että nähdäänkö huomenna.
Muutenkin puhui liikaa itsestään ja omista asioistaan joten ei meistä tullut koskaan "me" kun hänen asiansa olivat aina tärkeämpiä.
En tiedä millaista naista mahtoi oikeastaan itselleen hakea, jotain 24/7 kuuntelijaa ja ehkä jopa piikaa? Äidinkorviketta?
En ole nähnyt sen jälkeen kun panin välit poikki joten en tiedä onko löytänyt vakiseuraa. Itse olen ollut naimisissa jo monta vuotta ihan erilaisen miehen kanssa.
Osan olen blokannut jo viestittelyvaiheessa, kun on alkanut paljastumaan piirteitä jotka ovat itselleni totaalinen red flag. Kannattaa miettiä tarkemmin kenen kanssa edes suostuu treffeille.
Yksi kyllä jäi mieleen silti. Tapasimme kerran kahvilassa jonka jälkeen hän lähti reissuun ulkomaille. Soitti sieltä tultuaan, oli vappu. Kehui kuinka monta olutta oli ehtinyt juoda kentällä, kuinka oli reissussa käynyt Tinder deiteillä jonkun rikkaan omituisen naisen kanssa ja kuinka oli nyt kova krapula kun oli juhlinut kavereiden kanssa vapun. Ja ihan oli hyvin toimeen tuleva, normaalilta vaikuttava mies jolla lapsia. Jännä ettei mennyt jatkoon 😂 Mikä lie adhd tapaus.
Oltiin juotu kavereiden kanssa mun luona pohjia ja lähdettiin siitä yökerhoon. Tapasin siellä ihan mukavan tuntuisen miehen ja tultiin mun luo yöksi. Seksiä ei kuitenkaan harrastettu. Aamulla kun herättiin, hän kävi keittiössä juomassa kaikista tyhjistä olut- ja siideripulloista jämät. Ajattelin, että tyypillä on pakko olla alkoholiongelma, jos aamulla heti herättyään on viina mielessä ja täytyy saada tasoittavia. En halunnut tavata häntä enää.
Huomasin välittömästi ensitreffeillä, että hän ei ole lainkaan makuuni. Kiusallista yrittää keskustella väkisin ja avautua aroista aiheista, kun tietää ettei tästä tule mitään. Sitten paneskelun jälkeen pitää vielä esittää kohteliasta, että toinen poistuu hyvillä mielin. Ahdisti monta päivää treffien jälkeenkin koko tapaaminen ja seuraako tästä jotain jatkossakin. Onneksi ei kuitenkaan alkanut ahdistelemaan jälkeen päin.
Parin viikon viestittelyn jälkeen tavattiin livenä kahvilatreffeillä. Juttu luisti huvin, mutta nainen ei ollut lähimainkaan niin hyvännäköinen livenä, kuin kuvissaan.
No, tavattiin vielä toisen kerran, käytiin meren rannassa terassilla parilla lasillisella, mutta hänen ulkonäkönsä häiritsi minua vielä enemmän niillä tokilla treffeillä. Lähetin sitten epämääräisen "en tuntenut kemiaa" viestin.
Mies halusi lainata vaatteitani kun viikon tapailun jälkeen tuli ensimmäistä kertaa luokseni. Mies oli TODELLA laiha ja kieltämättä hänelle sopi oranssi lyhyt ribbimekkoni,mutta tuli oudot vibat kun mies pyöri se päällään peilin edessä. MIehellä oli myös silmämeikkiä,ajellut kainalot/sääret ja violetiksi värjätty mulletti (takatukka). Ajattelin ekaksi että on vaan joku punkkari ym persoonallisempi tapaus mutta kun sovitti mekkoani tuli tosi creepyt tuntemukset. Mietin,saattoiko mies olla trans? Joka tapauksessa tapailu hyytyi kun tuntui,että mies oli kiinnostuneempi vaatekaapistani kuin minusta,
Toisen miehen kanssa ei päästy ensitapaamista pidemmälle kun mies ensin halusi tulla minun luokseni ja kun en suostunut,koetti saada minua luokseen,ei tuntunut ymmärtävän että eka tapaaminen julkiselle paikalle .Lopulta haettiin kahvit R-kioskilta ja mentiin puistoon jossa mies sitten kohta ehdottikin siirtymistä puiston yleisövessaan.
Ja sitten oli mies jolla oli uniapnea mutta ei osannut nukkua Cpap laitteen kanssa ja oli väsymyksestä kuin zombie, muuten hyvä tyyppi olikin mutta ei vaan oikein ollut läsnä
Oot paras